Koulunkäyminen tuottaa liikaa paineita mulle. Pitäisi kestää kaikki opettajien mukaan. Sosiaaliset tilanteet on vaikeita ja yleensä olen liikunnan poissa. Oon ollut kaikkina päivinä poissa jonkun tunnin. Pitää vaan jaksaa anafranilla.
Kun olen paikalla kaikki tarkkailee liikkeitäni. Muut kritisoivat pienillä eleillä jos liikahdan. He pelkäävät kai jollain tavalla. Vaihtaisivat koulua jos minusta on niin paljon harmia. Haistakaa vittu!
Stressi
perkele!
1
433
Vastaukset
- --------------------
"Kun olen paikalla kaikki tarkkailee liikkeitäni. Muut kritisoivat pienillä eleillä jos liikahdan."
Huomaat kaikkien liikkeet ja kuvittelet niiden liittyvän sinuun. Ethän itsekään tarkkaile ketään jatkuvasti, miksi muut tarkkailisivat sinua? Yritä rentoutua, niin voit paremmin keskittyä opetukseen. Käyt koulua itseäsi ja elämää varten, se on ihan sama mitä ne muut siellä ajattelee tai puuhastelee.
Tsemiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh453184Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222688- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861487- 391330
- 821199