Haluaisin ruotsalaisen tyttöystävän

suomiboika

Mä haluaisin itselleni ruotsalaisen tyttöystävän. En tiedä syytä, mutta ruotsalaiset tytöt on ainakin mun mielestä kauniimpia, jopa reilustikin kauniimpia kuin suomalaiset tytöt. Ruotsissa jotenkin keskivertotyttökin saa itsensä näyttämään kauniilta. Netissä kun on katsellut ruotsalaisia kuvagallerioita, niin en voi kun vain ihmetellä esimerkiksi sitä, että miten ihmeessä kaikilla ruotsalaisilla tytöillä voi olla niin hyvät rinnat, niin hyvä perse ja niin seksikäs kroppa ja niin kauniit kasvot?

Ruotsalaiset tytöt on luonteeltaankin parempia kuin suomalaiset tytöt. Ne ei ole samalla lailla kärttyisiä ja äkäisiä, vaan ovat iloisia. Iloisuuskin lisää kauneutta ainakin mun silmissä. Mä kyl haluaisin ruotsalaisen tyttöystävän.

12

1562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttönen...

      Kyllä ruotsalaiset pojatkin on komeempia kuin suomalaiset. Ne kohtelee tyttöä paremmin ja on komeempia ja niillä on isompi SE ja ovat muutenkin ihanempia ja parempia kuin suomalaiset pojat.

      • jooo++0+0+0h

        on yli puolet enemmän fruittari homoja niin kyllä teini tytöt tykkää ja niil ei tod oo isompia kyrpiä


      • mutta kun on
        jooo++0+0+0h kirjoitti:

        on yli puolet enemmän fruittari homoja niin kyllä teini tytöt tykkää ja niil ei tod oo isompia kyrpiä

        "ja niil ei tod oo isompia kyrpiä "

        Mutta kun on.

        http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/6viikonvaihde/seksi/erotiikka/608210.jpg

        Suomessa keskipituus 13,52 cm
        Ruotsissa keskipituus 15,36 cm

        Aivan selvä erohan tuossa on ruotsalaisten hyväksi. Tosin nuo keskipituudet on saatu siten, että miehet ovat itse ilmoittaneet kalunsa pituuden. Voihan olla, että Suomessa ollaan rehellisiä ja Ruotsissa valehdellaan. Tos on juttua siitä.

        http://www.mtv3.fi/helmi/viikonvaihde/artikkeli.shtml/763246?viikonvaihde-vapaaaika-kolumnit

        "On kieltämättä harmittavaa, että ruotsalaisille jäätiin tässäkin taistossa, mutta he ovat varmasti käyttäneet dopingia tai mittaa, jossa yksi sentti onkin kaksi senttiä. Ruotsalaisten kohdalla olen siis samaa mieltä Wallinin kanssa, eli vilunkipeliä on harrastettu."


      • no joo,.
        mutta kun on kirjoitti:

        "ja niil ei tod oo isompia kyrpiä "

        Mutta kun on.

        http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/6viikonvaihde/seksi/erotiikka/608210.jpg

        Suomessa keskipituus 13,52 cm
        Ruotsissa keskipituus 15,36 cm

        Aivan selvä erohan tuossa on ruotsalaisten hyväksi. Tosin nuo keskipituudet on saatu siten, että miehet ovat itse ilmoittaneet kalunsa pituuden. Voihan olla, että Suomessa ollaan rehellisiä ja Ruotsissa valehdellaan. Tos on juttua siitä.

        http://www.mtv3.fi/helmi/viikonvaihde/artikkeli.shtml/763246?viikonvaihde-vapaaaika-kolumnit

        "On kieltämättä harmittavaa, että ruotsalaisille jäätiin tässäkin taistossa, mutta he ovat varmasti käyttäneet dopingia tai mittaa, jossa yksi sentti onkin kaksi senttiä. Ruotsalaisten kohdalla olen siis samaa mieltä Wallinin kanssa, eli vilunkipeliä on harrastettu."

        no itellä on 18cam kyrpä ja oon komee että ihan sama kuiteskin


    • nw

      Kyllä niitä rumia ihmisiä ruotsistakin löytyy, usko tai älä.

    • voi voi

      Ei kuule ruotsalaiset tytöt ole aina sitä, mitä luullaan.

      Moni ruotsalainen tyttö tai nainen haluaa itselleen suomalaisesta näkökulmasta katsottuna ns. sivistyneen tai rikkaan miehen, eikä tavallinen suomalainen mies todellakaan kuulu heidän listalleen. Lisäksi he ovat esimerkiksi seksin suhteen varauksellisia. Ennen kuin ruotsalaiset naiset edes suostuvat harkitsemaan seksiä, niin sitä ennen on käytävä niin paljon läpi sosiaalista kanssakäymistä, että eihän semmoista määrää kestä kukaan.

      • asdffdas

        älä selitä! mä panen ruottalaasia likkoja! niil on tosi kiree pillu! kerran rupesin bailuis suomalaasta likkaa paneen niin oli niin vitun löysä vittu että voi vittu!


    • Gonhosis

      No kerrankin joku on samaa mieltä :D

    • inlove

      Olin vasta käymässä Ruotsissa ja ihastuin heti yhteen ruotsalaiseen hampurilaisravintolan työntekijään. Kyllä ruotsalaiset tytöt on vaan 100 kertaa kauniimpia ku suomalaiset eli oon alottajan kanssa täysin samoilla linjoilla :)

    • arseeni

      olen ollut yhdessä ruotsalaisen muijan kanssa nyt 2 vuotta.ja senverran voin kertoa ettei suomalaisia ex-tyttöystäviä ole tippaakaan ikävä. tottakai suomessa kauniitakin naisia on. ruotsalaiset vaan on pääsääntöisesti paljon tyylikkäämpiä paremmat kropat ja kauniimpia. ja kaikkein tärkeintä luonteeltaan todella kultaisia. annat jotain ni saat sen 3kertaisena takaisin.en jaksa ymmärtää mistä suomalaisten naisten ylimielinen asenne kumpuaa. olis kyllä peiliin katsomisen paikka.

      • Positiivinen-optimisti

        Moro! Arseeni, semmoinen kysymys että mistä tapasit tämän sinun ruotsalaisen emännän? Olen itsekin halunnut ja nykyään haluan yhä enemmän ruotsalaista emäntää itselleni koska olen itsekin huomannut ettei suomalaisten kanssa tahdo tulla oikein mitään. Huhtikuun alussa yksi ruotsalainen nainen, joka oli aikalailla samanikäinen kuin mitä itsekin olen niin tervehti minua tosi kohteliaasti ja tervehdin samalla tavalla takaisin. Yritin etsiä häntä mutta en löytänyt enää illalla uudestaan ja se vähän toi pientä pettymystä sillä jos olisin löytänyt niin olisin halunnut mennä juttelemaan hänen kanssaan. Olin siis tuolloin risteilemässä Silja Symphonylla Tukholmassa. Lisään tähän vielä sen verran että tuo sinun teksti kuvaa täydellisesti ruotsalaisten ja suomalaisten asennetta.


    • Anonyymi

      Onkos aaloittajalle maistuneet ruotsin opinnot koulussa vai onkos tullut ns. persuiltua?!? Kuvitteletko, että englannin kieli on ainoa, mitä elämässä tarvitaan suomen ja savon lisäksi erityisesti Ruotsissa?

      Aloittaja mainitsese rinnat ja perseset ruotsalaisten etuina. Kannattaa sitten etsiä yhtä ulkonäkökeskeinen muija ja aloittaa treenaaminen kuntosalilla 3-4 kertaa viikossa sillä eihän kukaan itseään kunnioittava ruotsalaisprinsessa rupea katselemaan mitään luuviulua tai nälkäkurkea. Nyt loppui kaljan kittaus ja makkaran mussuttaminen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      165
      6911
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4087
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2065
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1999
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1849
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1591
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1583
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      20
      1564
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe