ensimmäiseksi yleistys : tuntuu että kaikki härät pitävät ruuanlaitosta ja herkuista
millanen luonne on härkänaisella? lempeän lepsu?
entä seksivietti?
härkä(nainen)
3
1064
Vastaukset
- tähän härkään
Tuo ruoka puoli. Muuten lempeän lepsu "herkkusuu" :) Mutta jos suututtaa niin siitä on leikki kaukana ja sen saa syyllinen todella tuntea nahoissaan, ikävä kyllä, mutta onnekseni omaan pitkän pinnan, mutta siihen ei saa koskaan tuudittautua, ei sitä sentään aina kaikkea siedä härkäkään!!!
- jääräpää
Ruoanlaitto yksi lempipuuhista, mutta sitäkin mukavampaa on herkuttelu;)
Itse nostaisin härän luonteesta esille jääräpäisyyden. Omalla kohdallani
se on koko ajan tullut paremmin esille. Monesti sitä pidetään vain huonona
ominaisuutena, mutta on siinä puolensa.. Ääretöntä kärsivällisyyttä tietyissä
asioissa ja sitä on moni ihmetellyt. Sen harvan kerran, kun hermot menee,
se on todellakin oksat pois :D
Härän sanotaan olevan yksi seksuaalisimpia merkkejä enkä lähtisi kieltämään.
Tosin en tiedä sanoa mikä on "normaalia" ja mikä ei, mutta villiä menoa ja
suurta palavaa rakkautta vuodesta toiseen on kokenut tämä härkäpää. - Härkänainen!!
Oletko saanut siipeesi jostain? Yleistys: Harmittaahan se aina, kun ajattelet positiivisesti helpottaa.
Kaikki muuttuu kun annat ajan kulua!
Yleisesti: Härkänaiset huomaa paljon asioita, pitävät vaan omana tietonaan monta kertaa parempi.
Yleisesti: Myös silmänruoka on oleellinen osa härkänaisen nautinnoista, kyllähän niitä löytyy.....
Yleisesti: Kaikki eleet kauniit esineet ja asiat mitkä on käsin kosketeltavissa, luo harmoniaa lempeille ja herttaisille härkänaisille.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 958583
- 926585
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636419Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345131Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634157- 533439
- 503335
- 513032
- 562902
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512866