Hotel Caloura resort

tuumailijana

Masseur ja muut azor-tietäjät,mitä osaatte kertoa ko. hotellista, sen sijainnista jne.

3

532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lomailija

      Sijainti hyvä - rannalla. Hieman etäällä kaupungista eli majoittuminen sinne edellyttää melkeinpä auton vuokraamista. En ole itse siellä majoittunut, mutta olen kuullut siitä pelkästään hyvää.
      Kannattaisi tuohon kysymykseen laittaa maa ja kaupunki, jotta muutkin tietäisivät, mistä kyse.
      Kyse siis Azoreilla sijaitsevasta hotellista.

    • Haukkaturisti

      Olin siellä kaksi viikkoa. Vanhoja kirjoituksiani varmaan löydät haulla. Siisti paikka. Miellyttävä ympäristö. Oli siellä illanviettoja ja elävää musiikkia, mutta ei se ole mikään biletyspaikka. Sitä kaipaavien kannattaa hakeutua keskustan hotelleihin. Bussit kulkevat noin km päästä "Ukkotorilta" (Aqua de Pau), josta löytyvät kaupat ja pankkiautomaatti. Matkatoimiston retkille bussit hakevat torilta. Sitä varten ei tarvitse omaa autoa. Taksi on halpa. Useimmat siellä näkyivät vuokraavan auton muutamaksi päiväksi, jotkut koko ajaksi. Itse pärjäsin hyvin ilman. Nämä ovat näitä makuasioita, Haluaako lomallaan herätä aaltojen kohinaan, kukon lauluun tai aasin hirnuntaan vai liikenteen meluun. Minä halusin edellistä enkä pettynyt.

    • Caloura Resort Hotel sijaitsee Calouran niemimaalla Lagoan kunnassa noin 17 km itään Ponta Delgadan kaupunkikeskuksesta. Caloura kuuluu hallinnollisesti Água de Pauhin. Caloura on paitsi luonnonkaunis myös rauhallinen, sillä alue on suhteellisen harvaan asuttua. Asutus on pitkälle vanhaa loma-asutusta.

      Bussit Ponta Delgadaan, Vila Franca do Campoon, Povoaçãohin ja Furnasiin kulkevat Água de Paun keskustan läpi, johon Calourasta on jonkin verran kävelymatkaa. Seudulla on jonkinasteisia korkeuseroja, mutta terveelle matkailijalle ne eivät tuota vaikeuksia.

      Mitään merkittäviä palveluja tai huveja ei Calourassa enempää kuin Água de Paussakaan ole. Ravintolan pari Água de Pausta löytää, samoin pikkukauppoja, minimercadoja.

      Calourasta on tällä palstalla kirjoiteltu viestejä runsaasti, tässä linkki näihin aikaisempiin viestiketjuihin:

      http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/caloura tid:5550?perpage=25&term_keywords=caloura

      Hotelleita ruhallisessa ympäristössä löytyy myös Ponta Delgadan pikkukaupungista. Liikenteen meluhaitoista sen hotelleille ei tällä palstalla ole tullut valituksia. Matkailijan on päätettävä, haluaako hän yöpyä paikassa, jossa on palveluja vai lähempänä luontoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2605
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1655
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1589
    8. 89
      1530
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      116
      1403
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe