Miehet rakkaat.
Kertokaa mitä mies tarkoittaa/miettii kun sanoi minulle että "olet kyllä kiimaisin nainen minkä oon ikinä tavannu" ...
Minua se vähän latisti...Olen varmaan tyhmä mutta ääh..
PERVO NAINE(KO)?
9
1699
Vastaukset
- Pelimies.hän ei ole vielä koskaan tavannut niin ihanaa naista kuin sinä olet. 
 Se oli suurin mahdollinen kohteliaisuus, jota ei lausuta ilman painavia syitä.- lyylilyyliKiitos vastauksesta.. Olen vain ehkä tyyppillinen nainen etten osaa ajatella miesten tavoin.. Mutta kiitos vastauksesta :o 
- .....lyylilyyli kirjoitti:Kiitos vastauksesta.. Olen vain ehkä tyyppillinen nainen etten osaa ajatella miesten tavoin.. Mutta kiitos vastauksesta :o ainakaan negatiivinen kommentti ollut. 
- isokullinen panomieslyylilyyli kirjoitti:Kiitos vastauksesta.. Olen vain ehkä tyyppillinen nainen etten osaa ajatella miesten tavoin.. Mutta kiitos vastauksesta :o Taidat olla jonkin verran jälkeenjäänyt. 

- palle karvatonolet liian innokas 
- ukyjmtnhrbgfvNiin, toihan voi olla kehu tai moite... Riippuu sitä tykkääkö mies kiihkeästä naisesta vai ei... 
- tavannumies tarkoittaa/miettii kun sanoi minulle että "olet kyllä kiimaisin 
 mies tarkoittaa, että ei ole ennen tavannut halukasta naista
 tuollaisen sanominen taas osoittaa, että tuolla tyhmällä miehellä ei ole käytöstapoja kiimaisena
- se on suurin kohteliaisuus,mitä tavismieheltä voi saada!! Olen itse sen kuullut eikä se minusta ollut ollenkaan pahasti sanottu... ;-) Minusta on ihan mukavaa olla kiimainen nainen,ja olen sitä omasta mielestänikin. - trrrrrrrrrrrrrrrrrEi välttämättä...Jos mies onkin vaikka melkein aseksuaali, niin sehän on suuri moite :) 

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424915
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302630
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161693
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011438
- 1521321