joulu-tammikuussa alanyaan!!

matkaajaaaaa

Järjestääkö mikään matkatoimisto joulu-tammikuussa matkoja??? miten helpoiten pääsee antalyaan helsingistä. Hirmu pitkiä nuo lentoajat kun on välilaskuja... Mikä olis suorin ja halvin ja nopein?? Apua

5

979

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turkki<3

Eipä taida lyhyitä matkoja tehdä mikään toimisto. Detur tekee talvella mutta nekin taitavat olla pidempiä matkoja. Eli auttane muu kuin ottaa lennot suoraan joltain lentoyhtiöltä. Hinta- ja nopeusvertailua voi tehdä vaikka Supersaverissa; ei pysty sanomaan mikä on nopein ja halvin, kun päivän heitto lähdössä vaikuttaa niin paljon. Juuri katselin joulun alusviikon lentoja. Eli hakemaan vaan vaikka tuolla Supersaverilla. Itsellä saattaa olla myös matka tulossa samoihin aikoihin tai sitten ei. Vielä on kuviot auki.

• seksiliikkestä

Tai tilaa kaalimato netistä.

• AlanyaaN!

Ei kannata mennä matkatoimiston matkoilla vaikka ne järjestäiskin matkoja kun maksaa reilusti yli puolet enemmän! Oltiin viime kuussa ja lennot varattiin travelpartnerilta (540e/2henkilöä) ja turkish airlinesilla lennettiin, oli tosi hyvä palvelu ja vaihto istanbulissa oli todella vaivaton. Ruoissakin oli vaihtoehtoja, sai itse valita mitä halus ja oli tosi hyvää, juomatkin sai valita shamppanja, kalja, limut, ym kaikki kuului jokaiselle. Lentokentältä kuljetus ei kuulunut alanyaan joten varattiin se etukäteen 724transferilta (ja maksettii myös etukäteen). Oli odottamassa siellä kentällä vaikka tultiin etuajassa ja tunnin verran kesti matka alanyaan (kun taas esim. deturin bussilla kestää monta tuntia kun ajaa hitaasti ja pysähtyykin välissä). Hotelli kannattaa varata hotels4u.com:ilta, siellä on tuhansia hotelleja ja voit laittaa hintajärjestyksessä vertailuun. Me oltiin Blue Star hotellissa **** ja oli hyvä! Ruoat ja kaikki kuulu!

• onneksi on valinnanv

hmmm ei ne bussit montaa tunia kulje alanyaan niin kuin väität!! se on n.2 tuntia ja puolessa välin pyhdytään n.15 min!! no jaa toikin on niin suhteellista että olette masaneet lentoloista 540/2henkilöstä! täytyy siihen kuitenki se majoituskin ottaa ja sekin maksaa!! olin mm. 3 viikkoa alanyassa ja joo pakettimatkalla maksoin koko lystistä 560 ja vielä aamiaisen kera!!! mutta jokainen tekee mielensä mukaan

• Halvin hinta vaiko n

Mikään suomalainen matkanjärjestäjä ei järjestä matkoja joulu-tammikuussa. Kätevimmin pääset seuraavasti. kts esim www.vertaa.fi, www.poptravel.fi tai www.pallontallaajat.fi
      Kirjoita HEL ja määräpaikka AYT (Antalya). Esim yhdistelmällä Finnair -Atlasjet pääset Alanyaan saakka, koska bussimatka Atlasjetilla ei maksa mitään erikseen. Sama toistepäin. Myös Finnair ja Onurair yhdistelmällä pääsee perille saakka. Bussi erikseen ei maksa mitään Alanyaan.
      Toinen mitä itse käytän on THY eli Turkish airlines. Silloin on hommattava itse kuljetukset >ntalya Alanya väli. Etuna ettei tavaroita tarvitse rahdata Istanbulissa itse.
      Tammikuussa on myös lunta Istanbulissa ja silloin voi olla kätevin lentää suoraan Euroopasta Antalyaan esim Frankfurtin, Munchenin tai Wienin tai Berlin TEgelin kautta.
      katso myös www.ekobilet.com löydät sieltä vaihtoehtoja lisää. Berlin Tegelin kautta lentaa AIR

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      158
      11059
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5278
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2493
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1741
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1604
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1216
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      976
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    Aihe