Auttakaa tarviin hyviä ideoita asuun. Kun oon kissa mitä meikkiä laitan naamaan jotta näyttäisin pelottavalta??
HELP!!!
3
384
Vastaukset
- mii tietää:)
Kannattaa korostaa silmiä se sopiin kissalle!
Tai jotain muuta vastaavaa:)) - Saxxa
Löytyisikö kirjastosta kasvomaalauskirjoja/-oppaita, joista voisi katsoa ideoita ja mallia kissaeläimeksi maskeeraamiseen?
- mikaela.haakana
osta sellaset kissa piilolinssit jostain pilailukaupasta esim punanaamio tai käherrys tarvikkeet tai muut vastaavat. sitte tietty laitat kajaalilla mustiks silmänympärykset ja ripsaria ei ollenkaan! valkeella poskien päistä ja otsasta kirkkaan punaiset huulet tai sitten mustat. sitte ostat jotku teko korvat tai liimaat johonki hiuspantaan paperista pannat jne :D oliskohan noista mihinkään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 78992
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm75763J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81725- 119724
- 54709
- 108656
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111573- 46552
- 41498
- 18498