Elämän kohokohta

Sinde vm-82

Käsittelee tällä hetkellä myös maapallon ulkopuolista elämää. On kokemuksena myös inhottava sekä pelottava. Kuin sähkölaite, joka ei toimi tai on ulkokuoreltaan rikki. Kuvastaa sekä uskontoa, että maailmaa. On rakennelma todellisuudesta ja kuudennesta aistista. Osoittaa Jumalan olemassaoloa, sisältämättä eettisyyttä. Olen vapaa, vapahdettu ja tutkimassa alati todellisuutta. Ei ole, (enkä ole) numereeni neurologia, mutta jotakin kuitenkin. Palanen omaa itseä ja vaihtoehtoja elämästä ja liikkuvasta ajasta todellisuutena. Jumalan lahjoittaminen on todellakin hienointa, mitä ihmiselle voi tehdä. Ihan koko yhteiskunta-järjestelmää siitä ei tule perustaa. Perehdyttäminen on laitonta, mm. todellisuus sanelee tarpeemme, siksi. Kuinka voimme äänioikeudellamme huolehtia siitä. Kuinka nopeita ovat unelmamme? Hektisyys ihmisarvona on epätodellisuus. Siis perätön maailma ja ummistetut unelmat. Kuin valveunta, kuka huolehtii niistä näkijöistä?

9

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinde vm-82

      Avioliitto ei esim. kokemuksemme mukaan ole. Ujous on protestina monessa uskonnossa. Buddhalaisuudessa tämä on rakennettu selibaatin varaan. Meillä ujoutta kuvastaa mm. helluntailaisuus. Vielä ei ole huomattu, että ujous ei ole palvelemista. Tällainen ujouden varaan valloittamalla joutunut joutuu koko ajan palvelemaan muita. Miksi unelmamme ei ole sijoittamaton asuminen? Tai kokoaikainen sähköttömyys. Kokemuksena mulla on maailmasta pelkkä lapsellisuus. Siihenkin tarvitsee hypnoosin ja oman elämän. Mä en ole prosentti, olen todella pahoillani, mulla on sotu. Mua vastaan ei a. Voi b. Ei saa c. Pysty kohdistamaan. Sellainen on laitonta. Monet ihmiset kohdistelevat nykyään, tiedätkö jo mitä se on ja miksi se on laitonta?

      • muuan mies

        muuan Kysymys kirjoituksissanne, ne olivat niin sekavia, ettei niistä saanut tolkkua


      • Sinde vm-82
        muuan mies kirjoitti:

        muuan Kysymys kirjoituksissanne, ne olivat niin sekavia, ettei niistä saanut tolkkua

        oikeasti vaikeaa se kohdistaminen. Meillä on käsky 1. Minä olen Herra sinun Jumalasi. Älä pidä muita Jumalia. Miksi saisit kysyä jotakin näin yksityiskohtaista näistä kirjoituksista. Ne ovat vain ajanvietettä. Et ole valaistunut, et ymmärrä turvallisuusmääreitä. Mun mielessä se on tällainen asia, ettet voi osallistua turvalliseen elämään. Onko minulla varaa vastailla näin? Yleensäkin on palveluyhteiskunta. Oletko jäänyt jumiin sairaalloisella tavalla johonkin mun ajatukseen? Haetko apua? Etkö tottele, haluatko selkääsi? Olet joo vain ihminen, mutta aina vailla selkeyttä. Hei tää internet on vähän sama asia, kuin palveluyhteiskunta. Siihen on erilaisia barometreja.


      • Sinde vm-82
        Sinde vm-82 kirjoitti:

        oikeasti vaikeaa se kohdistaminen. Meillä on käsky 1. Minä olen Herra sinun Jumalasi. Älä pidä muita Jumalia. Miksi saisit kysyä jotakin näin yksityiskohtaista näistä kirjoituksista. Ne ovat vain ajanvietettä. Et ole valaistunut, et ymmärrä turvallisuusmääreitä. Mun mielessä se on tällainen asia, ettet voi osallistua turvalliseen elämään. Onko minulla varaa vastailla näin? Yleensäkin on palveluyhteiskunta. Oletko jäänyt jumiin sairaalloisella tavalla johonkin mun ajatukseen? Haetko apua? Etkö tottele, haluatko selkääsi? Olet joo vain ihminen, mutta aina vailla selkeyttä. Hei tää internet on vähän sama asia, kuin palveluyhteiskunta. Siihen on erilaisia barometreja.

        ei tarvitse olla valveunessa. Kun olet liian hektinen, olet jonkun muun huolehdittava. Entä buddhalaisuus. Nopeasti kielletty koko maailmasta. Tämä on riemuvoittomme, jossa et saa esineellistää. Pelko ei koskaan aja kristittyä buddhalaisuuteen. Kysymyksen täytyy olla jostakin muusta. Puolustusvoimat on huolehtinut tällaisestakin asiasta. Miksi panttilainaamo on arkipäivässämme unelmana? Kuin pelkästä koristeesta olisi kysymys, se ei ole tarkoitus.


      • dgedg
        Sinde vm-82 kirjoitti:

        ei tarvitse olla valveunessa. Kun olet liian hektinen, olet jonkun muun huolehdittava. Entä buddhalaisuus. Nopeasti kielletty koko maailmasta. Tämä on riemuvoittomme, jossa et saa esineellistää. Pelko ei koskaan aja kristittyä buddhalaisuuteen. Kysymyksen täytyy olla jostakin muusta. Puolustusvoimat on huolehtinut tällaisestakin asiasta. Miksi panttilainaamo on arkipäivässämme unelmana? Kuin pelkästä koristeesta olisi kysymys, se ei ole tarkoitus.

        Ajatuksia ajatuksia. Universumi niitä meille antaa. Suurin osa tuppaa tulemaan ihmisen itsensä kehittämänä ja aiheuttamaan ajatustukkeumia, joissa alistumme hallusinaatioille.

        Kiintoisia ajatuksia, mutta valitettavasti en minäkään saanut mitään selvää.


      • Sinde vm-82
        dgedg kirjoitti:

        Ajatuksia ajatuksia. Universumi niitä meille antaa. Suurin osa tuppaa tulemaan ihmisen itsensä kehittämänä ja aiheuttamaan ajatustukkeumia, joissa alistumme hallusinaatioille.

        Kiintoisia ajatuksia, mutta valitettavasti en minäkään saanut mitään selvää.

        Kirjoitukset ovat liitoskohta uskonnosta yhteiskuntaan. Tämä on vaikea aihe. Jos tuntisit tätä palstaa, saisit vaikutelman uskonnon todellisuudesta. Meille kristityille, se on tuiki tärkeä aihe. Valintana uskonnollisuus Internetissä on hyvin monimutkainen asia. Vaikka meillä on jo opetusta, internet luo uskonnosta ja maailmasta liian vaikean paikan käsitellä ihmiskuntaa, josta uskonnossa on kysymys. Vihaan tietokoneita ja buddha auttaa minua. Onhan buddhalaisuus Idän Uskonto ja Uskonnossa tärkeintä on Tie.

        2. Kun Buddha näyttäytyy on kysymys Jumalasta. Tie johdattaa, me olemme kaikki ja johdatus on polkumme. Valaistuminen on jotakin, mitä ei voi sanoin kuvailla. Äidinkieli ei riitä Jumala-suhteeseeen. Globaalissa Internetissä siis täytyy olla kysymyksessä jonkinlainen suuruudenhulluus

        3. Me olemme pieniä ihmisiiä. Meillä on maailma ja kristityillä se on ihan käsissä. Buddhalaiset antautuvat ilman valtaan. Hiukkasina ja meistä tulee tomua. Järjestys ei ole sellaista. Me käskemme, mutta se ei ole sama asia, kuin maailma on luotu atomeista. Meidän täytyy puolustautua, olemmehan yksilöitä.

        Yksilöitä ei voi ymmärtää, maailma on sun. Se on buddhalaisuudenkin lähtökohta. Sun ei tarvitse ymmärtää maailmaa, vaan elää tässä hetkessä. Kristus on upea, me olemme sisimältämme buddhalaisia, emme mällää, vaan elämme. Toivossa huomisesta, on hetkemme. Uskonto on tärkeää, pyhitetty todellisuus polku tää, näkymätön, Tie, ympärillämme olevaan Elämään. Visio:2010:lle.


      • Universumin lapsi
        dgedg kirjoitti:

        Ajatuksia ajatuksia. Universumi niitä meille antaa. Suurin osa tuppaa tulemaan ihmisen itsensä kehittämänä ja aiheuttamaan ajatustukkeumia, joissa alistumme hallusinaatioille.

        Kiintoisia ajatuksia, mutta valitettavasti en minäkään saanut mitään selvää.

        Paljon hyviä vastauksia on tullut :) ja olen iloinen kaikista nistä ja loistan aurinkoa teille. :)
        Komppaan kaikkia ja olen samaa mieltä kaikkien kanssa kaikesta kun vapauduin tekopyhistä ajatuksista josta itsekkin kärsin ennen valaistumistani helsingissä kesällä -92. :)
        Hymyillään yhdessä sillä buddha on näyttänyt tien jo monelle nöyrälle sankarille. :)

        Älkää ajatelko mitään :)


      • eikä ole jumalaa
        Sinde vm-82 kirjoitti:

        Kirjoitukset ovat liitoskohta uskonnosta yhteiskuntaan. Tämä on vaikea aihe. Jos tuntisit tätä palstaa, saisit vaikutelman uskonnon todellisuudesta. Meille kristityille, se on tuiki tärkeä aihe. Valintana uskonnollisuus Internetissä on hyvin monimutkainen asia. Vaikka meillä on jo opetusta, internet luo uskonnosta ja maailmasta liian vaikean paikan käsitellä ihmiskuntaa, josta uskonnossa on kysymys. Vihaan tietokoneita ja buddha auttaa minua. Onhan buddhalaisuus Idän Uskonto ja Uskonnossa tärkeintä on Tie.

        2. Kun Buddha näyttäytyy on kysymys Jumalasta. Tie johdattaa, me olemme kaikki ja johdatus on polkumme. Valaistuminen on jotakin, mitä ei voi sanoin kuvailla. Äidinkieli ei riitä Jumala-suhteeseeen. Globaalissa Internetissä siis täytyy olla kysymyksessä jonkinlainen suuruudenhulluus

        3. Me olemme pieniä ihmisiiä. Meillä on maailma ja kristityillä se on ihan käsissä. Buddhalaiset antautuvat ilman valtaan. Hiukkasina ja meistä tulee tomua. Järjestys ei ole sellaista. Me käskemme, mutta se ei ole sama asia, kuin maailma on luotu atomeista. Meidän täytyy puolustautua, olemmehan yksilöitä.

        Yksilöitä ei voi ymmärtää, maailma on sun. Se on buddhalaisuudenkin lähtökohta. Sun ei tarvitse ymmärtää maailmaa, vaan elää tässä hetkessä. Kristus on upea, me olemme sisimältämme buddhalaisia, emme mällää, vaan elämme. Toivossa huomisesta, on hetkemme. Uskonto on tärkeää, pyhitetty todellisuus polku tää, näkymätön, Tie, ympärillämme olevaan Elämään. Visio:2010:lle.

        Buddhalaisuus ei ole uskonto, vaan filosofia. Buddhalaisuudessa ei uskota ihmisen ulkopuolella olevaan pelastavaan jumalaan, vaan valaistuminen löytyy ihmisestä itsestään.


      • eräs.
        Universumin lapsi kirjoitti:

        Paljon hyviä vastauksia on tullut :) ja olen iloinen kaikista nistä ja loistan aurinkoa teille. :)
        Komppaan kaikkia ja olen samaa mieltä kaikkien kanssa kaikesta kun vapauduin tekopyhistä ajatuksista josta itsekkin kärsin ennen valaistumistani helsingissä kesällä -92. :)
        Hymyillään yhdessä sillä buddha on näyttänyt tien jo monelle nöyrälle sankarille. :)

        Älkää ajatelko mitään :)

        Et ole valaistunut. Et tiedä mitä valaistuminen todella on.

        Kaikki mitä olet sanonut osoittaa sen että sinun valaistumisesi on pelkkää kuvittelua.

        Niin kauan kuin kuvittelet, mitä tahansa, et tule koskaan tietämään mitä valaistumisen tila on.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe