PERVO NAINE(KO)?

lyylilyyli

Miehet rakkaat.
Kertokaa mitä mies tarkoittaa/miettii kun sanoi minulle että "olet kyllä kiimaisin nainen minkä oon ikinä tavannu" ...

Minua se vähän latisti...Olen varmaan tyhmä mutta ääh..

9

1708

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelimies.

hän ei ole vielä koskaan tavannut niin ihanaa naista kuin sinä olet.

Se oli suurin mahdollinen kohteliaisuus, jota ei lausuta ilman painavia syitä.

• lyylilyyli

Kiitos vastauksesta.. Olen vain ehkä tyyppillinen nainen etten osaa ajatella miesten tavoin.. Mutta kiitos vastauksesta :o

• .....
        lyylilyyli kirjoitti:

Kiitos vastauksesta.. Olen vain ehkä tyyppillinen nainen etten osaa ajatella miesten tavoin.. Mutta kiitos vastauksesta :o

ainakaan negatiivinen kommentti ollut.

• isokullinen panomies
        lyylilyyli kirjoitti:

Taidat olla jonkin verran jälkeenjäänyt.

• palle karvaton

olet liian innokas

• ukyjmtnhrbgfv

Niin, toihan voi olla kehu tai moite... Riippuu sitä tykkääkö mies kiihkeästä naisesta vai ei...

• tavannu

mies tarkoittaa/miettii kun sanoi minulle että "olet kyllä kiimaisin

mies tarkoittaa, että ei ole ennen tavannut halukasta naista
      tuollaisen sanominen taas osoittaa, että tuolla tyhmällä miehellä ei ole käytöstapoja kiimaisena

• se on suurin kohteliaisuus,mitä tavismieheltä voi saada!! Olen itse sen kuullut eikä se minusta ollut ollenkaan pahasti sanottu... ;-) Minusta on ihan mukavaa olla kiimainen nainen,ja olen sitä omasta mielestänikin.

• trrrrrrrrrrrrrrrrr

Ei välttämättä...Jos mies onkin vaikka melkein aseksuaali, niin sehän on suuri moite :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      118
      2554
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      49
      1983
    3. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      134
      1720
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      19
      1618
    5. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      112
      1501
    6. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      138
      1278
    7. Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?

Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka
      Ikävä
      136
      976
    8. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      961
    9. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      46
      942
    10. Yhä pyörit mielessä,

ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa
      Ikävä
      29
      887
    Aihe