Tuksu raskaana!

Voiko olla totta..?

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1214398/johanna-tukiaisen-jymy-yllatys-olen-raskaana

206

19355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 715!

      vasta 32 huhhuh ohoh

    • 1219

      uskallanko rokotuttaa?

      kuka on isä?

      pidänkö lapseni?

      mikä nimeksi?

      imettäiskö

      julia kummiksi

      seiska kummiksi

      • Meikkä

        Rops, ja muut jalkapallojoukkueet kummiks.


      • mikkokettu

        KUKA perkele jakssa tykittää tollasenki paksuks asti??? S'ääli lasta , ja "mahdollist" isää


      • uiuiuiuiui
        mikkokettu kirjoitti:

        KUKA perkele jakssa tykittää tollasenki paksuks asti??? S'ääli lasta , ja "mahdollist" isää

        ajattele vähän mitä kirjoittelet jos edes on millä ajatella.....


      • määääääääää -
        mikkokettu kirjoitti:

        KUKA perkele jakssa tykittää tollasenki paksuks asti??? S'ääli lasta , ja "mahdollist" isää

        Joo tää suttura juoksee rahan perässä ei se muuta halua kuin julkisuutta ja sitten pilata toisten elämän.
        eiköhän tää oo jo aikansa elänyt ! Olet muuten oikeessa että TÄTÄ EI KUKAAN SELVÄ JÄRKINEN PANIS EDES. Taikka koskis tikullakaan. itse ainakin kierrän kaukaa jos nään tämän.


      • Ei dokaaja äiti
        mikkokettu kirjoitti:

        KUKA perkele jakssa tykittää tollasenki paksuks asti??? S'ääli lasta , ja "mahdollist" isää

        Toivottavasti Tuksu lopettaa dokaamisen. Juopottelu ja putkareissut raskaana olevalle ei ole lapsen kehitykselle hyväksi.


      • pretty_woman_

        Tyrkky lehmähän toi on ollu aina. kuka puutteessa oleva mies nyt ei panis kerta heruu? mutta tosi säälittävää, ei lapsia tehdä noin vaan. sääliks käy.


    • Mätisäkki 100kg

      Jos on oikeasti kolmannella kuulla raskaana, niin lapsestaKIN tulee hullu sekopää äidin ryyppäyksen ja hullunlääkkeiden sekakäytön vuoksi!

      • Jürkkä EI noille

        julkkishakuinen turhake joka tekee kaikki "fiksuudet" että pysyisi tapeetilla. Jäi mieliin ihmisen alasvajoamiskyvyn huippuna kun toinen niistä "laulavista" salapano,,,,, siis -rakkaista, ihmetteli jossain häntä sponssaavassa lehdessä: " on kumma ettei viina nouse päähän kun on raskaana".
        Noilta pitäis lailla kieltää lisääntyminen jos geenit ovat vaarassa siirtyä jälkipolveen. No, ei vaadita kun ei ole annettu.


      • harmaa pantteri

        Eri olento se tämäkin sanoi paksu-Bertta kun kerta rysäyksellä pieraisi.


    • HOHHOHHOO.

      kuka on mahdollinen isä niistä kymmenistä yhden yön kännipanoista?

      Isäehdokkaat: 50 kpl.

      • rhjsrth

        Palstoilla miehet aina haukkuu tuksua rumaksi ja ällöksi, epäilen että suomesta tuksu miestä sänkyyn saisi! Vai ovatko miehet valehtelijoita?


      • dgdrgsef
        rhjsrth kirjoitti:

        Palstoilla miehet aina haukkuu tuksua rumaksi ja ällöksi, epäilen että suomesta tuksu miestä sänkyyn saisi! Vai ovatko miehet valehtelijoita?

        No niin haukkuu, mutta sehän ainahan niitä valopäitä riittää, että vaikka suomen 2,5 miljoonasta miehestä 0,5% suostuis menemään sänkyyn tukiaisen kanssa, niin sehän riittää vallan mainiosti siihen että tuksu on raskaana.

        Eikös tämä nyt oo ihan selvää pässinlihaa..?


      • Andreas Anuswuori.

        Minä epäilen että isä on jokin näistä kolmesta. Joulupukki, Mikkihiiri tai Kippari-kalle.


      • Andreas Anuswuori. kirjoitti:

        Minä epäilen että isä on jokin näistä kolmesta. Joulupukki, Mikkihiiri tai Kippari-kalle.

        joku noista sen täytyy olla !! tai sitte tuksun lääkkeet on loppu ja lääkäri lomalla !!


      • kommentti vain
        rhjsrth kirjoitti:

        Palstoilla miehet aina haukkuu tuksua rumaksi ja ällöksi, epäilen että suomesta tuksu miestä sänkyyn saisi! Vai ovatko miehet valehtelijoita?

        Niin siis yllättävän paljon Tuksulla on miespuolisia ihailijoita, ja joku on näemmä käynyt ihan kalsareillaankin pyyhkimässä. Miehet on patologisia valehtelijoita. Haukkuvat aina, että ämmät on julkisuudenkipeitä, mutta mitä he itse tekevät?! Nyt on sit Tuksu paksuna.


      • Andreas Anuswuori. kirjoitti:

        Minä epäilen että isä on jokin näistä kolmesta. Joulupukki, Mikkihiiri tai Kippari-kalle.

        Jos olisi pyhässä tilassa niin miksi ei ole käynyt neuvolassa, lopettanut dokaamista, röökaamista, seestynyt ym.
        Vielä en usko koko raskauteen sillä J on ns attention - whore. Elää omissa maailmoissaan ja se vedonlyönti tässä tarkoittaa joko - kävin abortissa / sain keskenmenon. En toivo tätä, mutta näin siinä käy.
        Vaikka lapsi on aina lahja elämältä, niin kaikista ei ole äidiksi. Eikä tämä tapaus enempää selityksiä tarvitse.


      • hyppy suohon
        dgdrgsef kirjoitti:

        No niin haukkuu, mutta sehän ainahan niitä valopäitä riittää, että vaikka suomen 2,5 miljoonasta miehestä 0,5% suostuis menemään sänkyyn tukiaisen kanssa, niin sehän riittää vallan mainiosti siihen että tuksu on raskaana.

        Eikös tämä nyt oo ihan selvää pässinlihaa..?

        varmaan seikan tulevalla matkalla tulee keskenmeno ja siitä sit kirjoitellaan pitkän tovin


      • minä vaan
        hyppy suohon kirjoitti:

        varmaan seikan tulevalla matkalla tulee keskenmeno ja siitä sit kirjoitellaan pitkän tovin

        olen heti luettuani utisen,ajatellut,että kohta on uutinen jossa tuksu
        ilmoittaa keskenmenosta ja taas revitään palstatilaa!
        eikä muuten monellakaan vielä kolmannella kuulla näy raskaus ja tuksu väittää,
        että siksi hänen vatsansa on niin suuri,LÄSKIÄ SE VAAN ON,USKOKAA TAI ÄLKÄÄ!
        nyt sitten syömään lisää kaikenlaisia mieliala-sun muita lääkkeitä,
        niin hyvin pyyhkii!
        vaan jos se vauva joskus syntyy,niin sääliksi käy todenteolla!


      • Kahden tytön äitee
        minä vaan kirjoitti:

        olen heti luettuani utisen,ajatellut,että kohta on uutinen jossa tuksu
        ilmoittaa keskenmenosta ja taas revitään palstatilaa!
        eikä muuten monellakaan vielä kolmannella kuulla näy raskaus ja tuksu väittää,
        että siksi hänen vatsansa on niin suuri,LÄSKIÄ SE VAAN ON,USKOKAA TAI ÄLKÄÄ!
        nyt sitten syömään lisää kaikenlaisia mieliala-sun muita lääkkeitä,
        niin hyvin pyyhkii!
        vaan jos se vauva joskus syntyy,niin sääliksi käy todenteolla!

        Näin on. Tukiaiska pääsee selittelemään möhömahaansa tällä raskaudella. Itse kun olin ensimmäisen kerran raskaana ja kolmannella kuulla, oli painoa tullut puolentoista kilon verran.
        Minäkin säälin tätä tulevaa pienokasta, jos nyt sellaista on oikeasti edes tulossa. Tukiaisesta on tässä vuosien varrella saanut hyvin edesvastuuttoman ihmisen kuvan. Ja tällainen "minusta tulee hyvä äiti", joka leveilee kantavansa koiraa kassissa luulee oikeasti selviävänsä lapsen kasvatuksesta. Tunnen pari teiniäitiä, jotka ovat asiasta selvinneet hyvin, hoitaneet vielä ylioppilaskirjoitukset ja jatko-opiskelut. Miten käy "eroottisen tanssijan" uran, lauluhommien ja koko julkisuuden. Ei kai Tuksu hankkiutunut raskaaksi, kun Aitolehti-Eerikäisetkin, jotka saavat vauvansa varjolla palstatilaa? En lyö lyötyä, mutta tämä tuleva vauva on Tukiaisen jatkopiletti tulevaisuuteen. Toivottavasti siellä Jollaksen residenssin lähimmässä neuvolassa ollaan hereillä.


      • Anonyymi

        Kaikki tietää kyllä kuka on isä, loviisakainen henkka dyring, tuksu joka loviisan reissu pannut sateenkaaren asunnossa poikaa. Kaveri niin tyhmä et nai tuksuu koko viikonlopun ilman kumia. Niin ainakin kehuskellut kaupungilla. Että onnea vaan isälle.


      • Anonyymi
        maagikko kirjoitti:

        Jos olisi pyhässä tilassa niin miksi ei ole käynyt neuvolassa, lopettanut dokaamista, röökaamista, seestynyt ym.
        Vielä en usko koko raskauteen sillä J on ns attention - whore. Elää omissa maailmoissaan ja se vedonlyönti tässä tarkoittaa joko - kävin abortissa / sain keskenmenon. En toivo tätä, mutta näin siinä käy.
        Vaikka lapsi on aina lahja elämältä, niin kaikista ei ole äidiksi. Eikä tämä tapaus enempää selityksiä tarvitse.

        Johannahan ei kyllä röökaa


    • todellista?

      Jos tuo pitäisi paikkansa, täytyy ottaa huomioon

      -Tyyppi on ollut jatkuvasti kännissä keväästä asti, mitä aiheuttaisi mahdolliselle sikiölle (johon en usko hetkeäkään)
      -Taitaisi olla Suomen ensimmäinen synnitön sikiäminen, miestähän ei ole ollut lähimaillakaan
      -Kun rattijuopumus tuomio aikanaan tulee, ja nykyisen ehdollisen pahoinpitelytuomion pohjat palaa, meneekö hän vankilaan odottelemaan sitä skidiä?

      • 19+3

        tuo jatkuvasti kännissäolo selittäisi kyllä aamupahoinvoinninkin...


      • :))) ja te uskotte?
        19+3 kirjoitti:

        tuo jatkuvasti kännissäolo selittäisi kyllä aamupahoinvoinninkin...

        koko ihra mahan olemassa olo. Maha johtuu elintavoista, ei raskaudesta.
        Odotetaan nyt rauhassa vaihetta nro 2: - Sain keskenmenon. - Hälytys oli väärä.
        - Enää en usko raskaustesteihin. - Känniltä en muistanut etten olekaan pannut.
        - Se oli sikiäminen harha hengessä, demonit olivat vallanneet vartaloni. - Olin psykoosissa.


      • Hetero Sapiens
        :))) ja te uskotte? kirjoitti:

        koko ihra mahan olemassa olo. Maha johtuu elintavoista, ei raskaudesta.
        Odotetaan nyt rauhassa vaihetta nro 2: - Sain keskenmenon. - Hälytys oli väärä.
        - Enää en usko raskaustesteihin. - Känniltä en muistanut etten olekaan pannut.
        - Se oli sikiäminen harha hengessä, demonit olivat vallanneet vartaloni. - Olin psykoosissa.

        Miten maho muka tulee tiineeksi???


      • 11+12
        19+3 kirjoitti:

        tuo jatkuvasti kännissäolo selittäisi kyllä aamupahoinvoinninkin...

        ja ne 20 ylimääräistä kiloa, mitä ei itse näe puntarissa, selittää sen ison mahan. Kolmannella kuukaudell a iso maha, odottaako se kuutosia?!


      • ...............
        19+3 kirjoitti:

        tuo jatkuvasti kännissäolo selittäisi kyllä aamupahoinvoinninkin...

        ja lihomisen


      • Xmadame

        No, ei Tuksu ole ensimmäinen joka on alkoholisoitunut tuleva äiti, sääliksi käy lasta jos tämä raskaus uutinen on totta


      • pppm

        Eikä kolmannella kuulla maha vielä paljon pömpötä. Ei ainakaan noin rehevän kuntoinen reppu.


    • .miuku.

      Onnea! Tuksu onkin ihanan äidillisen oloinen... pehmeä on tuksun sylissä pienokaisen uinua. Kristillinen vakaumus antaa siunausta lapsen kasvattamiseen ja varmasti höpsötykset jää kun ihana vauva saapuu kotiin.

      • 8111

        totta raskaana nainen on kauneimmillaan ja tässäpä vähän näitä meidän nyytin sinappeja!

        lapsi lapsi lapsi vauva vauva vauva


    • 77

      tehny kolme raskaustatestiä... mitä se niitä hokee kaikkialla, ei testeillä ole tultu raskaaksi tähänkään mennessä

    • Tuksu-mediavedättäjä

      Tuksun on saatava joka viikko itsestään otsikko lehtiin. Seuraavalla viikolla saa samasta aiheesta taas kun peruu raskauden. Tuksu saa lehdet kirjoittamaan ihan mitä vain. Lehdissä ovat paljon urpompia kuin kaksi Tukiaista yhteensä.

      • 1+8

        hyvä syy tulla taas huomenna julkisuuteen...


      • !!!!!!!!!

        jos uutinen on tosi, ensinnäkin, on max 3 kk raskaana, kuten sanoi. joten valitettavasti yhä voi mennä kesken. ja toisekseen, itse 2 lapsen äitinä, ei todellakaan maha tuolla tavalla näy jos juuri 3 kk raskaana!
        naurettavaa. kyllä siinä on ihraa ihan mahassa.
        olen niin kauhuissani tästä, sillä miettikää mitä elämää tämä nainen viettää! ja on ollut koko ajan kännissä, syö kauheita lääkkeitä, mitä ihmettä! ei voi olla...


      • nyt vähä sille et
        !!!!!!!!! kirjoitti:

        jos uutinen on tosi, ensinnäkin, on max 3 kk raskaana, kuten sanoi. joten valitettavasti yhä voi mennä kesken. ja toisekseen, itse 2 lapsen äitinä, ei todellakaan maha tuolla tavalla näy jos juuri 3 kk raskaana!
        naurettavaa. kyllä siinä on ihraa ihan mahassa.
        olen niin kauhuissani tästä, sillä miettikää mitä elämää tämä nainen viettää! ja on ollut koko ajan kännissä, syö kauheita lääkkeitä, mitä ihmettä! ei voi olla...

        voi olla sokeriaddikti. jotkut sen miesystävät on kans ilmeisesti olleet narsisteja


      • huolestuttaa!!!
        !!!!!!!!! kirjoitti:

        jos uutinen on tosi, ensinnäkin, on max 3 kk raskaana, kuten sanoi. joten valitettavasti yhä voi mennä kesken. ja toisekseen, itse 2 lapsen äitinä, ei todellakaan maha tuolla tavalla näy jos juuri 3 kk raskaana!
        naurettavaa. kyllä siinä on ihraa ihan mahassa.
        olen niin kauhuissani tästä, sillä miettikää mitä elämää tämä nainen viettää! ja on ollut koko ajan kännissä, syö kauheita lääkkeitä, mitä ihmettä! ei voi olla...

        jos oikeasti se on paksuna, pitäisi alkaa jo huolestua oikeasti. onko raskaana olevan naisen syytä käyttäytyä noin? alkoholi pitäisi jättää välittömästi ja tupakka! mitä lehdistä olen lukenut niin ryypiskellyt koko kesän?!


      • Väärä hälytys
        !!!!!!!!! kirjoitti:

        jos uutinen on tosi, ensinnäkin, on max 3 kk raskaana, kuten sanoi. joten valitettavasti yhä voi mennä kesken. ja toisekseen, itse 2 lapsen äitinä, ei todellakaan maha tuolla tavalla näy jos juuri 3 kk raskaana!
        naurettavaa. kyllä siinä on ihraa ihan mahassa.
        olen niin kauhuissani tästä, sillä miettikää mitä elämää tämä nainen viettää! ja on ollut koko ajan kännissä, syö kauheita lääkkeitä, mitä ihmettä! ei voi olla...

        Mömmöt voi vääristää tuloksen.


      • perse + nyrkki = auu
        Väärä hälytys kirjoitti:

        Mömmöt voi vääristää tuloksen.

        ja valehtelu ei ole kiellettyy. tuksusta saa kirjottaa mitä vaan jos se ei itse nosta siitä äläkkää. ja ei nosta kun jutut loppuu siihen


      • Delirium^^
        1+8 kirjoitti:

        hyvä syy tulla taas huomenna julkisuuteen...

        jos ei lasta synnykään.


      • ?????
        nyt vähä sille et kirjoitti:

        voi olla sokeriaddikti. jotkut sen miesystävät on kans ilmeisesti olleet narsisteja

        Ja tuksuhan ei itse ole narsisti ?


      • ei voi käsittääääää

        kertoo korutonta kertomaa Tuksusta.
        Lukekaa ihmeessä


      • Näinpäs se on joo
        !!!!!!!!! kirjoitti:

        jos uutinen on tosi, ensinnäkin, on max 3 kk raskaana, kuten sanoi. joten valitettavasti yhä voi mennä kesken. ja toisekseen, itse 2 lapsen äitinä, ei todellakaan maha tuolla tavalla näy jos juuri 3 kk raskaana!
        naurettavaa. kyllä siinä on ihraa ihan mahassa.
        olen niin kauhuissani tästä, sillä miettikää mitä elämää tämä nainen viettää! ja on ollut koko ajan kännissä, syö kauheita lääkkeitä, mitä ihmettä! ei voi olla...

        Siis mahdoton maha...taitaa odottaa ryhävalasta tai jotain...


    • 18+1029

      onko ollut koskaan sillä tasolla että olisi kelvannut iltalehtien kansiin. paitsi toki sen kanervan myötä.

      • ei ole

        Puhuu että ei ole melko varmasti edes raskaana. Vaan tämä on taas yksi julkisuustemppu.
        Jos olisi, mihin mahdollisuus on ehkä parin prosentin luokkaa, kuka on isä?
        Miten on voinut yhä juopotella ja syödä psyykelääkkeitä?


      • lööppitukiaiset

        Ei me mitään seiskoja ja hymyjä lueta. Tän keskustelufoorumin aiheet on kaikki lainattu Ilta-Sanomista ja Iltalehdistä. Lisäksi MTV3 päivittää iltapäivälehtien tapaan tukiaistyylisten turhiksien elämää.


    • sdfghjkghffg

      ei helvetti. tuksu näyttää ainaki 45

      • joku raja sentäs täs

        Älä loukkaa. Oon 46 v. enkä kyllä takuulla näytä tuollaiselta Puksuttimelta!


      • USKOISKO TUOTA
        joku raja sentäs täs kirjoitti:

        Älä loukkaa. Oon 46 v. enkä kyllä takuulla näytä tuollaiselta Puksuttimelta!

        JOO ei saa loukata meitä...ite oon ...55. ja oon silti "sievempi" ku Tukiainen' Ei se Johanna mitään paksuna oo!!!!. Ja jos on niin onnea ja valoisia päiviä lapsen kansssa


    • tuskunmuksu

      Rikosilmoitus pitäis tollasesta tehdä. Kenenkä siemeniä se on mennyt pöllimään käytetystä kortsusta? Ei kai kukaan edes 7 promillen humalassa menisi survaiseen tuota kinkkua? Ainakaan toivottavasti...

      • Warma. Tuhnu.

        Voi helvetti että inhottaa koko läskikasa, kyllä täytyy olla tomppeli kuka tuommoista menee panemaan ,mutta
        kyllä niitä täystompeleita ja yksinkertasia kusipäitä näköjään löytyy ja Suomiko sivistysmaa????


    • samiiiiiiiii

      jos tuksu on oikeesti raskaana,pyydän anteeksi mutta vaikuttaa julkisuushakuiselta jutulta minusta.....

      • lähiön karju

        Kyllä nainen aina seuraa saa. Kapakoissa pyörii monennäköistä, Tukiaisestakin paljon rumempia ja hekin saavat seuraa. Joten kyllä raskaus mahdollista on.


      • elluliini1
        lähiön karju kirjoitti:

        Kyllä nainen aina seuraa saa. Kapakoissa pyörii monennäköistä, Tukiaisestakin paljon rumempia ja hekin saavat seuraa. Joten kyllä raskaus mahdollista on.

        ..ihme vaan että just heti näitten oksettavien keikkakuvien jälkeen ilmoittaa sitten tästä raskaudesta ja muistaa tietenkin mainita että polvissa roikkuva maha-makkarat kuvissa ovatkin muka raskauskiloja!
        ei se ole läskiä joo vittu ei, 3kk raskaana, ei se vielä näy mitenkään, korkeintaan turvotusta,
        mutta se maha niissä kuvissa on kaukana turvotuksesta, siinä oli kilokaupalla pelkkää ihraa ja sen kyllä näkee!!


      • Riinatin
        elluliini1 kirjoitti:

        ..ihme vaan että just heti näitten oksettavien keikkakuvien jälkeen ilmoittaa sitten tästä raskaudesta ja muistaa tietenkin mainita että polvissa roikkuva maha-makkarat kuvissa ovatkin muka raskauskiloja!
        ei se ole läskiä joo vittu ei, 3kk raskaana, ei se vielä näy mitenkään, korkeintaan turvotusta,
        mutta se maha niissä kuvissa on kaukana turvotuksesta, siinä oli kilokaupalla pelkkää ihraa ja sen kyllä näkee!!

        Nainen kolmannella kuulla raskaana ja nyt vasta "ymmärsi" mistä on kyse kun näki itsensä ei niin imartelevassa videossa:-)))


      • hupia huuleen

        Seuraava pommi on että kokoomus on pyytänyt ehdokkaaksi vaaleissa...julkisuutta on tullut hankittua siinä määrin..Benin talli tarjoaa valmennusta...läpimeno kohtalaisen varma...parasta ministeri ainesta...I Kanerva voi toimia kosulttina.


      • hdgfkghgkjkg
        elluliini1 kirjoitti:

        ..ihme vaan että just heti näitten oksettavien keikkakuvien jälkeen ilmoittaa sitten tästä raskaudesta ja muistaa tietenkin mainita että polvissa roikkuva maha-makkarat kuvissa ovatkin muka raskauskiloja!
        ei se ole läskiä joo vittu ei, 3kk raskaana, ei se vielä näy mitenkään, korkeintaan turvotusta,
        mutta se maha niissä kuvissa on kaukana turvotuksesta, siinä oli kilokaupalla pelkkää ihraa ja sen kyllä näkee!!

        näin juuri, itse juuri siirtymässä neljännelle kuulle, eikä mulla ainakaan minkäänlaista vatsaa ole :D pikkasen on ruvennut pyöristymään, mutta sitäkin veikkaan kyllä ihan turvotukseksi, kun ei tuolla omallakaan mammalla kuulemma mitään isoa mahaa ollut minua tai siskoa odotellessa.


      • no oli
        hdgfkghgkjkg kirjoitti:

        näin juuri, itse juuri siirtymässä neljännelle kuulle, eikä mulla ainakaan minkäänlaista vatsaa ole :D pikkasen on ruvennut pyöristymään, mutta sitäkin veikkaan kyllä ihan turvotukseksi, kun ei tuolla omallakaan mammalla kuulemma mitään isoa mahaa ollut minua tai siskoa odotellessa.

        Tuksu raskaana tai ei, niin ei se maha ainakaan raskaudesta johdu. Tässäkin kuvassa leidi poseeraa biksut päällä saunassa edesmenneen Tony Halmeen kanssa ja melkoinen röllykkä se sieltä käden alta pilkistelee ;D

        http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a98691/tony halme ja tuksu saunasessioissa katso kuuma kuva/

        Huomatkaa että juttu on tehty yli vuosi sitten. Jos Tuksun maha raskaudesta johtuu, niin tää onkin sitten historian pisin raskaus...


    • vpoc+ +åppp

      Raskaana ollessa ei saa kai värjätä tukkaa.

      • .....

        Huulia.


      • burkha-bella

        kunnon nainen ei meikkaa muutenkaan koskaan


    • 20+17

      esiintyykö tuksu oikeasti viinapalkalla kuten hymys lukee?!!

    • *****

      Ei siitä kyllä ole yli kolmea kuukautta kun tuksu sekoili, oli vissiin lääkkeitä ja viinaa käyttänyt sekaisin, eli jos olisi raskaana ei lapsella ole mitään tulevaisuutta. Ja sitten on vielä se, ettei raskaus lihota vuosia etukäteen, ja vauvamaha ei ole hyllyvää läskiä.

    • htk82

      baaris hypätään joka vkl!!!!! erikoist touhuu

    • Onko nyt tämä uskovaisten kovasti odottama Jeesuksen toinen tuleminen realisoitumassa.
      Pyhä neitsyt Tuksu on valikoitunut äidiksi ?

      • Mitähä vittua sää selität.. eiköhä tuo oo nainu kaikki kynnelle kykenevät(lue: tarpeeksi, väh7-8promillea, humalaiset) kaksjalkaset kanoista tikapuihi.... :D

        Ja tosiaa vitut tuo mitää raskaana oo.. alkas liikkuu enemmä (ei pelkkää sohva-jääkaappi-ruokakauppa-seiskan(tms."paska"lehden)toimitus -väliä) ja kattos vähä mitä nassuunsa laittaa ja minkä verran ni saattas vaikka karu totuus paljastua... Tai mistä me tiedetää jos se on vaikka pimeiltä markkinoilta saanu "vahingossa" jotai ryhävalaan siemeniä ja sellasta ny massussaa kasvattanu viimeset puoltoista vuotta.


    • tuksun

      masua

    • Nursia

      Onki Ilkka (kok) vai Seppo (Ps) Kanerva lapsen isä?

    • ...........

      Ettei vaan olisi testi sellainen jota ruotsalaiset pitää suomalaisena raskaustestinä

      Työnnetään finlandia pullo toosaan pullonkaula edellä,jos huomataan että ulosvetäessä sisältö on vähentnyt,ompi sielä elämää

    • LassiLaau

      Tuollaisenkun saisi tänne aittapolulle astelemaan.
      Osaiskohan ajaa traktoriakin?

    • Paha maailma

      Voi lapsi parkaa :(

    • Ilen tyttöjä....

      Onko Ilkka Kanerva isä?

      • yksjukkis

        tunnusta.


      • turuuust

        Ilehän se tietysti on ! On se veijäri !


    • ammutaan se

      Kuka ihan oikeasti TÄTÄ LEHMÄÄ JOKA OMAA ÄÖ:N - 100 voi yleensäkään panna.

    • Älä pistä sinne

      jos noin

    • vdfdtt666

      http://www.seiska.fi/c/87840/8552_JOHANNA460.jpg

      Poliisit vievät tässä kuvassa häiriötä aiheuttavaa Tukiaista. Kuva on otettu kesäkuussa 2010 Helsingin rautatieaseman edestä. Aivan sama maha jo tuolloin, saattaa olla naamasta nykyään turvonneemman näköinen.

      • Ahmed Ahne

        Eikös se oo sitten jo reilusti kolmatta vuotta raskaana... se on Kanervan Ile
        ainoa kuka on tunnustanut julkisesti sitä kepillä härnännensä.
        Siinä härnäyksessä meni vaan ministeriltä palli(t)


      • srhjuykhser

        jos elopainoa on jo ennestään reippaanlaisesti, ei naisesta kolmannella kuulla raskaana edes välttämättä huomaa, että on pieniin päin. Itse olen ollut normaalipainoinen kaiken ikääni eikä "siunattu tilani" ole näkynyt tuossa vaiheessa. Noo, Tuksulla löytyy selitys joka lähtöön...


      • AASDFGVC
        srhjuykhser kirjoitti:

        jos elopainoa on jo ennestään reippaanlaisesti, ei naisesta kolmannella kuulla raskaana edes välttämättä huomaa, että on pieniin päin. Itse olen ollut normaalipainoinen kaiken ikääni eikä "siunattu tilani" ole näkynyt tuossa vaiheessa. Noo, Tuksulla löytyy selitys joka lähtöön...

        ite taas hoikka likka, eikä mulla vieläkään mitään näy vaikka neljännelle kuulle pikku hiljaa siirrytään. (:


    • diipadaapa2

      Toivottavasti ei kukaan Suomalainen ollut asialla. Itse luulen, että kyseessä on ollut joku menestyvä urheilija esim. golffari, joka on ollut pelireissulla täällä Suomessa. Sitten on vaan käynyt vierasmaalaiselle Suomalaisiin juomatapoihin tottumattomalle iso vahinko :)

      • HYVÄÄKIN

        Jos tässä jotain oikein mieluista on nähtävä,olen onnesta soikeena siitä ei ainakaan tule minun äiti


    • ts

      kyllä sääliksi käy!!!!!

      • kaikki ollaan niin täydellisiä täällä...surullista että suomalaiset ovat niin ilkeitä, ei sitä pahinta kannattis aina uskoa toisesta.


    • tuksu osaa temput

      keskenmeno, joka on tosi surullista ja nyt kaikki tuksua auttamaan . . . hopi hopi pojat

    • harrastajagynegologi
      • sfdd

        Sosiaaliviranomaiset herätys! Kannattaisi seurata Tukiaista tarkalla silmällä ja ottaa lapsi nopeasti huostaan ja adoptoida lapsiparka kunnon vanhemmille. Tukiainen saa pilata oman elämänsä, jos haluaa, mutta ei sen saa antaa pilata viattoman lapsen elämää. Tukiaisesta ei ole äidiksi. Henkisesti epätasapainoinen, kengännumero suurempi kuin älykkyysosamäärä ja ei minkäänlaista vastuunottokykyä.


      • joojoo2010

        Oisko tää se kuuluisa pyhän hengentuoma raskaus , joka oli sillä Marialla . Mutta tuskin tosta uutta joulua tulee . Apua vois vaikka kysyä tuolta . www.nettiennustus.sivustot.fi


    • Jeogjaigabnar

      Ei sillä vielä mitään raskausmahaa ole. Vaan jos on raskaana, alkuraskauden turvotusta.

      • Rikas pankkiiri

        Kun aina joku heittää ilmaan sen, että ihmiset ovat kateellisia puhuessaan Tuksusta -väärin! Hänessä ei ole mitään kadehdittavaa tai ihan oikeesti kuka kadehtii kasvonsa menettänyttä, epätoivoista, "hivenen" pyylevää ja lääkekoukussa olevaa stripparia?! Hän ei ihan oikeesti näytä hyvältä! Ja nyt tarvitsisi oikeesti ystäviä & perhettä, jotka auttaisivat hänet hoitoon, eivätkä suinkaan kannustaisi näillä typerillä kommenteillaan. Hän on sairas. Piste.


    • deekkio

      jos kolmannella kuulla raskaana ei se maha ees vielä oo iso.hyvä kun näkyykään.itsellä rupes vasta kunnolla näkyyn 5-kuulla vaik olin tosi hoikka muutenkin.jos ennestään on lihava niin ei se raskaus näy välttämättä tässä tapaukses ollenkaan.

      • ISÄNÄKÖ????

        HUH,HUH


    • onh

      tuksu? kysyy tietämätön?

      • hohhhoijaaa

        itse raskaana olleena, olin lievästi ylipainoinen silloin, maha alkoi näkymään IHAN HIUKAN 4 kuun tienoilla. eikä ollut HYLLYVÄ MAHA vaan se raskausmaha on sellainen napakka ja pyöreä!


      • on.
        hohhhoijaaa kirjoitti:

        itse raskaana olleena, olin lievästi ylipainoinen silloin, maha alkoi näkymään IHAN HIUKAN 4 kuun tienoilla. eikä ollut HYLLYVÄ MAHA vaan se raskausmaha on sellainen napakka ja pyöreä!

        Johanna Tukiainen? Minulle tämä henkilö on ainakin täysin tuntematon.


    • Sehän on kalju
      • hgnn

        Jokohan lapsi on hakenut turvapaikkaa.


    • 80Kg sika

      En tiedä voiko ihminen saada maan päällä paljon pahempaa rangaistusta kuin tukiaisen äidikseen. Sääliksi käy jo etukäteen sitä lasta. Miksi tässä maassa esim.kannabiksen polttaminen ja kasvatus on kielletty mutta julkkishuorat saa sikiytyä ja kasvattaa jälkeläisiä ihan laillisesti? Eihän se että sulla on joku kasvi kaapissa kasvamassa ja poltat sen nautintoaineena haittaa ketään.. Voisi verrata johonkin kotikaljan tekemiseen. Oho meni vähän ohi aiheesta. Mutta suosittelisin myöhästynyttä aborttia (ei siis lapselle vaan äidille)

      • just a little hefty

        pakko puuttu tuohon kilomäärään. ite painan 84 kiloa enkä todellakaan näytä tollaselta hyllyvältä laardivuorelta. se nimittäin johtuu siitä että lihas painaa enemmän kun läski.
        ihmettelen sinänsä miksi kaikki kyylää ainoastaan niihin kiloihin. :D


      • 80Kg sika
        just a little hefty kirjoitti:

        pakko puuttu tuohon kilomäärään. ite painan 84 kiloa enkä todellakaan näytä tollaselta hyllyvältä laardivuorelta. se nimittäin johtuu siitä että lihas painaa enemmän kun läski.
        ihmettelen sinänsä miksi kaikki kyylää ainoastaan niihin kiloihin. :D

        olenkin minä se 80Kg sika


      • 80Kg sika
        80Kg sika kirjoitti:

        olenkin minä se 80Kg sika

        painii yli 100 kilosissa


    • johanna äitinä?

      Voi lapsi raukkaa! Ei muuta voi sanoo.

    • kysyn vaan

      Jos tuo olisi oikeasti totta, pitäisi viranomaisten puuttua ehdottomasti asiaan. Kun on kiistatta tiedossa, viitaten lehdissä/netissä oleviin valokuviin Tukiaisen touhuista (putkareissut, strippauskeikat, alkoholin käyttö) tuollainen elämä aiheuttaa vakavaa vahinkoa sikiölle. Toivotaan että kyseessä todella on vain epätoivoinen huomionhakuyritys. Miettikääpä sitä että Tukiainen uhkailee milloin itsemurhalla (viestit Facebookissa) ja vuoroin väkivallalla (pahoinpitely Kämpin edustalla ja ex. miesystävänsä puukottaminen hedelmäveitsellä, josta tuomio) voiko tälläinen ihminen edes saada pitää itse lasta?

    • Jorma*

      Sääliksi käy. No ehkä järki vielä palaa Tuksun päähän kun äitiys alkaa.

    • retssa

      raskaus näy mahanpömpötyksenä. Taitaa jo ensi viikolla olla uutinen, että raskaustesti näyttikin väärää

      • nukusu tuksu

        Tuksulla on sen verran horisontti kallellaan eikä kaikki muumit laaksossa ;(


      • Miksi ei hifkille???
        nukusu tuksu kirjoitti:

        Tuksulla on sen verran horisontti kallellaan eikä kaikki muumit laaksossa ;(

        Älkääs nyt tuksua heti huoraksi haukkuko. Jos on pamahtanut paksuksi? Tosi asiahan on että tuksu on antanut vaan kahdelle, jokereille ja kaartinpataljoonalle.


      • bottis
        Miksi ei hifkille??? kirjoitti:

        Älkääs nyt tuksua heti huoraksi haukkuko. Jos on pamahtanut paksuksi? Tosi asiahan on että tuksu on antanut vaan kahdelle, jokereille ja kaartinpataljoonalle.

        ei kelpais Tuksu,ja miksi ei? ei oo talikkoo. epäilen isäksi sokein ammattikoulun oppilaita,ja niistä vielä niitä joilla ei oo hajuaistii.


      • tuhanna jokiainen
        Miksi ei hifkille??? kirjoitti:

        Älkääs nyt tuksua heti huoraksi haukkuko. Jos on pamahtanut paksuksi? Tosi asiahan on että tuksu on antanut vaan kahdelle, jokereille ja kaartinpataljoonalle.

        http://www.youtube.com/watch?v=ErsPcgMW3XU


      • ruah hah

      • huraaaaaa
        ruah hah kirjoitti:

        HAHAHA! Silkkaa pornoa!!!

        jos tämä ei ole uutisankka nii......isäehdokkaita...a)4......b)14.......c)34.........d)101........e)muu määrä


    • newbranch

      Uskon, ettei se maha tuosta enää kasva ja tuokin kasvu johtuu vaan ylensyönnistä. Dramaattista uutista on tulossa veikkaisin.
      Näissä tämän henkilön ympärillä tapahtuvissa uutisoinneissa on tietynlainen logiikka. :D

    • All Of Me

      ja vilpittömästi ja uskon Sinun hoitavan homman.
      Voi kun olisit minun nainen

    • Ketä kiinnostaa? Joku saatanan huomionkipee bimbo.

    • dsaszaaaa

      Ei mene kun pari päivää ni se selittää että pahat kirjoitukset netissä vei lapsen. Tai sitten se sanoo testin näyttäneen väärin.

      • Vetoo

        Onneks ei oo totta...ois siinä lapsella kohtalo. Melkein kaikki muut syyt olikin jo käytetty, jotta saa nimen esiin. Huh huh ja hah ha. Ei mee läpi tää vedätys.


    • saa..

      keskenmenon moneen kertaan ennen synnytystä!!!

      • define-a-lash

        Eilen oli humalassa Joensuun Pornopäivillä, Henry Saarelta kinusi että eikö muka ole enemmän alkoholipitoisia juomia tarjolla. Kaikkienhan se pitäisi tietää, ettei Tukiainen oikeasti raskaana ole, hänellä on vaan maailman suurin tarve tuoda itseään esille keinolla millä hyvänsä. Jokohan se "keskenmeno" ensi viikolla tulee tapahtumaan..?


      • just just
        define-a-lash kirjoitti:

        Eilen oli humalassa Joensuun Pornopäivillä, Henry Saarelta kinusi että eikö muka ole enemmän alkoholipitoisia juomia tarjolla. Kaikkienhan se pitäisi tietää, ettei Tukiainen oikeasti raskaana ole, hänellä on vaan maailman suurin tarve tuoda itseään esille keinolla millä hyvänsä. Jokohan se "keskenmeno" ensi viikolla tulee tapahtumaan..?

        Silloin saamme lukea tästä suru-uutisesta. Jospä tämän viikonlopun kännäily jo sen aiheuttaa?


      • tuleva mamma

        Oi voi mihin tää maailma on oikee menossa? Tuksu tuski on raskaana, mutta saahan "raskaudellakin" julkisuutta, vaikka koko juttu olisi keksitty. Itse olen neljännellä kuulla raskaana ja maha on vielä tosi pieni, mutta toisaalta, eihän mulla olekkaan 50 kiloa ylipainoo :DD


      • tosiseksikästuksulol
        define-a-lash kirjoitti:

        Eilen oli humalassa Joensuun Pornopäivillä, Henry Saarelta kinusi että eikö muka ole enemmän alkoholipitoisia juomia tarjolla. Kaikkienhan se pitäisi tietää, ettei Tukiainen oikeasti raskaana ole, hänellä on vaan maailman suurin tarve tuoda itseään esille keinolla millä hyvänsä. Jokohan se "keskenmeno" ensi viikolla tulee tapahtumaan..?

        joo oli tosi seksikäs, karvaset sääret, meikitön ja aivan päissään!!! eiköhän tuo "raskaana" oleminen ole pelkkä julkisuustemppu, saa säälipisteitä kunhan saa "keskenmenon"...


    • Silikonitissi

      Mitenköhän tuo silikonimaito sopii lapsen ravinnoksi?? Kätevää toisaalta kun ei tarvitse vaippoja. Sonta tulee hyllyvänä nauhana ja sopii suoraan ikkunoiden väliin eristeeksi.

    • yleistä

      Täällä varmaankin vittuilee suurin osa niistä joilla ei ole ollut muita keinoja pitää suhdettaan kuin hankkiutumalla paksuksi. Mä en kyllä ymmärrä mikä tuossa lapsensaamisessa voi muka olla niin ihanaa. Koitetaanko sillä saavuttaa jotain apua ongelmiin, siis saahan sillä hetkellisesti jotain sisältöä tyhjään elämäänsä mutta ei kauaa. Nähnyt monia joilla ei aikuisen kanssa suhde onnistu mutta pakko on lapsi saada kun lasta on helpompi ohjailla kun aikuista ihmistä. Yksinäisyyden pelko on suurempi ja kun kenenkään kanssa suhde ei onnistu niin täytyy edes se lapsi saada. Miehelle ei onnistu noin itsekkäästi lapsen hankkiminen ihan itselleenomaksi seurakseen.

    • tunkki hinkki
    • kiitos teille!!!

      kuka tää arto on? nähnyt kuvan jossa mickey rourke (se nykylook)- tyyppinen mies. paitsi jänkhämpi. eli kertokaa elämäntarina...

      • 18+4

        Artsi oli pornomessuilla kiertelevä tekok*llien kauppias ja T-tuk taas esiintyvä taiteilija niin sielläkö nuo olisivat tavanneet? Ivalon lähellä on leirintäalue Ivalojoen rannalla 4-tien varressa. Siellä oli sellanen shöu johon J-tuk oli bookattu. Artsi tietysti maailmanmiehenä pokasi välittömästi Tunkin. Taisi mennä muutama viikko sumussa ja kihloihinkin mentiin. Sen jälkeen J-tuk on Artsia haukkunut julkisuudessa todella törkeästi. Silti kävivät hakemassa Hymyltä pikkurahaa "burläski"-kuvilla jossa Tunkki istuu koko painollaan Artsi-paran selässä niinkuin ratsailla.


      • unethan meni
        18+4 kirjoitti:

        Artsi oli pornomessuilla kiertelevä tekok*llien kauppias ja T-tuk taas esiintyvä taiteilija niin sielläkö nuo olisivat tavanneet? Ivalon lähellä on leirintäalue Ivalojoen rannalla 4-tien varressa. Siellä oli sellanen shöu johon J-tuk oli bookattu. Artsi tietysti maailmanmiehenä pokasi välittömästi Tunkin. Taisi mennä muutama viikko sumussa ja kihloihinkin mentiin. Sen jälkeen J-tuk on Artsia haukkunut julkisuudessa todella törkeästi. Silti kävivät hakemassa Hymyltä pikkurahaa "burläski"-kuvilla jossa Tunkki istuu koko painollaan Artsi-paran selässä niinkuin ratsailla.

        siis ei vittu!!! nyt näin ton. tuk soittaa pianoo, arto litistymässä. aika pahaa tekee katsoa. en saa unta kun naurattaa.


      • burläski

    • shit sattuu
    • joku...

      Kyl tollaset Tuksut pitäis vaan äkkii steriloida ettei pääsis sukuaan jatkamaan. Ties kuinka sekopäitä tuollaisten jälkikasvusta sitten tulis, hyvä jos pysyy hengissä tuollaisen äidin kasvattamana.

      • tuksuttaako

        On edes tulossa, julkisuus temppu taas.Ryyppäileekin ja keskenmeno varmaan tulossa piakkoin..


    • 17

      kuka tuksun taustatanssija jenny woossa? miten eksynyt tohon esiintymään

    • ihanoikeesti

      Ketä kiinnostaa

      • Menkää itseenne.

        Menkää ihmiset omaan itseenne välillä.Kysyn että saatteko jotain vipoja siitä että haukutte haukkumalla jo valmiiksi sairasta ihmistä joka (ehkä psyykenlääkkeitten) voimalla pitää itseään kasassa.On vain ajan kysymys milloin Tuksu romahtaa tai alkoholisoituu pahasti.Nostaako se teidän haukkujien egoa kun parjaatte mitä röyhkeimmällä tavalla Tuksua??Onko teidän loan heittäjien oma-arvo noin alhaalla..???....Näköjään ihmisten kiero luonne toteutuu tässä...."Kun haukut toista oma napa tuntuu sen jälkeen hienommalta"......


      • tämä on totuus
        Menkää itseenne. kirjoitti:

        Menkää ihmiset omaan itseenne välillä.Kysyn että saatteko jotain vipoja siitä että haukutte haukkumalla jo valmiiksi sairasta ihmistä joka (ehkä psyykenlääkkeitten) voimalla pitää itseään kasassa.On vain ajan kysymys milloin Tuksu romahtaa tai alkoholisoituu pahasti.Nostaako se teidän haukkujien egoa kun parjaatte mitä röyhkeimmällä tavalla Tuksua??Onko teidän loan heittäjien oma-arvo noin alhaalla..???....Näköjään ihmisten kiero luonne toteutuu tässä...."Kun haukut toista oma napa tuntuu sen jälkeen hienommalta"......

        Noistahan on suurin osa järkyttyneitä, taas viimekäden vaiheista!!!!
        ymmärrätkö, JÄRKYTTYNEITÄ. se näkee teksteistä.
        Syvä järkytys on 90% kirjoittelevista, ne pienet herjat ovat vain kylkiäisiä.
        Jos on raskaana, niin kerrotko mitä tekee silloin seximessuilla KÄNNISSÄ.
        Siellä se kuulemma on Joensuussa bilettämässä........
        Kuka hoitaa sen KOIRAA, sellainenkin on kuulemma keretty jo ottamaan.
        Minä olen vihainen sille ihmiselle JOKA MYI SEN KOIRAN !!!!!

        Minä en ymmärrä sitäkään että LEHDET jatkuvasti painavat jos ja mitä uutisia tästä naisesta.
        JOS niitä juttuja ei olisi, ei olisi myöskään kommentteja!!!

        Maailma on pullollaan tuollaisia ihmisiä joista ei ikinä kerrota mitään ja silti niillä on kellotapuli ihan tyhjänä ja tekevät samoja asioita. Ero on vaan siinä, ettei tuollaisista kylähulluista tiedä muut kuin paikalliset.

        SYYTÄ siis LEHTIÄ jotka pitävät tuon naisen LÖÖPEISSÄ!!!!!!!!!!
        Ilman lööppejä ei ole juttujakaan.

        USKO SE!!!!


      • tosisexytuksulol
        tämä on totuus kirjoitti:

        Noistahan on suurin osa järkyttyneitä, taas viimekäden vaiheista!!!!
        ymmärrätkö, JÄRKYTTYNEITÄ. se näkee teksteistä.
        Syvä järkytys on 90% kirjoittelevista, ne pienet herjat ovat vain kylkiäisiä.
        Jos on raskaana, niin kerrotko mitä tekee silloin seximessuilla KÄNNISSÄ.
        Siellä se kuulemma on Joensuussa bilettämässä........
        Kuka hoitaa sen KOIRAA, sellainenkin on kuulemma keretty jo ottamaan.
        Minä olen vihainen sille ihmiselle JOKA MYI SEN KOIRAN !!!!!

        Minä en ymmärrä sitäkään että LEHDET jatkuvasti painavat jos ja mitä uutisia tästä naisesta.
        JOS niitä juttuja ei olisi, ei olisi myöskään kommentteja!!!

        Maailma on pullollaan tuollaisia ihmisiä joista ei ikinä kerrota mitään ja silti niillä on kellotapuli ihan tyhjänä ja tekevät samoja asioita. Ero on vaan siinä, ettei tuollaisista kylähulluista tiedä muut kuin paikalliset.

        SYYTÄ siis LEHTIÄ jotka pitävät tuon naisen LÖÖPEISSÄ!!!!!!!!!!
        Ilman lööppejä ei ole juttujakaan.

        USKO SE!!!!

        samaa mieltä olen, eikä lehdet tekisi siitä lehmästä juttua, jos ei se itseään niille tyrkytä... mut niinhän se itse laulaa "julkisuus on mua varten" eli sepittää mitä vaan tomittajille et saa naamansa lehteen!


    • mr. dampax

      Odotan mielenkiinnolla minkälainen otus sieltä putkahtaa tai etteikö sattumuisin olekin se elokuinen tamponi jota ei saatu ulos kun naru meni poikki. Sinne se holahti ja jäi sille tielleen.

      • 3 sekkaa aikaa vaan

        Tamppoonihan on vain siinä hollilla, mut mahdollinen lapsi on siel syvällä pimeässä onkalossa.


      • Tukiaset ei saanut

        Suomalaiset on "tosi" mukavaa kansa!?


      • saansuunnuun
        Tukiaset ei saanut kirjoitti:

        Suomalaiset on "tosi" mukavaa kansa!?

        ei vittu mitä porukkaa!!!!!!!! kuinkahan moni teistä oikeesti siis IHAN OIKEESTI tuntee tuksun?
        jos hän on raskaana niin onnea valitsemalleen tielle! ei helvetti et tääl haukutaan ku mitkäki vitu kylärakit
        mutta ite ei olla loppujen lopuks sen parempia!


    • J-Tuk

      Miten iso maha voi raskaudella selittyä? Onko ko. henkilö raskaana 24:llä kuulla?

    • Armonvarjo

      Pakkoaborttiin tuo lööppipossu !

    • mee pois

      vai vai tais tuksulle tulla mahaan iso rupsu

      • hittoako se

        teidän elämäänne täällä liikuttaa, eläkää omaanne elämäänne, turhaa töppöilette täällä, tuksu on siellä ja sillä sipuli, tehköön ja sanokoon mitä ulos suustaan saa, ei kuulu muille!

        Hän sitä elämääsä ja onnea yrittää etsiä!


      • kuuluu ja näkyy
        hittoako se kirjoitti:

        teidän elämäänne täällä liikuttaa, eläkää omaanne elämäänne, turhaa töppöilette täällä, tuksu on siellä ja sillä sipuli, tehköön ja sanokoon mitä ulos suustaan saa, ei kuulu muille!

        Hän sitä elämääsä ja onnea yrittää etsiä!

        voi kun saiskin elää omaa elämää ilman turhia julkkiksia joka päivä lööpeissä!!!!!


    • lopettakaa jo!

      miksi te ihmiset olette noin ilkeitä, katsokaa herrantähden peiliin mikä täydellisyys siellä on!!!

      • Dr Ehkäisy Kunniaan

        ..jos on kerran Tuksua päättänyt panna niin kuka sitä seisokkia niin kauan pystyy pitämään, että kerkee kortsua käyttää. Luulin jo, että itsellä erikoiset vanhemmat, mutta ilmeisesti joillain tulee menemään vielä paljon huonommin.Kiitos Tuksu!Tuli heti parempi mieli..Voi laps parka


    • Olisiko ilkeää jos..

      Joskus tulee vaan mieleen, että Suomessa pitäisi hankkia lupa lisääntymiselle ja muille pakkosterilointi. Mistähän moinen ajatus putkahti taas mieleen..

      Tähän juttuun tuli vaan ekana mieleen, että kohta Seisk... eiku Hymyssä surraan keskenmenoa, mutta lohduttaudutaan rakkauslomalla jossain lämpimässä ja hoetaan kuinka kylmä ja julma paikka Suomi on ja josta pitäisi muuttaa jenkkeihin, jossa on niiiiiiiin ihanaa ja julkkiksia ja pidetään kauhe.. köh, kauniina.. ja johon ei sitten kuitenkaan ikinä muuteta, vaan tehdään "laulu" ja "tanssi" -keikkoja.

    • oltsu.man

      totta vai tarua, mut siinäpä kysymys yhdelle mailaman tärkeimmistä asiosta suomessa.

      • mitä väliä kuka

        Tuksu sanoo Arton olevan lapsen isä.Arto taas sanoo,ettei voi,kun hänet on sterilisoitu.Eli onpa vaikea yhtälö:)
        Mutta kysymys kuuluu:Miksi tämmöistä Tuksua pidetään julkisuudessa?Haloo muutamat lehdet ja MTV?


      • Näin se vain on!
        mitä väliä kuka kirjoitti:

        Tuksu sanoo Arton olevan lapsen isä.Arto taas sanoo,ettei voi,kun hänet on sterilisoitu.Eli onpa vaikea yhtälö:)
        Mutta kysymys kuuluu:Miksi tämmöistä Tuksua pidetään julkisuudessa?Haloo muutamat lehdet ja MTV?

        koska jutut Tuksusta nostavat lehtien myyntiä. Siinä on tietynlaisesta kylmästä hyväksikäytöstä kysymys.
        Ja Tuksu-onneton tarvitsee käteistä ja siksi noita Tuksu-juttuja julkisuudessa riittää.
        Parhainta mainosta oli kuitenkin Ilkka Kanervan tekstiviestit, joiden ansioista Tuksu nousu julkisuuten kuin raketti taivaalle. Kun oikein Suomen ex-ulkoministeri tekstaili Tuksulle, niin johan taivas repesi ja mutta maksoi Kanervalle ministerin paikan.

        Säälittävä ihminen ja jo pahasti alkoholisoitunut. Turha tuollaista ihmistä on rääpiä ja haukkua - onneton tuollainen ihminen on ja elämänsä jo pahasti pilannut.


    • Minun mies saa himas

      Nyt kaik suomen akat miettimää kenen mies on pettänyt! Vaik olis median mielestä kuin hottis kuuma kaunis ja ties miten sexybaby uuuuuh, niin kukaan täysjärkinen VAPAA mies ei sitä panis. Eli pakko olla jonkun pihtariakan aviosiippa.

      • Sinkkumies___

        ..Todellakin tuo yläpuolella oleva lausahdus.Very Good point !!


    • ..just-joo-ihan-nii

      Jäänyt aamutoimet hoitamatta. Tupla-annokset katumusta ja sitten löröttely liuskalle. Jopa on tulos yllättävä. Vähemmästäkin menee ummelle. Kun syö luumuja, niin helpottaa.

    • huh-uh

      Taas kauhea esimerkki siitä, kuinka raskaaksi saa tulla kuka vaan. Syntyvyyttä pitäisi säännöstellä soveltuvuustestein, joiden perusteella kaikki häiriintyneet tapaukset voitaisiin lain voimalla saattaa sterilisoitavaksi.

      Kyllä vaan on sairasta. Ei voi kun sääliä tulevaa lasta.

    • Äiti 27

      Normaaliraskaudessa kolmannella kuulla mahaa ei näy vielä oikeastaan ollenkaan ensimmäisen lapsen kohdalla, joten kyllä toi maha on ihan läskiä vaan...Näkeehän sen jo perseestäkin, ettei oo raskauden takia norsu. Varmaan tulee 50 kiloo raskauden aikana, jos nyt jo tuon näkönen.

    • Simo Vaatehuoneelta!

      Kyseessä on valeraskaus niin kuin joskus on koirilla(kin). Kohta tulee sitten valekeskenmeno.

      Perustelu miksi Tuksu ei ole siunatussa tilassa: Tuksu ei pidä työstä ja siunattua tilaa varten hän olisi joutunut työskentelemään eli etsimään partnerin parittelua varten.

    • maailman tuho

      just tuollaet idiootit sikiää kuin gerbiilit.

    • moon epävarma

      Jospa seon tullu tekstarilla raskahaksi?

    • merkitsemätöin

      Surkea yritys. Taas yhdet tyyliin "matti ja mervi" -nykäisyt. Muka jotain saatu aikaseksi. Nimi tapetille ja rahnat poikkeen haistattelijoilta. Keltaset lehdet maksaa muutaman satkun ja siinä sitä on kansalle puheenaihetta, ettei vaan nimi jäisi unholaan.

      "On se ilimoja pielly!" -sano säärohveetta virtanen

    • Toivottavasti ei

      ja kas kummaa, raskaudesta ei tietoakaan.
      Aloituksessa mainitun lööppejä hymyssä suin seuranneena hiipii mieleen, että "raskaus" on julkisuusbarometrin tilaama siunattu tila, ei luonnon anti.
      Jos sellainen vahinko on päässyt tapahtumaan, että tämä "taiteilija" tiinehtynyt on ei voi kuin ottaa osaa ja toivoa ettei sikiö ole saanut vaurioita kantajansa harrastuksista.

    • 77777777777

      Nykäselle on tullut entistä vaimoa ikävä ja käynyt tuikkaamassa tuksua,kun on niin saman näköiset,jos tuksu ei tunteja maalaa naamaansa, katsos matillekin urrissa saatta sattua vahinkoja.

    • vktr

      10 euroa ilmaista pelirahaa bingoon.fi palveluun, voitot voi nostaa heti.
      Itse olen voittanut jo lähes kahdellasadalla eurolla lahjakortteja.
      Laittamalla suosittelijaksi nimimerkin vktr saa kympillä ilmaisia pelejä, ilman suosittelijaa vain viidellä eurolla.
      http://www.bingoon.fi?i=vktr (suosittelija vktr)
      Kannattaa kokeilla ja onnea peleihin!

      • vktr

        Tuli väärään paikkaan voi poistaa.


    • R13mu
    • Huh huh

      Tolleenhan se jo kasvaa isoksi 3kk kohdalla ;D

      • bingomiesh teukka

        Uusille asiakkaille 5€ tai 10€ ilmaiseksi uuteen Suomalaiseen bingoon!

        Tästä linkistä rekisteröitymällä saat 10€ normaalin 5 euron sijaan http://www.bingoon.fi?i=Teukka256


    • Paksutuksupuksu

      Jollain jätkällä ollu itsekunnioitus alle nollassa tai sitten helvetillinen puute!

    • n__

      jippii....

    • 811

      miksi se juo raskaana tai ei

    • JepJep!

      Jos on vasta kolmannella kuulla raskaana, niin sillä on turha läskejään selitellä. Ei näy vielä missään, ainakaan lihavilla ihmisillä!
      Toivottavasti tämä ei ole totta tai tulee taas yksi lastensuojelu asiakas lisää. Julkisuutta, viinaa, psyykelääkkeitä ja yhdenyön juttuja, niistähän se hyvä äiti on tehty.

    • Oskari 40 vee

      Joko geenimanipulaatio on noin pitkällä että ihan rento LÄSKI tulkitaan tiineenä olemiseksi????
      Meikä putoo kelkasta, kiitos ei ja hallelujah.
      Toivon koko sydämmestäni että otsikko ei pidä paikkaansa. Ihmisen pitäis näkemykseni mukaan kyetä edes alustavasti pitään itsestään huolta ennenkuin kykenee huolehtimaan muista, saati lapsista.

    • xxxx____

      ...voi olla totta!

      • Tupelius...

        Kannattaa muistaa se, että entä jos oikeasti onkin niin, että Tuksu odottaakin ensimmäistä lastansa ja kommentit joka paikassa on näin törkeitä mitä täällä. Ei kuitenkaan varmasti maailman ainoa ihminen joka juonut ensimmäisten viikkojen aikana, jolloin ei edes tiedä olevansa raskaana? En tunne ihmistä, eli en voi sanoa millainen oikeasti on, mutta vaikka olisi millainen, niin silti ei ansaitse ihan tällaista tekstiä mitä täällä on.


      • morjens!
        Tupelius... kirjoitti:

        Kannattaa muistaa se, että entä jos oikeasti onkin niin, että Tuksu odottaakin ensimmäistä lastansa ja kommentit joka paikassa on näin törkeitä mitä täällä. Ei kuitenkaan varmasti maailman ainoa ihminen joka juonut ensimmäisten viikkojen aikana, jolloin ei edes tiedä olevansa raskaana? En tunne ihmistä, eli en voi sanoa millainen oikeasti on, mutta vaikka olisi millainen, niin silti ei ansaitse ihan tällaista tekstiä mitä täällä on.

        Ansaitsee vielä pahempaa tekstiä. Jos on yhdynnässä ilman ehkäisyä, pitää olla varautunut raskauteen. Eikä kyse ole siitä että tietämättään olisi pari viikkoa juonut, kun se on juonut kolme kuukautta. Ja jatkoi juomista tämän ilmoituksen tehtyään. Jos se olisi oikeasti raskaana, lapsella olisi varmasti FAS. Ei kolmannella kuukaudella raskaana olo vielä näy, varsinkaan tuollaisena reisi- ja mahaläskinä.


      • Genkku
        Tupelius... kirjoitti:

        Kannattaa muistaa se, että entä jos oikeasti onkin niin, että Tuksu odottaakin ensimmäistä lastansa ja kommentit joka paikassa on näin törkeitä mitä täällä. Ei kuitenkaan varmasti maailman ainoa ihminen joka juonut ensimmäisten viikkojen aikana, jolloin ei edes tiedä olevansa raskaana? En tunne ihmistä, eli en voi sanoa millainen oikeasti on, mutta vaikka olisi millainen, niin silti ei ansaitse ihan tällaista tekstiä mitä täällä on.

        Oheinen otos on viime perjantailta, jostain pornomessuilta ja raskaudesta oli jo tiedotettu. Mikäs siinä on kädessä?


      • Genkku

      • 5-3=22

    • Pelaa ilmaiseksi
    • Juho_37

      Rehellisesti sanottuna.... mä en kyllä tota tpanis... Tuskin Tuksukaan tosin meikäläistä.

      • nouujjo3452345234523

        aika puutteessa ollut ketä asian on pannut alulle...tai sitten 4 promillen kännissä


    • Vanhempien vastuu

      En voi tajuta, miksei kukaan läheisistä tee mitään Tuksun saamiseksi hoitoon. Ensi alkuun nämä Tuksun toilailut ovat naurattaneet mutta nyt ei voi muuta kuin sääliä, koska hän on pikaisen avun tarpeessa. Media ja hän itse tietysti tekee itsestään valtakunnan spurgupellen numero yksi. Nykänen ja Tapolakin jäi nyt pistesijoille. Jos Tuksu on oikeasti raskaana niin millainen mahtaa olla viinaa ja lääkkeitä vetävän äidin lapsen kohtalo?

      Hänellä on mukamas rakastavat ja hyvät vanhemmat! Hyvä vanhempi, olkoonkin lapsi jo täysi-ikäinen, ei voi katsoa sivusta, kun omaa tai edes vierasta lasta tai lapsia käytetään tuolla tavalla mediapellenä ja alennustila on koko kansan pilkan kohteena. Oikea rakkaus vaatii hakemaan apua tämmöisessä tilanteessa. Olen itse äiti enkä voisi katsoa mitenkään rauhallisena tuollaista sivusta ja leikkiä vielä jotain uskovaista ja kuitenkin väistää lähimmäisen ja vanhemman vastuu. Sydän särkyy, koska Johanna ja muut sisarukset ovat varmasti olleet ihan tavallisia lapsia kuten me kaikki, ja vanhoista kuvista päätellen suloisia.

      Kuka teistä vanhemmista haluaisi omalle lapselleen tuollaista? Mahtaa olla vanhemmilla hirveää lukea lehdestä noita pornojuttuja ja katsella kauheita kuvia humalassa toikkaroivista tytöistä, joista on tullut koko kansan sirkusviihdettä. Oma mielipiteeni on, että jotain on mennyt pahasti pieleen kasvatuksessa, mutta eikö olisi sentään viimeistään nyt jo toteuttaa sitä välittämistä ja tehdä jotain?

    • fros56

      Pelais tuokin tyyppi ennemmin bingoa! Nyt luotettava suomalainen bingosaitti www.bingoon.fi tarjoaa 10e ilmaista pelirahaa, kun laitat suosittelijaksi frostis

      Sanotaan, ettei ilmaista lounasta ole, mutta tämä 10e on todella ilmainen! Kaikki mitä tuolla summalla voitatkin, saat pitää, eli kierrätysvaatimusta ei ole!

      Eli www.bingoon.fi ja suosittelijaksi frostis - 10€ on sinun!

      • on teidän

        kiinnostuksenne. Se tietää RAHAA.
        TYHMÄT.


    • huomiotalous

      Voisiko mitenkään ajatella (ei kai sentään, hui), että Tuksu on "raskaana" ja kohta tulee valitettava "keskenmeno". Ja kaiken voit lukea vain Seiskasta.

    • xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

      Lapsiparka. Pitäisi ottaa huostaan jo ennen syntymäänsä

      • paljastintuksunkamug

      • MIntti-Maaria
        paljastintuksunkamug kirjoitti:

        http://www.RunescapePinGenerator.com/?me=146668

        Tuossa salaista tietoa "Tuksun" raskaudesta.

        Siis onko Jossu raskaana vai ei?


      • anti tussu
        MIntti-Maaria kirjoitti:

        Siis onko Jossu raskaana vai ei?

        Ei Tussu ole raskaana. Sen serkku on ja Tussu vaan eli niin vahvasti mukana että kehitti siitä tarinan omaan elämäänsä. Tunsin kerran henkilön jolla oli vaikeuksia erottaa tosielämän ja mielikuvitusmaailmansa tapahtumat toisistaan, tunsi kuulemma useita julkisuuden henkilöitä jo lapsuudesta asti. Aluksi en niinkään kiinnittänyt huomiota koska onhan se mahdollista, mutta kun kertomukset alkoivat olla niin uskomattomia aloin epäillä. Hänen "tuttavapiirinsä" käsitti niin laajalta alueelta maamme tunnetuimpia henkilöitä että eivät he kaikki voineet olla yhtä aikaa samassa koulussa tai päiväkodissa.

        Ei tuolla Tussulla tapahdu elämässään mitään, niin nyt se on alkanut ottamaan lehdistä tapahtumia omaan elämäänsä. Kohta varmaan menee Ridgen kanssa naimisiin.


    • itsekin.raskaana

      Tuksu nayttaa pyoristyneen vatsanseudulta - onneksi olkoon jos raskaana olet

    • Huh helpotus

      No onneks oli vaan uutisankka tämäkin, ja lisäks turhaan esille nostettu vanha keskusteluketju! Kerkisin jo säikähtää...

    • ei äidiksi

      Tuksun raskaana oleminen on hieman todennösempää kun se, et suomi sais kreikalle lainaamat rahat takas. Jos Tuksun raskaus olisi sitten ihan "luomu" suomi pojun pumppaamalla tekemä, niin todenäköista on saada suomalainen mies avaruuteen ensin.

      Tuksu voi tosin parantaa todennäköisyyttä rajulla painonpudotuksella, jossa se tavote voisi olla siinä 60 Kg tuntumassa. Uroksia olisi helpommin pyydystettävissä, kun heidän ei tarvitse pelätä junan alle jäämistä.

      Toki onhan näitä tee-se-itte raskaus sarjoja saatavissa.

      Silti se mahdollinen raskaus olis iso riski Tuksulle ja sille mahdollisesti syntyvälle ihmis poloiselle. Geenit täyttä skeidaa ja ekat kännit ennen syntymää useaan kertaan.

      Voiko mies olla niin puutteessa, että suostuis perinteiseen seksiin Tuksun kanssa ihan rakkaudesta? Siinä voi tulla jokin tartunta pojulle ja paikat kuriaa, kun ei voi tietää kyka on kyntänyt ja milloin.

      Miksi tuokin muija ei voi olla normaali nainen vaikka iso, niin puhuis oikeesti oikeista asioista, eikä satuja. Ei oo kivaa lapselle, kun äiti puhuu shiddiä enemmän, kun kukaan koulassa. Eihän sellasta vois pyytää mihkään juhliin, paitsi strippaamaan YH iseille. Pitäs vaan lapsen sanoo, kolussa "Äiti ei pääse, kun sillä on tanssi keikka.". Myös kysymykseen "Miksi et asu äidin luona?", pitäs vastaa "Äidillä on kotona sellanen miesten salonki ja isän luokse en voi mennä, kun siitä ei oo kukaan varma, niin meen mummolaan.".

    • äippäseksiä viekkuun

      niin, toivottavasti siideri on jäänyt vähemmälle kun raskauskin on jo näin pitkällä

    • sfsffsdf

      isä udi vai arto?s

    • (o)(o)twin peaks

      it's happening again.

    • Alkkis Johanna

      Tämä taas rahankeräys temppu, raskaana muka vähän väliä. Pitää kerätä "KLAMUURI"
      jenkki lomalle matkarahaa ,shoppailee taas niitä ihania pinkki possu retkuja , Hello Kitty ym.Majoitus kunnossa jonkun raplääjän kainalossa pikku murjussa.
      Johannalla ei ole "AIKAA" olla raskaana,saatikka sitten äitinä kun ihan joka päivä kamoissa,kittailee alkoa. Alkkis/Narkkis narttulle sitäpaitsi kuka nyt antais.

    • Arto U DudiMiami

      Ei Trukki ole raskaana, vaan RASKAS

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe