Mull aon 10 sentin kolikko jossa lukee takana ESPANA ja siin on jonkun miehen kuva jolla on joku kaulus.Ja sit vielä 10 senttinen vuodelt 2004 missä on takana kanteleen kuva.Kummatkin kolikot ovat siis kymmen senttisiä ja ovatko vuoden 2004 10senttiset harvinaisia yleensäkkään. Ja paljoko moneyta niist sais??? Katoin joltain sivulta kolikoiden lyöntimääriä ja siel tais olla et kymppisenttejä tehtiin vähiteen vuonna -04.
Harvinaiset 10 senttiset????
9
4805
Vastaukset
- ällistyttävää
ihan 10 senttiä. Kanteleen kuvalla varustettuja 10 sentin kolikoita ei ole olemassakaan. Irlannin 10 sentin tavallisessa kolikossa on harppu, mikä on maan vaakuna. Että se niistä "moneysta". Laita ne kolikot hedelmäpeliin.
- SMiiKa
Mulla on taas vuoden 2010 kuparin värinen ( samanvärinen ku 5 centin kolikko )
Jossa näkyy 1 katto , 1 lyhyt torni (jonka huippunäkyy) ja 1 pitekä torni ( ei näy huippua ) onko sellanen harvinainen ??- Hus hus kohti google
Ihan sairaan harvinainen. Käytä googlea ja wikipediaa niin näet rahasi, jossa on pitekä torni arvon. Hoh- hoijaa.
- Ladamieskaikenties
En tiiä paljoks rahaa nistä sais mutta kannattaa säästää ne ku niistä voi saada paljon rahaa 10-40 vuoden päästä
- tötterökaulus
Tuollainen kirjoitusvirheelinen espanan (Siinä pitäisi lukea ESPANJA) kymmensenttinen on äärimmäisen harvinainen, etenkin jos sillä miehellä on kaulus. Varmaan joku voi siitä maksaa vaikka miljoonan, jos sellainen maksaja jostain vain löytyy.
Minäkin olisin viime kesänä saanut ison moottoriveneen halvalla, mutta se kaveri ei sitä myynyt. - rahatoon
mullei oo rahaa, eikä se ainakaan oo kovin harvinaista.
- 4-tuumaa
Mullakin on kymmensenttinen ,mutta housuissa.
- Anonyymi
Mulla on espanjan 1 euron kolikko ja siinä näkyy jotain *20* 03* Mutta jos siinä kolikossa näkyy takana espana niin se tarkoittaa espanjaa.
- Anonyymi
Mulla on molempia kahet joten enpä usko että jotain lisäarvoa niillä olisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166768- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1001928En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708