Norton antispam

Matti Neropatti

Moro! Olisikohan ratkaisua ongelmaani: Käytän wippies postilaatikkoa ja olen sinne lisännyt roskapostilistalle osoitteita joista spammia tulee. Minulla on Nortonin virustorjunta. Alkuun wippiesin roskapostisuodatus toimi oikein hyvin, mutta nyt on alkanut tihkua spammia läpi sellaisista osoitteista jotka ovat estolistalla. Omituista on, että niissä lukee otsikossa suluissa Norton antispam. Miten tällainen on mahdollista?

2

494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • untokuurna

otsikossa tai vastaanottaja/lähettäjäkentissä voi lukea ihan mitä tahansa tai ne voivat olla tyhjiäkin vaikuttamatta silti viestin kulkuun.

• M. Neropatti

No niinhän se on.. Oudoksuttaa vain, että myöskin Facebook lähettää silloin tällöin läpi suodatusten ilmoituksen, että sinulle on viesti Facenookissa tai jtn vastaavaa. Tämä siitä huolimatta, että olen kieltänyt sen sekä Facebookissa ja lisdännyt myös Wippiesin roskapostilistalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      80
      4336
    2. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      198
      3574
    3. 202
      2951
    4. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      69
      2790
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      51
      2687
    6. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      78
      1230
    7. 59
      1217
    8. Aitolehti Capital

HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle
      Kotimaiset julkkisjuorut
      238
      1042
    9. MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka

Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t
      Maailman menoa
      120
      953
    10. Missä kuussa

Rakkaasi on syntynyt?
      Ikävä
      58
      949
    Aihe