Onkos kukaan katsonut näitä

FACEBOOKISSA ? ! ? !

http://fi-fi.facebook.com/pages/Till-lindemann/51155952884?filter=1
http://www.facebook.com/pages/Till_Lindemann/43211430115
http://fi-fi.facebook.com/pages/Till-Lindemann/26236523438?v=photos
tässä nämä ja muistakin rammstein jäsenistä on samallalailla.
Sit katselin kun noissahan sanotaan rekisreröidy facebookiin ja ole yhteydessä esim henkilön till lindemann kanssa.
Sit itse katsoin kaikkien rammstein jäsenten profiilit hakuun panin nimet sinne tulit parit heidän profiilit ja siellä kuvan alla lähetä viesti käyttäjälle ESIM TILL ja tai lisää kaveriksi ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
UNELMA jos joku rammstein jäsenistä panis viestiä takas ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Ensin vaan lisäis kaveriks ja oottais kaveripyynnön.

Ajattelen vaan kun katson en ole kokeillut.

6

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      Nuo linkit oli ainakin jotain fanisivuja... Mä vähän luulen ettei noi rammsteinit halua faneja kaveriksi :)

      Itse olen klikannut itseni rammstein sivulla faniksi.. siellä on fanit lähettäneet paljon kuvia, melkein 8000 kuvaa, hauskoja kuvia, kannattaa käydä kattomassa! Kuvia on myös ylläpitäjä laittanut esim kiertueilta.

      • LÄHETÄ VIESTI

        käyttäjälle ESIM TILL
        tuota kohtaa vaan.


      • Jäsenen kaveriksiin
        LÄHETÄ VIESTI kirjoitti:

        käyttäjälle ESIM TILL
        tuota kohtaa vaan.

        ja on sanonut että hän on hyväksynyt kaveripyyntöni.


      • tulee heistä
        Jäsenen kaveriksiin kirjoitti:

        ja on sanonut että hän on hyväksynyt kaveripyyntöni.

        uutiset samallalailla kun muutkin. Ainakin sit minulle sanonut tämän että mulla siellä uutisissa ainakin on että Richard Z Kruspe vaihtanut profiilikuvaansa. Ja on nyt käyttäjän NIMI kaveri.
        Noin olen vaan kuullut. :)
        Ihan vaan rupes kiinnostaa eniten nämä frofiili uutisiin sinne tullut HEISTÄ uutiset niinkun kaikille tulee profiiliin uutiset ja muut. Omaan ilmoituksiin rammstein jäsenten nimet kun kaveripyyntö hyväksytty.
        Lisännyt rammsteinin jäsenen kaverikseen ja kaveripyyntö hyväksytty.
        En osaa itse sanoa tästä mitään näin olen kuullut.


      • ja pari muuta
        tulee heistä kirjoitti:

        uutiset samallalailla kun muutkin. Ainakin sit minulle sanonut tämän että mulla siellä uutisissa ainakin on että Richard Z Kruspe vaihtanut profiilikuvaansa. Ja on nyt käyttäjän NIMI kaveri.
        Noin olen vaan kuullut. :)
        Ihan vaan rupes kiinnostaa eniten nämä frofiili uutisiin sinne tullut HEISTÄ uutiset niinkun kaikille tulee profiiliin uutiset ja muut. Omaan ilmoituksiin rammstein jäsenten nimet kun kaveripyyntö hyväksytty.
        Lisännyt rammsteinin jäsenen kaverikseen ja kaveripyyntö hyväksytty.
        En osaa itse sanoa tästä mitään näin olen kuullut.

        Sinne tuli lista till lindemann ja lindemann till erinlaista profiilikuvaa samantyyliset sama etunimi sukunimi. Yhestä katsoin näytä kuvia käyttäjästä till siellähän oli rammsteinin tyyliin ja alla siinä se lähetä viesti käyttäjälle ja TILL
        Enkä minä nyt kaikkia hakuun nimen till lindemann niitä katsonut mitä siihen tuli kun ihan vaan ensimmäiset ja oli siinä rammsteinin tyyliin kuvia.


      • siellä on
        ja pari muuta kirjoitti:

        Sinne tuli lista till lindemann ja lindemann till erinlaista profiilikuvaa samantyyliset sama etunimi sukunimi. Yhestä katsoin näytä kuvia käyttäjästä till siellähän oli rammsteinin tyyliin ja alla siinä se lähetä viesti käyttäjälle ja TILL
        Enkä minä nyt kaikkia hakuun nimen till lindemann niitä katsonut mitä siihen tuli kun ihan vaan ensimmäiset ja oli siinä rammsteinin tyyliin kuvia.

        till lindemann nimiä esim yksi ainakin till till lindemann lindemann 2 kertaa etu ja sukunimet ja sit till lindemann. Ja siellä till till lindemann lindemann ainakin on rammsteinin videoita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe