Lännen vuokravälitys...

,-,-,-

Asuntoja vuokrattavana........18 asunnosta 5 vapaana muissa lukee perässä VUOKRATTU. Ja tätä on usein, miksi vuokrattuja asuntoja ei poisteta listalta kuten muissa välitysfirmoissa tehdään?? Turhauttavaa...

10

2679

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seliliupoiko

Mä pierasin just. Nii joo vastaus. No ne ehtii painoon ennen kuin ehtii päivittyy tai jotain.

• Kyllä Kun Täyttä

lantaa näytti tekstisi olevan.Ei voinu erehtyä.....

• pettynyt00000

no itse ihan sairaan pettyny koko firmaan. sivuilla luki että on laminaatit ja kaikkee, varmaa 20% luvatusta ko. asunnossa oli -.-

• Luulottelen vain

Jotkut firmat haluavat antaa kuvan että heillä on myynnissä valtava valikoima tuotteita, tai vuokralla vaikka miten paljon, vaikka ei olisikaan?

Antaa firmasta sellaisen kuvan että nyt hei sinne pistämään meidänkin kanakoppi vuokralle noi saa sen menemään heti ja toisaalta vuokralaiselle tulee kuva että hei nyt on satamäärin asuntoja vuokralla senkuin vain valittemaan?

• paskaa käteen

Eivätkä vaivaudu vastaamaan näyttöpyyntöihin saati sähköposteihin. Eivät myöskään vaivaudu päivittämään sivujaan.

• mitvittuu

tämä!
        viikko sitten tein näyttöpyynnön ja kun mitään ei kuulunut niin soitin ja sain kuulla että molemmat mennyt ja toisesta eilen tehty paperitkin.

• Osta stana oma.

No, montakos asuntoa kerralla haluaisit vuokrata? 5 vai 18? Vai pitäisikö sua varten olla aina asuntoja näytillä niin kuin perunoita kaupassa.
      Olematonta valittamista.

• Herman-setä

Olen hankkinut kaksi vuokra-asuntoa tämän firman kautta ja mitään ongelmia ei ole ollut, kaikki sujunut niinkuin pitääkin. Ehkä syynä on se että minulla on maksukyky ja luottotiedot kunnossa. Ymmärrän aloittajaa, tottaikai se vituttaa ja on vuokravälitysfirman vika jos luottotiedoton ei saa haluamaansa asuntoa tai joku kohde ei täytä sossuntakaaman korkeita vaatimuksia.

• Anonyymi

Hyvä Herman-setä, kyllä vika oli Lännen Vuokravälityksessä. Siinä vain meni muutama vuosi, että asia paljastui...

• Anonyymi

fuokrasin tähtisilmästä asunnon mutta oli perseestä naapurin ämmä. kun se tuli kotiin öisin klo 01 jälkeen niin yhteisestä ilmanvaihtoventtiilistä sumutti jotain meidän puolelle yöllä. 4 krs. vuokrasi lukaali.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5973
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3734
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2587
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2121
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1902
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1765
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1458
    Aihe