Hei, onko kellään kokemusta Antiikki Erikin kanssa asioinnista? Vein sinne Arabian astiaston myyntitilille vuosi sitten, enkä ole vieläkään rahoja saanut vaikka myyjän mukaan astiasto on likimain myyty jo kuukausia sitten. Aina tulee kaikenlaista selitystä miksei ole vieläkään maksettu, on muka putkiremonttia ja antiikkimessuja ja ties muka mitä. Mulla ei ole mitään myyntisopimusta, vain kuitti sinne jätetyistä tavaroista ja niiden nettoarvo. Uhkailu ja kiristys ei auta, tietääkö kukaan mikä voisi purra? Kyse ei ole ihan pikkusummasta...
Antiikki Erik
36
21564
Vastaukset
- yks
Jos noi mainitsemasi keinot ei tepsi niin eihän siinä auta kuin mennä joko lakimiehen tai poliisin juttusille.
- Tetti
Moi
Vein itsekkin maitokannun myyntiin marraskuussa 2003. Eipä kuulunut mitään. Soitin sitten kolmisen kuukautta sitten ja sanoin hakevani kannun pois johon sain vastauksen, että kannu menee varmasti kaupaksi myyntimatkoilla. No 8.5.2004 soitin uudestaan ja sanoin hakevani kannun sinä päivänä ja kas kummaa se oli myyty ja rahat kuulemma ovat tililläni viikon sisällä. Eipä ole näkynyt ja akka ei vastaa edes puheluihin enää. Taidan mennä paikan päälle mieheni kanssa... - mijo
En ole kyllä yhtään yllättynyt, kun kuulen, että muillakin on huonoja kokemuksia kyseisestä liikkeestä! Vein itse ko. liikkeeseen Arabian astiaston 2003 kesäkuussä, ja yllätys, yllätys, rahoja ei ole kuulunut, vaikka olen käynyt muistuttamassa kolme kertaa maksusta. Ei kai niitä rahoja saa ilman lakimiehan apua... Opin tästä ainakin sen, että mitään en enää anna myytäväksi, vaan rahat pitää saada ensin :( Tietääkö kukaan, onko olemassa jotain mustaa listaa, johon tän liikkeen voisi ilmoittaa? Ettei kaikille kävis yhtä huonosti...
- Tetti
Menen tänään paikanpäälle mieheni kanssa...jos ei rahoja tule soitan poliisit paikalle. Pitäisiköhän laittaa esim. Hesariin ilmoitus jossa etsitään liikkeen huijaamaksi joutuneita ja tehdä vaikka yhteiskanne??? Tuskimpa me kolme ainoita olemme. kuluttaja-asiamiehelle myös ilmoitus, niin eiköhän jotain ala tapahtua...hmm. kuningaskuluttaja vois olla myös yksi resurssi.
- odottaja
on kovaa bisnestä .Minulle on tehty muutama vuosi taaksepäin ohikat meritullinkadun kulmakaupassa.Sen verran opin ,että kannattaa tehdä mahdolliset tulevat kaupat sellaisen kauppiaan kanssa ,jolla on rahaa maksaa käteisellä.Lupaukset huomisesta tai viikonpäästä tulevista rahoista saa unohtaa ja mennä peilineteen katsomaan,josko se vika on siellä,kun luottaa ihmisiin.
- Tetti
Sain eilen rahat pois maitokannusta. Kannatti ottaa hurjannäköinen mieheni mukaan-:).
Omistaja väitti, että hänellä on muka riita tapauksia kaksi joita hän ei ole maksanut, kun sanottiin että liikkeestä puhutaan myös netissä???- Jordy
Veimme astiaston jo vuonna 2001 myytäväksi Antiikki Erikiin, osasta on saatu rahat - loppuosasta olemme vinkuneet pari vuotta.
Myyjä ei meillekään suostu palauttamaan astioita, vakuuttaa aina että seuraavilla messuilla menee kaupaksi... - pohjan akka
Jordy kirjoitti:
Veimme astiaston jo vuonna 2001 myytäväksi Antiikki Erikiin, osasta on saatu rahat - loppuosasta olemme vinkuneet pari vuotta.
Myyjä ei meillekään suostu palauttamaan astioita, vakuuttaa aina että seuraavilla messuilla menee kaupaksi...Samaa peliä pelataan näköjään vieläkin.
Veimme perimämme astiat ko. liikkeeseen myytäviksi.
Useista puhelinsoitoista,muistutuksista, myös
kirjallisista huolimatta, saimme odottaa rahoja 2 ja puoli vuotta. Selityksiä riitti ja myös erittäin töykeää käytöstä. Pankkitilillemme emme kaiketi
olisi saaneet rahojamme koskaan,mutta kun marssimme mieheni kanssa liikkeeseen ja vaadimme muiden asiakkaiden aikana rahat välittömästi käteemme jo kaiveltiin takahuoneesta vanha mappi ja rahat löytyivät! Tämä jo vuonna 2000. - Nimetön
pohjan akka kirjoitti:
Samaa peliä pelataan näköjään vieläkin.
Veimme perimämme astiat ko. liikkeeseen myytäviksi.
Useista puhelinsoitoista,muistutuksista, myös
kirjallisista huolimatta, saimme odottaa rahoja 2 ja puoli vuotta. Selityksiä riitti ja myös erittäin töykeää käytöstä. Pankkitilillemme emme kaiketi
olisi saaneet rahojamme koskaan,mutta kun marssimme mieheni kanssa liikkeeseen ja vaadimme muiden asiakkaiden aikana rahat välittömästi käteemme jo kaiveltiin takahuoneesta vanha mappi ja rahat löytyivät! Tämä jo vuonna 2000.Äitini vei satsin arabia-astioita samaiseen paikkaan myytäväksi viime syksyllä ja kevään puolella pyysi rahoja jo myydyistä astioista. Rahoja ei kuulema saa ennen kuin kaikki astiat on myyty, ja vastaanotto oli muutenkin perin nuiva. Lopulta nainen sanoi tylysti, että on parempi, että haemme astiat pois, jolloin saamme myös rahan suoraan samana päivänä.
Haimme astiat kuukausi sitten pois mutta rahoja ei ole vielä tullut vaikka lupasi laittaa heti maanantaina. Äitini lähetti hänelle nyt kirjeen missä ilmoitamme ottavamme yhteyttä perintätoimistoon jos rahat eivät ole tilillä viikon sisään.
Jos olet samassa tilanteessa ja haluat yhdistää voimat voit ottaa yhteyttä csxlien (at) yahoo.com
Vein muuten myymättä jääneet astiat Tampereella Vaarin varastoon ja sain rahat suoraan käteen vaikka hintataso ei ollut aivan samaa luokkaa kuin Helsingissä.
Antiikki Erik boikottiin, epärehellinen toiminta pitää saada loppumaan. - Sara
Nimetön kirjoitti:
Äitini vei satsin arabia-astioita samaiseen paikkaan myytäväksi viime syksyllä ja kevään puolella pyysi rahoja jo myydyistä astioista. Rahoja ei kuulema saa ennen kuin kaikki astiat on myyty, ja vastaanotto oli muutenkin perin nuiva. Lopulta nainen sanoi tylysti, että on parempi, että haemme astiat pois, jolloin saamme myös rahan suoraan samana päivänä.
Haimme astiat kuukausi sitten pois mutta rahoja ei ole vielä tullut vaikka lupasi laittaa heti maanantaina. Äitini lähetti hänelle nyt kirjeen missä ilmoitamme ottavamme yhteyttä perintätoimistoon jos rahat eivät ole tilillä viikon sisään.
Jos olet samassa tilanteessa ja haluat yhdistää voimat voit ottaa yhteyttä csxlien (at) yahoo.com
Vein muuten myymättä jääneet astiat Tampereella Vaarin varastoon ja sain rahat suoraan käteen vaikka hintataso ei ollut aivan samaa luokkaa kuin Helsingissä.
Antiikki Erik boikottiin, epärehellinen toiminta pitää saada loppumaan.Äitini laittoi asian perintätoimiston hoidettavaksi ja sai sitten muutaman viikon päästä rahat korkoineen pois. Kannatti siis ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen joka neuvoi hyvän toimiston.
Voin vaan toivoa, että muutkin osaavat vaatia rahansa pois tai että Antiikki Erik muuttaa tapansa. - Huijattu
Nimetön kirjoitti:
Äitini vei satsin arabia-astioita samaiseen paikkaan myytäväksi viime syksyllä ja kevään puolella pyysi rahoja jo myydyistä astioista. Rahoja ei kuulema saa ennen kuin kaikki astiat on myyty, ja vastaanotto oli muutenkin perin nuiva. Lopulta nainen sanoi tylysti, että on parempi, että haemme astiat pois, jolloin saamme myös rahan suoraan samana päivänä.
Antiikki Erik boikottiin, epärehellinen toiminta pitää saada loppumaan.Varokaa tekemästä businestä tämän liikkeen kanssa. Rikosilmoitus tehty.
- harmittaa
Huijattu kirjoitti:
Varokaa tekemästä businestä tämän liikkeen kanssa. Rikosilmoitus tehty.
Sama täällä olemme vieneet 26.1 vanhoja tavaroita myyntiin. Ne on myyty mutta rahoja ei tule. Viimeisin tieto on että myyjä lupasi maksaa ennen joulua, soitin tänään ei muista koko asiaa maksaa kuulemma välipäivinä. Edellisen kerran kertoi olevansa välipäivät matkoilla ja siksi lupasi maksaa ennen joulua.
Harmittaa niin vietävästi. SOitettu ainakin 4 kertaa ja käyty penäämässä rahoja kaksi kertaa. - Kohtalotoveri
harmittaa kirjoitti:
Sama täällä olemme vieneet 26.1 vanhoja tavaroita myyntiin. Ne on myyty mutta rahoja ei tule. Viimeisin tieto on että myyjä lupasi maksaa ennen joulua, soitin tänään ei muista koko asiaa maksaa kuulemma välipäivinä. Edellisen kerran kertoi olevansa välipäivät matkoilla ja siksi lupasi maksaa ennen joulua.
Harmittaa niin vietävästi. SOitettu ainakin 4 kertaa ja käyty penäämässä rahoja kaksi kertaa.Soittaminen ja penääminen ei auta. On se niin kovaksikeitetty daami. Lupauksiin ei kannata luottaa. Ainoa konsti on rikosilmoitus ja poliisille tutkintapyyntö.
- antiikin harrastaja
Kohtalotoveri kirjoitti:
Soittaminen ja penääminen ei auta. On se niin kovaksikeitetty daami. Lupauksiin ei kannata luottaa. Ainoa konsti on rikosilmoitus ja poliisille tutkintapyyntö.
Vai tällainen tämä Antiikki Erik on hän käy Joensuussakin messuilla ja olen pitänyt häntä todella luotettavana antiikin myyjänä. Pitääpä katsella aivan uudella tavalla osastoa kun käypi täällä päin.
- FiAxo
antiikin harrastaja kirjoitti:
Vai tällainen tämä Antiikki Erik on hän käy Joensuussakin messuilla ja olen pitänyt häntä todella luotettavana antiikin myyjänä. Pitääpä katsella aivan uudella tavalla osastoa kun käypi täällä päin.
Toukokuussa 2006 vein myyntitilille liki 500 € astiat. Ensin luvattiin, että loppukesästä on rahaa tulossa, koska heillä on "joulumyynti" heinä/elokuussa kun ihmiset käyttävät lomarahojaan astiastojensa täydentämiseen.
Syyskuussa soitin. Selitettiin, ettei ole myyty kuin muutama esine, mutta että loppuvuodesta varmaan menevät. Loppuvuodesta olivatkin jo lähes myydyt, mutta sitten heille tuli näitä messukiireitä.
Sitten alettiin jo luvata rahoja tilille. Ensin helmikuun alussa, sitten maaliskuussa, taas 25.-26.04., 09.05., 18.05. ja taas VIIMEISTÄÄN 28.05.
Mitään ei kuulunut, joten otin yhteyttä kuluttajaneuvojaan. Neuvottiin lähettämään kirjattu kirje, jossa olivat yksilöidyt vaatimukset astioiden hinnan lisäksi puhelin- ym. kuluista. Tein niin. Annoin vielä viikon maksuaikaa ja uhkasin seuraavaksi perintätoimistolla, jolloin heidän maksettavakseen tulisivat myös perintäkulut ja korot. Rahat tulivat (vain astioiden hinta) lähes antamassani määräajassa.
Olin välillä jo myynyt ne arabialaiset, jotka eivät Antiikki Erikiin kelvanneet (koska heillä oli juuri niitä liikaa) Helsingissä Astia Liisa -nimiseen kauppaan, josta sain rahat heti käteen. En ole lähtenyt vertailemaan hintoja näiden liikkeiden välillä, mutta harmittaa vietävästi, etten ollut tiennyt tästä Astia Liisasta ja heidän hyvästä palvelustaan aikaisemmin. Turhaa stressiä tuli tuon Erikin kanssa. - kavallus
FiAxo kirjoitti:
Toukokuussa 2006 vein myyntitilille liki 500 € astiat. Ensin luvattiin, että loppukesästä on rahaa tulossa, koska heillä on "joulumyynti" heinä/elokuussa kun ihmiset käyttävät lomarahojaan astiastojensa täydentämiseen.
Syyskuussa soitin. Selitettiin, ettei ole myyty kuin muutama esine, mutta että loppuvuodesta varmaan menevät. Loppuvuodesta olivatkin jo lähes myydyt, mutta sitten heille tuli näitä messukiireitä.
Sitten alettiin jo luvata rahoja tilille. Ensin helmikuun alussa, sitten maaliskuussa, taas 25.-26.04., 09.05., 18.05. ja taas VIIMEISTÄÄN 28.05.
Mitään ei kuulunut, joten otin yhteyttä kuluttajaneuvojaan. Neuvottiin lähettämään kirjattu kirje, jossa olivat yksilöidyt vaatimukset astioiden hinnan lisäksi puhelin- ym. kuluista. Tein niin. Annoin vielä viikon maksuaikaa ja uhkasin seuraavaksi perintätoimistolla, jolloin heidän maksettavakseen tulisivat myös perintäkulut ja korot. Rahat tulivat (vain astioiden hinta) lähes antamassani määräajassa.
Olin välillä jo myynyt ne arabialaiset, jotka eivät Antiikki Erikiin kelvanneet (koska heillä oli juuri niitä liikaa) Helsingissä Astia Liisa -nimiseen kauppaan, josta sain rahat heti käteen. En ole lähtenyt vertailemaan hintoja näiden liikkeiden välillä, mutta harmittaa vietävästi, etten ollut tiennyt tästä Astia Liisasta ja heidän hyvästä palvelustaan aikaisemmin. Turhaa stressiä tuli tuon Erikin kanssa.Olen lukuisia kertoja yrittänyt periä Antiikki Erikiltä myytyjen astoitteni myyntituloja. Turhaan. Menettely muistuttaa alla olevan kavallusrikoksen tunnusmerkistöä.
Rikoslain 28 luvun 4 §:n 3 momentti:
Kavalluksesta tuomitaan niin ikään se, joka saatuaan toimeksiannon perusteella tai muulla sellaisella tavalla haltuunsa varoja, joiden arvo hänen on tilitettävä toiselle, oikeudettomasti käyttämällä sanottuja tai niiden tilalle tulleita varoja taikka muulla sellaisellatavalla aiheuttaa tilitysvelvollisuuden täyttämättä jäämisen joko sovittuna tai muuten edellytettynä aikana. - Risto Rautiainien
kavallus kirjoitti:
Olen lukuisia kertoja yrittänyt periä Antiikki Erikiltä myytyjen astoitteni myyntituloja. Turhaan. Menettely muistuttaa alla olevan kavallusrikoksen tunnusmerkistöä.
Rikoslain 28 luvun 4 §:n 3 momentti:
Kavalluksesta tuomitaan niin ikään se, joka saatuaan toimeksiannon perusteella tai muulla sellaisella tavalla haltuunsa varoja, joiden arvo hänen on tilitettävä toiselle, oikeudettomasti käyttämällä sanottuja tai niiden tilalle tulleita varoja taikka muulla sellaisellatavalla aiheuttaa tilitysvelvollisuuden täyttämättä jäämisen joko sovittuna tai muuten edellytettynä aikana.Olen itse yrittänyt n. 3 vuotta periä saataviani Antiikki Erikiltä,osan olen saanut mutta en kaikkia.
Kymmeniä puheluita ja yhtä monta lupausta tilityksistä takanani olen saanut asiasta tarpeekseni ja ajattelin tehdä rikosilmoituksen petoksesta/kavalluksesta.
Koska muillakin tuntuu olevan vastaavia ongelmia,toivoisin että ottaisitte yhteyttä minuun jatkotoimia varten [email protected]
Toinen vaihtoehto on,että mennään porukalla seuraaville messuille missä hän on myymässä vaatimaan isoon ääneen saataviamme pois..
- Arabia
Hienoa, että Antiikki Erikin epäasiallinen käytös on tuotu esille, ihmiset tietävät, mitä ongelmia saataa tulla vastaan tämän liikkeen kanssa asioidessa. Olen itse tilanteessa, jossa joudun tekemään rikosilmoituksen.
- Vanhaa arvostava
Vein appivanhempieni vanhan astiaston Antiikki Erikiin lokakuussa 2004. Helmikuussa 2007 hain loput astiat pois ja myyjä lupasi maksaa 500 euroa tililleni myydyistä astioista. Tiedustelin puhelimitse kaksi kertaa ja rouva lupasi seuraavana tiistaina panna rahat tililleni. Lähetin kaksi karhukirjettä ja marssin suutuispäissäni kerran myymälään. Taas sain muka- maksupäivän. Rouva ei enää vastaa puhelimeen, koska meitä perijiä on niin paljon. Olen kääntynyt tuomarin puoleen saadakseni vihdoin rahani. Hävytöntä, rikollista toimintaa!
- antiikkia antiikkia
Huhun mukaan liike lopettaa tällä viikolla Aabrahaminkadulla! En tiedä toimiko tämän jälkeen messuilla. Jos sinulla on asiaa tai tavaraa myyntitilillä kannattaa toimia nopeasti.
- halpaan mennyt idiootti
HEI
kävelin antiikki erikin ohi, huoneisto on tyhjä, puh numero ei vastaa. Yllätyksenä vielä, että www.YTJ.fi löytää kaupparekisteristä Y-tunnuksella 0729559-3 tiedot:toiminta lakannut 2004 !!!!
Meilläkin on arabian tavaraa jätetty sisälle joulukuussa 2007.
Petetty? - miidu 47
halpaan mennyt idiootti kirjoitti:
HEI
kävelin antiikki erikin ohi, huoneisto on tyhjä, puh numero ei vastaa. Yllätyksenä vielä, että www.YTJ.fi löytää kaupparekisteristä Y-tunnuksella 0729559-3 tiedot:toiminta lakannut 2004 !!!!
Meilläkin on arabian tavaraa jätetty sisälle joulukuussa 2007.
Petetty?Hei
Olen tehnyt Antiikki Erikin pitäjästä rikosilmoituksen, tee sinäkin
- Seriko Antiikkiliikkeeseen ...
Antiikkiliikkeiden toiminta taitaa olla laajemminkin epäasiallista. Ostimme 1990-luvun puolivälissä useita antiikkihuonekaluja Serikosta. Serikossa vakuutettiin, että arvo säilyy ja jos joudumme tilanteeseen, että joudumme luopumaan antiikkiesineestä (asunnonvaihto yms.), he ostavat esineen takaisin samalla hinnalla kuin mitä olimme maksaneet. Nyt 13 vuotta myöhemmin puheet olivat muuttuneet täysin. Nyt heidän mielestään meidän esineillä ei ole arvoa ja he toki voivat ostaa takaisin, mutta maksavat viidesosan maksetusta hinnasta. Pöyristyttävää. Antiikkiliikkeiden puheisiin ei pidä luottaa. Seriko on kovin vakuuttava ja jopa asiallisen tuntuinen myyntitilanteessa, mutta puheet pyörretään heti kun maksu on kilahtanut kassaan.En koskaan osta mitään Antiikki Seriko Oy:stä!
- miidu 47
Olen tehnyt Antiikki Erikin Marjosta rikosilmoituksen poliisilla. Asia käsitellään kavalluksena. Tavaroita ollut hänellä vuodesta 2004. Kaikki myyty. Hän lupasi maksaa kaksi kertaa viime kuussa, mutta.
Kaikki petetyt tehkää samoin, niin saadaan henkilö vastuuseen.- aniim
Kuule olen samassa jamassa,monta kertaa luvannut maksaa ja aina ollut hyvät selitykset mutta ei ole tullut senttiäkään,vielä kerran otan yhteyttä ja jos ei toimi niin tee samoin kuin sinä
- h.h.h
Hei.Missä vaiheessa sun juttus on, olen samassa tilanteessa enkä oikein tiedä mitä tässä pitäisi tehdä
- miidu47
h.h.h kirjoitti:
Hei.Missä vaiheessa sun juttus on, olen samassa tilanteessa enkä oikein tiedä mitä tässä pitäisi tehdä
Hei. Rikosilmoitus tehty n. kuukausi sitten. Menee käsittelyyn pienenä kavallusena. Tällaisethan kestää, mutta pääasia on se, että kaikki jotka jäivät rahatta tekisivät ilmoituksen.Rikosilmoitusta tehdessä kerro tästä. Ilmoituksen teki kälyni Hannele Varhee Pasilassa.
yst.terv. Riitta Grönberg - Rikosilmoitus
miidu47 kirjoitti:
Hei. Rikosilmoitus tehty n. kuukausi sitten. Menee käsittelyyn pienenä kavallusena. Tällaisethan kestää, mutta pääasia on se, että kaikki jotka jäivät rahatta tekisivät ilmoituksen.Rikosilmoitusta tehdessä kerro tästä. Ilmoituksen teki kälyni Hannele Varhee Pasilassa.
yst.terv. Riitta GrönbergOlen tehnyt rikosilmoituksen Antiikki Erikin huijauksesta. Jos rikosilmoituyksen tehneitä on useita, kysymyksessä ei ole enää yksi pieni kavallus, vaan järjestelmällinen ammattimainen huijaus. Kaikkien huijauksen kohteeksi joutuneiden olisi hyvä tehdä ilmoitus ja asia tulisi käsitellä yhdessä, jolloin koko toiminnan laajuus paljastuisi.
- antiikki erikistä
Rikosilmoitus kirjoitti:
Olen tehnyt rikosilmoituksen Antiikki Erikin huijauksesta. Jos rikosilmoituyksen tehneitä on useita, kysymyksessä ei ole enää yksi pieni kavallus, vaan järjestelmällinen ammattimainen huijaus. Kaikkien huijauksen kohteeksi joutuneiden olisi hyvä tehdä ilmoitus ja asia tulisi käsitellä yhdessä, jolloin koko toiminnan laajuus paljastuisi.
Myös rikoilmoitus tehty alkukesästä. Mitään ei ole kuulunut. Ilmeisesti meitä huijattuja on useita.
- ripa
Rikosilmoitus kirjoitti:
Olen tehnyt rikosilmoituksen Antiikki Erikin huijauksesta. Jos rikosilmoituyksen tehneitä on useita, kysymyksessä ei ole enää yksi pieni kavallus, vaan järjestelmällinen ammattimainen huijaus. Kaikkien huijauksen kohteeksi joutuneiden olisi hyvä tehdä ilmoitus ja asia tulisi käsitellä yhdessä, jolloin koko toiminnan laajuus paljastuisi.
Antiikki Erik nimi on ilmeisesti kuopattu ja nyt touhutaan Marjo Salminen nimellä ainakin tuolla Pro Messuilla..
- ripa
Antiikki Erik on Pro Messuilla Helsingin Vanhassa Satamassa 1.-2.11.08;menkää sinne perimään saatavianne..
- ripa
Hei soittakaa joku Pro Messujen toimarille Mirja Sabellille 02-2311220 ja kysykää tietääkö minkälaisen rosvon kanssa tekee yhteistyötä;itse otin jo yhteyttä Billnäsin Antiikkimarkkinoihin ja Koti ja Keittiö-lehteen;pannaan huijari ahtaalle;kohta loppuu myyntipaikat.Sellainen pointti vielä,että koska tilityksiä ei tehdä niin ei niistä varmaan verojakaan makseta..
- yhteyttä
ainakin Koti- ja keittiö ei käytä enää arvioitsijana. Hyvä asia.
- arupa-puru
yhteyttä kirjoitti:
ainakin Koti- ja keittiö ei käytä enää arvioitsijana. Hyvä asia.
Milloinkahan mahtaa Antiikki Erikin juttu olla oikeudessa käsiteltävänä? Omituista, että ko. henkilö jatkaa toimintaansa nyt eri nimisellä firmalla. Miten kehtaa vielä toimia alalla, luulisi maineen olevan jo aika huono.
- aniim
arupa-puru kirjoitti:
Milloinkahan mahtaa Antiikki Erikin juttu olla oikeudessa käsiteltävänä? Omituista, että ko. henkilö jatkaa toimintaansa nyt eri nimisellä firmalla. Miten kehtaa vielä toimia alalla, luulisi maineen olevan jo aika huono.
Tais olla 21.01 mutta ei tullut haastettu paikalle,joten homma siirtyi maaliskuulle.
- ...
aniim kirjoitti:
Tais olla 21.01 mutta ei tullut haastettu paikalle,joten homma siirtyi maaliskuulle.
tämä haastettu ei saavu oikeuteen seuraavallakaan kerralla, taasko sitä käsittelyä vaan siirretään, onko mitään toivoa, että asiakkaat saavat joskus rahansa tai tavaran takaisin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921403Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841360Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761155- 891096
- 82951
- 81935
- 36899
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66855Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5831Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61825