Missä lie kaikki yli viiskymppiset lesbot,ovatko varattuja vai kököttämässä yksin kotona kuten minä?
Haku päällä.
30
1320
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä. Itse samaa miettinyt,mutta nelikymppisistä. Taitaa olla niin pienet piirit että kaikki on jo varattuja.
No täällä on yksi yövuorossa😉
- Anonyymi
Tässä olen, onnellinen sinkku 52 v.
- Anonyymi
Bileet 6.1. 23. Sinne joukolla!
- Anonyymi
Missä kaupungissa? 🥳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kaupungissa? 🥳
Helsingissä.
- Anonyymi
Kiitos 🤓🥳sinne siis
- Anonyymi
Mummolaakso 6.1.23 bileet ovat, mutta siellä yli viisikymppinen tuntee itsensä liian vanhaksi sinne. Siellä käy vain nuoria vaikka kuinka on mummolaakso.
- Anonyymi
Nimi ei tule ikäryhmästä ja käy siellä kaikenikäisiä 30->
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimi ei tule ikäryhmästä ja käy siellä kaikenikäisiä 30->
Näinpä. Paljon 40-60 vee joka kerta kun olen käynyt.
- Anonyymi
Et oo sitten ollut ikinä paikalla.. lue nyt edes niitä viestittelyjä jälkeenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et oo sitten ollut ikinä paikalla.. lue nyt edes niitä viestittelyjä jälkeenpäin.
Joo miten kaikki ei näe jo keskusteluista minkä ikäisiä on bileissä. Vaikea välillä tajuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo miten kaikki ei näe jo keskusteluista minkä ikäisiä on bileissä. Vaikea välillä tajuta.
Mä osaan kuvan perusteella arvioida iän hyvin, mutta ehkä kaikki ei katso tarkemmin.
- Anonyymi
mimä kökötän myös mutta nyt löyty 67 mökköttöjä!!!
- Anonyymi
HEI EI TÄHÄN RAKKAUS LOPU!
- Anonyymi
TÄSSÄ MINÄ ODOTAN JOSKO NÄPPÄYS?
- Anonyymi
Eiköhän tässä iässä ne ole varattuja, jotka on parisuhdeihmisiä ja ne, jotka on pitkään olleet sinkkuja, tuskin suhdetta löytääkään. Mietin vaan omalta kohdalta, kun erojakin on matkan varrella ollut, mutta nopeasti uusi on aina löytynyt sitten kun olen ollut siihen valmis. Samoin tuttavissa on joko pitkissä parisuhteissa eläviä tai sitten ikisinkkuja.
- Anonyymi
Eikö ne erot tee yhtään varautuneemmaksi? Olisi sitä paitsi mukava löytää yksi, elinikäinen ystävä.
- Anonyymi
Kukin tavallaan. Minusta on mustavalkoista ajatella, että on joko parisuhdeihmisiä tai ikisinkkuja. On myös paljon niitä, joilla on takana useita eripituisia parisuhteita ja aina on uusi nainen löytynyt kun on ollut sen aika. Itse alan nyt karsastaa naisia, joilla on takana muutama todella pitkä parisuhde, sillä näköjään sellaisen naisen on vaikea ymmärtää ettei uusi suhde uuden ihmisen kanssa ole vain sen entisen suhteen jatke vaan kaikki asiat pitää sopia aivan uudestaan uuden naisen kanssa. Pitkä parisuhde tai pari ei siis ole aina kaikille meriitti deittimarkkinoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ne erot tee yhtään varautuneemmaksi? Olisi sitä paitsi mukava löytää yksi, elinikäinen ystävä.
”Sitten kun olen ollut siihen valmis” Kyllä toipumiseen aina hetki menee ja oppii taas näkemään asioita, joita ei suhteeseensa halua. Ystävyys saattaa olla juuri se tekijä, joka vie tämän nykyisen suhteen mahdollisten vaikeiden aikojen yli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukin tavallaan. Minusta on mustavalkoista ajatella, että on joko parisuhdeihmisiä tai ikisinkkuja. On myös paljon niitä, joilla on takana useita eripituisia parisuhteita ja aina on uusi nainen löytynyt kun on ollut sen aika. Itse alan nyt karsastaa naisia, joilla on takana muutama todella pitkä parisuhde, sillä näköjään sellaisen naisen on vaikea ymmärtää ettei uusi suhde uuden ihmisen kanssa ole vain sen entisen suhteen jatke vaan kaikki asiat pitää sopia aivan uudestaan uuden naisen kanssa. Pitkä parisuhde tai pari ei siis ole aina kaikille meriitti deittimarkkinoilla.
Sitten on niitä sarja suhteilijoita, paljon lyhyitä suhteita putkeen, jopa uusi aloittu ennen edellisen loppua, sellaista päällekäisyyttä välissä ei yhtään itserefliktio taukoa. Sellaisten kanssa tulee sama tunne, että on vaan jatke.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässähän sitä onkin vedetty oikein kunnolla mutkat suoriksi 😃 jokaisesta suhteesta oppii ja pitkässä suhteessa ehtii oppia monenlaista, jos on on avoin ylipäänsä. Musta tuntuu, että jotkut on aika huonoja kestämään sitä epävarmuutta, mikä suhteen aloittamiseen väistämättä liittyy ja siksi pysyvät sinkkuina mieluummin. Ei ollut tarkoitus arvottaa, kumpi on parempi elämäntyyli, parisuhde vai sinkkuus, mikä kenellekin parhaiten sopii.
- Anonyymi
joko olet löytänyt ??Tässä olis ulkoilma kaveri pienen koiran kanssa(oliver)!!!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663245
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272303Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681869Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281785Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161421- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291271Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631177