Niin te kantoliinan käyttäjät, onko kehtosidonta huono 2kk ikäiselle ? Pitäisikö alkaa jo käyttää x sidontaa ? Kokeilin eikä se oikein onnistunut......olen tykännyt pitää vauvaa kehdossa, mutta onko se huono nyt kun vauva alkaa liikuskella enemmän ? Vauvani nukkuu kehdossa hyvin mutta herätessään usein hermostuu kun tuntee olonsa varmaan hiukan ahtaaksi. Minkälaista sidontaa mahdetaan tämänikäiselle suositella ? Omistan siis pitkän puuvillaisen trikooliinan.
Kantoliina sidonnat....
2
509
Vastaukset
- 5+9
Kietaisuristi II (http://www.kantoliinakanava.fi/kantoliinakanava/tekstisivu.tmpl?navi_id=244) on meillä käytössä pääsääntöisesti (eli aina :) ) Toi on siitä hyvä, että olalle tulevat siivekkeet voi laittaa vauvan yli kokonaan (eli vauva jää pussiin). Siellä on hyvä nukkua, eikä tuuli tuiverra.
- Teiniäippä
Ostin kantoliinan 1kk ikäiselle tytölleni ja myyjä ei edes opettanut kehtosidontaa, sopii kuulemma oikeastaan vaan vastasyntyneelle. Eli X sidontaa:)
Olin innoissani kantoliinaa ostaessani, mutta tietystihän siinä selkä kipeytyi ensimmäisen kauppareissun aikana,
nyt olen vähän kahden vaiheilla, haluanko käyttää enää...:/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4149156Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893760- 212228
- 871393
- 1141148
- 271145
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss801116- 751110
- 551063