Koulunkäyminen tuottaa liikaa paineita mulle. Pitäisi kestää kaikki opettajien mukaan. Sosiaaliset tilanteet on vaikeita ja yleensä olen liikunnan poissa. Oon ollut kaikkina päivinä poissa jonkun tunnin. Pitää vaan jaksaa anafranilla.
Kun olen paikalla kaikki tarkkailee liikkeitäni. Muut kritisoivat pienillä eleillä jos liikahdan. He pelkäävät kai jollain tavalla. Vaihtaisivat koulua jos minusta on niin paljon harmia. Haistakaa vittu!
Stressi
perkele!
1
471
Vastaukset 1
- --------------------
"Kun olen paikalla kaikki tarkkailee liikkeitäni. Muut kritisoivat pienillä eleillä jos liikahdan."
Huomaat kaikkien liikkeet ja kuvittelet niiden liittyvän sinuun. Ethän itsekään tarkkaile ketään jatkuvasti, miksi muut tarkkailisivat sinua? Yritä rentoutua, niin voit paremmin keskittyä opetukseen. Käyt koulua itseäsi ja elämää varten, se on ihan sama mitä ne muut siellä ajattelee tai puuhastelee.
Tsemiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392321
- 59784
- 41741
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81577Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää190542T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin7529- 62522
- 45520
Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k16514- 42510