Olen hankkinut soneran koti-tv palvelun mukana tullut modeemi thomson ja motorolan "digiboksi". Toiminut loistavasti kuukauden verran kunnes tänään.
Ei mitään. Vain valkoinen ruutu. Resetoin laitteen tehdas asetuksille, ja tulee vain seuraava ilmoitus.
"could not get an ip adress.Please check cables on gateway and restart both gateway and the stb."
Internetyhteys toimii tietokoneella normaalisti. rj-kaapeli tarkistettu ettei vika ole siinä.
Onko vika nyt sitten Soneran koti-tv verkossa, digiboksissa vai missä?
Huomenna vihainen soitto soneralle, tänäänkään nähnyt lätkä peliä.pe...kel.....
(Yhteys on siis langallisena)
Koti-tv ongelma
3
996
Vastaukset
- frangröbbä
ei olis kannattanut ostaa soneraa eikä thomsonii
- voi voi
Sonera, Thomson, Motorola, kaikki sitä surkeinta kuraa!
Noh taas toimii jonkin aikaa, lähti toimimaan kun annoin vain olla päällä...
Noh sonera vain ja ainoastaan urko tv totalin takia.
Ja muut laitteet vain ja ainoastaan paketin mukana.
Eiköhän ne aika monet laitteen tehdä nykyisin melkein samalla muotilla jossain idässä. Kuoret vain vähän eri ja merkki. Sitä se nyky elektroniikka on, ei kestä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423