Minä olen älykäs koska kieltäydyin Armeijasta koska jos

juha82222

sota tulisi Suomeen tai Suomalaisia pitäisi laittaa sotaan avuksi muuta maata puolustamaan
niin mun ei tarvitse lähteä koska KUKA HULLU NYT HALUAISI TULLA TAPETUKSI??????

10

812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kieltäytyy syömä-aseistakin.

    • drgthdrhty

      jos sota tulee Suomeen niin ensimmäisenä laitetaan armeijan käymättömät polkemaan miinoja kun niille ei ole muuta käyttöä

      • juha822222

        mutta en menisi siltikääm sotaan


      • Mutta jos Amerikkaan tulee ydinsota niin siinä lähtee jo puolet maapallosta.


    • Rautaa rajalle

      idästä tulee "veli venäläinen", joka raiskaa vaimosi, polttaa kotisi ja tappaa sinut saunan takana.

      • Eijom

        (" idästä tulee "veli venäläinen", joka raiskaa vaimosi, polttaa kotisi ja tappaa sinut saunan takana.")

        Näinhän tapahtui Lapissa, paitsi että asialla olivat Saksalaiset, vaimojen lisäksi menivät myöskin tyttäret!


      • juha82222

        äly hoi
        eikä kaikkialla ympäri Suomea ollut sotaa silloin kun Venäjä ja Suomi sotivat.


      • 11
        Eijom kirjoitti:

        (" idästä tulee "veli venäläinen", joka raiskaa vaimosi, polttaa kotisi ja tappaa sinut saunan takana.")

        Näinhän tapahtui Lapissa, paitsi että asialla olivat Saksalaiset, vaimojen lisäksi menivät myöskin tyttäret!

        ja saunatkin polttivat...


    • Älykkäämpi

      Ei siellä välttämättä tapetuksi joudu jos osaa pitää pyssyä oikein päin.

      Mietityttää kyllä vähän että mitä vitsiä tuossa oli mutta kyllä toisaalta hyvät naurut sain...

    • LaitVaihtelevat

      Jos katsot historiaa, sodissa on valitettavasti tapatettu ikäpolvianuoriinkin asti (esim. 13-14v). Luuletko oikeasti, ettei valtio voisi pakottaa kansalaisiaan miten tahansa. AInakin historiassa niin on aina tapahtunut. Toisin sanoen, jos ei olisi käynyt armeijaa, saattaisi joutua 'pikakoulutetuksi', johonkin pskatehtävään tai joutua johonkin 'rangaistuspataljoonaan' tyyliin "Tuo kukkula vallatkaa (vaikka siellä on konekivääri ja ympäristö aukeaa)!", joissakin valtioissa vähän noin on saattanut käydä myös ilman, että on saanut edes tuliasettakaan. Taustalla aseistautuneen poliittisen upseerin ampuessa niskaan/selkään, ellei mene.
      Sota on sotaa ja sodan lait ovat silloin. Rauha on rauhaa ja tietyllä erilaisella tavalla julmaa esim. portsarit voivat tehdä laittomia 'taistelukaasuhyökkäyksiä', mitkä olisivat sota-aikana hirmuinen sotarikos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1147
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      960
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      850
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      725
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      657
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe