Room. 6:23 "Synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme."
Jaak. 1:13-16 "Älköön kukaan kiusauksiin jouduttuaan ajatelko, että kiusaus tulee Jumalalta. Jumala ei ole pahan kiusattavissa, eikä hän itse kiusaa ketään. Jokaista kiusaa hänen oma himonsa; se häntä vetää ja houkuttelee. Ja sitten himo tulee raskaaksi ja synnyttää synnin, ja kun synti on kasvanut täyteen mittaan, se synnyttää kuoleman. Älkää eksykö, rakkaat veljet!"
Raamattu kertoo, että synnin palkkana on kuolema. Se on karu tosiasia. Huomioi, että se on synnin palkka. Jos joku ottaisi kaikki tekemäsi synnit pois niin, että et itse enää kantaisi sitä kuormaa, olisit myös vapaa sen tuomiosta. Yksinkertaista.
Jumala vihaa syntiä ja Hänen vihansa ja tuomionsa on kaiken synnin päällä. Jos ihminen ei halua ottaa vastaan Jumalan tarjoamaa pelastusta, eli Jeesusta Kristusta, vaan haluaa mieluummin itse kantaa syntinsä, niin hän myös kohtaa synnin saaman vihan ja tuomion. Aika selvää ja yksinkertaista.
Jumala rakastaa kuitenkin kaikkia ihmisiä ja haluaa, että kaikki pelastusivat. Hän jopa sanoo eräässä paikassa, Raamatussa, että "Olisiko minulle mieleen Jumalattoman kuolema…". Kuilu ihmisen ja Jumalan välillä ei johdu Jumalasta… vaan synnistä, jossa ihminen elää mieluummin kuin ottaisi Hänen armonsa ja pelastuksensa vastaan.
Mikä on syntiä islamissa?
3
376
Vastaukset
- ThereIsNoGod
No kerroppa mikä ei olisi. Vittu mitä tekopyhää paskaa ihmiset suodattaakaan läpi...
- Pysyvä asia
Jumala on ja pysyy. Ei auta rimpuilu.
- kerran taivaassa
voi nauttia, mutta sitten iankaikkisuus ollaan helvetissä. Kun valitsee Jumalan ja kaiken mitä Jeesus tarjoaa seuraajilleen sydämeen tuleva rauha ja ilo kantaa vaikka olisi kuinka synkkä tilanne omassa elämässä sillä Jumala lohduttaa Raamatun ja rukousvastauksien muodossa sekä muiden ihmisten kautta. On turvallista elää tässä kauhujen maailmassa kun itse taivaan Jumala on luvannut pitää huolen ja lopulta saamme olla aina Hänen luonaan turvassa. valitkaa niin ei tarvitse mistään yksin valittaa kun on Korkeimman suojassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364115Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481496Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1821264Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ831025Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311022Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain42989Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62964
- 17829