heikola häädetty

jenkki-junkki

nyt sitte oikeat merimiehet käyttää sitä journalistiikkaa täällä !

128

5107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mbe320cdi

      Hyvä että häippäs. Eikös tää palsta ollutkin laivat ja merenkulku eikä rappausosasto

    • tuskin onnistuu

      Mikä sen kirjoittelun tänne estäisi'? Pahoin pelkään että kirjoittelee tänne niin kauan kun vaan näppäimistö käsissä pysyy.

      • pieni analyysi☺

        ja jos ei Jokke itse koirjoita niin muut alkaa kirjoittaa, että kirjoittaako hän enää vai ei:)
        Uskoisin, että toisaalta sen äijän betonitarinoita monet täällä odottelee vaikka toista väittää.
        Yksi todiste siitä on se, että silloin kun Jokke tänne avauksen tekee niin parissa päivässä on monesti useita kymmeniä kannanottoja, ollettekin, että ovat vähän kärttyisiä tai ainakin tekokärttyisiä

        Aika hauska homma, ja kuten huomaatte niin täällä sitä vaan taas Jokkerista tehdään selvää.

        Voihan olla Joukon haukkumisella osa palstalaisista hakee jollain alitajuisella tasolla yhteenkuuluvaisuuden tunnetta muiden palstalaisten kanssa ja osa paikkaa huonoa minäkuvaansa.

        Tämä tapaus Heikola on kyllä aika mielenkiintoinen vaikka usein onkin myös ärsyttävä.


      • nääskatonääs
        pieni analyysi☺ kirjoitti:

        ja jos ei Jokke itse koirjoita niin muut alkaa kirjoittaa, että kirjoittaako hän enää vai ei:)
        Uskoisin, että toisaalta sen äijän betonitarinoita monet täällä odottelee vaikka toista väittää.
        Yksi todiste siitä on se, että silloin kun Jokke tänne avauksen tekee niin parissa päivässä on monesti useita kymmeniä kannanottoja, ollettekin, että ovat vähän kärttyisiä tai ainakin tekokärttyisiä

        Aika hauska homma, ja kuten huomaatte niin täällä sitä vaan taas Jokkerista tehdään selvää.

        Voihan olla Joukon haukkumisella osa palstalaisista hakee jollain alitajuisella tasolla yhteenkuuluvaisuuden tunnetta muiden palstalaisten kanssa ja osa paikkaa huonoa minäkuvaansa.

        Tämä tapaus Heikola on kyllä aika mielenkiintoinen vaikka usein onkin myös ärsyttävä.

        "...osa palstalaisista hakee jollain alitajuisella tasolla yhteenkuuluvaisuuden tunnetta ..."

        Suurinosa palstan vakilässyttäjistä ei ymmärrä kusta housuunsa vaikka bögat flekkais.
        Ne tsiigais bögia ja sanois "...kato ..ttu mä on seilannu, kato..."


      • R. Häpsälä
        pieni analyysi☺ kirjoitti:

        ja jos ei Jokke itse koirjoita niin muut alkaa kirjoittaa, että kirjoittaako hän enää vai ei:)
        Uskoisin, että toisaalta sen äijän betonitarinoita monet täällä odottelee vaikka toista väittää.
        Yksi todiste siitä on se, että silloin kun Jokke tänne avauksen tekee niin parissa päivässä on monesti useita kymmeniä kannanottoja, ollettekin, että ovat vähän kärttyisiä tai ainakin tekokärttyisiä

        Aika hauska homma, ja kuten huomaatte niin täällä sitä vaan taas Jokkerista tehdään selvää.

        Voihan olla Joukon haukkumisella osa palstalaisista hakee jollain alitajuisella tasolla yhteenkuuluvaisuuden tunnetta muiden palstalaisten kanssa ja osa paikkaa huonoa minäkuvaansa.

        Tämä tapaus Heikola on kyllä aika mielenkiintoinen vaikka usein onkin myös ärsyttävä.

        Ja taas tehdään Jokkerista selvää siksi että hän purjehduksiltaan tai muilta kiireiltään ei ehdi netissä roikkua.
        Ja näin on alkanut uusi vihjailu että J. Heikola kirjoittelee salanimellä eli nimimerkillä.
        Mielenkiintoinen tuo eilisiltainen vihjailu ketjussa Lenax vs. Kuunari. Nimimerkki ????? kirjoitti mitä kirjoitti ja nimimerkki Ihanamies vihjaili että tässä se Heikola taas kirjoittelee salaa.
        Mielenkiinnolla odottelemme jatkoa...


    • Täällä ollaan piristämässä lukijoita. Miksi Heikola olisi häädetty ellei taas olisi "isot pojat" taas asialla?
      Ne pojat ovat ollet mukana monessa jutussa ja tehneet pahojaan. Ne ovat Porin paholaisia.
      Vasta nyt lukiessani näitä juttuja ymmärtänyt, että olenkin vain ollut koko elämäni tekemättä mitään?
      En ole aikaisemmin sitä ymmärtänyt etten olekaan tehnyt mitään. En opiskellut, en suunnitellut veneitä tai laivoja, en taloja enkä erilaisia energiaratkaisuja aluksiin. En ole rakentanut tai korjannut taloja, veneitä tai laivoja. Hämmästyttävää huomata uusia piirteitä vitsessään vilä tässä iässä!
      En ole suunnitellut mitään muutakaan, puhumattakaan että olisi joskus ollut jokun kuunari Koivisto?
      Kaikki onkin ollut vain harhaa ja luuloa laivoista ja veneistä, vain unemaa ja kuvitelmaa. Olen ymmällä?
      Ei ole ollut yleensä mitään projekteja tai koko Reposaaren Perinnevenetelakkaa museoineen täynnä meritavaraa, koneita ja laitteita eikä siellä yhtään arvokasta venettä tai isompaa alusta.. Jokainen voi itse käydä asian toteamassa. Porin kaupungin pystyttämässä telakan muistotaulussakaan ei kerrota, että sillä paikalla oli joskus telakkamme. Unohtivat. Kaikki olikin harhaa ja kuvitelmaa.
      Sitä nyt ihmettelen, että miten olen voinut luulla kaiken todeksi?
      Jouko Heikola, ins.DIS
      Venesuunnittelija
      M/S "Lenax"-infoaluksen lippari

      • Sisävesilautturi

        >> Kaikki olikin harhaa ja kuvitelmaa.
        Sitä nyt ihmettelen, että miten olen voinut luulla kaiken todeksi?


      • Kuunarin kummitus
        Sisävesilautturi kirjoitti:

        >> Kaikki olikin harhaa ja kuvitelmaa.
        Sitä nyt ihmettelen, että miten olen voinut luulla kaiken todeksi?

        Kirja "Koivisto Porissa" siältää laivan historian lisäksi Koivistoon käytetyn betonitekniikan, yksityiskohdat, tekijät, valvojat ja perustelut.
        Myös mielenkiintoisen ajan -88 - 90-luvun alusta kuvineen, kun Porin kaupunginjohtaja Martti Sinisalmi halusi Koiviston Porin Reposaareen ja Porille lippulaivaksi. Tarina jatkuu Koiviston kunnostamisella aina 2007 räjäyttämiseen saakka, kun Porin kaupungin nykyinen johto osoitti teolla sairasta "meriosaamistaan"!
        Kirjassa on kuunari Koiviston korjausselostuksen ja kuvien lisäksi lueteltu havainnollisin kuvin myös kaikki vuosina 1991-2006 Perinnevevetelakalla rakennetut uudet alukset ja korjatut veneet, moottorit laivalaitteet ja meritavara.
        Jouko Heikola, ins.DIS


      • ex porilainen
        Sisävesilautturi kirjoitti:

        >> Kaikki olikin harhaa ja kuvitelmaa.
        Sitä nyt ihmettelen, että miten olen voinut luulla kaiken todeksi?

        Kyllä täytyy ihmetellä. Muutkin ihmettelevät. Ihmettelevät sitä, miksi Porin rikoksia on lähdetty puolustamaan? Merellä tulee ja Porissa tuuli.
        Mukava huomata, että nimimerkki "Sisäveislaivuri" on tullut mukaan merikeskusteluun. Heikolan "luulot" ovat nyt kummastuksen aihena monella Porin rikosten puolustajalla. Kaikki tehty ja hyvät työt olisi mitätöitävä, vedettävä maton alle ja Heikolasta tehtävä ainoa rikollinen yleisön silmissä. Pestävä likaiset kädet Porin rikollisista rtekemisistä! Sillä tavalla pikkuhiljaa Porin rikokset jäävät unholaan.
        Luulen ja uskon, että totuus on joka tapauksessa toinen ja aikanaan selviääkin erilaiseksi, mitä Porin tekojen puolustajat ja miinusten antajat uskottelevat kansalle.


      • Ukihi
        Kuunarin kummitus kirjoitti:

        Kirja "Koivisto Porissa" siältää laivan historian lisäksi Koivistoon käytetyn betonitekniikan, yksityiskohdat, tekijät, valvojat ja perustelut.
        Myös mielenkiintoisen ajan -88 - 90-luvun alusta kuvineen, kun Porin kaupunginjohtaja Martti Sinisalmi halusi Koiviston Porin Reposaareen ja Porille lippulaivaksi. Tarina jatkuu Koiviston kunnostamisella aina 2007 räjäyttämiseen saakka, kun Porin kaupungin nykyinen johto osoitti teolla sairasta "meriosaamistaan"!
        Kirjassa on kuunari Koiviston korjausselostuksen ja kuvien lisäksi lueteltu havainnollisin kuvin myös kaikki vuosina 1991-2006 Perinnevevetelakalla rakennetut uudet alukset ja korjatut veneet, moottorit laivalaitteet ja meritavara.
        Jouko Heikola, ins.DIS

        Koskas mahta ol avoimie ovie päivä? Ens Sunnuntain 28.11 olis vanha aja markkinat...
        Kannatta muute piipahta mukavil käsityöläste markkinoil, vaik Lenax ei kiinnostaska.
        Terveisi vanh Ukilaine skördäri


      • Dabra
        ex porilainen kirjoitti:

        Kyllä täytyy ihmetellä. Muutkin ihmettelevät. Ihmettelevät sitä, miksi Porin rikoksia on lähdetty puolustamaan? Merellä tulee ja Porissa tuuli.
        Mukava huomata, että nimimerkki "Sisäveislaivuri" on tullut mukaan merikeskusteluun. Heikolan "luulot" ovat nyt kummastuksen aihena monella Porin rikosten puolustajalla. Kaikki tehty ja hyvät työt olisi mitätöitävä, vedettävä maton alle ja Heikolasta tehtävä ainoa rikollinen yleisön silmissä. Pestävä likaiset kädet Porin rikollisista rtekemisistä! Sillä tavalla pikkuhiljaa Porin rikokset jäävät unholaan.
        Luulen ja uskon, että totuus on joka tapauksessa toinen ja aikanaan selviääkin erilaiseksi, mitä Porin tekojen puolustajat ja miinusten antajat uskottelevat kansalle.

        Eilisestä Suomen Kuvalehden pääkirjoituksesta poimittua:
        Kansalaisjournalismin ja samalla sananvapauden kasvaessa syntyy uusi kasvatusvelvollisuus kouluille ja kodeille: ihmisiä on opetettava nuoresta pitäen hillitsemään kielensä, aivan itse. Vihan hedelmät kylvetään pahoja sanoja viljelemällä.
        Dabra lisäisi että sen kasvatusvelvollisuuden ovat tässä muurari/rappari ketjussa jo monet huippuammattimaiset seilorijournalistit tiedostaneet. Minäkin olen varmaan puolenkymmentä kertaa saanut kasvattavan kehotuksen joka on aloitettu tervehdyksellä: Kuules Jouko


      • saatanan homo
        Dabra kirjoitti:

        Eilisestä Suomen Kuvalehden pääkirjoituksesta poimittua:
        Kansalaisjournalismin ja samalla sananvapauden kasvaessa syntyy uusi kasvatusvelvollisuus kouluille ja kodeille: ihmisiä on opetettava nuoresta pitäen hillitsemään kielensä, aivan itse. Vihan hedelmät kylvetään pahoja sanoja viljelemällä.
        Dabra lisäisi että sen kasvatusvelvollisuuden ovat tässä muurari/rappari ketjussa jo monet huippuammattimaiset seilorijournalistit tiedostaneet. Minäkin olen varmaan puolenkymmentä kertaa saanut kasvattavan kehotuksen joka on aloitettu tervehdyksellä: Kuules Jouko

        toteuta mun haave ja tunge yläpääs omaan hanyúriis ?! jookos?


      • omat haaveet
        saatanan homo kirjoitti:

        toteuta mun haave ja tunge yläpääs omaan hanyúriis ?! jookos?

        Toteuta vaan omat haaveesi ihan itse. Sitten voit sanoa eläneesi.
        Hieman erikoinen ja haasteellinen haave sinulla, mutta älä anna periksi


      • 39
        omat haaveet kirjoitti:

        Toteuta vaan omat haaveesi ihan itse. Sitten voit sanoa eläneesi.
        Hieman erikoinen ja haasteellinen haave sinulla, mutta älä anna periksi

        että voi olla kusipäitä nuoria mulkkuja, jotka eivät tiedä itekkään vielä mitä ovat. Kaikenlaiset "saatanan homot", joilla ei ole muuta sanavarastoa päästetään tänne????


      • Mies Espoosta
        ex porilainen kirjoitti:

        Kyllä täytyy ihmetellä. Muutkin ihmettelevät. Ihmettelevät sitä, miksi Porin rikoksia on lähdetty puolustamaan? Merellä tulee ja Porissa tuuli.
        Mukava huomata, että nimimerkki "Sisäveislaivuri" on tullut mukaan merikeskusteluun. Heikolan "luulot" ovat nyt kummastuksen aihena monella Porin rikosten puolustajalla. Kaikki tehty ja hyvät työt olisi mitätöitävä, vedettävä maton alle ja Heikolasta tehtävä ainoa rikollinen yleisön silmissä. Pestävä likaiset kädet Porin rikollisista rtekemisistä! Sillä tavalla pikkuhiljaa Porin rikokset jäävät unholaan.
        Luulen ja uskon, että totuus on joka tapauksessa toinen ja aikanaan selviääkin erilaiseksi, mitä Porin tekojen puolustajat ja miinusten antajat uskottelevat kansalle.

        Älä nyt Jouko viitsi!
        On ihan älytön väittämä, että Porin kaupungin virkamiehet ovat tehneet rikoksia ja vielä siten, että samassa kimpassa on ollut myös valtion virkamiehiä. Olet koko ajan syyttänyt mm. voutia, syyttäjää, Porin virkamiehiä, oikeuslaitosta jne. Et kuitenkaan ole eritellyt mitenkään "rikoksia", vaan yleisellä tasolla ajatuksiasi heitellyt.
        Olet hävinnyt juttusi oikeudessa. Et ole tehnyt mm. rikosilmoituksia väittämistäsi rikoksista. Et ole vienyt asioitasi eteenpäin, vaikka väität väärinkäytöksistä.

        Syy on se, että puheissasi ja kirjoituksissasi ei ole mitään perää. Olet jatkuvasti väittänyt asioista sitä ja tätä, pystymättä kuitenkaan todistamaan asioiden faktaa. Puolustelet asioita vetoamalla tulossa olevaan kirjaan ( > 1000 sivua ) jota ilmeisesti ei ole olemassa eikä tulemassa.

        Mutta - jatka toki! Et näin vahingoita ketään, etkä pysty järkyttämään ketään tai mitään. Jos Sinua helpottaa käyttäytymisesi, niin se on hyvä. Ahdistus yms. on ajanut monta ihmistä lopulliseen ratkaisuun. Sitä me emme toki Sinullekaan toivo.

        Olet ilmeisesti jättänyt huomioimatta sen, että Sinun juttuisihi ei usko enää kukaan.

        Hyvää kevättä ja hyvää vointi Sinulle ja läheisillesi!

        Ja EN! En ole porilainen, en ole koskaan ollut, eikä minusta sellaista koskaan tule!


      • ög7ren
        saatanan homo kirjoitti:

        toteuta mun haave ja tunge yläpääs omaan hanyúriis ?! jookos?

        Jaha; saatanan homo; huomasit siis (ketjussa Lenax purjetroolari...) 11,7.2011 klo 20.19 että käärme ei syö häntäänsä.
        Mielenkiintoista...


      • CA1
        Mies Espoosta kirjoitti:

        Älä nyt Jouko viitsi!
        On ihan älytön väittämä, että Porin kaupungin virkamiehet ovat tehneet rikoksia ja vielä siten, että samassa kimpassa on ollut myös valtion virkamiehiä. Olet koko ajan syyttänyt mm. voutia, syyttäjää, Porin virkamiehiä, oikeuslaitosta jne. Et kuitenkaan ole eritellyt mitenkään "rikoksia", vaan yleisellä tasolla ajatuksiasi heitellyt.
        Olet hävinnyt juttusi oikeudessa. Et ole tehnyt mm. rikosilmoituksia väittämistäsi rikoksista. Et ole vienyt asioitasi eteenpäin, vaikka väität väärinkäytöksistä.

        Syy on se, että puheissasi ja kirjoituksissasi ei ole mitään perää. Olet jatkuvasti väittänyt asioista sitä ja tätä, pystymättä kuitenkaan todistamaan asioiden faktaa. Puolustelet asioita vetoamalla tulossa olevaan kirjaan ( > 1000 sivua ) jota ilmeisesti ei ole olemassa eikä tulemassa.

        Mutta - jatka toki! Et näin vahingoita ketään, etkä pysty järkyttämään ketään tai mitään. Jos Sinua helpottaa käyttäytymisesi, niin se on hyvä. Ahdistus yms. on ajanut monta ihmistä lopulliseen ratkaisuun. Sitä me emme toki Sinullekaan toivo.

        Olet ilmeisesti jättänyt huomioimatta sen, että Sinun juttuisihi ei usko enää kukaan.

        Hyvää kevättä ja hyvää vointi Sinulle ja läheisillesi!

        Ja EN! En ole porilainen, en ole koskaan ollut, eikä minusta sellaista koskaan tule!

        "Olet jatkuvasti väittänyt sitä ja tätä, pystymättä kuitenkaan todistamaan asioiden faktaa". kirjoittaa mies Espoosta.

        Mitenkähän "asioiden fakta" oikein voidaan ylipäänsä todistaa?

        Miten tuollainen uskottavuusongelma voi syntyä, sen kyllä ahkera nettilukija on jo huomannut mutta miten todistetaan "asioiden fakta"?


    • "Niiskuneiti"

      Eikö tämä ole laivat- ja merenkulku keskustelupalsta, miten tänne on eksynyt jotain pikkupoikia kirjoittamaan ihan asian vierestä!

      • 20

        Neitikin voisi keskustella laivoista ja merenkulusta eikä pikkupojista, eikö ole pikkupojista kiinnostuneille omaa palstaa?


      • CA1
        20 kirjoitti:

        Neitikin voisi keskustella laivoista ja merenkulusta eikä pikkupojista, eikö ole pikkupojista kiinnostuneille omaa palstaa?

        Kyllä rikosilmoituksia on tehty aikanaan. Jouko Heikolaa ei voi syyttää siitä että niitä ei luultavasti ole tutkittu.


      • Mies Espoosta
        CA1 kirjoitti:

        Kyllä rikosilmoituksia on tehty aikanaan. Jouko Heikolaa ei voi syyttää siitä että niitä ei luultavasti ole tutkittu.

        Hyvin usein rikosilmoitus jää ns. silleen, koska siinä asiassa ei ole aineksia mihinkään.
        Jos herra Heikola onkin niitä tehnyt, niin lyönpä vetoa, että siinä on käynyt juuri niin. Eivät poliisit nyt niin typeriä ole, että lähtevät olemattomia jahtaamaan. Eikä niin typeriä, että jättävät työnsä tekemättä.
        Ei, vaikka herra Heikola yrittää täällä toisin väittää. Katsos kun se ei oikein riitä, että kovasti väittää poliisille jotakin tapahtuneen, jos sitä ei ole tapahtunut. Varsinkaan kun se tapahtuma on oman mielikuvituksen tekemää. Henkirikoksen sattuessa poliisille aina tulee tunnustamaan erinäisiä ihmisiä tämän teon, vaikka eivät edes tiedä missä ja miten se on tehty...

        Enkä usko, että tuomarit, syyttäjä, vouti, poliisi ja Porin vrikamiehet olisivat ihan yksissä tuumin päättäneet varastaa, tuhota ja kähveltää herra Heikolan omaisuutta. Tai että olisivat sopineet, että nyt se äijä tuhotaan.
        Näin ei ole tapahtunut vaikka herra Heikola niin väittää.


      • ENNAK
        Mies Espoosta kirjoitti:

        Hyvin usein rikosilmoitus jää ns. silleen, koska siinä asiassa ei ole aineksia mihinkään.
        Jos herra Heikola onkin niitä tehnyt, niin lyönpä vetoa, että siinä on käynyt juuri niin. Eivät poliisit nyt niin typeriä ole, että lähtevät olemattomia jahtaamaan. Eikä niin typeriä, että jättävät työnsä tekemättä.
        Ei, vaikka herra Heikola yrittää täällä toisin väittää. Katsos kun se ei oikein riitä, että kovasti väittää poliisille jotakin tapahtuneen, jos sitä ei ole tapahtunut. Varsinkaan kun se tapahtuma on oman mielikuvituksen tekemää. Henkirikoksen sattuessa poliisille aina tulee tunnustamaan erinäisiä ihmisiä tämän teon, vaikka eivät edes tiedä missä ja miten se on tehty...

        Enkä usko, että tuomarit, syyttäjä, vouti, poliisi ja Porin vrikamiehet olisivat ihan yksissä tuumin päättäneet varastaa, tuhota ja kähveltää herra Heikolan omaisuutta. Tai että olisivat sopineet, että nyt se äijä tuhotaan.
        Näin ei ole tapahtunut vaikka herra Heikola niin väittää.

        Mies Espooata voisi miettiä heittikö komentoketju kuperkeikan silloin kun minä otin yhteyttä Porin poliisiin.
        En kerro poliisin nimeä. J. Heikolan kohtelusta viisastuneena tiedän jo että seilorijournalistit tai tänne ilmeisesti pesiytynyt gangsterijoukko ryhtyisivät painostamaan tätä poliisia ja vaatimaan että tämä poliisi nostaisi kunnianloukkauskanteen minua vastaan jos kertoisin hänen nimensä.

        Tämä anonyymi poliisi vastasi minulle kun kysyin varastetusta esineestä (arvo 3800 euroa):" Et saa uskoa mitään mitä J. Heikola sanoo".

        Uskonpa tai en, esine on edelleen ryöstetty enkä ole saanut apua poliisilta sen etsimisessä vaikka olen tehnyt asiaankuuluvan rikosilmoituksen.


      • Ennak= CA1
        Mies Espoosta kirjoitti:

        Hyvin usein rikosilmoitus jää ns. silleen, koska siinä asiassa ei ole aineksia mihinkään.
        Jos herra Heikola onkin niitä tehnyt, niin lyönpä vetoa, että siinä on käynyt juuri niin. Eivät poliisit nyt niin typeriä ole, että lähtevät olemattomia jahtaamaan. Eikä niin typeriä, että jättävät työnsä tekemättä.
        Ei, vaikka herra Heikola yrittää täällä toisin väittää. Katsos kun se ei oikein riitä, että kovasti väittää poliisille jotakin tapahtuneen, jos sitä ei ole tapahtunut. Varsinkaan kun se tapahtuma on oman mielikuvituksen tekemää. Henkirikoksen sattuessa poliisille aina tulee tunnustamaan erinäisiä ihmisiä tämän teon, vaikka eivät edes tiedä missä ja miten se on tehty...

        Enkä usko, että tuomarit, syyttäjä, vouti, poliisi ja Porin vrikamiehet olisivat ihan yksissä tuumin päättäneet varastaa, tuhota ja kähveltää herra Heikolan omaisuutta. Tai että olisivat sopineet, että nyt se äijä tuhotaan.
        Näin ei ole tapahtunut vaikka herra Heikola niin väittää.

        Pieni neuvo Porin poliisille

        Sanoit minulle että poliisi ei voi lähteä tutkimaan ryöstettyjen tavaroiden kohtaloa koska ulosotto on ollut vastuussa.
        Nyt tämä vastuunjako on saanut selkeytymistä. Ulosoton vastuulla ollut tavara on palautettu. Gangstereiden talteenottama tavara on Kaatiopaikalla josta nimimerkki "anti-heikola" näyttää tietävän. Poliisin ei tarvitsekaan lähteä "loputonta suota kaivamaan", kuten sanoit minulle.


      • MIKAJA/LEIRUU
        Mies Espoosta kirjoitti:

        Hyvin usein rikosilmoitus jää ns. silleen, koska siinä asiassa ei ole aineksia mihinkään.
        Jos herra Heikola onkin niitä tehnyt, niin lyönpä vetoa, että siinä on käynyt juuri niin. Eivät poliisit nyt niin typeriä ole, että lähtevät olemattomia jahtaamaan. Eikä niin typeriä, että jättävät työnsä tekemättä.
        Ei, vaikka herra Heikola yrittää täällä toisin väittää. Katsos kun se ei oikein riitä, että kovasti väittää poliisille jotakin tapahtuneen, jos sitä ei ole tapahtunut. Varsinkaan kun se tapahtuma on oman mielikuvituksen tekemää. Henkirikoksen sattuessa poliisille aina tulee tunnustamaan erinäisiä ihmisiä tämän teon, vaikka eivät edes tiedä missä ja miten se on tehty...

        Enkä usko, että tuomarit, syyttäjä, vouti, poliisi ja Porin vrikamiehet olisivat ihan yksissä tuumin päättäneet varastaa, tuhota ja kähveltää herra Heikolan omaisuutta. Tai että olisivat sopineet, että nyt se äijä tuhotaan.
        Näin ei ole tapahtunut vaikka herra Heikola niin väittää.

        Eikö mies Espoosta ole kuullut linjaorganisaatiosta. Joskus rikokset jäävät tutkimatta koska linjaorganisaatio ei anna tutkintalupaa. Varmaan harvinaista mutta niinpä "asioiden faktaa" ei pysty todistamaan


      • tietovaje
        Mies Espoosta kirjoitti:

        Hyvin usein rikosilmoitus jää ns. silleen, koska siinä asiassa ei ole aineksia mihinkään.
        Jos herra Heikola onkin niitä tehnyt, niin lyönpä vetoa, että siinä on käynyt juuri niin. Eivät poliisit nyt niin typeriä ole, että lähtevät olemattomia jahtaamaan. Eikä niin typeriä, että jättävät työnsä tekemättä.
        Ei, vaikka herra Heikola yrittää täällä toisin väittää. Katsos kun se ei oikein riitä, että kovasti väittää poliisille jotakin tapahtuneen, jos sitä ei ole tapahtunut. Varsinkaan kun se tapahtuma on oman mielikuvituksen tekemää. Henkirikoksen sattuessa poliisille aina tulee tunnustamaan erinäisiä ihmisiä tämän teon, vaikka eivät edes tiedä missä ja miten se on tehty...

        Enkä usko, että tuomarit, syyttäjä, vouti, poliisi ja Porin vrikamiehet olisivat ihan yksissä tuumin päättäneet varastaa, tuhota ja kähveltää herra Heikolan omaisuutta. Tai että olisivat sopineet, että nyt se äijä tuhotaan.
        Näin ei ole tapahtunut vaikka herra Heikola niin väittää.

        tuomarit,voudit, poliisit ja kaikki asianosaiset virkamiehet ovat vain joutuneet vakavan epidemialuoneisesti leviävän tietovajeen uhreiksi.
        Kiitos, Wallin, tästä uudesta terminologisesta oikaisusta!


    • Takolainen

      Tiedän ainakin 55 erilaista rikosilmoitusta ja useita vahinkoa kärsineitten virka-apupyyntöjä, joita on tehty häädön aikaisista rikoksista. Porin poliisi ei koskaan ottanut niitä tutkittavaksi vaikka rikoslain ja poliisilain mukaan oli tapahtunut selvät rikokset.
      Koko huutokauppafarssi tavella 2007 oli rikoksia alusta loppuun, Koiviston luovutukset ja lopulta upottaminen Natura-alueelle ilman laillisia lupia oli rikos. Ympäristövirasto teki asiasta rikosilmoituksen ja tutkintapyynnön Porin poliisille. Sitäkään ei koskaan tutkittu, koska poliisi suojeli oman kihlakunnan ukosottovirastoa (häädön toimeksisaanut) ja Porin kaupungin rikollisia.
      En silti ymmärrä, mitä nämä jutut tänne kuuluu?
      On kuitenkin hienoa, että Heikola, vaikka ei ole millään tavalla herra, jäi perheineen henkiin ja vielä jaksaa pitää venekirppistä Lenaxissa pitkin rannikkoa. Samalla kertoa videon ja kirjansa avulla mitä Porissa tapahtui.
      Ostin kirjan. Siinä on faktat, poliisille tehdyt rikosilmoitukset, poliisin vastukset ja kaikki muukin selvästi kerrottu. Ei tarvitse arvailla asioita.

    • puttepossu69

      Mistä ostit kirjan ?
      Sitä kun ei missään myydä, eikä mr Heikola toimita sitä edes erillisestä pyynnöstä...

      • ex-talkoolainen

        Jakutunut persoona Heikola itse siinä kirjoittelee ("Takolainen"), etkö tajua.

        Jokkella ei ole kirjaa, ei kuunaria, eikä yhtään voitettua oikeusjuttua. Rikosilmoituksia saa valitettevasti heikkopäiset tehdä niin paljon kuin huvittaa.

        Kai vähemmästäkin sekoaa ja viettää elämänsä netissä taistellen tuulimyllyjä vastaan ja yrittäen parfymoida paskaa...

        Tällä palstalla on edelleenkin kaikenlainen myyminen kielletty, myös kurjan purkkisi kirpputori. Sekä olemattomien opusten kaupittelu. Viranomaisten alituinen herjaaminen julkisesti menee jo vakavammaksi, Jokke.


      • Räpsö-bo
        ex-talkoolainen kirjoitti:

        Jakutunut persoona Heikola itse siinä kirjoittelee ("Takolainen"), etkö tajua.

        Jokkella ei ole kirjaa, ei kuunaria, eikä yhtään voitettua oikeusjuttua. Rikosilmoituksia saa valitettevasti heikkopäiset tehdä niin paljon kuin huvittaa.

        Kai vähemmästäkin sekoaa ja viettää elämänsä netissä taistellen tuulimyllyjä vastaan ja yrittäen parfymoida paskaa...

        Tällä palstalla on edelleenkin kaikenlainen myyminen kielletty, myös kurjan purkkisi kirpputori. Sekä olemattomien opusten kaupittelu. Viranomaisten alituinen herjaaminen julkisesti menee jo vakavammaksi, Jokke.

        Joo, yhteiskunnan syöpäläisiä tuommoiset sekopäät jotka kuormittavat poliisia ja oikeuslaitosta tekaistuilla kanteilla.

        KÖLIN ALI VAIN !


      • CA1
        ex-talkoolainen kirjoitti:

        Jakutunut persoona Heikola itse siinä kirjoittelee ("Takolainen"), etkö tajua.

        Jokkella ei ole kirjaa, ei kuunaria, eikä yhtään voitettua oikeusjuttua. Rikosilmoituksia saa valitettevasti heikkopäiset tehdä niin paljon kuin huvittaa.

        Kai vähemmästäkin sekoaa ja viettää elämänsä netissä taistellen tuulimyllyjä vastaan ja yrittäen parfymoida paskaa...

        Tällä palstalla on edelleenkin kaikenlainen myyminen kielletty, myös kurjan purkkisi kirpputori. Sekä olemattomien opusten kaupittelu. Viranomaisten alituinen herjaaminen julkisesti menee jo vakavammaksi, Jokke.

        Vastaus ex-talkoolaiselle
        Ja nimimerkkeja voivat vahvapäiset, rekisteröidyt ja rekisteröimättömät, keksiä uusia vaikka päivittäin huidella puskista.
        Eikä tätä kiusaamista kukaan tutki saatikka estä, tämä kiusaamismuoto on nettisukupolven saavuttama etuoikeus ja maan tapa


      • tekaistuilla
        Räpsö-bo kirjoitti:

        Joo, yhteiskunnan syöpäläisiä tuommoiset sekopäät jotka kuormittavat poliisia ja oikeuslaitosta tekaistuilla kanteilla.

        KÖLIN ALI VAIN !

        tekaistuilla kanteilla?


      • CA1
        Räpsö-bo kirjoitti:

        Joo, yhteiskunnan syöpäläisiä tuommoiset sekopäät jotka kuormittavat poliisia ja oikeuslaitosta tekaistuilla kanteilla.

        KÖLIN ALI VAIN !

        Tekaistut kanteet!
        Viikonloppuna nimimerkki LAXLENAXKAX yritti tekaista todisteita ketjussa Lenax vs kuunari teorialleen että J. Heikola käyttää eri nickejä sen lisäksi että hän muutaman nickin allekirjoittaa omalla nimellään. Peukkujen asennosta vedän sen johtopäätöksen että Laxlanaxkaxin teoria ei saavuttanut uskottavuutta.

        Kun sain oikeusministeriöltä päätöksen pari vuotta sitten, perustelut päätökselle olivat niin ontuvia että ne vaikuttivat tekaistuilta. Onko niin että Räpsö-bolla on tai on ollut paljon suorempi yhteys oikeuslaitokseen esim. voudin kautta kuin keskivertotallaajalla.
        Olisin odottanut että ministeriössä olisi luettu mukana seuranneet asiakirjat. En kyllä tiedä mitä dokumentteja mukana oli koska posti lähetettiin sinne lääninvirastosta mutta oletan että samat dokumentit jotka minä sain.
        Vieläkin ihmettelen kuinka virkamiehet VOIVAT vetää niin virheellisiä johtopäätöksiä. Eikö asiakirjoja lueta vaan tekaistaan päätökset kokouksissa puhelinyhteyksiä käyttäen, hyvävelihengessä?


      • Giriv
        tekaistuilla kirjoitti:

        tekaistuilla kanteilla?

        Mikähän tässä kuunarikatastrofissa tekaistua on?


      • MIKAJA/LEIRUU
        Giriv kirjoitti:

        Mikähän tässä kuunarikatastrofissa tekaistua on?

        Yleisen Syyttäjän syyte!
        Hurja väite, myönnän.
        Mutta kuinka hyvin viranomaiset osaavat huomioida tämän uuden vaikutuskanavan työssään.
        Eipä auta hakeutua kultaiseen häkkiinsä ja ajatella että olen tehnyt parhaani. Nyt nämä tietovirrat ja tietovajeet varmasti ovat vauhdittuneet nykyteknologian myötä.


    • horridus

      Kölin ali vaan...

      Toivottavasti se saatanan enda jää jumiin...

      • CA1

        Se mistä räpsööläiset haluavat vaieta ja haluavat että myös J.Heikola vaiennetaan.
        Totta on myös se että "kantomiehet" kantoivat pienen kerrostalon kokoisesta laivasta tavaraa joulukuussa 2006 ilman valtion viranomaisen valvontaa, itse kukuin omiin salaisiin "kaatopaikkoihinsa". Valtion viranomainen aloitti oman työnsä ensimmäisenä arkipäivänä tammikuussa 2007.

        Mistä löytyy se suoraryhtinen valtion virkamies, joka uskaltaa tämän historiallisen tapahtuman selvittää? Minun tietojen mukaan ei sitä suoraryhtistä virkamiestä vielä ole löytynyt.. Mutta sekin pitää tapahtua, ennekuin kuunari Koivisto voidaan unohtaa. Kas, kun meillä kaikilla on omatunto, halusimmepa tai emme. Ja se kyllä valvoo vaikka nukkuisimme!


      • räpsöönMERIMIES
        CA1 kirjoitti:

        Se mistä räpsööläiset haluavat vaieta ja haluavat että myös J.Heikola vaiennetaan.
        Totta on myös se että "kantomiehet" kantoivat pienen kerrostalon kokoisesta laivasta tavaraa joulukuussa 2006 ilman valtion viranomaisen valvontaa, itse kukuin omiin salaisiin "kaatopaikkoihinsa". Valtion viranomainen aloitti oman työnsä ensimmäisenä arkipäivänä tammikuussa 2007.

        Mistä löytyy se suoraryhtinen valtion virkamies, joka uskaltaa tämän historiallisen tapahtuman selvittää? Minun tietojen mukaan ei sitä suoraryhtistä virkamiestä vielä ole löytynyt.. Mutta sekin pitää tapahtua, ennekuin kuunari Koivisto voidaan unohtaa. Kas, kun meillä kaikilla on omatunto, halusimmepa tai emme. Ja se kyllä valvoo vaikka nukkuisimme!

        "Vastaus 10:lle
        Sain marraskuussa 2009 valtioneuvostolta päätöksen joka liittyi tapahtumiin kuunari Koiviston häädössä joulukuussa 2006.
        Olin tyytymätön päätökseen koska perustelut olivat valheelliset. Siksi minua kovasti mietityttää kuinka laajalle Suomenmaassa ovat levinneet "sopivan kokoiset valheet" kuunari Koivistosta".

        Näin kirjoitit palstalla Lenax Ukissa.
        Valehtelet siinäkin, sillä taatusti et ole saanut valtioneuvostolta yhtikäs mitään päätöstä koskien kuunarin häätöä. Valtioneuvosto, katsos, käsittelee aivan muita asioita kuin "harhaisen Heikolan" kuunarinhäätöjuttuja, eikä se edes ottaisi kyseisen tapaisia asioita käsittelyynsä.


      • CA1
        räpsöönMERIMIES kirjoitti:

        "Vastaus 10:lle
        Sain marraskuussa 2009 valtioneuvostolta päätöksen joka liittyi tapahtumiin kuunari Koiviston häädössä joulukuussa 2006.
        Olin tyytymätön päätökseen koska perustelut olivat valheelliset. Siksi minua kovasti mietityttää kuinka laajalle Suomenmaassa ovat levinneet "sopivan kokoiset valheet" kuunari Koivistosta".

        Näin kirjoitit palstalla Lenax Ukissa.
        Valehtelet siinäkin, sillä taatusti et ole saanut valtioneuvostolta yhtikäs mitään päätöstä koskien kuunarin häätöä. Valtioneuvosto, katsos, käsittelee aivan muita asioita kuin "harhaisen Heikolan" kuunarinhäätöjuttuja, eikä se edes ottaisi kyseisen tapaisia asioita käsittelyynsä.

        Olen saanut päätöksen Oikeusministeriölta(Valtioneuvostolta) marraskuun puolivälissä 2009. voin kirjoittaa diarionumerotkin jos Räpsöön merimies sitä vaatii.
        En kirjoittanut että päätös koski kuunari Koiviston häätöä. Kannattaa olla tarkkana kun alkaa julkisesti syyttämään valehtelijaksi nettikirjoittajaa, vaikka pelkurimaisesti en kirjoitakaan omalla nimellä vaan nimimerkillä.


      • anti-heikola
        CA1 kirjoitti:

        Olen saanut päätöksen Oikeusministeriölta(Valtioneuvostolta) marraskuun puolivälissä 2009. voin kirjoittaa diarionumerotkin jos Räpsöön merimies sitä vaatii.
        En kirjoittanut että päätös koski kuunari Koiviston häätöä. Kannattaa olla tarkkana kun alkaa julkisesti syyttämään valehtelijaksi nettikirjoittajaa, vaikka pelkurimaisesti en kirjoitakaan omalla nimellä vaan nimimerkillä.

        Olet itse kirjoittanut SATOJA viestejä nimimerkin takaa, ÄÄLIÖ !!!


      • ymmällä?
        anti-heikola kirjoitti:

        Olet itse kirjoittanut SATOJA viestejä nimimerkin takaa, ÄÄLIÖ !!!

        Onko Porin poliisi saanut mojovat sakot Koiviston häädöstä? Niin kuulin ja luki lehdessä. Voiko olla totta, että häätö oli laiton ja syyllinen olikin poliisi?


      • 15
        ymmällä? kirjoitti:

        Onko Porin poliisi saanut mojovat sakot Koiviston häädöstä? Niin kuulin ja luki lehdessä. Voiko olla totta, että häätö oli laiton ja syyllinen olikin poliisi?

        Missä lehdessä noin on lukenut? Miten Poliisi muka saisi sakkoja jos noudattaa oikeuden päätöstä? Vaikka häätö olisikin laiton, mitä se ei ollut niin ei Poliisi mitään häätöjä tuomitse vaan käräjäoikeus. Eikö Heikolan asiat ole käsitelty jo hovia myöten ja hävisi sielläkin.


      • räpsöönMERIMIES
        CA1 kirjoitti:

        Olen saanut päätöksen Oikeusministeriölta(Valtioneuvostolta) marraskuun puolivälissä 2009. voin kirjoittaa diarionumerotkin jos Räpsöön merimies sitä vaatii.
        En kirjoittanut että päätös koski kuunari Koiviston häätöä. Kannattaa olla tarkkana kun alkaa julkisesti syyttämään valehtelijaksi nettikirjoittajaa, vaikka pelkurimaisesti en kirjoitakaan omalla nimellä vaan nimimerkillä.

        Kuules nyt, kuunarin ns. "Poosu"! Et ole koskaan ollut mikään merimies!
        Sinun kyllä itsesi kannattaisi olla tarkkana, kun eri nimimerkkiesi takaa syytät varkaiksi ja valehtelijoiksi eri henkilöitä nimeltä mainiten. Sitä olet tehnyt jo vuosia ja ihmettelenkin, etteivät kyseiset henkilöt ole nostaneet jo oikeudellisia prosesseja vastaasi. Olet viimeinen täällä mainitsemaan sanat; Kannattaa olla varovainen kun alkaa julkisesti syyttämään...jne..!


      • ymmällä?
        15 kirjoitti:

        Missä lehdessä noin on lukenut? Miten Poliisi muka saisi sakkoja jos noudattaa oikeuden päätöstä? Vaikka häätö olisikin laiton, mitä se ei ollut niin ei Poliisi mitään häätöjä tuomitse vaan käräjäoikeus. Eikö Heikolan asiat ole käsitelty jo hovia myöten ja hävisi sielläkin.

        Heikolan juttu valtiota vastaan ei taida kuulua Koivistoyhdistyksen laivan laittomaan upotukseen. Siinä käsiteltiin hänen perheensä omaisuuden rosvoamista Koivistosta. Eikä Heikolaa häädetty. Koivistoyhdistys häädettiin katkaisemalla laittomasti määräaikainen vuorasopimus. Vuotta ennen Koiviston valmistumista. Rakentamisen estämiseksi. Mutta hyvä, jos jotain on Porissa tutkittu. Poliisi ei varmasti toiminut ulkopuolisen henkilön oikeuspäätöksen perusteella. Niin ei voi tehdä edes Porissa. Poliisin olisi pitänyt puuttua myös sen oikeudenkäynnin laittomuuksiin, koska juttu oli teatteria. Lopputulos ei kuulu poliisille, mutta laittomaan käsittelyyn poliisin olisi pitänyt puuttua. Onkin ymmärrettävää, että poliisille kuuluu rangaistus poliisilain rikoksista ja laiminlyönneistä. Koivistoyhdistyksen omaisuus myytiin tai lahjoitetiin laittomasti. Lopuksi Koivisto upotettiin ilman laillisia lupia ja asiakirjoja poliisiin valvonnassa. Näin minä ymmärrän ja hyvä että on saatu edes joku syylliseksi.


      • xaneL
        ymmällä? kirjoitti:

        Heikolan juttu valtiota vastaan ei taida kuulua Koivistoyhdistyksen laivan laittomaan upotukseen. Siinä käsiteltiin hänen perheensä omaisuuden rosvoamista Koivistosta. Eikä Heikolaa häädetty. Koivistoyhdistys häädettiin katkaisemalla laittomasti määräaikainen vuorasopimus. Vuotta ennen Koiviston valmistumista. Rakentamisen estämiseksi. Mutta hyvä, jos jotain on Porissa tutkittu. Poliisi ei varmasti toiminut ulkopuolisen henkilön oikeuspäätöksen perusteella. Niin ei voi tehdä edes Porissa. Poliisin olisi pitänyt puuttua myös sen oikeudenkäynnin laittomuuksiin, koska juttu oli teatteria. Lopputulos ei kuulu poliisille, mutta laittomaan käsittelyyn poliisin olisi pitänyt puuttua. Onkin ymmärrettävää, että poliisille kuuluu rangaistus poliisilain rikoksista ja laiminlyönneistä. Koivistoyhdistyksen omaisuus myytiin tai lahjoitetiin laittomasti. Lopuksi Koivisto upotettiin ilman laillisia lupia ja asiakirjoja poliisiin valvonnassa. Näin minä ymmärrän ja hyvä että on saatu edes joku syylliseksi.

        Ei ole muita syyllisiä kuin J. Heikola. Sen ovat tuomioistuimet päivänselvästi todenneet.


      • ymmällä? kirjoitti:

        Heikolan juttu valtiota vastaan ei taida kuulua Koivistoyhdistyksen laivan laittomaan upotukseen. Siinä käsiteltiin hänen perheensä omaisuuden rosvoamista Koivistosta. Eikä Heikolaa häädetty. Koivistoyhdistys häädettiin katkaisemalla laittomasti määräaikainen vuorasopimus. Vuotta ennen Koiviston valmistumista. Rakentamisen estämiseksi. Mutta hyvä, jos jotain on Porissa tutkittu. Poliisi ei varmasti toiminut ulkopuolisen henkilön oikeuspäätöksen perusteella. Niin ei voi tehdä edes Porissa. Poliisin olisi pitänyt puuttua myös sen oikeudenkäynnin laittomuuksiin, koska juttu oli teatteria. Lopputulos ei kuulu poliisille, mutta laittomaan käsittelyyn poliisin olisi pitänyt puuttua. Onkin ymmärrettävää, että poliisille kuuluu rangaistus poliisilain rikoksista ja laiminlyönneistä. Koivistoyhdistyksen omaisuus myytiin tai lahjoitetiin laittomasti. Lopuksi Koivisto upotettiin ilman laillisia lupia ja asiakirjoja poliisiin valvonnassa. Näin minä ymmärrän ja hyvä että on saatu edes joku syylliseksi.

        Mielenkiintoisia näkemyksiä...

        "Poliisin olisi pitänyt puuttua myös sen oikeudenkäynnin laittomuuksiin, koska juttu oli teatteria. Lopputulos ei kuulu poliisille, mutta laittomaan käsittelyyn poliisin olisi pitänyt puuttua. Onkin ymmärrettävää, että poliisille kuuluu rangaistus poliisilain rikoksista ja laiminlyönneistä."

        Tiedätkö edes miten oikeuslaitoksen käskyketju menee?

        Pääsääntönä:

        Eduskunta -> korkeimmat oikeusistuimet -> hovioikeudet -> käräjäoikeudet -> poliisi/rajavartiolaitos/tulli

        Eli poliisi ei kyseenalaista oikeuden päätöksiä, vaan toimeenpanee ne.


      • attiir2
        räpsöönMERIMIES kirjoitti:

        Kuules nyt, kuunarin ns. "Poosu"! Et ole koskaan ollut mikään merimies!
        Sinun kyllä itsesi kannattaisi olla tarkkana, kun eri nimimerkkiesi takaa syytät varkaiksi ja valehtelijoiksi eri henkilöitä nimeltä mainiten. Sitä olet tehnyt jo vuosia ja ihmettelenkin, etteivät kyseiset henkilöt ole nostaneet jo oikeudellisia prosesseja vastaasi. Olet viimeinen täällä mainitsemaan sanat; Kannattaa olla varovainen kun alkaa julkisesti syyttämään...jne..!

        Ethän sinäkään ole merimies, räpsöönMERIMIES.
        Se että omistat troolarin joka lähes ympärivuotisesti makaa Reposaaren rannalla, kertoo sen että suunsoittotaitoa löytyy enemmän kuin merenkulkutaitoa


      • räpsöönMERIMIES
        attiir2 kirjoitti:

        Ethän sinäkään ole merimies, räpsöönMERIMIES.
        Se että omistat troolarin joka lähes ympärivuotisesti makaa Reposaaren rannalla, kertoo sen että suunsoittotaitoa löytyy enemmän kuin merenkulkutaitoa

        En omista troolaria Reposaaressa, enkä ole koskaan edes kuvitellut omistavani sellaista kapistusta. Sinä, väärinpuolin nimesi kirjoittanut, 2 Riitta, olet taas väärässä.
        Olen urani tehnyt villinlinjan laivoissa, joskin Räpsööstä kotoisin. Se, tiedätkö sinä, mitä tarkoittaa "Villinlinjan laivat", voi olla sinulle ylivoimainen kysymys, mutta siitäkin selviää vaikkapa "googlaamalla"!


      • ENNAK
        anti-heikola kirjoitti:

        Olet itse kirjoittanut SATOJA viestejä nimimerkin takaa, ÄÄLIÖ !!!

        Kyllä, pitää paikkansa. olen kirjoittanut jo monia, monia viestejä ja aina muutamalla nimimerkillä, joita vaihtelen mielialan mukaan.
        Rohkeus ei ole kuitenkaan koskaan riittänyt kirjoittamaan omalla nimellä.

        Riittääkö sinulla rohkeutta paljastamaan, jos ei omaa nimeään,(kaikilta ei voi edes edellyttää J. Heikolan rohkeutta) niin edes sen kuinka monta eri nimimerkkiä sinulla on ollut käytössä sen jälkeen kun 15.1.2007 ensimmäisen kerran ilmeisesti käytit anti-heikola nimimerkkiä, ÄÄLIÖ?


      • ENNAK
        anti-heikola kirjoitti:

        Olet itse kirjoittanut SATOJA viestejä nimimerkin takaa, ÄÄLIÖ !!!

        Vastaus nimimerkille "anti-heikola"
        Olet kirjoittanut 15.1.2007 ketjussa Kuunari koivisto valmis mm. näin:
        "Hyvästi Koivisto - tervetuloa Ihana! Pori on hyvä kaupunki asua - nyt taas kun romut on sille kuuluvalla paikalla Kaatiopaikalla (sic!)"

        Täytyy huomata että kirjoitushetkellä 15 tammikuuta 2007 Koivisto oli tyhjennetty ja oli kaijalla odottamassa seuraavana päivänä tapahtuvaa huutokauppaa.

        Mitä olet tällä välin kirjoitellut ja missä, sen tiedät parhaiten sinä itse


      • Horridukselle
        Miltä tuntuu kun toive toteutui?
        "Enda" tosiaan jäi jumiin.


      • Ittu kun ituttaa
        mikaja_leiruu kirjoitti:

        Horridukselle
        Miltä tuntuu kun toive toteutui?
        "Enda" tosiaan jäi jumiin.

        Itte olet jäänyt jumiin, ja pahasti.

        Vastailet vuoden vanhoihin juttuihin.

        Vaihda jo aihepiiriä sinäkin, se helpottaa kaikkien oloa.

        Päästä irti Heikolasta, anna meille kaikille rauha....


      • Riittako?
        räpsöönMERIMIES kirjoitti:

        En omista troolaria Reposaaressa, enkä ole koskaan edes kuvitellut omistavani sellaista kapistusta. Sinä, väärinpuolin nimesi kirjoittanut, 2 Riitta, olet taas väärässä.
        Olen urani tehnyt villinlinjan laivoissa, joskin Räpsööstä kotoisin. Se, tiedätkö sinä, mitä tarkoittaa "Villinlinjan laivat", voi olla sinulle ylivoimainen kysymys, mutta siitäkin selviää vaikkapa "googlaamalla"!

        sen troolarin omistaa?


      • Fiskariot
        mikaja_leiruu kirjoitti:

        Horridukselle
        Miltä tuntuu kun toive toteutui?
        "Enda" tosiaan jäi jumiin.

        Horridukselle
        Olisikohan tuo Lampaluoto aikaisemmin kirjoittanut nimimerkillä Advokat?


    • CA1

      Kuules nyt, Räpsöön merimies.
      Minusta et pysty leipomaan Heikolaa vaikka voissa yrittäisit paistaa.
      Norovirus tartuntako jyllää?
      Te nettikirjoittajat olette jo niin perusteellisesti langenneet omaan ansaanne parjatessanne Heikolaa että ymmärrätte nettikaskustelun luonteen, nimimerkkien käytön, yksityisen ihmisen itselleen omimana suojautumiskeinona, jollain tavalla väärin.
      Kuten Dabra jossain kirjoitti että häntä ovat nettikeskustelijat yrittäneen "opettaa" aloittamalla tervehdyksellä:"Kuules ,Jouko", samaan virheelliseen johtopäätökseen on nyt päätynyt myös "Räpsöön merimies".
      Minulla on oikeus kehottaa varovaisuuteen valehtelijaksi syyttelemisessä täysin riippumatta siitä mita ja kuinka kauan J. Heikola on netissä kirjoitellut.
      Siis, jos kirjoitin liian monisanaisesti. yritän vähän lyhyemmin: Nimimerkki CA1 ei ole Jouko Heikola!

      • AC3

        Jos et ole Heikola, ole vain helvetin iloinen... ! (vaikkei sitä usko kukaan)

        Kyllä kirjoitusten muotoilusta näkee, koska Suomen suurin valehtelija kirjoittaa... Onko muuten vaihteeksi operaattorimaksuja rästissä, kun kurjat nettisivusi eivät taaskaan toimi ?

        Se, että joku muu puolustelisi Heikolaa kuin ukko itse on MAHDOTONTA


      • CA1
        AC3 kirjoitti:

        Jos et ole Heikola, ole vain helvetin iloinen... ! (vaikkei sitä usko kukaan)

        Kyllä kirjoitusten muotoilusta näkee, koska Suomen suurin valehtelija kirjoittaa... Onko muuten vaihteeksi operaattorimaksuja rästissä, kun kurjat nettisivusi eivät taaskaan toimi ?

        Se, että joku muu puolustelisi Heikolaa kuin ukko itse on MAHDOTONTA

        Se mikä AC3:n mielestä on mahdotonta, on ilmeisesti piirun verran näkökulmaa muuttamalla täysin mahdollista.
        Minua ei kyllä koskaan ole valehtelijaksi mainittu. Itse kyllä moitin oikeusministeriötä siitä että he päätöksessään luokittelivat minut patologiseksi valehtelijaksi, päätöksessä jonka sain marraskuussa 2009.
        Ja vaikka ministeriön rattaat kirskahtelevat melko verkkaisesti, luotan siihen että
        asiat jäävät vaivaamaan niin monien kirjoittajien mieliä että ne vain on selvitettävä.
        Kas ,kun sinne hautaan koiranputkea kasvamaan ei vielä ole kiire, aikaa on!


      • ÖC4
        CA1 kirjoitti:

        Se mikä AC3:n mielestä on mahdotonta, on ilmeisesti piirun verran näkökulmaa muuttamalla täysin mahdollista.
        Minua ei kyllä koskaan ole valehtelijaksi mainittu. Itse kyllä moitin oikeusministeriötä siitä että he päätöksessään luokittelivat minut patologiseksi valehtelijaksi, päätöksessä jonka sain marraskuussa 2009.
        Ja vaikka ministeriön rattaat kirskahtelevat melko verkkaisesti, luotan siihen että
        asiat jäävät vaivaamaan niin monien kirjoittajien mieliä että ne vain on selvitettävä.
        Kas ,kun sinne hautaan koiranputkea kasvamaan ei vielä ole kiire, aikaa on!

        http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satellite?c=AMArticle_C&childpagename=SKA_newssite/AMLayout&cid=1194613634369&p=1194613459185&pagename=SKAWrapper


      • CA1

      • ymmällä?
        ÖC4 kirjoitti:

        http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satellite?c=AMArticle_C&childpagename=SKA_newssite/AMLayout&cid=1194613634369&p=1194613459185&pagename=SKAWrapper

        Se mitä Pori ja Porin viranomaiset ovat antaneet Satakunnan Kansan ja mutten lehtien kirjoittaa Koiviston romuttamisesta, sen yhdistyksen häädöstä ja yksityisten omaisuuden raiakauksista ei merkitse mitään. Porilaisten kirjoittelu silloin lehdissä ja nyt täällä on tosiasioitten peittelemistä ja panettelua.
        Muistaakseni Heikola vaati oikeudessa valtiolta korvauksia, kun olisi pitänyt vaatia syylliseltä ja tuhon määrääjältä eli Porilta. Valtion viranomaiset tekivät niitä tuhoja, mitä Pori määräsi. Niin Porin poliisikin. Sen takia on hyvä, että Porissa tehtyjä rikoksia ja rikollisia tutkii oikeusoppineet ja puolueettomat viranomaiset.


      • Hyvä Jouko..!
        ymmällä? kirjoitti:

        Se mitä Pori ja Porin viranomaiset ovat antaneet Satakunnan Kansan ja mutten lehtien kirjoittaa Koiviston romuttamisesta, sen yhdistyksen häädöstä ja yksityisten omaisuuden raiakauksista ei merkitse mitään. Porilaisten kirjoittelu silloin lehdissä ja nyt täällä on tosiasioitten peittelemistä ja panettelua.
        Muistaakseni Heikola vaati oikeudessa valtiolta korvauksia, kun olisi pitänyt vaatia syylliseltä ja tuhon määrääjältä eli Porilta. Valtion viranomaiset tekivät niitä tuhoja, mitä Pori määräsi. Niin Porin poliisikin. Sen takia on hyvä, että Porissa tehtyjä rikoksia ja rikollisia tutkii oikeusoppineet ja puolueettomat viranomaiset.

        Älä heikola viitsi. Uskottanko me mielummin sinua, kajahtanutta dementikkoa kuin puolueetonta mediaa JA OIKEUSLAITOSTA ???

        Anna jokin www-linkki tms. yhteenkin käynnisä olevaan oikeusjuttuusi ! Tai sitten : kuka tutkii ja missä, anna yhteystiedot koska asia on tärkeä.
        ...
        ...
        ... aivan, ei sellaisia ole kuten ei ole mitään kuunarikirjaakaan. On vain valheesi.

        Selityksesi ovat PASKAA PASKAA PASKAA


      • R. Häpsälä
        Hyvä Jouko..! kirjoitti:

        Älä heikola viitsi. Uskottanko me mielummin sinua, kajahtanutta dementikkoa kuin puolueetonta mediaa JA OIKEUSLAITOSTA ???

        Anna jokin www-linkki tms. yhteenkin käynnisä olevaan oikeusjuttuusi ! Tai sitten : kuka tutkii ja missä, anna yhteystiedot koska asia on tärkeä.
        ...
        ...
        ... aivan, ei sellaisia ole kuten ei ole mitään kuunarikirjaakaan. On vain valheesi.

        Selityksesi ovat PASKAA PASKAA PASKAA

        Vastaus nimimerkille Hyvä Jouko..!
        Kommenttisi paljastaa että pidät nimimerkin "Ymmällä" kirjoittajaa J. Heikolana.
        Siinä olet väärässä. Yritä irrottautua pikkugangstereiden taitavasta manipulointiuroteosta, "sivupersoonateoriasta", jota täällä on vuosikausia viljelty.
        Se on harhaa ja harhauttamista.
        Kuka tutkii ja missä? Tärkeitä kysymyksiä mutta väärä foorum. Seiloreiden ei tarvitse niistä lukea.
        Tuo viimeinen virkkeesi paljastaa liikaa sinun persoonasta. Hui! Harjoittele pätevyyskirjan lunastaneiden seilorien asiallista, kunniakasta, älykästä keskustelutaitoa!


    • ög7ren

      Kuinka moni elääkään siinä harhassa että media on puolueeton?
      Oikeuslaitoksen pitää ja pitäisi olla puolueeton, ehdottomasti. Mutta kuka pystyy väittämään, että se on!

    • ymmällä?

      Vain oikeuslaitos pystyy väittämään, että se on puolueeton. Porin käräjien teatteri Jouko Heikolan valtiota vastaan nostamassa jutussa osoitti selvästi koko laitoksen mädännäisyyden. Ne, jotka siellä olivat kuulemassa ja näkemässä eivät voineet uskoa korvia eikä silmiä. Se oli irvikuva oikeukäsittelystä!
      Ne, jotka sitä juttua pitävät esimerkinä oikeudesta ja Heikolaan höyrähtäneenä, ovat Porin rumien tekojen puolustajia tai itse oikeuslaitoksen edustajia. Eivät uskalla tunnustaa virheitään eivätkä Heikolaa tunne. Tsemppiä Heikolalle!
      En kuitenkaan tiedä, miten tämä Heikolan vuosia kestänyt haukkuminen liittyy laivat ja merenkulkuun muuten kuin itsepuolustuksena.

      • WoodRocks

        No nyt tämä Heikola toivottelee jo itselleen tsemppiä julkisessa mediassa ...!

        Ei ole hyvin asiat Jokkella --> pakkohoitoon ?


      • CA1
        WoodRocks kirjoitti:

        No nyt tämä Heikola toivottelee jo itselleen tsemppiä julkisessa mediassa ...!

        Ei ole hyvin asiat Jokkella --> pakkohoitoon ?

        Vastaus nimimerkille "en ymmärrä"
        Että kuunari Koivisto keskustelu edelleen pyörii Suomi 24:llä johtunee juuri siitä että sitä on käyty täällä jo vuonna 2007 ja oikeuslaitos lokakuussa 2007 erinomaisen selkeästi osoitti kaikille että se ei halua kuulla Jouko Heikolan näkökulmaa heittämällä Jouko Heikolan ulos oikeussalista.Niskurointia?


      • 4
        CA1 kirjoitti:

        Vastaus nimimerkille "en ymmärrä"
        Että kuunari Koivisto keskustelu edelleen pyörii Suomi 24:llä johtunee juuri siitä että sitä on käyty täällä jo vuonna 2007 ja oikeuslaitos lokakuussa 2007 erinomaisen selkeästi osoitti kaikille että se ei halua kuulla Jouko Heikolan näkökulmaa heittämällä Jouko Heikolan ulos oikeussalista.Niskurointia?

        Jouko Heikolan heittäminen ulos Suomi 24:ltä ei olisi huono juttu sekään, kaikki on kerrottu jo tuhansia kertoja täälläkin.


      • Dabra
        4 kirjoitti:

        Jouko Heikolan heittäminen ulos Suomi 24:ltä ei olisi huono juttu sekään, kaikki on kerrottu jo tuhansia kertoja täälläkin.

        Luin Tuulikki Soinin kirjaa Sotasaalis ja löysin vertauskohtia kun mietin miten petsamolaisia kohdeltiin talvisodan ja jatkosodan aikaan. Vertailin J. Heikolan läheisten tuntemuksia petsamolaisten tuntemuksiin kun he joutuivat kahden suuren vastustajan, Saksan ja Venäjän välille moukaroitaviksi.
        Soini kirjoitti näin petsamolaisten tuntemuksista: "On raskasta ajatella, että me petsamolaiset olisimme olleet vain taakka isänmaalle, vähäinen roskaväki josta on kuin vasiten yritetty päästä"
        Välittäjä LKV näissä ketjuissa vahvistaa tunnetta että vertailukelpoisia tuntemuksia on. Välittäjä LKV aivan häpeilemättä kirjoittaa että J. Heikola ja hänen talkoolaiset ovat oikeustoimikelvottomia.

        Petsamosta pelastettu arkisto siirrettiin Kalajoelle ja valtiovalta ryhtyi syynäämään kuka petsamolaisista oli ollut sopimattoman läheisissä tekemisissä saksalaisten kanssa.

        Kuunari Koivisto yhdistyksen arkisto ja J. Heikolan henkilökohtainen arkisto hävitettiin valtion, ulosoton, toimesta,kai vahingossa. Kun niin monta kokkia oli häätöä toteuttamassa, niin kokkien kauhat sekoilivat. Syntyi sekametelisoppa, josta syyttätä edelleen yrittää saada kasaan syytteen J. Heikolan vastattavaksi.

        Niinhän syyttäjän tulee toimia. Eihän ole mahdollista että ravinto- anteeksi
        komentoketjussa huipulla olevat tekevät virheitä, kyllä virheistä on oikeustoimikelvottomien vastattava. Sama se kuka virheen on tehnyt, eix vaan, Välittäjä LKV. Ja onhan täysin ennenkuulumatonta että ravinto- anteeksi
        komentoketjun huipulla kukaan tekisi virheitä. Tai tunnustaisi virheensä.
        Se olisi IHME.


      • 24
        Dabra kirjoitti:

        Luin Tuulikki Soinin kirjaa Sotasaalis ja löysin vertauskohtia kun mietin miten petsamolaisia kohdeltiin talvisodan ja jatkosodan aikaan. Vertailin J. Heikolan läheisten tuntemuksia petsamolaisten tuntemuksiin kun he joutuivat kahden suuren vastustajan, Saksan ja Venäjän välille moukaroitaviksi.
        Soini kirjoitti näin petsamolaisten tuntemuksista: "On raskasta ajatella, että me petsamolaiset olisimme olleet vain taakka isänmaalle, vähäinen roskaväki josta on kuin vasiten yritetty päästä"
        Välittäjä LKV näissä ketjuissa vahvistaa tunnetta että vertailukelpoisia tuntemuksia on. Välittäjä LKV aivan häpeilemättä kirjoittaa että J. Heikola ja hänen talkoolaiset ovat oikeustoimikelvottomia.

        Petsamosta pelastettu arkisto siirrettiin Kalajoelle ja valtiovalta ryhtyi syynäämään kuka petsamolaisista oli ollut sopimattoman läheisissä tekemisissä saksalaisten kanssa.

        Kuunari Koivisto yhdistyksen arkisto ja J. Heikolan henkilökohtainen arkisto hävitettiin valtion, ulosoton, toimesta,kai vahingossa. Kun niin monta kokkia oli häätöä toteuttamassa, niin kokkien kauhat sekoilivat. Syntyi sekametelisoppa, josta syyttätä edelleen yrittää saada kasaan syytteen J. Heikolan vastattavaksi.

        Niinhän syyttäjän tulee toimia. Eihän ole mahdollista että ravinto- anteeksi
        komentoketjussa huipulla olevat tekevät virheitä, kyllä virheistä on oikeustoimikelvottomien vastattava. Sama se kuka virheen on tehnyt, eix vaan, Välittäjä LKV. Ja onhan täysin ennenkuulumatonta että ravinto- anteeksi
        komentoketjun huipulla kukaan tekisi virheitä. Tai tunnustaisi virheensä.
        Se olisi IHME.

        Heh, eipä ole heikola Petsamosta kotoisin. Ei liene päässyt edes Suopon kortistoon vielä.


      • MIKAJA/LEIRUU
        4 kirjoitti:

        Jouko Heikolan heittäminen ulos Suomi 24:ltä ei olisi huono juttu sekään, kaikki on kerrottu jo tuhansia kertoja täälläkin.

        Numeropoikien vaikeneminen on ollut positivinen asia näissä ketjuissa silloin kun he lakkasivat metsästämästä rehellistä miestä kettuterrierien avulla.
        Nyt minulla on vahva kutina että vaikeneminen ei riitä.
        Kansalauluilla ei ollut toivottua aktivointivaikutusta ja myönnän että sekä 12 että 17 eivät juuri kaiketi ole kovin aktiivisia näissä ketjuissa olleetkaan.
        Muistutan numeropoika nelosta siitä että vastuun kantaminen omista vääristä arvioinneista ei onnistu vaikenemalla , enää nyt nettiaikoina.


    • Talkolainen

      Toivottavasti Heikola saa oikeutta vaikka ei tämä maa ole oikeusvaltio. Tämä on suomalainen hyvävelimafia ja Porin toimet olivat Heikolan, Koivisto-yhdistyksen ja Koiviston tuhoamisessa sen mukaiset. Sairasta virkamiestoimintaa sekä Porin kaupungilta että valtiolta. Järjetöntä! Oiva esimerkki siitä oli mm. se, ettei mistään neuvoteltu, tuhottiin ja valehdeltiin!. Mitään eri jätetty, kuten Porin oma juristi jo ennen tuhoa lupasi.

      • Antti Perajärvi

        Jouko, et Sinä ketään saa enää uskomaan omiin väitteisiisi vaikka vaihdatkin nimimerkkiä...


      • Rouva Kuopiosta
        Antti Perajärvi kirjoitti:

        Jouko, et Sinä ketään saa enää uskomaan omiin väitteisiisi vaikka vaihdatkin nimimerkkiä...

        Onkohan Piimällä, Talkolaisella ja muilla samanhenkisten nimimerkkien kirjoittajilla todella noin paljon kannattajia mitä tuo peukutusten määrä esim. eo. Talkolaisen viestissä antaa ymmärtää? Kirjoitetusta palautteesta ja viestien lukumäärälaskureista saa kyllä aivan toisen kuvan. Itse veikkaisin tässä tapauksessa mieluumminkin taitavaa IP-osoitteen rajoituksen kiertokeinoa (normaalisti vain yksi peukutus/ip/viesti on mahdollista)...


      • Näin on
        Rouva Kuopiosta kirjoitti:

        Onkohan Piimällä, Talkolaisella ja muilla samanhenkisten nimimerkkien kirjoittajilla todella noin paljon kannattajia mitä tuo peukutusten määrä esim. eo. Talkolaisen viestissä antaa ymmärtää? Kirjoitetusta palautteesta ja viestien lukumäärälaskureista saa kyllä aivan toisen kuvan. Itse veikkaisin tässä tapauksessa mieluumminkin taitavaa IP-osoitteen rajoituksen kiertokeinoa (normaalisti vain yksi peukutus/ip/viesti on mahdollista)...

        Täytyy myös huomioida peukutuksen kohdalla oleva ohjelmointivirhe.


      • yxi rantojen kulkija
        Rouva Kuopiosta kirjoitti:

        Onkohan Piimällä, Talkolaisella ja muilla samanhenkisten nimimerkkien kirjoittajilla todella noin paljon kannattajia mitä tuo peukutusten määrä esim. eo. Talkolaisen viestissä antaa ymmärtää? Kirjoitetusta palautteesta ja viestien lukumäärälaskureista saa kyllä aivan toisen kuvan. Itse veikkaisin tässä tapauksessa mieluumminkin taitavaa IP-osoitteen rajoituksen kiertokeinoa (normaalisti vain yksi peukutus/ip/viesti on mahdollista)...

        Mitä rouva kuopiosta tai Ritva mahtaa tarkoitta sillä onko Heikolalla tuttuja tai tukijoita? Kai hänellä on tuttuja ja mukana kärsijöitä tukuttain kaiken sen rikollisuuden jälkeen, jota Pori ja valtio harjoitti Reposaaren Perinnevenetelakan häädön aikana. Raukat lähtivät ja ystävät jäivät, tosiystävät tukemaan. Raukat jäivät tänne haukkumaan.


    • ihana 33

      Heikola kunnon mies, koska puolusti omaa näkemystään määrätietoisesti. Ihana oli seurata hänen "esiintymistään".

      • Ei auta enää

        Heikola on myöhässä, vaikka olisi kuinkakin oikeassa..... R.I.P.


      • MIKAJA/LEIRUU
        Ei auta enää kirjoitti:

        Heikola on myöhässä, vaikka olisi kuinkakin oikeassa..... R.I.P.

        Vastaus kommenttiin 23.7.2011
        Hyvä "Apsoj" 27.11.2011 (kommentti ketjussa Kaljaasi Ihana)
        R.I.P, free Räpsöö
        R.I.P., boredom
        Ei ole koskaan liian myöhäistä pyytää anteeksi virheitä ja oikaista vääryydet.
        Sitä vartenhan meillä on omatunto.
        Sitä varten yhteiskunnassa on oikeuslaitos, eikö totta?
        Jos joku on erehtynyt luulemaan että oikeuslaitos on perustettu edunvalvontaa harjoittamaan, hän on surkeasti väärässä


      • Uuriel
        MIKAJA/LEIRUU kirjoitti:

        Vastaus kommenttiin 23.7.2011
        Hyvä "Apsoj" 27.11.2011 (kommentti ketjussa Kaljaasi Ihana)
        R.I.P, free Räpsöö
        R.I.P., boredom
        Ei ole koskaan liian myöhäistä pyytää anteeksi virheitä ja oikaista vääryydet.
        Sitä vartenhan meillä on omatunto.
        Sitä varten yhteiskunnassa on oikeuslaitos, eikö totta?
        Jos joku on erehtynyt luulemaan että oikeuslaitos on perustettu edunvalvontaa harjoittamaan, hän on surkeasti väärässä

        Luuletko sinä, lapsi, että sinua sinun monisanaisuutesi vuoksi kuullaan.


      • MIKAJA/LEIRUU
        Uuriel kirjoitti:

        Luuletko sinä, lapsi, että sinua sinun monisanaisuutesi vuoksi kuullaan.

        kuule,"isä". Minua kuullaan rehellisyyteni takia.


      • Hupsista!
        MIKAJA/LEIRUU kirjoitti:

        Vastaus kommenttiin 23.7.2011
        Hyvä "Apsoj" 27.11.2011 (kommentti ketjussa Kaljaasi Ihana)
        R.I.P, free Räpsöö
        R.I.P., boredom
        Ei ole koskaan liian myöhäistä pyytää anteeksi virheitä ja oikaista vääryydet.
        Sitä vartenhan meillä on omatunto.
        Sitä varten yhteiskunnassa on oikeuslaitos, eikö totta?
        Jos joku on erehtynyt luulemaan että oikeuslaitos on perustettu edunvalvontaa harjoittamaan, hän on surkeasti väärässä

        Kerro tuo pyövelille tai kuolamantuomion langettaneelle tuomarille.


      • MIKAJA/LEIRUU
        Hupsista! kirjoitti:

        Kerro tuo pyövelille tai kuolamantuomion langettaneelle tuomarille.

        No jaa, tämähän on NETTIVÄITTELYÄ


      • r. Häpsälä
        Hupsista! kirjoitti:

        Kerro tuo pyövelille tai kuolamantuomion langettaneelle tuomarille.

        Itse asiassa "pyöveli" tai "kuolamantuomion langettanut tuomari" voisi itse kysellä että missä vaiheessa Vaasan hovioikeudessa maaliskuussa 2012 sille hovioikeuteen siirretyt valitukset parista tuomiosta tai käräjäoikeuden päätöksestä ovat.


      • Uuriel
        MIKAJA/LEIRUU kirjoitti:

        kuule,"isä". Minua kuullaan rehellisyyteni takia.

        Matt. 23-12


    • iso d

      missäs se heikola nykyään vaikuttaa lenaxin kanssa, voisin poiketa juttusilla?

    • Kuunariton

      Raumalla petäjäksen telakan vieressä Willa Talbon rannassa näkyy kuunari makaavan!

    • petäjäs-man

      Koska se saadaan Raumalta häädettyä, olisi aika jo häipyä ettei...

      • Sinn jää

        Purjerooomun raato veronmaksajil riemuks.


    • Heh heh!

      Eipä ole hänenkään elämänsä valunut hukkaan. Pääsi tänne keskusteluaiheeksi.

    • Jumpe!

      Kyllä yhdestä kylähullusta riittää puhetta!

      Onneksi ei ollut suurempi kylä.

      • turklain

        Puhetta kyllä mahtuu - teot ovat sitten eri asia. Miten sen Lenax-hylyn asiantila on tällä hetkellä, onko siitä merelle vai jääkö makaamaan talveksi sinne lahteen?


      • Jumpe!
        turklain kirjoitti:

        Puhetta kyllä mahtuu - teot ovat sitten eri asia. Miten sen Lenax-hylyn asiantila on tällä hetkellä, onko siitä merelle vai jääkö makaamaan talveksi sinne lahteen?

        Hei. onks sillä mitään väliä?

        On tässä maassa todellisiakin ongelmia.


      • Homppe!
        Jumpe! kirjoitti:

        Hei. onks sillä mitään väliä?

        On tässä maassa todellisiakin ongelmia.

        No painu äänestyskoppiin äläkä täällä "ääntäsi anna". Kaikki Heikola-ketjut ovat lähinnä viihdettä, eivät ratkaise kenenkään ongelmia!


      • Voi humpe!
        Homppe! kirjoitti:

        No painu äänestyskoppiin äläkä täällä "ääntäsi anna". Kaikki Heikola-ketjut ovat lähinnä viihdettä, eivät ratkaise kenenkään ongelmia!

        Mitäpä jos puhuttaisiin todellista asiaa aiheena Ojajärvi ja hänen troolarinsa.


      • Voi typeryyttä !
        Homppe! kirjoitti:

        No painu äänestyskoppiin äläkä täällä "ääntäsi anna". Kaikki Heikola-ketjut ovat lähinnä viihdettä, eivät ratkaise kenenkään ongelmia!

        Heh, heh! Eikös ne julkkis "KANSANEDUSTAJIEN?" touhutkin ole lähinnä niinkuin viihdettä, mutta kukas maksaa heidän mahtipalkat. Miettikää sitä vähän ja myös sitä että olisko aihetta arvostellla myös heitä ja heidän suojatyöpaikkaansa, mikä kuluerä heistä syntyy veronmaksajille !
        Ei voi puhua samana päivänäkään niistä menoista kuin yhden merimiehen asioista.


      • 3ynnä5
        Voi typeryyttä ! kirjoitti:

        Heh, heh! Eikös ne julkkis "KANSANEDUSTAJIEN?" touhutkin ole lähinnä niinkuin viihdettä, mutta kukas maksaa heidän mahtipalkat. Miettikää sitä vähän ja myös sitä että olisko aihetta arvostellla myös heitä ja heidän suojatyöpaikkaansa, mikä kuluerä heistä syntyy veronmaksajille !
        Ei voi puhua samana päivänäkään niistä menoista kuin yhden merimiehen asioista.

        "merimiehen"

        merimiehen?


      • Heikolan rakki
        Voi typeryyttä ! kirjoitti:

        Heh, heh! Eikös ne julkkis "KANSANEDUSTAJIEN?" touhutkin ole lähinnä niinkuin viihdettä, mutta kukas maksaa heidän mahtipalkat. Miettikää sitä vähän ja myös sitä että olisko aihetta arvostellla myös heitä ja heidän suojatyöpaikkaansa, mikä kuluerä heistä syntyy veronmaksajille !
        Ei voi puhua samana päivänäkään niistä menoista kuin yhden merimiehen asioista.

        Tämä ketju on nimeltään ...\laivat ja merenkulku\Heikola häädetty. Turistaan vain tässä aihepiirissä, Heikolan kohtalo on tarpeeksi kiinnostava, käyppä itte tuolla politiikka osiossa niin löydät "kohtalontovereita" !


      • villalondon
        3ynnä5 kirjoitti:

        "merimiehen"

        merimiehen?

        merimiehen????????

        rantapummin, sanon minä. Suuri suu, pienet, olemattomat teot.


    • Voi jumpe!

      Kauankohan kestää?

      • Vielä hetkinen

        Huomasin, että saan tähän ketjuun sopivasti sadannen kommentin.
        Oli siksi pakko kiitellä oikeiden merimiesten avaraa maailmankatsomusta, josta hieno osoitus Heikolan ottaminen silmätikuksi.
        Eihän se hytin venttiilistä aukeava näkymä aina niin laaja ole ollut.
        Toisaalta, suosittelisin uudelleen luokittelua eritasoisiin merimiehiin, jonka jo kertaalleen olen muinoin tehnyt.
        Hieman myös suvaitsevaisuutta. Suomesta on pikkuhiljaa loppumassa niin laivat, kuin etenkin merimiehet. Tarkoittaa siis katastrofia tälle palstalle, jos vain oikeiden merimiesten kirjoittelut hyväksytään.
        Tsemppiä ja menestystä kaikille!
        Toivoo: Melkein oikea ex merimies.


    • hakriiiro

      Jouko, Itse teit itsesi kaikkien silmätikuksi noilla jatkuvilla parkumillisasi. Että osaa aikuinen mies noinkin valittaaa eri nickeillään. Niistä sinun on turha väittää vastaan. Olet jo sen verra höperö, että käsiala paljastaa.
      Merimiesten maailmankatsomus on edelleen avara ja jopa maailmoja hipova, mutta betonisen kuunarin ja lahon troolarin "ns kipparin " mielipide ei paljoa kostuta tätä palstaa. On kuihduttanut tämän lähinnä hölmöä Heikolaa seuraavaksi vittuilupalstaksi. Niin se vain on ja valehtele vain lisää, se sulta onnistuu.

    • MIKAJA/LEIRUU

      hakriirolle ja muille valehteluexperteille ennenkaikkea "numeropojille".
      Kansakunnan sylkykupiksi joutuminen on mielenkiintoinen ilmiö. Rankka sitä yksilöä kohtaan joka sellaiseen asemaan joutuu. Luin äskettäin Väinö Tannerin vaimon elämänkertaa. Linda Tanner tiesi myös miltä tuntui kun kaikki mitä mies oli tehnyt muuttui vastakohdakseen. Tanner oli mm. puolustanut parhaan kykynsä mukaan juutalaisia. Mutta poliittisien tuulien kääntyessä hänen taakakseen vain sitten lisättiin myös juutalaisvastaisuus.

      Jo lokakuussa 2007, kun J. Heikola ensimmäisen kerran paljasti valehtelevan virkamiehen Poin käräjäoikeudessa ja tuli siitä hyvästä ulosajetuksi käräjäsalista, asiat Satakunnassa olivat jo menneet siinä määrin "viturallaa" että kestänee vielä vuosikausia ennenkuin poliittinen ja virkamieseliitti Suomessa tunnistaa J. Heikolassa rehellisen miehen jolla on varaa kertoa kuinka asiat menivät Reposaaressa syksyllä 2006 - talvella 2007.

      Nettiväittelijöiden tehtävä lienee erottaa toisistaan valehtelu ja panettelu. Siihenkin menee aikaa ja siksi tämä kuunariasia vain pysyy pinnalla netissä, eller hur, Uuriel?

      • Näin on!

        Käsiteltävässä asiassa toden puhujaa ei ole koskaan ajettu ulos käräjäsalista. Nyt kyseessä oli perusteeton herjaus ja siitä sietääkin rapsahtaa.


    • MIKAJA/LEIRUU

      Syytöksesi on äärimmäisen VAKAVA, sen ymmärtänet ITSEKIN.
      Ilmeisesti juuri tuon asenteen takia tämä kuunariasia oli pakko saada uudelleen leivättömän pöydän ääreen.
      Tästä todella juuri eksaktisti on kysy eli kuka valehteli?
      Onneksi meillä on tämä Suomi 24:n nettioikeudenkäynti. Muuten asia olisi jäänyt haudatuksi viraston pölyihin

      • J. Ketkula

        Hah hah.. miten sinä luulet täällä saavasi oikeutta varsinkin, kun kaikki ovat sinua vastaan? Unelmoitko kenties, että jokin näitä paskapalstoja lukeva miljonääri saa fiksaation, että sinut on ryöstetty Reposaaressa ja korvaa sinulle ja "kumppaneillesi" kaiken (mm. kuunari Koivisto oli mielestäsi 2 milj. euron arvoinen, hö hö).

        Kyllä se asia on niin, että oikeuslaitos on tapauksesi käsitellyt ja todennut kaikki ruikutuksesi aiheettomaksi. Se tie on loppuun käyty, olisit vain toiminut ryhdikkäämmin v. 2006! Taisit vaan vetää lonkkaa Koiviston punkassa, vaikka telakka "laivat" oli määrätty siirrettäväksi. Pakkohuutokauppa oli täysin omaa syytäsi.

        Nyt kun makaat siellä Petäjäksen mudassa, yritä edes kirjoittaa ne kirjasi. Ei niistä sinulle mitään hyötyä tule olemaan, mutta suurta huvia joillekin pelleilyjäsi seuranneille :)


      • Voi typeryyttä...
        J. Ketkula kirjoitti:

        Hah hah.. miten sinä luulet täällä saavasi oikeutta varsinkin, kun kaikki ovat sinua vastaan? Unelmoitko kenties, että jokin näitä paskapalstoja lukeva miljonääri saa fiksaation, että sinut on ryöstetty Reposaaressa ja korvaa sinulle ja "kumppaneillesi" kaiken (mm. kuunari Koivisto oli mielestäsi 2 milj. euron arvoinen, hö hö).

        Kyllä se asia on niin, että oikeuslaitos on tapauksesi käsitellyt ja todennut kaikki ruikutuksesi aiheettomaksi. Se tie on loppuun käyty, olisit vain toiminut ryhdikkäämmin v. 2006! Taisit vaan vetää lonkkaa Koiviston punkassa, vaikka telakka "laivat" oli määrätty siirrettäväksi. Pakkohuutokauppa oli täysin omaa syytäsi.

        Nyt kun makaat siellä Petäjäksen mudassa, yritä edes kirjoittaa ne kirjasi. Ei niistä sinulle mitään hyötyä tule olemaan, mutta suurta huvia joillekin pelleilyjäsi seuranneille :)

        J.Ketkulalle !

        Luule sinä vain kaikessa rauhassa että Jouko makaa Petäjäksen mudassa. Luuloon ilmeisesti perustuu sinun muutkin kirjoituksesi eikä todelliseen tietoon!


    • MIKAJA/LEIRUU

      sinulle, herra Ketkula, ei ole mitään käsitystä kuinka vakavan syytöksen nimimerkki "näin on" esitti. En osaa sinulle vastata mitään koska et tiedä kuka minä olen ja minkälaisia arvoja minä puolustan

      • J. Ketkula

        Sinä älypää, en pyytänytkään mitään vastausta, kertasin vain tapahtuneet lyhyesti.
        "Vakava syytös"... joopa joo, melkoinen vitsi.! Mahtaa nyt nimimerkkiä "näin on!" ihan kauheasti pelottaa!!

        Kaikki tietävät kuka olet, ei kukaan muu jaksa J.H.:ta sitkeästi puolustaa kuin J.H. itse !


      • Näin on!
        J. Ketkula kirjoitti:

        Sinä älypää, en pyytänytkään mitään vastausta, kertasin vain tapahtuneet lyhyesti.
        "Vakava syytös"... joopa joo, melkoinen vitsi.! Mahtaa nyt nimimerkkiä "näin on!" ihan kauheasti pelottaa!!

        Kaikki tietävät kuka olet, ei kukaan muu jaksa J.H.:ta sitkeästi puolustaa kuin J.H. itse !

        Siis niinku täh? Eihän kukaan ole minulle vastannut yhtään mitään enkä liioin ole yhtään ketään syytellyt.

        Menee ihan hervottomaksi!


      • J. Ketkula
        Näin on! kirjoitti:

        Siis niinku täh? Eihän kukaan ole minulle vastannut yhtään mitään enkä liioin ole yhtään ketään syytellyt.

        Menee ihan hervottomaksi!

        En sinua syyttänyt mistään, vastasin vain betonimaestron viestiin. Sorry, jos ymmärsit väärin


      • Näin on!
        J. Ketkula kirjoitti:

        En sinua syyttänyt mistään, vastasin vain betonimaestron viestiin. Sorry, jos ymmärsit väärin

        Ei mitiä hätiä.

        Enempihän täällä kyllä ymmärretään väärin. Siis niinku muutkin kuin minä.


      • CA1/CA1
        Näin on! kirjoitti:

        Siis niinku täh? Eihän kukaan ole minulle vastannut yhtään mitään enkä liioin ole yhtään ketään syytellyt.

        Menee ihan hervottomaksi!

        "...enkä liioin ole ketään syytellyt". Oletko tosiaan sitä mieltä että et ole ketään syytellyt kun eilen väittely alkoi siitä tapahtumasta lokakuussa 2007 kun J. Heikola ajettiin ulos oikeussalista.
        Etkö todellakaan huomaa syytöstä joka käy ilmi ensimmäisistä kommenteistasi?

        Tuollaisen ajattelemattomuuden seurausta on se että kuunariasia oli pakko uudelleen saada käräjille puitavaksi.

        Kirjoitan tämän kommentin nimimerkille "Näin on"


      • J. Kaikula
        CA1/CA1 kirjoitti:

        "...enkä liioin ole ketään syytellyt". Oletko tosiaan sitä mieltä että et ole ketään syytellyt kun eilen väittely alkoi siitä tapahtumasta lokakuussa 2007 kun J. Heikola ajettiin ulos oikeussalista.
        Etkö todellakaan huomaa syytöstä joka käy ilmi ensimmäisistä kommenteistasi?

        Tuollaisen ajattelemattomuuden seurausta on se että kuunariasia oli pakko uudelleen saada käräjille puitavaksi.

        Kirjoitan tämän kommentin nimimerkille "Näin on"

        Väität, että jonkun nettikommentin takia alkoi (alkaa) oikeuskäsittely?

        lainaus:
        "Käsiteltävässä asiassa toden puhujaa ei ole koskaan ajettu ulos käräjäsalista. Nyt kyseessä oli perusteeton herjaus ja siitä sietääkin rapsahtaa."

        OHHOH, hurja solvaus! Lenax-väellä on kyllä paukut tosi vähissä nyt.


    • MIKAJA/LEIRUU

      tuo "näin on" nimimerkin johtopäätös on varmasti oikeaan osunut ja on oikeaan osuva vielä monta kertaa.

      Syytös jonka "näin on" alkajaisiksi esitti on niin vakava että emme päässeet edes pintaa raapaisemaan tänään. Luultavasti tämä keskustelu jatkuu...

    • J. Neitilä

      Kuunari Koivisto -yhdistys haukkasi paskaa tekemällä vuokrasopimuksen jossa on molemminpuolinen 3 kuukauden irtisanomisaika! Kun Pori irtisanoi vuokrasopimuksen, he heltyivät vielä antamaan lisäaikaakin muuttoa varten. Tyhmempikin luulisi, että EDES irtaimisto olisi saatu vietyä pois.

      Mitä ilmeisimmin Heikola munasi siinä, että odotti ihmettä tapahtuvaksi, ts. että Porin kaupunki tulee toisiin ajatuksiin eikä toteutakaan aikeitaan. Sen takia siellä Koiviston punkassa vain löhöttiin, eikä ryhdytty laillisen irtisanomisen edellyttämiin toimenpiteisiin. Totta kai se harmittaa tissi-inssiä jälkeenpäin, että teki pahan virhearvion, jota oli myöhäistä korjata kun pakkohuutokauppa alkoi.

      Vielä 5:n vuoden jälkeen katkera ja varmaan hautaan asti.

    • r. Häpsälä

      analyysi
      Kävikö niin että MIKAJA/LEIRUUN ärhäkkä provo sai aikaan tällaisen juupas-eipäs väittelyn. Näitähän on jo ollut tuhatkunta matkan varrella. Oliko tarkoitus provosoida?
      Mutta se kysymys joka tässä jäi vähän varjoon on tärkeä.
      Miksi tämä väittely ei rauhoitu?
      Johtuuko se siitä että VALEHTELU vieläkin kuuluu siihen työarsenaaliin jota viranomaiset käyttävät kuunariasiassa?
      Veikkaan sitä syyksi.

      • H. Kaikula

        Kaikesta, aivan niin, kaikesta käy ilmi että itse SINÄ Jouko Kullervo Heikola valehtelet. Ehkä se on tauti ,johon ei parannusta löydy. Esim. tuo kaikki "perinnetelakan" "omaisuus" mitä yllä on lueteltu. Bullshit..!


    • CA1/CA1

      totuus on jo tullut ilmi, ei sitä enää nettimanipuloinnin avulla voi salata. Telakalla oli paljon veneitä. Kuunarissa oli paljon irtaimistoa.
      Kiire tyhjennyksessä tuli siitä kun niin moni halusi telakalla ja kuunarissa olevaa irtaimistoa ottaa haltuunsa. Eihän sitä tietysti ääneen voinut sanoa, ei ehkä edes vaimolle tunnustaa.
      Eikä sitä nettiin voi kirjoittaa. J. Keikkula ym. kirjoittavat sen mitä he toivivat olevan totta. Mutta toive ei totuudeksi muutu.

      Joten kaikulat ym keikkulat, antakaahan jo olla. Monta vuotta jaksoitte puolustaa valehtelijoita mutta kun pää tulee vetävän käteen aina.

    • J. Kaihola

      Oikeutta ette täältä palstoilta saa, se on varma. Pelkkää ajanhukkaa, mutta jos siellä Lenaxissa/Kaarinassa ei ole mitään tärkeämpääkään tekemistä, niin...

      • Jatkoa edelliseen

        ... voisitte sitten käydä vessassa ulostamassa.


    • r. Häpsälä

      olen samaa mieltä kanssasi: oikeutta näillä palstoilla ei saa.

      Joskus vääryys ja tiedonkulun esteet muodostavat niin suuren ongelman että näissä vitjoissa on pakko kirjoittaa

    • Ganaalin parttal

      Eikö sitä nyt vihdoinkin saada täältä Raumalta häädettyä? Miksei sitä lotjaa hinata pois, eikö ole omistajalla fyrkkaa?

      • tyhmyys tiivistyy

        tyhmä! luuletko että sellainen toimenpide jonkin ongelman ratkaisisi?


      • lufyfufjklh
        tyhmyys tiivistyy kirjoitti:

        tyhmä! luuletko että sellainen toimenpide jonkin ongelman ratkaisisi?

        Fiksu! **tuttaa semmoinen loinen ilmaa pilaamassa.


    • Anonyymi

      Jos joku sattuu lukemaan niin tiedoksi, että ilmeisesti H:n viimeiseksi "laivaksi" jäänyt Lenax on tuolla yhdellä huutokauppasivustolla ulosmitattuna myytävänä. Huonossa ja suttuisessa kunnossa kuvista päätellen ja siellä on maininta, että pysyy pinnalla vain pilssipumpun avulla.

      • Anonyymi

        Ulosottomiehen päätöksellä myyty huutishintaan 1600€. Siis vain 1600 euroa. Onhan siinä tietty mukana romudieselin runko, ikkunat, jotain luukkuja, mutta rungon hävitys maksanee reilusti enemmmän ellei se sitten varusteiden riisumisen jälkeen niinku vahingossa uppoa kesken hinauksen merelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulosottomiehen päätöksellä myyty huutishintaan 1600€. Siis vain 1600 euroa. Onhan siinä tietty mukana romudieselin runko, ikkunat, jotain luukkuja, mutta rungon hävitys maksanee reilusti enemmmän ellei se sitten varusteiden riisumisen jälkeen niinku vahingossa uppoa kesken hinauksen merelle.

        Lenax upposi 6.10 2021 Lappohjassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lenax upposi 6.10 2021 Lappohjassa.

        Osaatko kertoa legendan uppoamisen syytä ja mahdollisesti muuta sen loppuajoista, oliko vielä heikolalla vai ostiko joku sen yms?


    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6519
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4203
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2607
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1548
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe