Asun keskustassa, enkä ole nähnyt Lahdessa minkäänlaista toimintaa tai kohtaamispaikkaa.
Onko Lahdessa homoja lainkaan
16
1503
Vastaukset
- usein matkustanut
Käyny muutaman kerran Lahdessa... Aikas kälyne kaupunki. Kaikki lähtee tukka putkella Helsinkiin bilettämään... Lähde sinäki.
- Anonyymi
Juu paikalla 19.04 .25
- Syksy.
onhan niitä kaikkialla, kts. esim. MTV3 text-tv chat-sivu 897, Radiomäki, Teerenpeli yms.
- Onhan lahessa homoja
Mut mitään toimintaa tai varsinaista kohtaamis paikkaa ei ole.
- ht
joo vaikea on seuraa hakea täältä päin persettä saattaa just ja just saada mut siihen se jääkin, jotkut limaiset äijät saattaa tuolla radiomäen puskissa kykkiä mutta tuollainen ei juuri kiinnosta.
- boooring
Eräs ihmetteli suuresti kuinka homon näköisiä lahtelaiset heterot on.
Huomionkipeitä metroseksuaaleja löytyy esim Triosta Sinuhen kahvilasta, siitä liukuportaiden jurelta, sekä Memphisin akvaariosta. Baarien taso täälä on senverta kaksinen että kannattaa tosiaan suunnata sinne Hkiin, sielä ne kaikki pikkukaupunkien homot on.- Tietoa:
Lahti ei ole pikkukaupunki, vaan Suomen mittakaavassa keskisuuri kaupunki, Suomen 7. suurin asukasluvultaan.
- Anonyymi
Onko homoilla jotenkin erilainen ulkonäkökin
En Ole sitä mitenkään huomannut koskaan
Homoista joita tunnen
- Pena J.
Kyllä Lahdessa homoja on, mutta he näyttäytyvät vain Radiomäellä, jos sielläkään. Kapakoista et heitä löydä. Kannattaa yrittää MTV:n chattipalstalla, tosin feikkejä on siellä paljon. Mene Radiomäelle ennen pimeän tuloa, ainakin kesällä, juuri hämärän laskeutuessa - siihen hautausmaan aidan viereen pysäköintialueen lähelle. Olen sieltä löytänyt monta mukavaa seuralaista. Talvella on paras lähteä Helsinkiin.
- neitsytperse
tääl ois mut ekakertalainen oon... eli itteeni myyn rahan tarve kova.... 18v oon
- Jee92
Onks ratikalla meininkii?
- hhhhhhhhhh
Kyllä täällä on gay-kansaa, kohtaamispaikkana tosiaan ollut vuosia jo Radiomäen hautausmaan takana oleva alue, se tosin vaihtelevasti on kansoitettu, joskus tyhjää. Kannattaa katsoa Iskurista ja/tai Grindrista/ Scruffista, sieltä näkee hyvin, kyllä täällä alueella ainakin useita kymmeniä mahdollisuuksia löytyy. Ja tällaisen paikan heteroissahan on paljon kokeilunhaluisia, piilo-bi-miehiä, kuten yleensäkin pienillä paikkakunnilla. Pitää vain edetä varovasti.
- AnonyymiUUSI
Eihön puistohomoilun ajat ole jo mennet ajat sitten.
- AnonyymiUUSI
Aja Radiomäelle ja kerro autosta miehelle että mulla on hyvä ilmainen p$rs$
- AnonyymiUUSI
Tunnistan homon 5-10 sekunnin interaktion perusteella. 99% homoista ovat kuitenkin täyttä p@skaa, siksi pysyn mielummin etäällä.
- AnonyymiUUSI
Lisäksi homoilla on raukkamainen tarve pistää kapuloida toisten elämän rattaisiin jotta itseään nähtäisiin menestykkäänä vaikka toisen kustannuksella. Homoilla tämä tulee siis ihan aivovaurion automaationa ja sen vain takia että toinen on homo.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263208
- 721570
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa791115Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1451042- 45941
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45878Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171862- 42836
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139775