Moro! Olisikohan ratkaisua ongelmaani: Käytän wippies postilaatikkoa ja olen sinne lisännyt roskapostilistalle osoitteita joista spammia tulee. Minulla on Nortonin virustorjunta. Alkuun wippiesin roskapostisuodatus toimi oikein hyvin, mutta nyt on alkanut tihkua spammia läpi sellaisista osoitteista jotka ovat estolistalla. Omituista on, että niissä lukee otsikossa suluissa Norton antispam. Miten tällainen on mahdollista?
Norton antispam
Matti Neropatti
2
476
Vastaukset
- untokuurna
otsikossa tai vastaanottaja/lähettäjäkentissä voi lukea ihan mitä tahansa tai ne voivat olla tyhjiäkin vaikuttamatta silti viestin kulkuun.
- M. Neropatti
No niinhän se on.. Oudoksuttaa vain, että myöskin Facebook lähettää silloin tällöin läpi suodatusten ilmoituksen, että sinulle on viesti Facenookissa tai jtn vastaavaa. Tämä siitä huolimatta, että olen kieltänyt sen sekä Facebookissa ja lisdännyt myös Wippiesin roskapostilistalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433007Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612961- 422367
- 311863
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721674- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771275- 371247
- 791070