Viron kampaamot vertailussa

minne??

Heips!!!

Parin viikon päästä olisi tarkoitus lähteä viroon ostelemaan joululahjoja ja hieman rentoutumaan.

Olen katsellut virolaisten kampaamojen nettisivuja ja ilokseni huomasin ja suurimmassa osassa hinnat ovat melkeen puolet suomen hinnoista :)

Kaipaisin hieman apua ja tietoa mihin kampaamoon kannattaa varata aika, hinta-laatusuhde kohdallaan ja jälki nykypäivän tasalla :)

Huoneen varasin viru hotellista joten olisi suotavaa jos kampaamo ei olisi hirveän kaukana hotellista.

Tässä vielä muutama esimerkki kampaamoista joista ainakin haluaisin hieman lisätietoja :)
- sinine salong
- Fashionhair
- Studio L ilusalong

Myöskin hiustenpidennys taitaa olla viron puolella hieman halvempaa kuin täällä meillä suomessa?
Onko jollain kokemusta virossa tehdyistä pidennyksistä?
Itseäni kiehtoisi kovin mutta niiden laittamiseen menee luultavasti monta tuntia, eikä aika oikein taida riittää :(

Omat hiukseni ovat siis vaaleat,puolipitkät ja haluaisin värjätä ne tummemmaksi sekä raitoja.

Kiitos!! :)

8

1444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkaaja567

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9404813

      Mulla on moderni kampaus
      ja olen tosi nirso kampaajien suhteen

      ja löysin tuon paikan sattumalta
      ja siellä aion käydä niin kauan kuin se paikka on olemassa
      mulla lyhyet hiukset erikoisesti vielä leikkasi
      laittoi pohjavärin, raitoja usko tai älä 20 euroa!

      • ei virolaista

        terve menoa vaan toivottavasti moni muukin menee viroon niin ei tarvi virolaisten kampaajien tulla suomeen pilaamaan hiuksia


    • sinne....

      Kun nyt kerta kampaamoista jutellaan, niin täällä olisi toinen kampaamoista kiinnostunut.

      Olen jo monta kertaa miettinyt kampaamo / kauneussalonki Feliciaa. Hinnat ainakin ovat matalat mutta mites on tuon palvelun laita?

      • minä vaan

        ja entäpä Madonna ilusalong?

        Todella halvat hinnat!!


      • juuste pikendused

    • virolaiset viroon

      kovasti ovat suomi tytöt menossa viroon kampaajalle . pitäisi löytää huippu kampaaja mutta saisi maksaa 20 euroa .huippu kampaajia ei löydy virosta. jos ei ole rahaa menkää koti kampaajalle voitte saada jopa 10 eurolla.

    • arpapeliä

      Jummartaako ne siellä miten tarkoitus leikata kun suomalaisellekaan kampaajalle ei mene aina perille.

    • timoeskolainen

      Hei!
      Erittäin hyvää on parturi-kampaaja Heidy, hän työskentelee Tallinnassa Nõmmen Keskustassa, 2. kerros M&A kauneussalonkissa.
      Puh.nro. ( 372) 56641297
      Suosittelen:)
      Normaalit hinnat!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      320
      3283
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      203
      2667
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      141
      2473
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      1985
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      15
      1972
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1632
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      19
      1481
    8. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1406
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      121
      1248
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1201
    Aihe