Miehet rakkaat.
Kertokaa mitä mies tarkoittaa/miettii kun sanoi minulle että "olet kyllä kiimaisin nainen minkä oon ikinä tavannu" ...
Minua se vähän latisti...Olen varmaan tyhmä mutta ääh..
PERVO NAINE(KO)?
9
1692
Vastaukset
- Pelimies.
hän ei ole vielä koskaan tavannut niin ihanaa naista kuin sinä olet.
Se oli suurin mahdollinen kohteliaisuus, jota ei lausuta ilman painavia syitä.- lyylilyyli
Kiitos vastauksesta.. Olen vain ehkä tyyppillinen nainen etten osaa ajatella miesten tavoin.. Mutta kiitos vastauksesta :o
- .....
lyylilyyli kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.. Olen vain ehkä tyyppillinen nainen etten osaa ajatella miesten tavoin.. Mutta kiitos vastauksesta :o
ainakaan negatiivinen kommentti ollut.
- isokullinen panomies
lyylilyyli kirjoitti:
Taidat olla jonkin verran jälkeenjäänyt.
- palle karvaton
olet liian innokas
- ukyjmtnhrbgfv
Niin, toihan voi olla kehu tai moite... Riippuu sitä tykkääkö mies kiihkeästä naisesta vai ei...
- tavannu
mies tarkoittaa/miettii kun sanoi minulle että "olet kyllä kiimaisin
mies tarkoittaa, että ei ole ennen tavannut halukasta naista
tuollaisen sanominen taas osoittaa, että tuolla tyhmällä miehellä ei ole käytöstapoja kiimaisena se on suurin kohteliaisuus,mitä tavismieheltä voi saada!! Olen itse sen kuullut eikä se minusta ollut ollenkaan pahasti sanottu... ;-) Minusta on ihan mukavaa olla kiimainen nainen,ja olen sitä omasta mielestänikin.
- trrrrrrrrrrrrrrrrr
Ei välttämättä...Jos mies onkin vaikka melkein aseksuaali, niin sehän on suuri moite :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917335- 373897
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402612- 2302605
- 402403
- 1292339
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202045- 451922