miettikää!

Onneton

mulla ei ole äitiä jolle ostaa lahjaa tai jonka kanssa viettää aikaa!viettäkää paljon yhteistä aikaa!mulla kävi lyhyeks ajankäyttö ku äiti meni pian pois elämästäni!ja äitien päivänä siitä tulee vuosia täyteen! se on sitten kova paikka kun äitiä ei ole tai isoäitiä! mä tekisin mitä vaan jos saisin äitini tai iso mummuni takisin

7

1029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viki

      No onhan sun äiti ja sun isoäiti yhä lähellä sua ne on sun sydämmessä ja tulevat aina olemaan syvällä sun sydämmessä vaikka he vatkin poissa etkä saa heitä ehkä ikinä takaisin mutta eivät he ole poissa lopullisesti koska sydämmessäsi he ovat aina elämään.

    • Birre

      Ymmärrän täysin että olet onneton, en tiedä miltä tuntuu menettää äiti mutta tiedän miltä tuntuu menettää iso äiti. Menetin iso äitini kaksi vuotta sitten ja se sattuu edelleen mulla on ikävä iso äidin turvaa, siellä oli hyvä olla..
      Haluan sanoa sulle että pidä kauniit muistot sydämmessäsi ja haali niitä!!
      Itse vasta nyt seitsämän vuoden jälkeen haluan tutustua äitiini uudestaan.

    • *zipo*

      Moi! Mä von hyvin kuvitella miltä susta tuntuu... Mulla itelläni on äiti ja molemmat mummot hengissä... Mä en ehi kirjottaa nyt, joten toivoisin, että mailaisit mulle... :) Ossa on: [email protected]

    • peikko

      Löytyhän täältä joku kohtalotoveri. Äitini kuoli talvella todella yllättäen, yks kaks, ja arvatkaa onko nyt tuskaa lukea ÄITIENPÄIVÄSTÄ! Mummoakaan ei enää ole (tai toinen on, mutta ihan dementoitunu), eli ei ole ketään ketä muistaa.
      Mutta äidin haudalle vaan. Kunpa äitirakas tietäisit kuinka mä/me sua kaivataan ja rakastetaan. Antaisin mitä vaan jos saisin nähdä sut vielä kerran.

      • Onneton

        mä tiedän miltä se tuska tuntuu!mulla on rankinta ollu siinä mieles tai siis anteeks korjaan mun pikku siskoilla mutta toivon sulle voimaa ja jaksamista asian ylipääsemiseen vaikka nopeasti ei onnistukkaa!


      • sama

        eipä ole tunnelmat kovin korkealla täälläkään..äiti kuoli yllättäen helmikuussa,en voinut edes hyvästejä jättää.sunnuntaina yritämme lasteni(6v. ja 8v.) takia viettää mahdollisimman normaalin äitenpäivän.en pääse edes haudalla käymään kun matkaa on melkein 700km.tuntuu todella pahalta..vien kukkaset paikalliselle hautausmaalle jossa on "muualle haudatut"-risti..


      • kaari

        Kyllähän se Äiti tietää mitä sinä tunnet! Itse ainakin käyn mummua "katsomassa" aina hautausmaalla ja minulle tulee hyvä levollinen olo vaikka en ns. uskovainen olekaan. Muistuttaisin vain että se dementoitunutkin mummo on sinun mummosi ja voit ilahduttaa häntäkin muistamalla! Vaikkei hän tuntisi sinua, sillä on merkitystä! Hyvää jatkoa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      62
      926
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe