Kokemuksia Jooga tai Pilates kursseista Hämeenlinnassa?? Onko hyviä vetäjiä täällä? =)
Jooga vai Pilates Hml:ssa?
3
1273
Vastaukset
- Feebs
Susannajooga, suosittelen. Susanna Helenius vetää astanga- ja yinjoogaa kursseina Carmenin kengän tiloissa Hämeentiellä. Hänellä on myös oma joogakoulu Hyvinkäällä jossa enemmän kursseja ja viikonlopun mittaisia intensiivikurseeja. Itse olen käynyt vuoden astangajoogassa. Alkuun ei tarvitse olla kovinkaan notkea, vaikka ei siitä koskaan haittaakaan ole :) Kursseilla on käynyt kaiken ikäisiä miehiä ja naisia. Tammikuussa alkaa uudet kurssit, kannattaa seurata www.susannajooga.fi.
- Kilpailija
Pistäkää ne mainoksenne lehteen.
- Feebs
Kilpailija kirjoitti:
Pistäkää ne mainoksenne lehteen.
En ole Helenius, vaan erittäin tyytyväinen asiakas. Suosittelen lämmöllä. Mutta Susanna kyllä mainostaa alkavia kurssejaan lehdissäkin. Kilpailijankin kannattaisi, eikä tulla tänne katkerasti kommentoimaan ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673