ajattelin järjestää lapsille ja muutamille tuttavaperheen ipanoille ns. lasten olympialaiset.
nyt kaipaisin ideoita lajeihin.
osallistujia on 2-10 vuoteen??
ja mitä mieltä, riittääkö palkinnoksi jokaiselle mitali ja nuotiomakkarat ;)
vai onko nykymaailmassa oltava kultaa ja kimalletta jo lapsille??
ja sitten muutkin mukavat ajatukset ulkoilupäivään otetaan vastaan.
pitäiskö askarrella vaikka etukäteen lasten kanssa erilaisia/eri maiden lippuja, kaikille osallistujille numerolaput rintaan...ideoita kiitos??
ja riittääkö tarjoiluks siis makkarat ja mehut. ja aikuisille vielä kaffet päälle.
innostusitko itse tulemaan mukaan lasten kanssa??
ja pidänkö omalla pihalla vai loisiko se säväyksen hienomman jos menis jonnekki urheilukentälle oikein??
kiitos ja kumarrus!!
lasten "olympialaiset"
2
3865
Vastaukset
- leila94
Eiköhän ihan piha riitä, urheilukentillä usein on porukkaakin aika paljon, sinne ei välttämättä mahdu .
Tarjoilut varmasti ihan riittävät tuolla makkara-mehu-linjalla. Mitaleiksi voisi miettiä sellaisia suklaa jotain kolikoita, tai mitä lie, ja niihin sitten voisi liimata jonkun nauhan.. :) Näyttävät kultaisine papereineen ihan oikeilta, ja maistuvatkin hyvältä :) en usko että lapset arvostavat mitään lippuja ja systeemejä niinkään..
Lajeja en oikein osaa keksiä.. Mutta ei mitään kovin "oikeita" urheilulajeja tarvitse olla, tyyliin saappaanheitto, tms.. Joku viesti missä liikutaan jotenkin erilailla kuin juosten, esim hyppimällä? ja jotaain.. :D
Toivottavasti oli edes jotain hyötyä ;)- partiotäti
Itsekin tässä pohdin lasten leikkiolympialaisia. Mieleen tulevat lajit ovat saappaanheitto, köydenveto, pussihyppely, erilaiset viestit (esim. pitämällä kananmunaa lusikalla tai kiertämällä tolppa), tukkihumala, limboaminen. Tuossa muutama... =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265183Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123775Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm482746Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2831275- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961112Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081039