LIITY Sinäkin! Lihatalo Atrian tuotteet boikottiin, vastalauseena tuotannon siirtämisestä länsi-Suomeen. Atriahan on vuosien ajan jakanut lopputilejä lihatyöntekijöille Kuopiossa.. Viime vuosina ainakin 300 ihmistä lähettänyt kilometri tehtaalle Kuopion seudulla ..Pelkään että Mikkelissäkin varmaan sama edessä HK Scan"in osalta, tuotanto siirtynee Forssa,Säkylä,Eura,Turku linjalle?? Näissä lihafirmoissa johtopaikoilla lähinnä pohjanmaalta tai muuten länsi-Suomesta kotoisin olevat johtajat. Vetävät härskisti kotiinpäin siirtämällä yrityskaupoilla ostettuja vanhoja yrityksiä esim Nurmoon,Seinäjoelle jne.. Jos vain mahdollista vältä ostamasta Atrian tuotteita. Kyllä me ilman niitäkin pärjätään.
Atria boikottiin itä-Suomessa
Lyhytmäki
2
430
Vastaukset
- Itäraja kiinni
Hyväjuttu että puoliryssät sa kenkää, en syö mitään savolaista tai muuta puolivenäläistä.
- LOL Lobster tubbe
Mistä kaupasta löytyy esim saksalaista makkaraa tai yleensä muuta kuin suomalaista jauhomössöä ?
Atrian boikotti on hyvä. Samoin olen boikotoinut jo pitkään Valiota. Arlan maito on edullisempaa ja kun katsoo, että se on ruotsissa tuotettua, niin ei tarvitse niitä tukia niin paljon maksaa, Sama juttu kotimaisen lihan ja viljan kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1225699- 644070
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺453756Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭313199Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332912Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342519En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä132382Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli132336Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm101754- 1181727