sota tulisi Suomeen tai Suomalaisia pitäisi laittaa sotaan avuksi muuta maata puolustamaan
niin mun ei tarvitse lähteä koska KUKA HULLU NYT HALUAISI TULLA TAPETUKSI??????
Minä olen älykäs koska kieltäydyin Armeijasta koska jos
10
812
Vastaukset
Kieltäytyy syömä-aseistakin.
- drgthdrhty
jos sota tulee Suomeen niin ensimmäisenä laitetaan armeijan käymättömät polkemaan miinoja kun niille ei ole muuta käyttöä
- juha822222
mutta en menisi siltikääm sotaan
- Rautaa rajalle
idästä tulee "veli venäläinen", joka raiskaa vaimosi, polttaa kotisi ja tappaa sinut saunan takana.
- Eijom
(" idästä tulee "veli venäläinen", joka raiskaa vaimosi, polttaa kotisi ja tappaa sinut saunan takana.")
Näinhän tapahtui Lapissa, paitsi että asialla olivat Saksalaiset, vaimojen lisäksi menivät myöskin tyttäret! - juha82222
äly hoi
eikä kaikkialla ympäri Suomea ollut sotaa silloin kun Venäjä ja Suomi sotivat. - 11
Eijom kirjoitti:
(" idästä tulee "veli venäläinen", joka raiskaa vaimosi, polttaa kotisi ja tappaa sinut saunan takana.")
Näinhän tapahtui Lapissa, paitsi että asialla olivat Saksalaiset, vaimojen lisäksi menivät myöskin tyttäret!ja saunatkin polttivat...
- Älykkäämpi
Ei siellä välttämättä tapetuksi joudu jos osaa pitää pyssyä oikein päin.
Mietityttää kyllä vähän että mitä vitsiä tuossa oli mutta kyllä toisaalta hyvät naurut sain... - LaitVaihtelevat
Jos katsot historiaa, sodissa on valitettavasti tapatettu ikäpolvianuoriinkin asti (esim. 13-14v). Luuletko oikeasti, ettei valtio voisi pakottaa kansalaisiaan miten tahansa. AInakin historiassa niin on aina tapahtunut. Toisin sanoen, jos ei olisi käynyt armeijaa, saattaisi joutua 'pikakoulutetuksi', johonkin pskatehtävään tai joutua johonkin 'rangaistuspataljoonaan' tyyliin "Tuo kukkula vallatkaa (vaikka siellä on konekivääri ja ympäristö aukeaa)!", joissakin valtioissa vähän noin on saattanut käydä myös ilman, että on saanut edes tuliasettakaan. Taustalla aseistautuneen poliittisen upseerin ampuessa niskaan/selkään, ellei mene.
Sota on sotaa ja sodan lait ovat silloin. Rauha on rauhaa ja tietyllä erilaisella tavalla julmaa esim. portsarit voivat tehdä laittomia 'taistelukaasuhyökkäyksiä', mitkä olisivat sota-aikana hirmuinen sotarikos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291310
- 1181147
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap98960- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279850Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 48725
- 52709
- 28657
- 49619