Miehet rakkaat.
Kertokaa mitä mies tarkoittaa/miettii kun sanoi minulle että "olet kyllä kiimaisin nainen minkä oon ikinä tavannu" ...
Minua se vähän latisti...Olen varmaan tyhmä mutta ääh..
PERVO NAINE(KO)?
9
1712
Vastaukset
- Pelimies.
hän ei ole vielä koskaan tavannut niin ihanaa naista kuin sinä olet.
Se oli suurin mahdollinen kohteliaisuus, jota ei lausuta ilman painavia syitä.- lyylilyyli
Kiitos vastauksesta.. Olen vain ehkä tyyppillinen nainen etten osaa ajatella miesten tavoin.. Mutta kiitos vastauksesta :o
- .....
lyylilyyli kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.. Olen vain ehkä tyyppillinen nainen etten osaa ajatella miesten tavoin.. Mutta kiitos vastauksesta :o
ainakaan negatiivinen kommentti ollut.
- isokullinen panomies
lyylilyyli kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.. Olen vain ehkä tyyppillinen nainen etten osaa ajatella miesten tavoin.. Mutta kiitos vastauksesta :o
Taidat olla jonkin verran jälkeenjäänyt.
- palle karvaton
olet liian innokas
- ukyjmtnhrbgfv
Niin, toihan voi olla kehu tai moite... Riippuu sitä tykkääkö mies kiihkeästä naisesta vai ei...
- tavannu
mies tarkoittaa/miettii kun sanoi minulle että "olet kyllä kiimaisin
mies tarkoittaa, että ei ole ennen tavannut halukasta naista
tuollaisen sanominen taas osoittaa, että tuolla tyhmällä miehellä ei ole käytöstapoja kiimaisena se on suurin kohteliaisuus,mitä tavismieheltä voi saada!! Olen itse sen kuullut eikä se minusta ollut ollenkaan pahasti sanottu... ;-) Minusta on ihan mukavaa olla kiimainen nainen,ja olen sitä omasta mielestänikin.
- trrrrrrrrrrrrrrrrr
Ei välttämättä...Jos mies onkin vaikka melkein aseksuaali, niin sehän on suuri moite :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 94542
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43486
- 47437