Kestääkö S60 ja D5

122

Hei! Olen ostamassa S60:stä D5 ja automaattilaatikolla, joten kysymys kuuluu että miten on teidän S60:t kestäneet tuolla moottorilla ja vaihteistolla? Onko luotettava ja pieniruokainen kokoisekseen tuo D5? Vuosimallista 2007 alkaen katselen niitä, joten jos saisi kokemuksia ko. auton omistajilta. Millanen on muuten matka-autona ja kestääkö ajaa pitkiä matkoja kerta istumalla? Kiitos asiallisista vastauksista jo etukäteen!

Provoilijat älkää vaivautuko!

2

725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se kestää

      Mulla on tosin V70 D5:si ja eipä tuosa ole moottorin osalta eikä muutenkaan ollut huolia ja vm.-03.Kilometrejä tähän mennessä yli 200000 ja viime tankkauksessa laskemalla saatu kulutus sekalaisessa ajossa välillä reippaastikin oli 6.31 litraa.Ja kyllä se moottori kestää ajaa 1000km:in yhdellä reissulla ja tankillinen riittä ainakin mulla yli 1300km ajoon tosin tietysti kaupungissa pyöritys pääasiassa lisää kulutusta mutta taloudellinen on ja uskon että myös S60:senäkin.

    • volvon miäts.

      Omistan 2002 vuosimallia olevan s.60:sen 5d koneella olevan kulkupelin joka on varustettu automaattivaihteistolla(aivan perinteinen ei mikään kliktronk).
      kulutus 6 litran luokkaa, matka ajossa ennätys 5.4, paras jonka olen satasella saanut menemään on 6.7 litraa.
      Volvo s60 on auto joka sopii ainakin minun mittoihini ja siksi sillä pystyy ajamaan väsymättä pitkiäkin matkoja, takana olijan tilat ovat surkeat mutta ei haittaa minua koska minähän ajan.
      Tankkiin olen parhaimmillaan saanut polttoainetta tankattua 72 litraa joten ainakin 1200km pitäisi yhdeltä istumalta päästä, joten uskon että sinun tekee mieli jaloitella ennen kun autolla olisi pysähtymiseen tarvetta.

      Minä tykkään ja ittehän rotiskossani häpeen:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      Kaksisuuntainen mielialahäiriö
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe