Haku päällä.

sinkka5

Missä lie kaikki yli viiskymppiset lesbot,ovatko varattuja vai kököttämässä yksin kotona kuten minä?

30

1551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä. Itse samaa miettinyt,mutta nelikymppisistä. Taitaa olla niin pienet piirit että kaikki on jo varattuja.

    • No täällä on yksi yövuorossa😉

    • Anonyymi

      Tässä olen, onnellinen sinkku 52 v.

    • Anonyymi

      Bileet 6.1. 23. Sinne joukolla!

      • Anonyymi

        Missä kaupungissa? 🥳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kaupungissa? 🥳

        Helsingissä.


    • Anonyymi

      Kiitos 🤓🥳sinne siis

    • Anonyymi

      Mummolaakso 6.1.23 bileet ovat, mutta siellä yli viisikymppinen tuntee itsensä liian vanhaksi sinne. Siellä käy vain nuoria vaikka kuinka on mummolaakso.

      • Anonyymi

        Nimi ei tule ikäryhmästä ja käy siellä kaikenikäisiä 30->


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimi ei tule ikäryhmästä ja käy siellä kaikenikäisiä 30->

        Näinpä. Paljon 40-60 vee joka kerta kun olen käynyt.


      • Anonyymi

        Et oo sitten ollut ikinä paikalla.. lue nyt edes niitä viestittelyjä jälkeenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et oo sitten ollut ikinä paikalla.. lue nyt edes niitä viestittelyjä jälkeenpäin.

        Joo miten kaikki ei näe jo keskusteluista minkä ikäisiä on bileissä. Vaikea välillä tajuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo miten kaikki ei näe jo keskusteluista minkä ikäisiä on bileissä. Vaikea välillä tajuta.

        Mä osaan kuvan perusteella arvioida iän hyvin, mutta ehkä kaikki ei katso tarkemmin.


    • Anonyymi

      mimä kökötän myös mutta nyt löyty 67 mökköttöjä!!!

    • Anonyymi

      HEI EI TÄHÄN RAKKAUS LOPU!

    • Anonyymi

      TÄSSÄ MINÄ ODOTAN JOSKO NÄPPÄYS?

    • Anonyymi

      Eiköhän tässä iässä ne ole varattuja, jotka on parisuhdeihmisiä ja ne, jotka on pitkään olleet sinkkuja, tuskin suhdetta löytääkään. Mietin vaan omalta kohdalta, kun erojakin on matkan varrella ollut, mutta nopeasti uusi on aina löytynyt sitten kun olen ollut siihen valmis. Samoin tuttavissa on joko pitkissä parisuhteissa eläviä tai sitten ikisinkkuja.

      • Anonyymi

        Eikö ne erot tee yhtään varautuneemmaksi? Olisi sitä paitsi mukava löytää yksi, elinikäinen ystävä.


      • Anonyymi

        Kukin tavallaan. Minusta on mustavalkoista ajatella, että on joko parisuhdeihmisiä tai ikisinkkuja. On myös paljon niitä, joilla on takana useita eripituisia parisuhteita ja aina on uusi nainen löytynyt kun on ollut sen aika. Itse alan nyt karsastaa naisia, joilla on takana muutama todella pitkä parisuhde, sillä näköjään sellaisen naisen on vaikea ymmärtää ettei uusi suhde uuden ihmisen kanssa ole vain sen entisen suhteen jatke vaan kaikki asiat pitää sopia aivan uudestaan uuden naisen kanssa. Pitkä parisuhde tai pari ei siis ole aina kaikille meriitti deittimarkkinoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ne erot tee yhtään varautuneemmaksi? Olisi sitä paitsi mukava löytää yksi, elinikäinen ystävä.

        ”Sitten kun olen ollut siihen valmis” Kyllä toipumiseen aina hetki menee ja oppii taas näkemään asioita, joita ei suhteeseensa halua. Ystävyys saattaa olla juuri se tekijä, joka vie tämän nykyisen suhteen mahdollisten vaikeiden aikojen yli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukin tavallaan. Minusta on mustavalkoista ajatella, että on joko parisuhdeihmisiä tai ikisinkkuja. On myös paljon niitä, joilla on takana useita eripituisia parisuhteita ja aina on uusi nainen löytynyt kun on ollut sen aika. Itse alan nyt karsastaa naisia, joilla on takana muutama todella pitkä parisuhde, sillä näköjään sellaisen naisen on vaikea ymmärtää ettei uusi suhde uuden ihmisen kanssa ole vain sen entisen suhteen jatke vaan kaikki asiat pitää sopia aivan uudestaan uuden naisen kanssa. Pitkä parisuhde tai pari ei siis ole aina kaikille meriitti deittimarkkinoilla.

        Sitten on niitä sarja suhteilijoita, paljon lyhyitä suhteita putkeen, jopa uusi aloittu ennen edellisen loppua, sellaista päällekäisyyttä välissä ei yhtään itserefliktio taukoa. Sellaisten kanssa tulee sama tunne, että on vaan jatke.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukin tavallaan. Minusta on mustavalkoista ajatella, että on joko parisuhdeihmisiä tai ikisinkkuja. On myös paljon niitä, joilla on takana useita eripituisia parisuhteita ja aina on uusi nainen löytynyt kun on ollut sen aika. Itse alan nyt karsastaa naisia, joilla on takana muutama todella pitkä parisuhde, sillä näköjään sellaisen naisen on vaikea ymmärtää ettei uusi suhde uuden ihmisen kanssa ole vain sen entisen suhteen jatke vaan kaikki asiat pitää sopia aivan uudestaan uuden naisen kanssa. Pitkä parisuhde tai pari ei siis ole aina kaikille meriitti deittimarkkinoilla.

        Tässähän sitä onkin vedetty oikein kunnolla mutkat suoriksi 😃 jokaisesta suhteesta oppii ja pitkässä suhteessa ehtii oppia monenlaista, jos on on avoin ylipäänsä. Musta tuntuu, että jotkut on aika huonoja kestämään sitä epävarmuutta, mikä suhteen aloittamiseen väistämättä liittyy ja siksi pysyvät sinkkuina mieluummin. Ei ollut tarkoitus arvottaa, kumpi on parempi elämäntyyli, parisuhde vai sinkkuus, mikä kenellekin parhaiten sopii.


    • Anonyymi

      joko olet löytänyt ??Tässä olis ulkoilma kaveri pienen koiran kanssa(oliver)!!!

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe