''Pallo'' Sisällä emättimessä

Joo elikkä, kun olin laittamassa tamponia, niin kokeilin samalla sisältä että onko se normaali, tai kun on ollut kaiken maailman yhdyntäkipuja, niin kun työnsin sormet sinne nii siellä tuntu enemmänki siinä takana semmone pallo, aika kova semmonen. Ja ku ennen jos oon työntäny sormea ja tunnustellu nii ei semmoste ole tullut vastaan varsinkaan noin ''alhaalla'' että eikä kaikki kohdunkaulan jutut mitkä lie nii oo siellä ihan päässä. Tää oli aika outoa, mikäköhän mahtaa olla....

Ja toinen juttu on, että olen n. 2 vuotta syönyt e-pillereitä, ja menkat ovat aina alkaneet sunnuntaina. Mutta nyt alkoivat maanantaina, voiko se poiketa yhtäkkiä tuosta. :/ Alkaa tulee kyllä pieni paniikki ku kaikki tulee samaan aikaa, kivut, kutinat, patti ja viel toi pilleri juttu.
Varaan ajan gynelle heti ku saan terkkarin kiinni koulusta, kun sen kautta on helpompi saada ajat. Ja pitäähän mun odottaa eka että menkat loppuvat että pääen gynelle.

Kyselin täältä nyt näin aluks vaan sen takia koska mua kyllä vähän pelottaa...
2522
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Kohdun napukka voi tuntua eri kohdassa eri kuukautiskierron aikoina. Tunsitko siis samalla kertaa sekä kohdun napukan, että tuon "patin"? Pillereitä syödessä voi tyhjennysvuodon ajankohta vaihdella välillä, ei ole mitään väliä mihin aikaan se alkaa.

Äänestä
  • Toisessa keskustelu palstalla ehdotettiin että pitää käydä ulostamassa ensin ja kokeilla uudestaan, koska se seinä on niin ohut. Ja kappas patti hävisi. Taisi johtua vain siis siitä.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


tietämätön 3 kirjoitti:

Joo elikkä, kun olin laittamassa tamponia, niin kokeilin samalla sisältä että onko se normaali, tai kun on ollut kaiken maailman yhdyntäkipuja, niin kun työnsin sormet sinne nii siellä tuntu enemmänki siinä takana semmone pallo, aika kova semmonen. Ja ku ennen jos oon työntäny sormea ja tunnustellu nii ei semmoste ole tullut vastaan varsinkaan noin ''alhaalla'' että eikä kaikki kohdunkaulan jutut mitkä lie nii oo siellä ihan päässä. Tää oli aika outoa, mikäköhän mahtaa olla....

Ja toinen juttu on, että olen n. 2 vuotta syönyt e-pillereitä, ja menkat ovat aina alkaneet sunnuntaina. Mutta nyt alkoivat maanantaina, voiko se poiketa yhtäkkiä tuosta. :/ Alkaa tulee kyllä pieni paniikki ku kaikki tulee samaan aikaa, kivut, kutinat, patti ja viel toi pilleri juttu.
Varaan ajan gynelle heti ku saan terkkarin kiinni koulusta, kun sen kautta on helpompi saada ajat. Ja pitäähän mun odottaa eka että menkat loppuvat että pääen gynelle.

Kyselin täältä nyt näin aluks vaan sen takia koska mua kyllä vähän pelottaa...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu