Missä kulttuurikerma?

Jägehaud

Täällä puhuu nuorehko juuri pääkaupunkiseudulle muuttanut taiteilija ja filosofian tutkija.
Olen erittäin huolissani mahdollisuuksistani kehittyä. Mikäli en äkkiä saa nauvoja, siitä missä täällä ryyppää kaikki intellektuellit tieteestä ja taiteesta kiinnostuneet. En ole viellä viellä pitkään täällä edes asunut ja silti huomaan jo ajatusteni kulkeneen umpikujaan, koska en ole saanut keskustella kehittävässä ympäristössä kaltaisieni knassa. Vai ryyppääkö kaikki nykyään yksin kotonaan hukkuen viinaan ja ajatuksiinsa?

3

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panu..

Kyllähän ukot juttelevat vaikka huoltiksella.

• jägehaud

Juu kyllähän ukot puhuu vaikka sillan alla, mutta ongelman ydin on se etten tiedä minkä sillan alla ne ukot on.

• (minun mielestäni)

että kuninkaalliset ovat jotenkin parempia tai jalompia kuin muut ihmiset,
      tai että heidän suonissaan virtaava veri olisi sinistä.

Nuo ennakkoluulot ovat yhtä syvässä kuin taikausko, turha luulla,
      että niistä pääsisimme eroon.

En mene siihen mukaan, järki estää.

Olen silti katsonut tuon pariskunnan häät.
      Huoli anoreksian parantumisesta nuorella naisella nyky-yhteiskunnassa on ollut mielessäni.

Viktoria on huolissaan myös isänsä elämän salassa pidetyistä rumista asioista,
      sillä tasolla olen kiinnosstunut Viktorian ja Danielin elämästä ja 'piesten jalkojen tepastelusta'
      heidän kodissaan.

Nyky-yhteiskunnan muoti naisten kenkineen ja vaatteineen,
      silikooneineen ja muine kauhuineen saa Vappu Pimiän kaula-aukonkin revähtämisen
      näyttämään vastuuttomalta, epäasialliselta ja rumalta,
      vaikka leikkausjäljet ovatkin rintojen alla.

Naiset, naiset, varsinkin nuoret, olkaa lujia! Muistakaa, te olette IHMISIÄ !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2137
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      42
      2105
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1845
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1261
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1141
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1070
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1013
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      946
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      284
      906
    Aihe