ärsyttää suunnattomasti. todistavat olevansa epäpäteviä ja heidän opetusmetodit ovat aivan per*****ä.
olen amiksessa ja meillä oli sijaisope ja se vain käytti koko ajan kirosanoja ja välkällä meni oppilaitten kaa tupakalle ja sanoikin rasistisen lausunnon ruotsalaisista tunnilla. ja nöyryytti myöhästyneitä oppilaita laittamalla ne luokan eteen ja kyseli kaikkia omituisia kysymyksiä.
sitten mä ruokailun jälkeen lähdin lätkimään kotiin, koska en enään kestänyt kyseistä opea, jota piti vielä olla neljään saakka.
helkkari jos tästä tulee joku selvitettävä poissaolo, mä teen kirjallisen selvityksen rehtorille suoraan ja kerron kaiken tosta opettajasta.
mitä mieltä olette?
kiroilevat opettajat
humphreyy
4
723
Vastaukset
- Tätä mieltä
Opettele käyttämään isoja kirjaimia, jotta et vaikuta kovin pahasti pissikseltä.
- humphreyy
pysymään poissa asioista, joihin sulla ei oo mitään sanottavaa ja ne ei sulle kuulu, vitun suomalaisnarsisti
mikä vitun pissis???
17m - harfhaehfeahfea
humphreyy kirjoitti:
pysymään poissa asioista, joihin sulla ei oo mitään sanottavaa ja ne ei sulle kuulu, vitun suomalaisnarsisti
mikä vitun pissis???
17mVakuuttavaa.
- eräs rehtori
Opon ja kurtaattorin kanssa mietittävä Sinulle tuki- ja erityisopetusta useammasakin asiassa.
Toki opettajankin kanssa keskustelisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä17111595- 298154
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586076Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1665027- 294794
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai404411Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1074313- 1063712
- 803300
- 481801