Haku päällä.

sinkka5

Missä lie kaikki yli viiskymppiset lesbot,ovatko varattuja vai kököttämässä yksin kotona kuten minä?

39

1247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä. Itse samaa miettinyt,mutta nelikymppisistä. Taitaa olla niin pienet piirit että kaikki on jo varattuja.

    • No täällä on yksi yövuorossa😉

    • Anonyymi

      Tässä olen, onnellinen sinkku 52 v.

    • Anonyymi

      Bileet 6.1. 23. Sinne joukolla!

      • Anonyymi

        Missä kaupungissa? 🥳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kaupungissa? 🥳

        Helsingissä.


    • Anonyymi

      Kiitos 🤓🥳sinne siis

    • Anonyymi

      Mummolaakso 6.1.23 bileet ovat, mutta siellä yli viisikymppinen tuntee itsensä liian vanhaksi sinne. Siellä käy vain nuoria vaikka kuinka on mummolaakso.

      • Anonyymi

        Nimi ei tule ikäryhmästä ja käy siellä kaikenikäisiä 30->


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimi ei tule ikäryhmästä ja käy siellä kaikenikäisiä 30->

        Näinpä. Paljon 40-60 vee joka kerta kun olen käynyt.


      • Anonyymi

        Et oo sitten ollut ikinä paikalla.. lue nyt edes niitä viestittelyjä jälkeenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et oo sitten ollut ikinä paikalla.. lue nyt edes niitä viestittelyjä jälkeenpäin.

        Joo miten kaikki ei näe jo keskusteluista minkä ikäisiä on bileissä. Vaikea välillä tajuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo miten kaikki ei näe jo keskusteluista minkä ikäisiä on bileissä. Vaikea välillä tajuta.

        Mä osaan kuvan perusteella arvioida iän hyvin, mutta ehkä kaikki ei katso tarkemmin.


    • Anonyymi

      mimä kökötän myös mutta nyt löyty 67 mökköttöjä!!!

    • Anonyymi

      HEI EI TÄHÄN RAKKAUS LOPU!

    • Anonyymi

      TÄSSÄ MINÄ ODOTAN JOSKO NÄPPÄYS?

    • Kököttämässä kyllä

      • "Miksvai hää sillai tekkee?", kysy Ronja (Ryövärintyttäressä) ja nyt kysyn miekin. 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        "Miksvai hää sillai tekkee?", kysy Ronja (Ryövärintyttäressä) ja nyt kysyn miekin. 😉

        Minulla oli kyllä ilmoitus tuolla suomi24 treffisivustolla, mutta kaikki naiset, jolle kirjoitin, lopettivat kirjoittamisen melko nopeasti. Turhauduin aika nopeasti. En tiedä mitä naiset sitten haluavat. Vai ainako parempaa etsimässä. Iso miinus minulla on varmaan joidenkin mielestä se, että olen kristitty. En myöskään asu pääkaupunkiseudulla, jossa suurin osa ihmisistä on. Olen käynyt kyllä toisinaan paikallisella sateenkaarimessussa. Ja joskus jossain setan järjestämässä jutuissa. No siellä on enimmäkseen nuoria. Ja jos yksin menee, saa yksin ollakin aika paljon. Ei ole huvittanut enää mennä sinne sitten. Eli ehtii tässä kotona kököttämään aika hyvin.


      • priitamaria kirjoitti:

        Minulla oli kyllä ilmoitus tuolla suomi24 treffisivustolla, mutta kaikki naiset, jolle kirjoitin, lopettivat kirjoittamisen melko nopeasti. Turhauduin aika nopeasti. En tiedä mitä naiset sitten haluavat. Vai ainako parempaa etsimässä. Iso miinus minulla on varmaan joidenkin mielestä se, että olen kristitty. En myöskään asu pääkaupunkiseudulla, jossa suurin osa ihmisistä on. Olen käynyt kyllä toisinaan paikallisella sateenkaarimessussa. Ja joskus jossain setan järjestämässä jutuissa. No siellä on enimmäkseen nuoria. Ja jos yksin menee, saa yksin ollakin aika paljon. Ei ole huvittanut enää mennä sinne sitten. Eli ehtii tässä kotona kököttämään aika hyvin.

        Ja kiitos kysymästä


      • priitamaria kirjoitti:

        Ja kiitos kysymästä

        Kiitos vastauksesta. No kyllähän tuommonen varmasti turhauttaa jos kirjoittelut päättyy toistuvasti seinään 😑 Uskontojutuista täällä onkin ollut aika monesti juttua ja sekin taitaa osalle olla sellanen, jotta ei sovi ollenkaan.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. No kyllähän tuommonen varmasti turhauttaa jos kirjoittelut päättyy toistuvasti seinään 😑 Uskontojutuista täällä onkin ollut aika monesti juttua ja sekin taitaa osalle olla sellanen, jotta ei sovi ollenkaan.

        Ymmärrän senkin, jollei sovi. Kristittyjäkin on moneen lähtöön.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. No kyllähän tuommonen varmasti turhauttaa jos kirjoittelut päättyy toistuvasti seinään 😑 Uskontojutuista täällä onkin ollut aika monesti juttua ja sekin taitaa osalle olla sellanen, jotta ei sovi ollenkaan.

        En minäkään pidä kaikista kristityistä :) kun tuomitsevat homot ja lesbot ...on minutkin lytätty


      • priitamaria kirjoitti:

        En minäkään pidä kaikista kristityistä :) kun tuomitsevat homot ja lesbot ...on minutkin lytätty

        Juu, onhan näitä enemmän ja vähemmän suvaitsemattomia joka lohkossa ja lahkossa. Ja sitten tuntuu olevan niitä, jotka ei suvaitse oikeastaan mitään, eivät ainakaan eriäviä mielipiteitä.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Juu, onhan näitä enemmän ja vähemmän suvaitsemattomia joka lohkossa ja lahkossa. Ja sitten tuntuu olevan niitä, jotka ei suvaitse oikeastaan mitään, eivät ainakaan eriäviä mielipiteitä.

        Jospa tänä kesänä avautuisi jotain itse kunkin elämään, ettei edes ehtisi kotona kököttämään. No luontoon voi ainakin mennä nauttimaan Suomen suht.lyhyestä, mutta ihanasta kesästä! Kaksin se olisi kyllä kivempaa


      • priitamaria kirjoitti:

        Jospa tänä kesänä avautuisi jotain itse kunkin elämään, ettei edes ehtisi kotona kököttämään. No luontoon voi ainakin mennä nauttimaan Suomen suht.lyhyestä, mutta ihanasta kesästä! Kaksin se olisi kyllä kivempaa

        Niin, kyllä ne kaksin on (arkisetkin) asiat yleensä mukavampia kuin itekseen. Jospa tätä kesäistä säätä nyt riittäisi tänä vuonna pitempään. Ainakin tällä hetkellä näyttää oikeen hyvältä. Mä en ole mikään hirmuhelteiden/hikipäivien ystävä, niin semmonen 20+ riittää vallan mainiosti. Ja öisin olis kiva kun sataisi, niin ilma pysyisi puhtaampana ja raikkaampana. Luonnossa oleminen on kyllä ihan parasta. Polkukävelyt ja mättäällä kyykkiminen ja tietysti nuotiopaikkaretket 👍😊 Onneksi täällä pk-seudullakaan ei tartte kauaksi lähteä, niin metsä jo häämöttää. Nyttenkin asun semmosessa paikkaa, jotta hiekkatiet ja polut alkaa melkeen kotiovelta 😊
        Toivottavasti tämä kesä tuo elämääsi kaikkea kivaa, ehkäpä myös sen uuven rakkauden💕


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Niin, kyllä ne kaksin on (arkisetkin) asiat yleensä mukavampia kuin itekseen. Jospa tätä kesäistä säätä nyt riittäisi tänä vuonna pitempään. Ainakin tällä hetkellä näyttää oikeen hyvältä. Mä en ole mikään hirmuhelteiden/hikipäivien ystävä, niin semmonen 20 riittää vallan mainiosti. Ja öisin olis kiva kun sataisi, niin ilma pysyisi puhtaampana ja raikkaampana. Luonnossa oleminen on kyllä ihan parasta. Polkukävelyt ja mättäällä kyykkiminen ja tietysti nuotiopaikkaretket 👍😊 Onneksi täällä pk-seudullakaan ei tartte kauaksi lähteä, niin metsä jo häämöttää. Nyttenkin asun semmosessa paikkaa, jotta hiekkatiet ja polut alkaa melkeen kotiovelta 😊
        Toivottavasti tämä kesä tuo elämääsi kaikkea kivaa, ehkäpä myös sen uuven rakkauden💕

        Kiitos samoin :) Sinä olet kiva ihminen, mikä nyt ei ole itsestäänselvyys täällä somessa. Kyllä se lämpö tuli tänne Pohojanmaallekin. Tulee se lopulta. Kestää miten pitkään kestää. Nyt on nyt. Samoin itse en välitä kovista helteistä. Mutta onhan se toisaalta vastapainoa -30 asteen pakkasille. Eniten kesällä liikun pyöräilemällä, en edes omista autoa. Olisi sillekin joskus käyttöä, mutta tuleepa sitten enemmän liikuttua. Joskus haluaisin vaikka telttaretkeillä, mutta kaveri siihenkin puuttuu. Yksin vähän tylsempää. Hyvää kesää kaikille!


      • priitamaria kirjoitti:

        Kiitos samoin :) Sinä olet kiva ihminen, mikä nyt ei ole itsestäänselvyys täällä somessa. Kyllä se lämpö tuli tänne Pohojanmaallekin. Tulee se lopulta. Kestää miten pitkään kestää. Nyt on nyt. Samoin itse en välitä kovista helteistä. Mutta onhan se toisaalta vastapainoa -30 asteen pakkasille. Eniten kesällä liikun pyöräilemällä, en edes omista autoa. Olisi sillekin joskus käyttöä, mutta tuleepa sitten enemmän liikuttua. Joskus haluaisin vaikka telttaretkeillä, mutta kaveri siihenkin puuttuu. Yksin vähän tylsempää. Hyvää kesää kaikille!

        No kiitos 😊
        Hyvä jotta löysi lämmöt sinne teillekin. Ja juu tätä hetkeä mennään, eikä eilistä tai huomista. Mun täytyy tunnustaa, jotta liian paljon menen peltilehmällä. Semmosiakin matkoja jotka taittas jalkasinkin. Pyörä mulla on, mutta kovin paljon sillä ei ajeltua tule. En tiiä tulisko semmosella sähkösellä jos olis, sitte enemmän vai jäiskö sekin talliin. Semmosta on kuitenkin moni kehunut. Onko sun pyörä akulla vai ilman? Telttailu on kyllä nastaa. Viime kesänä löysin sen homman ikäänkuin taas uudestaan ja tuli uus telttakin hommattua 😊


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No kiitos 😊
        Hyvä jotta löysi lämmöt sinne teillekin. Ja juu tätä hetkeä mennään, eikä eilistä tai huomista. Mun täytyy tunnustaa, jotta liian paljon menen peltilehmällä. Semmosiakin matkoja jotka taittas jalkasinkin. Pyörä mulla on, mutta kovin paljon sillä ei ajeltua tule. En tiiä tulisko semmosella sähkösellä jos olis, sitte enemmän vai jäiskö sekin talliin. Semmosta on kuitenkin moni kehunut. Onko sun pyörä akulla vai ilman? Telttailu on kyllä nastaa. Viime kesänä löysin sen homman ikäänkuin taas uudestaan ja tuli uus telttakin hommattua 😊

        Minulla on itse asiassa kaksikin pyörää, toinen on taittopyörä. Ihan tavallisia kaupunkipyöriä, ilman akkua. - Uskallatko yöpyä teltassa yksin missä vaan luonnossa? Minä en uskaltaisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on itse asiassa kaksikin pyörää, toinen on taittopyörä. Ihan tavallisia kaupunkipyöriä, ilman akkua. - Uskallatko yöpyä teltassa yksin missä vaan luonnossa? Minä en uskaltaisi.

        En tiedä miksi tämä näkyy nyt anonyyminä. Minä Priitamaria tuon edellisen kirjoitin ja tarkoitus jatkossakin omalla nimimerkillä kirjoittaa


      • priitamaria kirjoitti:

        En tiedä miksi tämä näkyy nyt anonyyminä. Minä Priitamaria tuon edellisen kirjoitin ja tarkoitus jatkossakin omalla nimimerkillä kirjoittaa

        Leirintäalueilla oon telttaillut, kun niissä on sitten vähän mukavuuksiakin kuten muun muassa vessa vieressä 😊 Metsäänkin voisin mennä, mutta sillon tarttis olla unikaveri, kun muuten menis varmaan valvoessa (metsän ääniä kuunnellessa ja peljätessä) koko yö 😁


      • priitamaria
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Leirintäalueilla oon telttaillut, kun niissä on sitten vähän mukavuuksiakin kuten muun muassa vessa vieressä 😊 Metsäänkin voisin mennä, mutta sillon tarttis olla unikaveri, kun muuten menis varmaan valvoessa (metsän ääniä kuunnellessa ja peljätessä) koko yö 😁

        Niin voisi mennä valvoessa. Naisilla aina enemmän vaaroja tässä miesten maailmassa


    • Anonyymi

      Eiköhän tässä iässä ne ole varattuja, jotka on parisuhdeihmisiä ja ne, jotka on pitkään olleet sinkkuja, tuskin suhdetta löytääkään. Mietin vaan omalta kohdalta, kun erojakin on matkan varrella ollut, mutta nopeasti uusi on aina löytynyt sitten kun olen ollut siihen valmis. Samoin tuttavissa on joko pitkissä parisuhteissa eläviä tai sitten ikisinkkuja.

      • Anonyymi

        Eikö ne erot tee yhtään varautuneemmaksi? Olisi sitä paitsi mukava löytää yksi, elinikäinen ystävä.


      • Anonyymi

        Kukin tavallaan. Minusta on mustavalkoista ajatella, että on joko parisuhdeihmisiä tai ikisinkkuja. On myös paljon niitä, joilla on takana useita eripituisia parisuhteita ja aina on uusi nainen löytynyt kun on ollut sen aika. Itse alan nyt karsastaa naisia, joilla on takana muutama todella pitkä parisuhde, sillä näköjään sellaisen naisen on vaikea ymmärtää ettei uusi suhde uuden ihmisen kanssa ole vain sen entisen suhteen jatke vaan kaikki asiat pitää sopia aivan uudestaan uuden naisen kanssa. Pitkä parisuhde tai pari ei siis ole aina kaikille meriitti deittimarkkinoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ne erot tee yhtään varautuneemmaksi? Olisi sitä paitsi mukava löytää yksi, elinikäinen ystävä.

        ”Sitten kun olen ollut siihen valmis” Kyllä toipumiseen aina hetki menee ja oppii taas näkemään asioita, joita ei suhteeseensa halua. Ystävyys saattaa olla juuri se tekijä, joka vie tämän nykyisen suhteen mahdollisten vaikeiden aikojen yli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukin tavallaan. Minusta on mustavalkoista ajatella, että on joko parisuhdeihmisiä tai ikisinkkuja. On myös paljon niitä, joilla on takana useita eripituisia parisuhteita ja aina on uusi nainen löytynyt kun on ollut sen aika. Itse alan nyt karsastaa naisia, joilla on takana muutama todella pitkä parisuhde, sillä näköjään sellaisen naisen on vaikea ymmärtää ettei uusi suhde uuden ihmisen kanssa ole vain sen entisen suhteen jatke vaan kaikki asiat pitää sopia aivan uudestaan uuden naisen kanssa. Pitkä parisuhde tai pari ei siis ole aina kaikille meriitti deittimarkkinoilla.

        Sitten on niitä sarja suhteilijoita, paljon lyhyitä suhteita putkeen, jopa uusi aloittu ennen edellisen loppua, sellaista päällekäisyyttä välissä ei yhtään itserefliktio taukoa. Sellaisten kanssa tulee sama tunne, että on vaan jatke.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukin tavallaan. Minusta on mustavalkoista ajatella, että on joko parisuhdeihmisiä tai ikisinkkuja. On myös paljon niitä, joilla on takana useita eripituisia parisuhteita ja aina on uusi nainen löytynyt kun on ollut sen aika. Itse alan nyt karsastaa naisia, joilla on takana muutama todella pitkä parisuhde, sillä näköjään sellaisen naisen on vaikea ymmärtää ettei uusi suhde uuden ihmisen kanssa ole vain sen entisen suhteen jatke vaan kaikki asiat pitää sopia aivan uudestaan uuden naisen kanssa. Pitkä parisuhde tai pari ei siis ole aina kaikille meriitti deittimarkkinoilla.

        Tässähän sitä onkin vedetty oikein kunnolla mutkat suoriksi 😃 jokaisesta suhteesta oppii ja pitkässä suhteessa ehtii oppia monenlaista, jos on on avoin ylipäänsä. Musta tuntuu, että jotkut on aika huonoja kestämään sitä epävarmuutta, mikä suhteen aloittamiseen väistämättä liittyy ja siksi pysyvät sinkkuina mieluummin. Ei ollut tarkoitus arvottaa, kumpi on parempi elämäntyyli, parisuhde vai sinkkuus, mikä kenellekin parhaiten sopii.


    • Anonyymi

      joko olet löytänyt ??Tässä olis ulkoilma kaveri pienen koiran kanssa(oliver)!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      235
      16760
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe