OLEN PÄÄKAUPUNKISEUDULLA TOIMIVA ASUNNONVÄLITÄJÄ, HALUAN TUODA JULKI SEURAAVAN HAVAINNON AIVAN VIIMEVIIKOILTA. ASUNTOJEN HINNAT ON KÄÄNTYNEET LASKUUN. NYT EI OLE KYSYMYS MISTÄÄN PIENESTÄ NOTKAHDUKSESTA VAAN IHAN SELKEÄSTÄ HINTOJEN LASKUSTA. KEHYSKUNTIEN ISOT "PELTOLINNAT" ELI YLISUURET OMAKOTITALOT PELTOTONTEILLA EIVÄT KÄY KAUPAKSI. KERROSTALOHUONEISTOT PÄÄKAUPUNKISEUDULLA SEVÄÄKIN SELVEMPÄÄ HINTOJEN LASKUA. OLEN VÄLITTÄNYT KAIKENKOKOISIA ASUNTOJA PÄÄKAUPUNKISEUDULLA KOHTA 16VUOTTA JA VOIN SANOA ETTÄ NÄIN SELVÄÄ MARKKINOITTEN REAGOINTIA EI OLE NÄHTY SITTEN 90LUVUN LAMAN. NYT EI KANNATA OSTAA VAAN KANNATTAA ODOTTAA.
ASUNTOJEN HINNOISSA ON OLLUT JO PITKÄÄN LASKUPAINEITA JA NYT KESÄN JÄLKEEN ASUNTOJEN HINNAT ON LÄHTENEET VOIMAKKAASEEN LASKUUN. LÄHIKUUKAUSINA ASUNTOJEN HINNOISSA TAPAHTUU SUURI ROMAHDUS.
KIRJOITUKSENI TULEE POIKIMAAN PÄINVASTAISIA KOMMENTTEJA, NIITÄ KIRJOITTELEVAT NE KENELLÄ UHKAA JÄÄDÄ YLIHINTAINEN KALLIS ASUNTO KÄSIIN ELI MYYMÄTTÄ.
NYT KANNATTAA PISTÄÄ ASUNNONOSTO JÄIHIN JA ODOTTAA, SE KANNATTAA. HINNAT LASKEE RYMINÄLLÄ.
HUOMIO! ASUNNON OSTAJAT. HINNAT TIPPUU!!
LKV VÄLITTÄJÄ HTM
2
849
Vastaukset
- katsellaan.......
Niinhän siinä tulee käymään. Se onko kyseessä jo tämä talvi vai ensi en ole varma... mutta fakta on monet ikääntyvät myyvät asuntonsa lähivuosina ja se tulee jo vaikuttamaan asuntojen tarjontaan. Mutta ostaakko vielä kun hiukan reagoi vai kun asunnot ovat oikeasti edullisia eli kun korot alkaa nousta yli 5%... ei kiirusta
- Huutokauppaan siitä
Älä viitti huutaa, päätä alkaa särkeen. Oletko sitä paitsi saanut oikein fudut, kun kehottelet ihmisiä olemaan ostamatta? Otsikostasi päätellen saat kuitenkin elantosi tehdyistä kaupoista :) hyvää jatkoa vain valitsemallasi tiellä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1076788KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3826428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei623223Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521172728Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082360- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211687Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341535Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247