jo tänä viikonloppuna eli la 30.10. vaiko vasta ens viikonloppuna, jolloin on virallisesti pyhäinpäivä?????
Minkä takia joillakin paikkakunnilla on ens viikollakin jotain halloweeen-bileitä? Kuka piru tästä Suomen halloweenista oikeen ottaa tolkkua, koska se on!
Onko se halloween
nyt sitten
2
401
Vastaukset
- Hauskaa halloweenia!
Halloween on pyhäinpäivän aatto. Pyhäinpäivä on tänä vuonna 6.11.
Halloweenia ei tarvi merkitä kalenteriin erityisesti aattona, ku ei sinne kaikkia muitakaan aattoja merkitä. Mut jokainen ymmärtää kalenteria katsomalla, että halloween on tänävuonna 5.11.
Koulut, päiväkodit yms. järjestävät halloween-juhliaan pitkin viikkoa, mut muuten sitä vietetetään vasta 5.11.- Haamu <3
Mielestäni sitä voi viettää tuon välisenä aikana jompana kumpana viikonloppuna. Me vietetään sitä tänä vuonna 6.11.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh173976Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm92835- 67787
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114593- 47570
- 18538