Moro! Olisikohan ratkaisua ongelmaani: Käytän wippies postilaatikkoa ja olen sinne lisännyt roskapostilistalle osoitteita joista spammia tulee. Minulla on Nortonin virustorjunta. Alkuun wippiesin roskapostisuodatus toimi oikein hyvin, mutta nyt on alkanut tihkua spammia läpi sellaisista osoitteista jotka ovat estolistalla. Omituista on, että niissä lukee otsikossa suluissa Norton antispam. Miten tällainen on mahdollista?
Norton antispam
Matti Neropatti
2
514
Vastaukset
- untokuurna
otsikossa tai vastaanottaja/lähettäjäkentissä voi lukea ihan mitä tahansa tai ne voivat olla tyhjiäkin vaikuttamatta silti viestin kulkuun.
- M. Neropatti
No niinhän se on.. Oudoksuttaa vain, että myöskin Facebook lähettää silloin tällöin läpi suodatusten ilmoituksen, että sinulle on viesti Facenookissa tai jtn vastaavaa. Tämä siitä huolimatta, että olen kieltänyt sen sekä Facebookissa ja lisdännyt myös Wippiesin roskapostilistalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3291886Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751304Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831297- 1341167
- 841023
- 90914
- 48853
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118824- 48790
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60746