Laadukasta

nl100 harja

Onpa täällä laadukasta keskustelua. Pokerissa pitää osata lukea ja laskea sitten voittaa jos uskoo ja ymmärtää mitä on lukenut ja laskenut. No se tietysti vaatii kuria ja pitkäjänteisyyttä mutta kyllä nämä ohiveto kusetus paskanjauhajat kuuluu samaan kastiin. ETTE VAAN OSAA.

3

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pokkapetteri

Mitä sä pokerissa lasket?

• PLoo

Eniten potti- ja vetokeroimia.

• PLoo
        PLoo kirjoitti:

Eniten potti- ja vetokeroimia.

Siis kertoimia.. :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maailman suurin sanomalehti: Sanna Marin on coolein poliitikko

Sanna saa taas ylistystä maailmalla. Ja mikäs siinä, onhan hän ylivoimaisesti paras pääministeri Suomen historiassa. https://www.iltalehti.fi/ulkomaa
      Maailman menoa
      480
      2515
    2. Petteri Orpo väläyttää leikkauksia: 'Me joudumme säästöihin ja sopeutukseen'

Jätti-inflaatio sähkö, polttoaineet, ruoka ym. kallistuu hurjasti ja Petterin kokoomus haluaa leikata, ja kokoomuksen tuntien leikkauksien painotus ni
      Maailman menoa
      140
      1416
    3. Sanna Marinin UUSI sähellysvideo julki. Iljettävää ja kuvottavaa katseltavaa

En olisi uskonut että näen maamme pääministeristä näin puistattavan videon. Jos jäljellä oli vielä ripaus arvovaltaa ja kunnioitusta pääministeriä koh
      Maailman menoa
      319
      1381
    4. Kerrotko mies mikä minussa on vikana?

Kun, et kerran lähesty?
      Ikävä
      182
      1129
    5. Parveketupakointi

Tupakoija on itsekäs ja piittaamaton muista asukkaista, parvekkeella tupakoijan savu kulkeutuu useisiin lähistöllä oleviin asuntoihin. Ei ole mukavaa
      Maailman menoa
      137
      1075
    6. Mulla on ikävä sua

Se on paisunut ihan valtavaksi ja täyttää mun koko pään. Naiselle
      Ikävä
      45
      984
    7. Olen pahoillani

Ei ollut muuta vaihtoehtoa
      Ikävä
      47
      889
    8. Kellyn velat on jo 34000 ja on kelan asiakas.

Tälläistä nää naiset on kaikki samanlaisia, kun mies ei maksa niiden velkoja ja elämää niin kaikki menee vaan ulosottoon.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      46
      869
    Aihe