Asuntoja vuokrattavana........18 asunnosta 5 vapaana muissa lukee perässä VUOKRATTU. Ja tätä on usein, miksi vuokrattuja asuntoja ei poisteta listalta kuten muissa välitysfirmoissa tehdään?? Turhauttavaa...
Lännen vuokravälitys...
10
2679
Vastaukset
- seliliupoiko
Mä pierasin just. Nii joo vastaus. No ne ehtii painoon ennen kuin ehtii päivittyy tai jotain.
- Kyllä Kun Täyttä
lantaa näytti tekstisi olevan.Ei voinu erehtyä.....
- pettynyt00000
no itse ihan sairaan pettyny koko firmaan. sivuilla luki että on laminaatit ja kaikkee, varmaa 20% luvatusta ko. asunnossa oli -.-
- Luulottelen vain
Jotkut firmat haluavat antaa kuvan että heillä on myynnissä valtava valikoima tuotteita, tai vuokralla vaikka miten paljon, vaikka ei olisikaan?
Antaa firmasta sellaisen kuvan että nyt hei sinne pistämään meidänkin kanakoppi vuokralle noi saa sen menemään heti ja toisaalta vuokralaiselle tulee kuva että hei nyt on satamäärin asuntoja vuokralla senkuin vain valittemaan? - paskaa käteen
Eivätkä vaivaudu vastaamaan näyttöpyyntöihin saati sähköposteihin. Eivät myöskään vaivaudu päivittämään sivujaan.
- mitvittuu
tämä!
viikko sitten tein näyttöpyynnön ja kun mitään ei kuulunut niin soitin ja sain kuulla että molemmat mennyt ja toisesta eilen tehty paperitkin.
- Osta stana oma.
No, montakos asuntoa kerralla haluaisit vuokrata? 5 vai 18? Vai pitäisikö sua varten olla aina asuntoja näytillä niin kuin perunoita kaupassa.
Olematonta valittamista. - Herman-setä
Olen hankkinut kaksi vuokra-asuntoa tämän firman kautta ja mitään ongelmia ei ole ollut, kaikki sujunut niinkuin pitääkin. Ehkä syynä on se että minulla on maksukyky ja luottotiedot kunnossa. Ymmärrän aloittajaa, tottaikai se vituttaa ja on vuokravälitysfirman vika jos luottotiedoton ei saa haluamaansa asuntoa tai joku kohde ei täytä sossuntakaaman korkeita vaatimuksia.
- Anonyymi
Hyvä Herman-setä, kyllä vika oli Lännen Vuokravälityksessä. Siinä vain meni muutama vuosi, että asia paljastui...
- Anonyymi
fuokrasin tähtisilmästä asunnon mutta oli perseestä naapurin ämmä. kun se tuli kotiin öisin klo 01 jälkeen niin yhteisestä ilmanvaihtoventtiilistä sumutti jotain meidän puolelle yöllä. 4 krs. vuokrasi lukaali.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331458