*¤* JUPITER JA Q *¤*

♥o•*¨¨*•*¨¨*•*¨¨*•oo0oo•*¨¨*•*¨¨*•*¨¨*•o♥

Idässä Jupiter ja Kuu
Ja taivas pilvetön

Hetken merien päällä tuhannet sillat
ja silloilla rakastuneet valssia tanssii

Ja tähdet -
ne tulevat salaa

Silmiin syttyvät


~ Rakkaani ~

Vain tuokion viipyy
salaisuuksien avaaja
Vain hetken sallii
ja jälleen katoaa


Ja sarastaa -


Pieni kosketus
se huulille jää
ja hunajanmaku


Taivas ja maa erkanee
mutta ne sillat merien ylle -

Ne tulevat uudestaan

♥o•*¨¨*•*¨¨*•*¨¨*•oo0oo•*¨¨*•*¨¨*•*¨¨*•o♥


http://www.youtube.com/watch?v=PHYGd9ZDKgY

10

694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä sinua

      Kaunista kosketusta
      ihosi ihollani
      minkä niminen meri
      tuo yhteinen

      uudelleen ja uudelleen

      rakkauden laineet rantaa hyväilee

      sinä minua

      • *MURUKULTA*

      • rauha,,

      • *MURUKULTA*
        rauha,, kirjoitti:

        Tiedän tunnen
        tuoksun
        tuon meren.

        Saat minut
        sanattomaksi.

        OoooooOoooooO

        Hetki
        koristelee
        hiukset

        Ruusunlehtiä
        jalkojen
        alla
        ja
        veden pinnalla

        Pieniä laivoja
        onnesta täysiä


        Niin kaunista -
        myrskyn jälkeen

        Hiljaiset veet

        OoooooOoooooO


        http://www.pattijoenmetsastysseura.fi/kuvat/galleria/ranta.jpg

        Hyvää tätä_päivää! :)


    • Erik von

      ilahduin suuresti tästä moniselkoisesta runostasi jossa
      käsittääkseni avaat pandoran lippaan ja syliisi pursuu kiehtovia
      fun eksonantteja jotka hohtavat kuin Jupiter konsanaan ja joita
      et unohtaa koskaan.....

      Kuten tuo naapurin mies näkyy jo maininneen niin Olga neito on
      tullut takaisin siihen Ellin ja Eeron mökkiin ja varmaan ilahduttaa
      olemuksellaan näitä kylän reppanoita.....minä itse olen sivistynyt ja
      en hänestä välitä ollenkaan mutta pitänee kuitenkin saattaa hoitosarja
      loppuun kun tuli suoritettua ennakkomaksukin....

      • *MURUKULTA*

        Hän on palannut! Ja niin hienosti hän jälleen analysoi runoakin. Kiitoksia vain hyvin runsaasti!
        ek.. es.. epe..este..nautoja..nautteja, äh.. en oikein.. tuota Eerikin hienoa kieltä,
        en minä mielestäni astronautteja laittanut,,no mutta Eerik varmaan osaa jo katsoa
        sinne kauemmaksi taivaalle ja avaruuteen runon tulkinnassakin, kauas kauas..
        sinne missä sitä porukkaa lentelee enemmän ja vähemmän niin että kolina vain käy.
        Mutta eikö ne astronautit ole niitä jotka nauttii horoskooppien laadinnasta ja sen sellaisesta?
        Vaikka aivan sama minulle, on yks'lysti ketä tuolla ja siellä lentelee..Ja kyllähän, näin meidän kesken,
        Kallekin oli taas lennellyt! Juuh! Naapuripitäjän juottolasta oli saanut kyytiä.
        Oli kuulemma haukkunut talon antimet, suominut niitä vedeksi ja kus.. tuota,
        muutenkin joksikin juomakelvottomaksi litkuksi ja oli vielä haastanut riitaa sen jättiläis-Oskarin kanssa.
        Eerik tietää sen, joka ei mahdu edes Möttösen tilataksiin, juuh, niin sittenpä ei ollut Kallen
        ollutkaan tarvinnut ottaa askeltakaan ulos, vaan oli Oskari auttanut... Ja voi hyvä tavaton,
        Siellä se Kalle oli sitten seuraavaksi halaillut pyörätelineen vieressä olevaa ruusupuskaa.
        Ja niin kuin ei siinä olis ollut jo ihan riittävästi, oli se Kalle sieltä puskasta selvittyään
        vielä alkanut keskustella EUsta sen jätti-Oskarin serkun kummin kaiman kassa..
        http://www.youtube.com/watch?v=rojTLpGPZPQ&feature=related
        Voi Eerikki hyvä, että tuommoista, ja nyt on vasta syksy ja vielä se eksynyt emälammas,
        Olga, on taas palannut 'tämän' virkeän seurakunnan hellään huostaan..
        Onneksi Eerik on tullut ja järkevänä osaa pitää jöötä niille hunsvoteille, ettei kaikki taas ala niitä
        höpöhöpö-juttujaan sen..sen SEN kassa....

        Mutta minä kiitän vielä häntä kaynnistä ja huokaisen *huoh*..nyt voin nukkua jälleen yöni rauhassa,
        Eerik von pitää siellä moraalin korkealla, puhtoinen herrasmies kun on.. :)
        ps. ja voihan sitä lauantai-iltana kylvyn jälkeen, hulvattomasti vaikka alkkarisillaan, *punastuu*...
        tehdä jotain mieltä ylentävää,kuin että lähteä rettelöimään ja höpöttämään pitikin maakuntia...
        http://www.youtube.com/watch?v=2_Uyqw6SR98&feature=related


    • Pitkästä aikaa svuilla..
      lukemassa runoja..
      ..sanaton..
      tästä..
      mitä kirjoitit..

      tykkäsin..

      • *MURUKULTA*

        Talvi tuo timantit taivalle, niitä ei voi olla kirjoittamatta runoihinkin. :)
        Mystisiä ja kauniita, kuin ihmiset ja elämä, kun tunne vie...

        Ihanaa oli huomata että kävit kylässä, niin sydäntä lämmittävää on saada kiitotosta,
        Näin päiväni hymyilee! :)

        Muksaa ja iloista pvää sinne Haaveilija60
        http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/11625/normal_syyskukka3P.jpg


    • Sinne saa yletä katse
      tehdä matkaa

      Sieltä kun palaa
      saa todeta

      Haihtuvia on hetket

      Rakkaus
      ohjaa kaikeutta suurta

      "Ne tulevat uudestaan"

      JUPITER JA Q....salaisuuksineen siveltimes hipoi,
      hymyilen, nyt taivas on pilvinen, salaisuuden verho piettää taivaan.

      • *MURUKULTA*

        Niin kuin tuuli painaa veden, synnyttäen aallonpohjan,
        niin se myös nostaa, aallonharjan..
        Hetket - niin aina
        Niin ne haihtuvat kuunsillatkin ja sammuvat tähdetkin tulevat aina uudestaan,,
        pienen odottelun jälkeen. ;)
        http://www.luontokuva.org/media/kuvaajat/profiilit/57/Taivas.jpg


        Tänään tyypillinen talvipäivä näillä leveysasteilla - eli plus_asteita ja vettä sataa... :|
        Ihmisten laittamat, liian aikaiset, jouluvalot saa vatsani kääntymään ympäri. Lumi, missä sinä olet! *huoh*
        Olen kait niin vanhanaikainen kun ajattelen; ''ei lunta ei talvea'' toinen *huoh*..eikä varsinkaan Joulua!
        Kaikesta sitä huolta pitää kantaa,,, :)))) Vaan hymyillen

        Kiitos Liisa käaynnistäsi ja minä taidan jatkaa tätä lumitanssin-opettelua..
        ''hoi-jo-jaa-jaa hoi-jai-jaa-ha..'' ...auts.. kuka astui varpaille!? ai....jaaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1802
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe