http://fi-fi.facebook.com/pages/Till-lindemann/51155952884?filter=1
http://www.facebook.com/pages/Till_Lindemann/43211430115
http://fi-fi.facebook.com/pages/Till-Lindemann/26236523438?v=photos
tässä nämä ja muistakin rammstein jäsenistä on samallalailla.
Sit katselin kun noissahan sanotaan rekisreröidy facebookiin ja ole yhteydessä esim henkilön till lindemann kanssa.
Sit itse katsoin kaikkien rammstein jäsenten profiilit hakuun panin nimet sinne tulit parit heidän profiilit ja siellä kuvan alla lähetä viesti käyttäjälle ESIM TILL ja tai lisää kaveriksi ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
UNELMA jos joku rammstein jäsenistä panis viestiä takas ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Ensin vaan lisäis kaveriks ja oottais kaveripyynnön.
Ajattelen vaan kun katson en ole kokeillut.
Onkos kukaan katsonut näitä
6
515
Vastaukset 6
- ......
Nuo linkit oli ainakin jotain fanisivuja... Mä vähän luulen ettei noi rammsteinit halua faneja kaveriksi :)
Itse olen klikannut itseni rammstein sivulla faniksi.. siellä on fanit lähettäneet paljon kuvia, melkein 8000 kuvaa, hauskoja kuvia, kannattaa käydä kattomassa! Kuvia on myös ylläpitäjä laittanut esim kiertueilta.- LÄHETÄ VIESTI
käyttäjälle ESIM TILL
tuota kohtaa vaan. - Jäsenen kaveriksiin
LÄHETÄ VIESTI kirjoitti:
käyttäjälle ESIM TILL
tuota kohtaa vaan.ja on sanonut että hän on hyväksynyt kaveripyyntöni.
- tulee heistä
Jäsenen kaveriksiin kirjoitti:
ja on sanonut että hän on hyväksynyt kaveripyyntöni.
uutiset samallalailla kun muutkin. Ainakin sit minulle sanonut tämän että mulla siellä uutisissa ainakin on että Richard Z Kruspe vaihtanut profiilikuvaansa. Ja on nyt käyttäjän NIMI kaveri.
Noin olen vaan kuullut. :)
Ihan vaan rupes kiinnostaa eniten nämä frofiili uutisiin sinne tullut HEISTÄ uutiset niinkun kaikille tulee profiiliin uutiset ja muut. Omaan ilmoituksiin rammstein jäsenten nimet kun kaveripyyntö hyväksytty.
Lisännyt rammsteinin jäsenen kaverikseen ja kaveripyyntö hyväksytty.
En osaa itse sanoa tästä mitään näin olen kuullut. - ja pari muuta
tulee heistä kirjoitti:
uutiset samallalailla kun muutkin. Ainakin sit minulle sanonut tämän että mulla siellä uutisissa ainakin on että Richard Z Kruspe vaihtanut profiilikuvaansa. Ja on nyt käyttäjän NIMI kaveri.
Noin olen vaan kuullut. :)
Ihan vaan rupes kiinnostaa eniten nämä frofiili uutisiin sinne tullut HEISTÄ uutiset niinkun kaikille tulee profiiliin uutiset ja muut. Omaan ilmoituksiin rammstein jäsenten nimet kun kaveripyyntö hyväksytty.
Lisännyt rammsteinin jäsenen kaverikseen ja kaveripyyntö hyväksytty.
En osaa itse sanoa tästä mitään näin olen kuullut.Sinne tuli lista till lindemann ja lindemann till erinlaista profiilikuvaa samantyyliset sama etunimi sukunimi. Yhestä katsoin näytä kuvia käyttäjästä till siellähän oli rammsteinin tyyliin ja alla siinä se lähetä viesti käyttäjälle ja TILL
Enkä minä nyt kaikkia hakuun nimen till lindemann niitä katsonut mitä siihen tuli kun ihan vaan ensimmäiset ja oli siinä rammsteinin tyyliin kuvia. - siellä on
ja pari muuta kirjoitti:
Sinne tuli lista till lindemann ja lindemann till erinlaista profiilikuvaa samantyyliset sama etunimi sukunimi. Yhestä katsoin näytä kuvia käyttäjästä till siellähän oli rammsteinin tyyliin ja alla siinä se lähetä viesti käyttäjälle ja TILL
Enkä minä nyt kaikkia hakuun nimen till lindemann niitä katsonut mitä siihen tuli kun ihan vaan ensimmäiset ja oli siinä rammsteinin tyyliin kuvia.till lindemann nimiä esim yksi ainakin till till lindemann lindemann 2 kertaa etu ja sukunimet ja sit till lindemann. Ja siellä till till lindemann lindemann ainakin on rammsteinin videoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 661110
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️42795- 69782
- 149726
- 72717
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37675Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)78663- 53647
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k202576Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m115568Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19540- 52529
- 90498
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?10497Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18490Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail113484Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline112441YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene25436Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto65431Perussuomalaiset eiväy uskaltaneet tulla ulos bussista Helsingissä .
Perussuomalaiset erikoisessa tilanteessa Helsingissä – Eivät uskaltaneet tulla ulos bussistaan: ”Uhka käsin kosketeltavi158423