Olen joensuulainen nuori opiskelija ja kaipailisin itselleni kämppistä (mieluiten iältään n. 16-20) muuttamaan johonkin joensuun keskustaan tai sen lähialueilla olevaan kohtuuhintaiseen kolmioon. Aikaisin mahdollinen muuttopäivä olisi itselläni vuoden vaihde.
Voit ottaa myös yhteyttä, jos etsit kämppistä sellaiseen kolmioon jossa asut jo nyt itse.
Kämppistä JOENSUUSTA?
3
323
Vastaukset
- L
Moi!
Olen 20v yliopisto-opiskelija joensuussa, tällä hetkellä asun solussa keskustassa ja haluisinki isompaan kämppään, lähinnä sen vuoksi, että voisin ottaa vihdoin ja viimein koiran. Miten itse suhtaudut koiriin? Siis että olisitko valmis miettiin kimppakämppään jossa olisi myös mahdollisesti isomman puoleinen koira? Nykyisen kämppiksen kanssa kaikki sujunu loistavasti ilman ongelmia.- Anniina K
Kiitos viestistäsi. :) Meillä on ollut koko ikäni kotona koira (pari saksanpaimenkoiraa ja tällä hetkellä sileäkarvainennoutaja), joten kokemusta on vähän suuremmistakin koirista. Eli siis ei ole haittapuoli tuo koiran hankkiminen. :)
- L
Anniina K kirjoitti:
Kiitos viestistäsi. :) Meillä on ollut koko ikäni kotona koira (pari saksanpaimenkoiraa ja tällä hetkellä sileäkarvainennoutaja), joten kokemusta on vähän suuremmistakin koirista. Eli siis ei ole haittapuoli tuo koiran hankkiminen. :)
laittaisitko mailia/lisää meseen/fb:n osoitteeseen [email protected]
ois kiva jos pystys vähä paremmin tietään toisesta . :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202091
- 1571984
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h281946Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue141202- 51997
- 85946
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23875- 114834
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell50811Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon33789