Mihin katosi....

sananvapaus?

...viestiketju otsikolla: TAAAS rottweiler?? Se käsitteli tätä tyypillistä rottweiler-uutista, jossa rotikka oli raadellut kahta omistajaansa, oliko se lieksassa... Oli ilmeisesti tullut sitten liian negatiivista juttua rotikoista, kun tämän "sheriffin" mirzulaisen luonto ei enää sitä kestänyt. Mirzulainen taitaa olla rottweiler-lover..? No aijaa...?? Todellista sananvapautta täällä yhdessä suomen suosituimmalla keskustelupalstalla! Kiva että täällä yks diktaattori saa päättää, mitä täällä kirjoitetaan. Minä itse vihaan rotikoita, niin pääsenkö minäkin tänne diktaattori-sheriffiksi?? Voisin poistaa kaikki rotuun liittyvät positiiviset kommentit. Eri asia on tietysti, jos viesteissä rikotaan lakia, esim. loukataan yksityishenkilön kunniaa tai yllytetään rikkomaan lakia. Silloin voisi yhden viestin poistaa, ei koko ketjua... Kiva kun moni tänne näkee vaivaa ja kirjoittaa pitkiäkin tekstejä, niin sit joku diktaattori ei vaan voi muitten mielipiteitä hyväksyä, ja käyttää valtaansa. Ei hyvä suomi24....

7

485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sananvapaus?

..Että tää mirzulainen on ainakin v. 2006 ollut alle 15-vuotias teinityttö, ja ollut vieläpä rotikan omistaja. Ja toiminut ilmeisesti jo silloin sheriffinä??!! Tosi vakuuttavaa toimintaa suomi24:lta, että joku teinityttö barbi- ja halinallemaailmoissaan toimii täällä sensuurista vastaavana ja sananvapauden toteutumisen valvojana. Ja vieläpä ihan oman päänsä mukaan, eikä keskushallinnon mukaan!! Varmasti ihan ammattitaitoinen kaveri vastaamaan lain ja oikeuden toteutumisesta....

Pitääkö tässä jo ottaa ylläpitoon yhteyttä, että saadaan toisten vaivalla kirjoittamat viestit takaisin, vaikka ne ehkä tän "mirzulaisen" ajatusmaailmaa vastaan olisivatkin???

• IHMETTELEN taas

EN kyllä ymmärrä,ketä täällä täytyisi miellyttää kirjoituksilla,että ne saisi päivänkin olla

• Oppia ikä kaikki*
        IHMETTELEN taas kirjoitti:

EN kyllä ymmärrä,ketä täällä täytyisi miellyttää kirjoituksilla,että ne saisi päivänkin olla

Miksi vihaat rotikoita? Koeta kasvaa pois vihantunteesta niin voit itsekin paremmin. Minä vähän pelkäsin ennen rotikoita juuri noiden raatelujuttujen takia. Päätin ottaa asioista selvää ja sain pelon pois. huomasin nimittäin, että rotikka on aivan hyvä, ystävällinen koira. Ihmiset itse aiheuttaa monasti koiran ei toivotun käyttäytymisen. Koira vaistoaa vihan tunteesi usko pois. Annetaan koiran olla rauhassa.
        Sairas koira voi myös tehdä pahoja, mutta niin tekee ihminenkin. Vieläpä terve ihminenkin.
        Ja media!!!

• parempiin käsiin
        Oppia ikä kaikki* kirjoitti:

Miksi vihaat rotikoita? Koeta kasvaa pois vihantunteesta niin voit itsekin paremmin. Minä vähän pelkäsin ennen rotikoita juuri noiden raatelujuttujen takia. Päätin ottaa asioista selvää ja sain pelon pois. huomasin nimittäin, että rotikka on aivan hyvä, ystävällinen koira. Ihmiset itse aiheuttaa monasti koiran ei toivotun käyttäytymisen. Koira vaistoaa vihan tunteesi usko pois. Annetaan koiran olla rauhassa.
        Sairas koira voi myös tehdä pahoja, mutta niin tekee ihminenkin. Vieläpä terve ihminenkin.
        Ja media!!!

pelkään erästä rotkua.Mutta en vihaa tätäkään koiraa enkä koiran omistajaa.Olisi kyllä jotakin tehtävä ettei kaikenmaailman koirien kennelit pääsis myymään tätäkään rotua kaikille halukkaille.Rahan himohan näitäkin rotuja kasvatetaan.

• pelot ja viestit

Ja media!!!

en onneksi pelkää koiria,mutta kyllä mielipdevapaus silti saa olla,pätemisen tarvekko taas tyydytetty

• sananvapaus?

Ja media!!!

Vihaan tämän vuoksi rotikoita: kerran noustessani istuvasta asennosta seisomaan, eräs minulle aiemmin tuntematon ja koiranomistajaidiootin vapaana pitämä rotikka alkoi uhkailla minua väkivallalla(kohtasimme toisemme hieman yllättäen, "puskista", ja omistajasta ei ollut tietoakaan). Itse nähdessäni ihmisen nousevan en todellakaan kaiva asetta taskustani ja ala huutaa tälle ihmiselle uhkauksia. Moinen olisi minusta vähän vitun idioottia toimintaa... Ja minä vihaan idiootteja, siis just näitä rotikoita ja niitä vapaana pitäviä koiranomistajia. Just näitä narsisti koiranomistajia jotka eivät laeista piittaa, ja joilla on suuret kuvitelmat omista koirankasvattajan lahjoistaan(ikäänkuin koiran käytös ois 100% kasvatuksesta kiinni). Mielestäni tämä koiranomistaja olisi pitänyt saattaa rikosoikeudelliseen vastuuseen järjestysrikkomuksesta, vaaran aiheuttamisesta, väkivallalla uhkaamisesta ja aiheuttamastaan henkisen tilan haitasta. Ja se rotikka(niinkuin kaikki muutkin rotikat), siitä pitäisi tehdä kebabbia, ja syöttää sille omistajalleen joulupyödässä. Olisi taas yksi viaton babe-possu säästynyt kidutukselta, ja kusipääelukka olisi saanut ansionsa mukaan.

Jos perhoskoira olisi tehnyt saman minulle, en olisi väkivallan uhkaa kokenut niin todellisena. Ihmiset ottaa usein näitä rotikoita suojelukoiriksi. Se on siis ihan verrattavissa aseenkantoon oman turvallisuuden nimissä. Hieman arveluttavaa touhua mielestäni, varautua väkivallalla väkivallan uhkaa vastaan. Se on tosin ihmisen historiasta johtuen ollut aiemmin ymmärrettävää toimintaa. Mutta jos rotikkaa saa kuljettaa julkisella paikalla näkyvissä, niin mielestäni ihan yhtä lailla saisi julkisella paikalla kulkea ase kädessä. Ase on kuitenkin TÄYSIN ihmisen hallinnassa, toisin kuin koira. Sairas ihminen toki saa aseella pahaa aikaan, niinkuin saa rotikallakin. Siksi ase on Suomessa luvanvarainen, niin pitäisi olla rotikankin. Aikojen olisi muututtava ihmisten suhtautumisessa koiriin, asiat ovat olleet kauan näin, ja siksi sitä pidetään itsestään selvyytenä. Mutta rotikat olisi ehdottomasti oltava ajokortin tapaisen lupamenettelyn varaisia.

Ja älä sinä "oppia ikä kaikki" mitään vihantunteiden käsittelyä tähän yritä sisällyttää, jos huomasit aihe on hieman toinen, yritetään pidättäytyä asioissa. Jos Adolf Hitler olisi vielä vallassa, vihaisin häntä. Mutta kyse ei ole siitä että minun "pitäisi päästä vihan tunteestani eroon", vaan siitä että jonkun pitäis käydä päästään Adolf päiviltään. Se että tosiasioista KESKUSTELLAAN niiden oikeilla nimillä, siihen ei mitkään keskustelijan vihantunteet liity mitenkään(kunhan järki pitää paketin kasassa, toisin kuin moni täällä provosoituneena kirjoitteleva koiranomistaja...)

• RONI ROTTWEILER
        sananvapaus? kirjoitti:

Vihaan tämän vuoksi rotikoita: kerran noustessani istuvasta asennosta seisomaan, eräs minulle aiemmin tuntematon ja koiranomistajaidiootin vapaana pitämä rotikka alkoi uhkailla minua väkivallalla(kohtasimme toisemme hieman yllättäen, "puskista", ja omistajasta ei ollut tietoakaan). Itse nähdessäni ihmisen nousevan en todellakaan kaiva asetta taskustani ja ala huutaa tälle ihmiselle uhkauksia. Moinen olisi minusta vähän vitun idioottia toimintaa... Ja minä vihaan idiootteja, siis just näitä rotikoita ja niitä vapaana pitäviä koiranomistajia. Just näitä narsisti koiranomistajia jotka eivät laeista piittaa, ja joilla on suuret kuvitelmat omista koirankasvattajan lahjoistaan(ikäänkuin koiran käytös ois 100% kasvatuksesta kiinni). Mielestäni tämä koiranomistaja olisi pitänyt saattaa rikosoikeudelliseen vastuuseen järjestysrikkomuksesta, vaaran aiheuttamisesta, väkivallalla uhkaamisesta ja aiheuttamastaan henkisen tilan haitasta. Ja se rotikka(niinkuin kaikki muutkin rotikat), siitä pitäisi tehdä kebabbia, ja syöttää sille omistajalleen joulupyödässä. Olisi taas yksi viaton babe-possu säästynyt kidutukselta, ja kusipääelukka olisi saanut ansionsa mukaan.

Jos perhoskoira olisi tehnyt saman minulle, en olisi väkivallan uhkaa kokenut niin todellisena. Ihmiset ottaa usein näitä rotikoita suojelukoiriksi. Se on siis ihan verrattavissa aseenkantoon oman turvallisuuden nimissä. Hieman arveluttavaa touhua mielestäni, varautua väkivallalla väkivallan uhkaa vastaan. Se on tosin ihmisen historiasta johtuen ollut aiemmin ymmärrettävää toimintaa. Mutta jos rotikkaa saa kuljettaa julkisella paikalla näkyvissä, niin mielestäni ihan yhtä lailla saisi julkisella paikalla kulkea ase kädessä. Ase on kuitenkin TÄYSIN ihmisen hallinnassa, toisin kuin koira. Sairas ihminen toki saa aseella pahaa aikaan, niinkuin saa rotikallakin. Siksi ase on Suomessa luvanvarainen, niin pitäisi olla rotikankin. Aikojen olisi muututtava ihmisten suhtautumisessa koiriin, asiat ovat olleet kauan näin, ja siksi sitä pidetään itsestään selvyytenä. Mutta rotikat olisi ehdottomasti oltava ajokortin tapaisen lupamenettelyn varaisia.

Ja älä sinä "oppia ikä kaikki" mitään vihantunteiden käsittelyä tähän yritä sisällyttää, jos huomasit aihe on hieman toinen, yritetään pidättäytyä asioissa. Jos Adolf Hitler olisi vielä vallassa, vihaisin häntä. Mutta kyse ei ole siitä että minun "pitäisi päästä vihan tunteestani eroon", vaan siitä että jonkun pitäis käydä päästään Adolf päiviltään. Se että tosiasioista KESKUSTELLAAN niiden oikeilla nimillä, siihen ei mitkään keskustelijan vihantunteet liity mitenkään(kunhan järki pitää paketin kasassa, toisin kuin moni täällä provosoituneena kirjoitteleva koiranomistaja...)

Sillä omistaja on aina vastuussa,teki koira mitä tahansa.En ymmärrä näitä,ei se ole vihainen,huutajia.Koira pitää olla yleisellä paikalla kytkettynä,AINA!!!Siinäkin olen samaa mieltä kanssasi,että koiraa harkitseville pitäsi olla joku kurssi tms.Eihän palveluskoirakaan mene suoraan omistajalleen,se totutetaan siihen,vaikka on jo koulutettu koira!Itselläni on tosi iso rottweiler,enkä missään olosuhteissa pitäisi sitä yleisellä paikalla irti.Omistajat vastuuseen,tiedän monta rottweilerin omistajaa,jotka ovat ottaneet koiran,munanjatkoksi,säälittävää ja samalla hivenen pelottavaakin.
        Kurssin käymisellä,tarkoitan mm.kyseistä rotua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      143
      5920
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      4966
    3. 273
      3537
    4. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      12
      2071
    5. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      166
      1766
    6. Nainen, älä tee aloitetta, jos

Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak
      Ikävä
      189
      1686
    7. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      104
      1343
    8. Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta

>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii
      Maailman menoa
      226
      1322
    9. Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla

Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj
      Maailman menoa
      101
      1219
    10. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      62
      1195
    Aihe