Täytyykö työntekijän olla vakituinen töntekijä että hän voi olla varavastaava? Sitten pitää olla koulutus tai 2v työkokemusta, ja 20v (vai 18v) JA anniskelupassi tietysti, eikös?
Anniskelupassi ja varavastaava
3
787
Vastaukset
- tekse___
Varavastaavan pätevyyden saat vaikka 18 vuotiaana kun valmistut ammattikoulusta tarjoilijaksi.. Ja näinollen ei tarvi olla vakituinenkaan...
Tai sitte sitä työkokemusta pari vuotta,vai miten se oli. - lällä
A-oikeuksin varustettu ravintola eri asia. Mutta olin keskiolut paikassa varavastaavana ilman työkokemusta/koulutusta. Anniskelupassi piti vain olla. Samoin vastaavilla oli vain anniskelupassit. Tosin paikan pääelanto ei tullut alkoholista.
- ¤
Tuo on sellainen lisä joka maksetaan tai ainakin pitäisi maksaa anniskelutyössä oleville, oli sitten ekstraaja tai vakkari? Kannattaa kysellä vakkareilta kuinka maksetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv243869Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362689- 652534
- 1462376
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.512248Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362247Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi372150- 341823
- 371794
- 1291490