Taitaa alapallonivel kolahtaa kun pyörä putoaa alas kivetykseltä. Ostanko Motonetista uuden nivelen, onko ne kelvollisia?
Alapallonivel
8
800
Vastaukset
- TT
varaosat ovat ihan kelvolliset useimmiten ihan alkuperäis osia ja Carina II alapallonivelet näyttäisi maksavan
peräti 22e kpl on tullut ostettua kyseiset osat Motonetistä monen merkkisiin autoihin ja hyvin ovat kes-
täneet kuten kaikki muutkin osat, että siitä vaan ostamaan.- carina II
Ok! Tarviiko uutta niveltä rasvata vai ei? Sopiiko että nostaa auton tunkilla etutukivarren alta vaihtamista varten?
- Kauanko kesti?
carina II kirjoitti:
Ok! Tarviiko uutta niveltä rasvata vai ei? Sopiiko että nostaa auton tunkilla etutukivarren alta vaihtamista varten?
omat meni vaihtoon 480tkm carina2 -89
- vähän ajettu
Kauanko kesti? kirjoitti:
omat meni vaihtoon 480tkm carina2 -89
On vasta vähän vajaa 300 000 km veivattu, nopeesti kului. Tarviiko rasvaa vai ei?
- *Pala-allo*
vähän ajettu kirjoitti:
On vasta vähän vajaa 300 000 km veivattu, nopeesti kului. Tarviiko rasvaa vai ei?
Itse kun hankin alapallon Motonetista, niin siinä oli suojakumin "klemmari" irti, joten pääsin kurkistamaan voiteluaineet. Eipä ollut, joten laitoin MOLYBDEENIDISULFIDIRASVAA suojuksen sisään ja "klemmari" kiinni. 140 tkm jälkeen alapallonivel vielä kelpasi konttorilla, joten ei siitä voitelusta haittaakaan ollut!
- säästäen
carina II kirjoitti:
laittavat uusiin niveliin rasvaa joten kannattaa laittaa lisää. Siinä rasvan lisäyksessä on toki pieni riski että suojakumi menee rikki jos ei ole tarkkana.
- vähän ajettu
*Pala-allo* kirjoitti:
Itse kun hankin alapallon Motonetista, niin siinä oli suojakumin "klemmari" irti, joten pääsin kurkistamaan voiteluaineet. Eipä ollut, joten laitoin MOLYBDEENIDISULFIDIRASVAA suojuksen sisään ja "klemmari" kiinni. 140 tkm jälkeen alapallonivel vielä kelpasi konttorilla, joten ei siitä voitelusta haittaakaan ollut!
Kävin katsastuksessa. Ei tarvitsekaan vaihtaa vielä. Auto hyvässä kunnossa.
- ominsanoin
säästäen kirjoitti:
laittavat uusiin niveliin rasvaa joten kannattaa laittaa lisää. Siinä rasvan lisäyksessä on toki pieni riski että suojakumi menee rikki jos ei ole tarkkana.
mitenkä se suojakumi menee rikki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2455907Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304334Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212490Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3112279Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1671346Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611329Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331247- 351024
- 171964