poliisien kyydissä 3

viluinen narttu

Kytän kieli teki edelleen tuttavuuttaan nyt jo selvästi pystyssä jököttävän nännini ympärillä. Päätään nostaen hän sanoi toiselle poliisille:"Katos vaan,misu alkaa tosiaan lämmetä, eiköhän tässä vielä päästä sopimukseen kunhan hetki jatketaan", ja laski huulensa uudelleen näykkimään nänniäni. Huulien kosketus lähetti kaikkea muuta kuin epämiellyttäviä väreitä pitkin selkärankaani, vatsanpohjassa kipristeli, ja tunsin,kuinka pikkuhousuissani kosteus pikkuhiljaa levisi. En halunnut myöntää itselleni, saati vielä vähemmän näille kahdelle paskalakille, että minua alkoi himottaa.

Toinen poliisi katseli vierestä,kuinka hänen kaverinsa nuoli ja hyväili rintojani, ja sanoi sitten:"Annapas,kun minäkin vähän maistan misun tisukkaa,jospa se alkaisi jo pikkuhiljaa rauhottua,ja saisit vaikka uittaa tuonne somaan suuhun sitä kulliasi." Boxerisillaan oleva poliisi nousi jalkojeni välistä lattialta,ja asettui viereeni seisomaan ja hyväili käsillään hiuksiani samalla, kun toinen kyttä laskeutui vuorostaan kontilleen jalkojeni väliin. Kyttä levitti jalkojani enemmän levälleen ja nosti minihameen helman ylöspäin,niin että pikkuhousuni pilkottivat sukkien yläpuolella. Kytän huulet painuivat nännille, ja hän näykki hampaillaan hetken vuoroin toista ja toista nänniä. Samalla hänen kätensä liukui pitkin sukan verhoamaa säärtäni, kohti reisien yhtymäkohtaa. Päästyään reiden juureen, paljaalle iholle, hän nipisti varovasti paljasta ihoa, ja painoi sitten kätensä alushousujen peittämää tussuani vasten. "Mitäs,mitäs",kyttä tuumasi:"täällähän on tytöllä pikkuhousut jo ihan kosteana, taitaa olla misulle mieleistä sittenkin tämä puuha?"

Boxerisillaan olevalle kytälle se oli merkki,jota tämä oli kaiketi jo odottanutkin. Liina otettiin suustani pois, ja kyttä kiskaisi boxerinsa alas. "Nyt tyttö, imepäs vähän poliisisedän kullia, niin että saadaan nämä maksuhommat hoidettua", kyttä sanoi ja tökki kulliaan vasten tiukasti kiinni olevia huuliani. Puistelin päätäni kieltäytymisen merkiksi,mutta toisen kytän liu'utellessa sormensa sisään pikkuhousun kuminauhan alle,löytäessä kostean pikkureikäni ja kovana sykkivän klitorikseni, en voinut kuin ähkäistä ja avata suuni.

Poliisi työnsi kullinsa huulieni väliin, ja alkoi hitaasti liikutella sitä edestakaisin suussani. Molemmin käsin hän piti kiinni päästäni, että en varmasti päässyt kauemmaksi taikka karkuun, kun kulli upposi pohjaan asti kurkkuuni,armotta kitalakea vasten. Yritin epätoivoisesti vetää henkeä joka kerta, kun kulli vetäytyi ulommas suustani, etten olisi tukehtunut, sillä kytän kulli ei ollut mitään pientä sorttia.

Toinen kyttä oli tällä aikaa pujotellut, nyt jo minun jonkinasteisella avustuksellani (nostin peppua kiltisti) pikkuhousut jalastani, ja vetänyt peppuani penkillä vielä hieman eteenpäin, päästäkseen tutustumaan märkään pikku kolooni lähemmin. Kytän sormet levittelivät häpyhuuliani, ja kieli tutki klitorista, huulien välillä leikkisästi näykkiessä klitoriksen väliinsä. Kytän sormi työntyi hitaasti märkään pilluun sisälle, ja kielen jatkaessa nuolemistaan, kyttä liikutti sormeaan edestakaisin pillussani.

Nyt minä jo pyöritin vinhasti peppuani kytän sormea vasten, ja vatsanpohjassa tunsin, kuinka orgasmi kutkutteli ja teki tuloaan. Hiljaa mielessäni ajattelin, että tämä ei voi olla totta.Kaksi poliisia raiskaa minua parasta aikaa,toinen suuhun ja toinen pilluun, ja minä nautin siitä kuin parempikin pikku lutka. Jalkojeni välissä oleva kyttä ilmeisesti huomasi, että aloin olla orgasmin partaalla, sillä hän veti sormensa ulos pillustani ja lakkasi kieleilemästä klitorikseni kanssa. Hän avasi housujensa vetoketjun, ja pudotti housut alas. Sitten hän kaivoi kullinsa esiin pikkuhousuistaan, ja alkoi työntää sitä sisääni.

Toinen poliisi jatkoi suuni panemista, seuraten samalla, miten toisen poliisin kulli upposi sentti sentiltä pienen pilluni sisään, venyttäen pientä reikää äärimmilleen. Kun kulli oli pohjaa myöten pillussani, kyttä alkoi liikkua sisälläni samaan tahtiin suussani pumppaavan kullin kanssa. Samalla kyttä kostutti sormensa pilluni mehuilla ja alkoi pyörittää sormeaan klitoriksellani.

Suussani kulliaan liikutteleva poliisi jatkoi liikkeitään, toinen käsi piteli edelleen tiukasti kiinni päästäni, ja toisella kyttä puristeli rintojani vuorotellen ja nipisteli välillä nännejäni, jotka eivät olisi voineet enää enempää huomiota vaatia osakseen.

Kytät panivat minua, vuoroin hitaasti liikutellen kullejaan pillussani ja suussani, ja sitten taas lisäten välillä vauhtia. Sormi klitoriksellani oli taitava, ja tunsin, ettei minun orgasmiani pitelisi enää mikään. Pyöritin peppuani vasten kytän kullia ja sormea, ja imin kuin hullu toisen kytän kullia suussani. Orgasmi lähti kuin hyökyaalto sisältäni, ja pilluni tuntui imevän kytän kulliin kahta tiukemmin kiinni. Kuin samasta merkistä kytät alkoivat panna minua mielettömällä vauhdilla. Ensin suussani oleva kyttä veti kullinsa ulos suustani, ja veteli kädellään pitkin kullinsa vartta, samalla kun kulli roiski nesteensä kasvoilleni ja rinnoilleni. Ja silloin myös pillussani olleen kytän kulli alkoi syökseä spermalastiaan pilluni uumeniin. Kytät huohottivat ja ähkyivät orgasmiensa vallassa, ja minä katselin silmät utuisina ympärilläni ähkiviä kyttiä.

Kun kytät olivat lauenneet, lattialla ollut kyttä nousi ylös, ja työnsi kullinsa vielä huulieni väliin ja kehotti minua nuolemaan kullinsa puhtaaksi. Nuolin kuuliaisesti viimeisenkin pisaran pilluni nesteissä ja spermassa olevasta kullista, ja sitten vielä toisenkin kytän kullin.

Kytät vetivät housut päällensä, ja päästivät sitten minut irti käsiraudoista. Toinen kyttä antoi suussani olleen liinan minulle ja kehotti minua siistimään itseni. Pyyhin kasvoni ja rintani, ja yritin napittaa paitaani, vaikkakin huonolla menestyksellä, koska melkein kaikki napit olivat jossain maijan lattialla. Kiskoin minihameen alas, pikkuhousujani en löytänyt, mihin lie olivat siinä touhussa joutuneet. Kun olin siistinyt itseni, kytät nousivat takaisin auton ohjaamoon, ja sitten maijan nokka käännettiin kohti kotiani.

Kotipihassa pelkääjän penkillä istunut kyttä tuli päästämään minut maijan takakontista ulos. Mutta ennen kuin päästi minut menemään, hän nappasi kiinni käsivarrestani. "Muistapa tyttöseni yksi pikku juttu", hän sanoi.Tuijotin kysyvästi kyttää silmiin. "Tästä jutusta on turha tehdä isompaa numeroa.Katsos meitä on kaksi yhtä vastaan, ja kuka uskoisi humalaista pikkulikkaa, jos jotain yrittäisit kehitelläkin.Ja sitä paitsi, nyt me tiedetään missä sinä asut, että parempi kun pidät visusti suusi kiinni". Sen jälkeen kyttä laski kädestäni irti, nousi autoon ja maija pyyhkäisi pihasta saman tien pois.

11

8135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      Ilo oli tuotakin lukea! Kiitos kirjoittajalle.. ;)

      • Ilmatar

        Kerrankin jotain hienoa luettavaa tällä palstalla, kiitokset kirjoittajalle! ps. Sattuispa mulle joskus noin!


      • [N-51]
        Ilmatar kirjoitti:

        Kerrankin jotain hienoa luettavaa tällä palstalla, kiitokset kirjoittajalle! ps. Sattuispa mulle joskus noin!

        Tämä on kauhean väkivaltaista, seksististä pahoinpitelyä, ja täällä on lapsiakin sillointällöin näitä lukemassa!! Miten kehtaat?! Aivan kamalaa!


      • *Elisa*
        [N-51] kirjoitti:

        Tämä on kauhean väkivaltaista, seksististä pahoinpitelyä, ja täällä on lapsiakin sillointällöin näitä lukemassa!! Miten kehtaat?! Aivan kamalaa!

        eikä se tarkoita sitä, että ihan oikeasti haluaisi sen tapahtuvan. Toivottavasti ymmärrät sen lukiessasi tarinoita. Ihmiset kiihottuvat erilaisista asioista ja sallittakoon se kaikille.

        Älä hyvä ihminen lue juttuja, joista et pidä. Tarkoitus on nauttia luetusta, ei tulla huonovointiseksi eikä kiusata itseään.

        Minusta juttu oli loistava, jatkahan samaan malliin kirjoitustyötä! =)


      • Lady Starlight
        [N-51] kirjoitti:

        Tämä on kauhean väkivaltaista, seksististä pahoinpitelyä, ja täällä on lapsiakin sillointällöin näitä lukemassa!! Miten kehtaat?! Aivan kamalaa!

        Herää hyvä ihminen, tämähän on vain fantasiaa! Jos on pipo noin kireällä, niin ei kannata tulla lukemaan näitä. Ja sitäpaitsi, eikös tuolla alkusivulla ole, että kielletty alle 18-vuotiailta? Jos penskat eksyvät tänne, niin omalla vastuullansa on jos saavat traumoja.

        Mutta tarinasta, se oli aivan loistava ja todella kiihottava. Lisää tämmöisiä, kiitos!


    • Miesh

      Laukean helposti, mutta tässä tekstissä laukesin HETI! nimittäin PAHOINVOINTI laukesi... AHH... OIH......... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH........


      Kuvottavaa.

    • miez

      jos treenatulta poliisilta haluat pamppua niin otappa yhteyttä...

      • aha

        ahhahhaaaaaaaaaaaaaaaa


      • Mimmi

    • Juup

      Älyttömän upeaa tekstiä!!!!

    • shinomaniac

      1. osa oli aika heikko tuon toiminnan osalta, mutta se vei tarinaa eteenpäin eli se oli aika hyvä. 2 & 3 osat olikin sit loistavia. Aika huonot perustelut, mutta..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      17
      923
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      47
      809
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      715
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      75
      710
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      45
      702
    6. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      33
      670
    7. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      106
      657
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      80
      644
    9. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      34
      589
    10. Olet tyylitajuton

      Ja ruma. En ole ikinä pitänyt ulkonäöstäsi. Et ole minun tyyppiäni millään tavalla. Puheesi on sellaista mongerrusta ett
      Ikävä
      25
      581
    Aihe