Mondeo 1997 TD puhallinprobleema. Ei puhalla kuin etulasiin, ei jaloille eikä suoraan ohjaamoon. Alipaineella ilmeisesti toimii puhallussuunnan vaihtaja, vai liekö vaijerilla? Vinkkejä kaivataan mistä ongelmaa vois lähteä ratkomaan. Puhaltimen kaikki nopeudet pelittää.
Vastaukset 3
- mäklä
minulla on sama ongelma kaipaisin neuvoja
- moonteo
Itsellä oli aikoinaan -93 mondeo ja se ei tahtonu puhaltaa ku yhteen paikkaan ja jos oikein jakso houkutella ni joskus saattoi saada puhaltaan muuallekki. Alipaineella minusta ne pelaa tuon ikäisessäki. Tarkistakaa raitisilmansuodattimen kunto. Nimittäin mulla rupes pelaan kaikkiin suuntiin hyvin ku otin koko raitisilmansuodattimen pois. Se oli niin tukossa et puhallin ei saanu tarpeeks ilmaa et ois noi alipaine säätimet pelannu.
- kotikorjaaja
Säätimen takana oleva mustan alipaineletkun T liitin tukkeessa. Näkyykin jotakin vihreää tiiviste ainetta. liukenee vähän bräkleeniin. Itse irroitin liittimet säätimestä ja putken toisenpään puhallin moottorin vierestä hansikaslokeron ensin tieltä irroittaen. Ohuella metallilangalla ja jarrujen puhdistusaineella varovasti putkeen ja lankaa työntäen. lopuksi paineilmalla letkun alapäästä "ammuin" tukkeet putkesta. Toiminta palautui normaaliksi. säädin paneelin lamput on hyvä vaihtaa samalla kun kerran levällään niin vaikka ledeiksi ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2971223Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3081166Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50958- 87914
- 106899
- 101879
- 111742
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh13594- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577