Room. 6:23 "Synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme."
Jaak. 1:13-16 "Älköön kukaan kiusauksiin jouduttuaan ajatelko, että kiusaus tulee Jumalalta. Jumala ei ole pahan kiusattavissa, eikä hän itse kiusaa ketään. Jokaista kiusaa hänen oma himonsa; se häntä vetää ja houkuttelee. Ja sitten himo tulee raskaaksi ja synnyttää synnin, ja kun synti on kasvanut täyteen mittaan, se synnyttää kuoleman. Älkää eksykö, rakkaat veljet!"
Raamattu kertoo, että synnin palkkana on kuolema. Se on karu tosiasia. Huomioi, että se on synnin palkka. Jos joku ottaisi kaikki tekemäsi synnit pois niin, että et itse enää kantaisi sitä kuormaa, olisit myös vapaa sen tuomiosta. Yksinkertaista.
Jumala vihaa syntiä ja Hänen vihansa ja tuomionsa on kaiken synnin päällä. Jos ihminen ei halua ottaa vastaan Jumalan tarjoamaa pelastusta, eli Jeesusta Kristusta, vaan haluaa mieluummin itse kantaa syntinsä, niin hän myös kohtaa synnin saaman vihan ja tuomion. Aika selvää ja yksinkertaista.
Jumala rakastaa kuitenkin kaikkia ihmisiä ja haluaa, että kaikki pelastusivat. Hän jopa sanoo eräässä paikassa, Raamatussa, että "Olisiko minulle mieleen Jumalattoman kuolema…". Kuilu ihmisen ja Jumalan välillä ei johdu Jumalasta… vaan synnistä, jossa ihminen elää mieluummin kuin ottaisi Hänen armonsa ja pelastuksensa vastaan.
Mikä on syntiä islamissa?
3
432
Vastaukset 3
- ThereIsNoGod
No kerroppa mikä ei olisi. Vittu mitä tekopyhää paskaa ihmiset suodattaakaan läpi...
- Pysyvä asia
Jumala on ja pysyy. Ei auta rimpuilu.
- kerran taivaassa
voi nauttia, mutta sitten iankaikkisuus ollaan helvetissä. Kun valitsee Jumalan ja kaiken mitä Jeesus tarjoaa seuraajilleen sydämeen tuleva rauha ja ilo kantaa vaikka olisi kuinka synkkä tilanne omassa elämässä sillä Jumala lohduttaa Raamatun ja rukousvastauksien muodossa sekä muiden ihmisten kautta. On turvallista elää tässä kauhujen maailmassa kun itse taivaan Jumala on luvannut pitää huolen ja lopulta saamme olla aina Hänen luonaan turvassa. valitkaa niin ei tarvitse mistään yksin valittaa kun on Korkeimman suojassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1881693Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2591159Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.180837Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah222731- 43731
- 60726
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen63705- 76626
Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi50603- 40596
- 38593
Yt:t kunnassa päättyi
Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul68593Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on68580- 31538
Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal182534- 82521
Tulisitpa käymään joskus vielä
Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd23517Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom60508Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi
Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.30497Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma24482