ootteko te kaikki BED-ihmiset ylipainoisia??
lihavuus
4
686
Vastaukset
- BEDDESS
Mulla on BED ja mun painoindeksi oli tänään aamulla 17,5. Se johtuu siitä että ahmin yleensä noin kerran tai kaksi viikossa yli 2000 kaloria, ja muuten syön 0-1300 kaloria. BEDiin kuuluu myös se että lihomista yritetään estää paastolla joka johtaa ahmintaan. Mulla ne paastot vaan yleensä onnistuu. Mutta sitten kun olen takaisin BMI'ssäni, sorrun ahmimaan "nyt voi syödä kun oon taas laiha", ja sitten paino nousee ja sit taas paastoan.
- wakingup
BEDiin ei kuulu se että lihomista yritetään estää paastolla, nyt taidat sekoittaa bulimiaan, joka on juuri tuota jota kuvailit. Asia ei mulle kuulu mutta ärsyttää vähän kun alipainoiset ihmiset, joiden ahmimiset ei todellakaan ole sellaisia ahmimisia kuin BEDiä tai bulimiaa sairastavilla määriltään saatika esiintyvyystiheyksiltään, luulee että niillä on BED, mikä on käytännössä silkka mahdottomuus.
- BEDDESS
wakingup kirjoitti:
BEDiin ei kuulu se että lihomista yritetään estää paastolla, nyt taidat sekoittaa bulimiaan, joka on juuri tuota jota kuvailit. Asia ei mulle kuulu mutta ärsyttää vähän kun alipainoiset ihmiset, joiden ahmimiset ei todellakaan ole sellaisia ahmimisia kuin BEDiä tai bulimiaa sairastavilla määriltään saatika esiintyvyystiheyksiltään, luulee että niillä on BED, mikä on käytännössä silkka mahdottomuus.
mutta mulla on kyllä ihan BED-diagnoosi!
- BEDplösö
Mä olen ylipainoinen, tosin onneksi tällä hetkellä vain lievästi (BMI jotain 27-28), mutta paino on koko ajan nousussa. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252048
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221420Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631151Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111069Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101017- 87928
- 80809
- 17787
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671