Onko kuopion "legenda" hammastahnamummo, kuollut ? Ei ole näkynyt kaupungilla ainakaan pariin vuoteen. Iäkäs taisi kyllä ollakin....
Onko hammastahnamummo kuollut ?
26
2595
Vastaukset
- 6+15
Kuuleman mukaan niin on päässyt käymään...
- säälittävä sinä
Miksi sinä kyselet jostain tuntemattomasta ihmisreppanasta? Antaisit jo olla, keksi joku aikuisempi harrastus kuin muiden kyylääminen.
- ftghjdjjjj
Äläs nyt, toisten kyttääminen kuuluu savolaiseen luonteeseen.
- ei sitä silti tarvii
ftghjdjjjj kirjoitti:
Äläs nyt, toisten kyttääminen kuuluu savolaiseen luonteeseen.
Tuollaista apinamaista käytöstä ei tarvitse edes savolaisilta hyväksyä, vaikka mulkkuus on maakunnan tapa.
- oli se
Vastahan tuo tuolla torilla hengasi, oli ainakin viikolla.
- !
Kyllä on typeryys taas huipussaan kun on tarve ruotia asiaa tällä palstalla. Hanki oma elämä ja anna toisten olla ja elää rauhassa.
- Torin laidalla
Hehän on ns. kylähulluja, julkkuja omalla tavallaan. Yksi uusimmista on sellainen lihava ukkeli, joka on punannut suunympäryksensä ties millä värillä....
- nknknknknj
Torin laidalla kirjoitti:
Hehän on ns. kylähulluja, julkkuja omalla tavallaan. Yksi uusimmista on sellainen lihava ukkeli, joka on punannut suunympäryksensä ties millä värillä....
kukas tämä on tämä joka veisaa jotain psalmeja ja muita kirkkohommia siinä torin Truben puoleisessa kulmassa? Yksinään laulaa kovaa ja katselee taivaaseen.
- ei mtt hoitoa nykyää
nknknknknj kirjoitti:
kukas tämä on tämä joka veisaa jotain psalmeja ja muita kirkkohommia siinä torin Truben puoleisessa kulmassa? Yksinään laulaa kovaa ja katselee taivaaseen.
että jotkut sairaat saavat käyttäytyä noin nykysuomessa. Johtuu siitä, että mielenterveyshoito purettiin kauan sitten ja hoitoon ja laitoksiin pääsee vain pahimmat. Ennen vanhaan ko nainenkin olisi hoidossa, eikä paleltumassa säässä kuin säässä kadun varrella. Eikö ko naisella ole omaisia jotka ottaisivat naisen hoitoonsa ja valvontaansa?
- kuopiolainen muualta
ei mtt hoitoa nykyää kirjoitti:
että jotkut sairaat saavat käyttäytyä noin nykysuomessa. Johtuu siitä, että mielenterveyshoito purettiin kauan sitten ja hoitoon ja laitoksiin pääsee vain pahimmat. Ennen vanhaan ko nainenkin olisi hoidossa, eikä paleltumassa säässä kuin säässä kadun varrella. Eikö ko naisella ole omaisia jotka ottaisivat naisen hoitoonsa ja valvontaansa?
Kuopio on kyllä osa Suomea. Olen asunut muaallakin Suomessa, ja yhtä hulluja ihmisiä en ole tavannut kuin Kuopion seudulla, Nilsiä näyttää olevan hullujen pesä, johtuiu varmaan köttiläisyydestä, alkoholia vihataan, mutta tupakkaa vedetään siitäkin edestä...
- käynyt
kuopiolainen muualta kirjoitti:
Kuopio on kyllä osa Suomea. Olen asunut muaallakin Suomessa, ja yhtä hulluja ihmisiä en ole tavannut kuin Kuopion seudulla, Nilsiä näyttää olevan hullujen pesä, johtuiu varmaan köttiläisyydestä, alkoholia vihataan, mutta tupakkaa vedetään siitäkin edestä...
Mistäs sinä sellaisen käsityksen olet saanut ettei "köttiläiset" muka viinaa vedä?
- R.E. Rankki
Vaan sosiaaliviranomaiset kyllästyivät siihen että akka ei tullut toimeen kenenkään naapuriensa kanssa ja harrasti kaikenlaista sekoilua. Hommasivat hänelle hoitopaikan jostain etelä suomessa sijaitsevasta (erikois?) hoitokodista.
Pitäs se punanaamakin pistää samaan suuntaan.- hen-riikka
totta hoidossa se on josain kaukana tästä kaupungista.
- Matti.L
hen-riikka kirjoitti:
totta hoidossa se on josain kaukana tästä kaupungista.
Minne kaupunkiin se on lähtenyt,onko tietoa?
- 12
Matti.L kirjoitti:
Minne kaupunkiin se on lähtenyt,onko tietoa?
No nyt alkaa jo Matilla mennä uteliaisuus täysin naurettaviin mittoihin :(
- maalainen.
Kuopio on kaupunki? Puheet ainakin on kuin jossain maalaiskylässä tyyliin "mihinkäs se kylähullu on hävinnyt"
- nkjnkjnkjnjl
samat puheet kylähulluista on kuule joka kaupungissa oli se sitten jyväskylä, mikkeli tai tampere.
- kbkbnbmnmb,
samat puheet kylähulluista on kuule joka kaupungissa oli se sitten jyväskylä, mikkeli tai tampere.
- Bedderi
kbkbnbmnmb, kirjoitti:
Mun mielipiteeni on se, että uteliaisuus ei ole rikos.Jos joku kyselee, niin anna kysellä vai johtuuko turhautuminen kenties siitä, että itseäsikin kiinnostaa mutta kun sitä on niin vaikea tunnustaa olevansa witun utelias.Minä ainakin olen uteliast ja nyt kiinnostaisi tietää, minne katosi tämän hammastahnanaisen seurassa ja usein yksinkin liikuskellut partasuinen äijä joka kanteli lukuisia muovipusseja molemmissa käsissään.
- Noromali
Bedderi kirjoitti:
Mun mielipiteeni on se, että uteliaisuus ei ole rikos.Jos joku kyselee, niin anna kysellä vai johtuuko turhautuminen kenties siitä, että itseäsikin kiinnostaa mutta kun sitä on niin vaikea tunnustaa olevansa witun utelias.Minä ainakin olen uteliast ja nyt kiinnostaisi tietää, minne katosi tämän hammastahnanaisen seurassa ja usein yksinkin liikuskellut partasuinen äijä joka kanteli lukuisia muovipusseja molemmissa käsissään.
Hauskaa on katsella kaupunkikuvassa pyöriviä ihmisiä jotka ovat oudompia kuin minä, tunnen jopa ylemmyyttä asiasta. Tämä on harmillista jos tuo hammastahnamummo ja hänen tenukeppimiehensä ovat piostuneet kuvioista.
Täytynee etsiä muita huonoja ihmisiä saadakseni nostetettua omaa ihmisarvoani.
Onhan meillä huulipunamies. - Bedderi
Noromali kirjoitti:
Hauskaa on katsella kaupunkikuvassa pyöriviä ihmisiä jotka ovat oudompia kuin minä, tunnen jopa ylemmyyttä asiasta. Tämä on harmillista jos tuo hammastahnamummo ja hänen tenukeppimiehensä ovat piostuneet kuvioista.
Onhan meillä huulipunamies.Näinhän se asia menee.Varmaankin pohjimmiltaan syy miksi näitä outoja heeboja seurataan on se, että tosiaankin on ainakin yksi joka on erikoisempi ja oudompi kuin minä itse.
- ihmettelijä33
Noromali kirjoitti:
Onhan meillä huulipunamies.Miks se mies on sotannu suun ympäryksen huulipunalla? Onko mitään tietoa? Kuitenkin se näyttää ihan tavalliselta juoppomieheltä mut se suu herättää kyllä huomioo.
- melli.
ihmettelijä33 kirjoitti:
Miks se mies on sotannu suun ympäryksen huulipunalla? Onko mitään tietoa? Kuitenkin se näyttää ihan tavalliselta juoppomieheltä mut se suu herättää kyllä huomioo.
onkos häntä näkynyt?
- Bongari
melli. kirjoitti:
onkos häntä näkynyt?
Eli 'kesämies'?
Minulla on ollut ilo nähdä pari näistä paikallisista kylähulluista. Valitettavasti hammastahnamummoa en ikinä nähnyt :(
Myös suunsa ympärystön punanneen miehen olen nähnyt kerran. Käytösetiketti on hyvin hallussa, mies päätti Sokoksen edessä nostaa jalkaansa ja pieraista kuuluvasti.
Kesämies taas tuli kerran muovikässi kädessä, kesällä, ilman paitaa metsän keskeltä esiin. Olin etsimässä erästä paikkaa ja päätin kysyä neuvoa, kun suoraan vastaan tuli. Mitään järkevää ei saanut sanaa suustaan.
Oudointa tässä oli että kesämiehen näin muutamaa päivää myöhemmin torilla ostoksilla korin kanssa ja ihan vaatteet päällä, normaalin oloisena. - g44
Bongari kirjoitti:
Eli 'kesämies'?
Minulla on ollut ilo nähdä pari näistä paikallisista kylähulluista. Valitettavasti hammastahnamummoa en ikinä nähnyt :(
Myös suunsa ympärystön punanneen miehen olen nähnyt kerran. Käytösetiketti on hyvin hallussa, mies päätti Sokoksen edessä nostaa jalkaansa ja pieraista kuuluvasti.
Kesämies taas tuli kerran muovikässi kädessä, kesällä, ilman paitaa metsän keskeltä esiin. Olin etsimässä erästä paikkaa ja päätin kysyä neuvoa, kun suoraan vastaan tuli. Mitään järkevää ei saanut sanaa suustaan.
Oudointa tässä oli että kesämiehen näin muutamaa päivää myöhemmin torilla ostoksilla korin kanssa ja ihan vaatteet päällä, normaalin oloisena."Myös suunsa ympärystön punanneen miehen olen nähnyt kerran. Käytösetiketti on hyvin hallussa, mies päätti Sokoksen edessä nostaa jalkaansa ja pieraista kuuluvasti. "
Kuulostaa todella kiihottavalta!
- Batman8558
Suomen Jokeri tuo huulipunamies.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1412817Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2742487Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?301483Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.351462- 1211192
- 1081143
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041043Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee131032Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La59906Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.305894