ärsyttää suunnattomasti. todistavat olevansa epäpäteviä ja heidän opetusmetodit ovat aivan per*****ä.
olen amiksessa ja meillä oli sijaisope ja se vain käytti koko ajan kirosanoja ja välkällä meni oppilaitten kaa tupakalle ja sanoikin rasistisen lausunnon ruotsalaisista tunnilla. ja nöyryytti myöhästyneitä oppilaita laittamalla ne luokan eteen ja kyseli kaikkia omituisia kysymyksiä.
sitten mä ruokailun jälkeen lähdin lätkimään kotiin, koska en enään kestänyt kyseistä opea, jota piti vielä olla neljään saakka.
helkkari jos tästä tulee joku selvitettävä poissaolo, mä teen kirjallisen selvityksen rehtorille suoraan ja kerron kaiken tosta opettajasta.
mitä mieltä olette?
kiroilevat opettajat
humphreyy
4
703
Vastaukset
- Tätä mieltä
Opettele käyttämään isoja kirjaimia, jotta et vaikuta kovin pahasti pissikseltä.
- humphreyy
pysymään poissa asioista, joihin sulla ei oo mitään sanottavaa ja ne ei sulle kuulu, vitun suomalaisnarsisti
mikä vitun pissis???
17m - harfhaehfeahfea
humphreyy kirjoitti:
pysymään poissa asioista, joihin sulla ei oo mitään sanottavaa ja ne ei sulle kuulu, vitun suomalaisnarsisti
mikä vitun pissis???
17mVakuuttavaa.
- eräs rehtori
Opon ja kurtaattorin kanssa mietittävä Sinulle tuki- ja erityisopetusta useammasakin asiassa.
Toki opettajankin kanssa keskustelisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1812218
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,871590Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821454Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141304Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita441114Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2181101- 45997
- 98909
- 85845
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49815