Miehet rakkaat.
Kertokaa mitä mies tarkoittaa/miettii kun sanoi minulle että "olet kyllä kiimaisin nainen minkä oon ikinä tavannu" ...
Minua se vähän latisti...Olen varmaan tyhmä mutta ääh..
PERVO NAINE(KO)?
9
1707
Vastaukset
- Pelimies.
hän ei ole vielä koskaan tavannut niin ihanaa naista kuin sinä olet.
Se oli suurin mahdollinen kohteliaisuus, jota ei lausuta ilman painavia syitä.- lyylilyyli
Kiitos vastauksesta.. Olen vain ehkä tyyppillinen nainen etten osaa ajatella miesten tavoin.. Mutta kiitos vastauksesta :o
- .....
lyylilyyli kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.. Olen vain ehkä tyyppillinen nainen etten osaa ajatella miesten tavoin.. Mutta kiitos vastauksesta :o
ainakaan negatiivinen kommentti ollut.
- isokullinen panomies
lyylilyyli kirjoitti:
Taidat olla jonkin verran jälkeenjäänyt.
- palle karvaton
olet liian innokas
- ukyjmtnhrbgfv
Niin, toihan voi olla kehu tai moite... Riippuu sitä tykkääkö mies kiihkeästä naisesta vai ei...
- tavannu
mies tarkoittaa/miettii kun sanoi minulle että "olet kyllä kiimaisin
mies tarkoittaa, että ei ole ennen tavannut halukasta naista
tuollaisen sanominen taas osoittaa, että tuolla tyhmällä miehellä ei ole käytöstapoja kiimaisena se on suurin kohteliaisuus,mitä tavismieheltä voi saada!! Olen itse sen kuullut eikä se minusta ollut ollenkaan pahasti sanottu... ;-) Minusta on ihan mukavaa olla kiimainen nainen,ja olen sitä omasta mielestänikin.
- trrrrrrrrrrrrrrrrr
Ei välttämättä...Jos mies onkin vaikka melkein aseksuaali, niin sehän on suuri moite :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018604- 575518
- 245137
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni335037Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv384871Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h774769- 624323
- 433977
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on403254- 452949