mondeo puhaltaa vain ikkunaan

vimmanen

Mondeo 1997 TD puhallinprobleema. Ei puhalla kuin etulasiin, ei jaloille eikä suoraan ohjaamoon. Alipaineella ilmeisesti toimii puhallussuunnan vaihtaja, vai liekö vaijerilla? Vinkkejä kaivataan mistä ongelmaa vois lähteä ratkomaan. Puhaltimen kaikki nopeudet pelittää.

3

3304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mäklä

minulla on sama ongelma kaipaisin neuvoja

• moonteo

Itsellä oli aikoinaan -93 mondeo ja se ei tahtonu puhaltaa ku yhteen paikkaan ja jos oikein jakso houkutella ni joskus saattoi saada puhaltaan muuallekki. Alipaineella minusta ne pelaa tuon ikäisessäki. Tarkistakaa raitisilmansuodattimen kunto. Nimittäin mulla rupes pelaan kaikkiin suuntiin hyvin ku otin koko raitisilmansuodattimen pois. Se oli niin tukossa et puhallin ei saanu tarpeeks ilmaa et ois noi alipaine säätimet pelannu.

• kotikorjaaja

Säätimen takana oleva mustan alipaineletkun T liitin tukkeessa. Näkyykin jotakin vihreää tiiviste ainetta. liukenee vähän bräkleeniin. Itse irroitin liittimet säätimestä ja putken toisenpään puhallin moottorin vierestä hansikaslokeron ensin tieltä irroittaen. Ohuella metallilangalla ja jarrujen puhdistusaineella varovasti putkeen ja lankaa työntäen. lopuksi paineilmalla letkun alapäästä "ammuin" tukkeet putkesta. Toiminta palautui normaaliksi. säädin paneelin lamput on hyvä vaihtaa samalla kun kerran levällään niin vaikka ledeiksi ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4987
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4376
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      252
      2947
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2882
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27