Alapallonivel

carina II

Taitaa alapallonivel kolahtaa kun pyörä putoaa alas kivetykseltä. Ostanko Motonetista uuden nivelen, onko ne kelvollisia?

8

910

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TT

varaosat ovat ihan kelvolliset useimmiten ihan alkuperäis osia ja Carina II alapallonivelet näyttäisi maksavan
      peräti 22e kpl on tullut ostettua kyseiset osat Motonetistä monen merkkisiin autoihin ja hyvin ovat kes-
      täneet kuten kaikki muutkin osat, että siitä vaan ostamaan.

• carina II

Ok! Tarviiko uutta niveltä rasvata vai ei? Sopiiko että nostaa auton tunkilla etutukivarren alta vaihtamista varten?

• Kauanko kesti?
        carina II kirjoitti:

Ok! Tarviiko uutta niveltä rasvata vai ei? Sopiiko että nostaa auton tunkilla etutukivarren alta vaihtamista varten?

omat meni vaihtoon 480tkm carina2 -89

• vähän ajettu
        Kauanko kesti? kirjoitti:

omat meni vaihtoon 480tkm carina2 -89

On vasta vähän vajaa 300 000 km veivattu, nopeesti kului. Tarviiko rasvaa vai ei?

• *Pala-allo*
        vähän ajettu kirjoitti:

On vasta vähän vajaa 300 000 km veivattu, nopeesti kului. Tarviiko rasvaa vai ei?

Itse kun hankin alapallon Motonetista, niin siinä oli suojakumin "klemmari" irti, joten pääsin kurkistamaan voiteluaineet. Eipä ollut, joten laitoin MOLYBDEENIDISULFIDIRASVAA suojuksen sisään ja "klemmari" kiinni. 140 tkm jälkeen alapallonivel vielä kelpasi konttorilla, joten ei siitä voitelusta haittaakaan ollut!

• säästäen
        carina II kirjoitti:

laittavat uusiin niveliin rasvaa joten kannattaa laittaa lisää. Siinä rasvan lisäyksessä on toki pieni riski että suojakumi menee rikki jos ei ole tarkkana.

• vähän ajettu
        *Pala-allo* kirjoitti:

Itse kun hankin alapallon Motonetista, niin siinä oli suojakumin "klemmari" irti, joten pääsin kurkistamaan voiteluaineet. Eipä ollut, joten laitoin MOLYBDEENIDISULFIDIRASVAA suojuksen sisään ja "klemmari" kiinni. 140 tkm jälkeen alapallonivel vielä kelpasi konttorilla, joten ei siitä voitelusta haittaakaan ollut!

Kävin katsastuksessa. Ei tarvitsekaan vaihtaa vielä. Auto hyvässä kunnossa.

• ominsanoin
        säästäen kirjoitti:

laittavat uusiin niveliin rasvaa joten kannattaa laittaa lisää. Siinä rasvan lisäyksessä on toki pieni riski että suojakumi menee rikki jos ei ole tarkkana.

mitenkä se suojakumi menee rikki?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      66
      4152
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      66
      3852
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      112
      3708
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      73
      3073
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      81
      2943
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      62
      2329
    7. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      61
      1670
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1205
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1198
    10. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1192
    Aihe