Moniko teistä on suorittanut

@-kurssin??
Minä en tunnu saavan sitä läpi toisella kertaakaan:(

29

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ablauser

Noh, kuvittelitko joskus läpäiseväsi sen?

• pieleen meni sekin kuvitelma:(

• ässä tietsikoissa

Jep ja jatkot kanssa.

Missäs mättää?
      Jos avaudut pikkaisen mitkä osa-alueet eivät mene läpi, niin neuvot tulee, kuinka ne menee.......

• vaikka poikani on insinööri,,Äippä ei ,:(

• geenittietää
        hauvanmamma kirjoitti:

vaikka poikani on insinööri,,Äippä ei ,:(

Niih, tuo " insinööri" on ehkä opiskelulla saatu " viisaus", se ei ole periytyvä ellet tiennyt.

• iisi keissi
        hauvanmamma kirjoitti:

Se käyttis pitää vaan ymmärtää, siis tajuta, ei siinä muu auta. Sitä ei voi ulkopuolinen puolestasi opiskella.

• iisi keissi kirjoitti:

Se käyttis pitää vaan ymmärtää, siis tajuta, ei siinä muu auta. Sitä ei voi ulkopuolinen puolestasi opiskella.

on laittanut noi jutut aina eli niinku "valmiiseen pöytää", hmmmm,,

• laiskanläksyille
        hauvanmamma kirjoitti:

Sun pitää se opetella, opettelet pienissä paloissa ja rinnastat se johonkin samantyyliseen muistiavuksi.
        Ja insinööreillä ei ole mitään tekoa noiden kanssa..........

http://fi.wikipedia.org/wiki/Käyttöjärjestelmä

• laiskanläksyille kirjoitti:

Sun pitää se opetella, opettelet pienissä paloissa ja rinnastat se johonkin samantyyliseen muistiavuksi.
        Ja insinööreillä ei ole mitään tekoa noiden kanssa..........

http://fi.wikipedia.org/wiki/Käyttöjärjestelmä

tiedostoja??

• 24
        hauvanmamma kirjoitti:

tiedostoja??

kansio=mappi
        Tiedosto= välilehti sivut

• 24 kirjoitti:

kansio=mappi

olen aina sekottanut vaikka osaan kyllä tehdä sen kansio'rakenteen oikein ja jotenkin jopa siirrellä tiedostoja sinne minne tehtävässä sanotaa..??

• tästä apuja
        hauvanmamma kirjoitti:

tiedostoja??

Mietit tarkkaan mitä tietty nimi pitää sisällään
        kansio= mitä kansion sisällä on ?
        Kun muistat mitä kansio pitää sisällään, osaat yhdistää sen oikeaan kohtaan.
        Tämä on TIEDOSTONHALLINTAA.

Käyttöjärjestelmä on ohjelma, joka toimii tietokonelaitteiston ja tavallisten sovellusohjelmien välissä.
        WINDOWS on käyttöjärjestelmä.
        Käyttöjärjestelmä siis huolehtii erilaisista perustoiminnoista, jolloin sovellusohjelmien ei tarvitse huolehtia niiden suorittamisesta. Käyttöjärjestelmää muokkaamalla tai siihen asentamalla saadaan tietokoneeseen lisättyjä laitteita ohjelmien käyttöön.

http://appro.mit.jyu.fi/doc/kayttojarjestelma/index.html

• 24
        hauvanmamma kirjoitti:

olen aina sekottanut vaikka osaan kyllä tehdä sen kansio'rakenteen oikein ja jotenkin jopa siirrellä tiedostoja sinne minne tehtävässä sanotaa..??

Sun täytyy rikkoa, noi osa-alueet niin pieniksi kokonaisuuksiksi, että ne menee jakeluun. ja miettiä aina.MITÄ NE TArKOITTAVAT!

tuossa alla on linkki jossa se käyttis on väännetty rautalangasta.
        Riko vaikka joka lause omaksi kappaleeksi, niin menee paremmin jakeluun ja miteti, MITÄ SE TARKOITTAA........

• 24 kirjoitti:

Sun täytyy rikkoa, noi osa-alueet niin pieniksi kokonaisuuksiksi, että ne menee jakeluun. ja miettiä aina.MITÄ NE TArKOITTAVAT!

tuossa alla on linkki jossa se käyttis on väännetty rautalangasta.
        Riko vaikka joka lause omaksi kappaleeksi, niin menee paremmin jakeluun ja miteti, MITÄ SE TARKOITTAA........

sanoppa tälle juntille tai no sanoithan sinä,,ollaan vaan niin eri aaltopituuksilla,,, kiitos neuvoista:)

• Pukeli 1
        tästä apuja kirjoitti:

Mietit tarkkaan mitä tietty nimi pitää sisällään
        kansio= mitä kansion sisällä on ?
        Kun muistat mitä kansio pitää sisällään, osaat yhdistää sen oikeaan kohtaan.
        Tämä on TIEDOSTONHALLINTAA.

Käyttöjärjestelmä on ohjelma, joka toimii tietokonelaitteiston ja tavallisten sovellusohjelmien välissä.
        WINDOWS on käyttöjärjestelmä.
        Käyttöjärjestelmä siis huolehtii erilaisista perustoiminnoista, jolloin sovellusohjelmien ei tarvitse huolehtia niiden suorittamisesta. Käyttöjärjestelmää muokkaamalla tai siihen asentamalla saadaan tietokoneeseen lisättyjä laitteita ohjelmien käyttöön.

http://appro.mit.jyu.fi/doc/kayttojarjestelma/index.html

Tuo on saakeli vieköön, kun latinaa tavalliselle ihmiselle :((((((((((((((((((((((((

• Myy-Pikkuinen
        24 kirjoitti:

kansio=mappi

Kansio on KANSIO!
        Tiedosto on se mikä on kansion sisällä, otetaan nyt näin, esim kuvakansiossa on kuvatiedostot ja jos olet tehnyt vaikka Word tehtäville oman kansion niin silloin ne ovat tekstitiedostoja, jotka ovat siellä.

• Myy-Pikkuinen
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

Kansio on KANSIO!
        Tiedosto on se mikä on kansion sisällä, otetaan nyt näin, esim kuvakansiossa on kuvatiedostot ja jos olet tehnyt vaikka Word tehtäville oman kansion niin silloin ne ovat tekstitiedostoja, jotka ovat siellä.

kansio on se mihin tiedostot tallennetaan.

• Myy-Pikkuinen
        hauvanmamma kirjoitti:

käyttöjärjestelmässä mättää???

• tyhmäkö????????
        Pukeli 1 kirjoitti:

Tuo on saakeli vieköön, kun latinaa tavalliselle ihmiselle :((((((((((((((((((((((((

Miten niin ?????

Mä en edes luntannut kokeissa ja vedin 4 osa-aluetta kerralla läpi samalla ajalla kun muut tentti yhtä tai kahta osa-aluetta............

Toisille siis latinaa ja toisille ei.

• Pukeli 1
        tyhmäkö???????? kirjoitti:

Miten niin ?????

Mä en edes luntannut kokeissa ja vedin 4 osa-aluetta kerralla läpi samalla ajalla kun muut tentti yhtä tai kahta osa-aluetta............

Toisille siis latinaa ja toisille ei.

ei oo kaikkeen, mutta minäpä osaan kutoa sukan kantapään :))))))) Eikä luntata tarvi yhtään.

• Myy-Pikkuinen kirjoitti:

käyttöjärjestelmässä mättää???

minä jännitän niitä kokeita ja sitten menee se olenainen "lukkoo" ,,,

• Myy-Pikkuinen

jep jep.

• Netissä ainakin on ollut ja eikö teillä siellä kursseilla ole esitelty niitä esimerkki kokeita. Niiden avulla kantsisi harjoitella. harjoitella yksin siellä kotona, jotta ei olisi ketään keltä kysyä, ja sitten tarkistaa oikeat vastaukset ja katsoa missä kohdin oma vastaus meni pöheikköön.

Auttaisi kokeessa muistamaan... ehkä.

• Myy-Pikkuinen

kokeissa saa olla oppimateriaali mukana josta voi myös katsoa vastaukset.

• Myy-Pikkuinen kirjoitti:

kokeissa saa olla oppimateriaali mukana josta voi myös katsoa vastaukset.

Ton käyttiksen kanssa??

Silloin kun minä kävin yhteen osioon ei saanut ottaa mukaan apuja....kuten omia muistiinpanoja..tai oppikirjaa.

• Myy-Pikkuinen
        umalehtinen kirjoitti:

Ton käyttiksen kanssa??

Silloin kun minä kävin yhteen osioon ei saanut ottaa mukaan apuja....kuten omia muistiinpanoja..tai oppikirjaa.

saa olla mukana.

• muistiinpanot ja arvaa olenko harjotellut noita tehtäviä,,, mulla on niitä tikulla ja varmaan sellasii yli-vaikeita,,,wortti.exeli, netti sujuu mutta toi käyttis ei:(

• Ei ole. Kerran kokeilin,tosin silloin ei vielä ollut omaa konetta.
      Ehkä joskus koetan toisen kerran,jos ilmaiseksi pääsisin koettaa.Mutta todennäköisesti exceliin nyt viimeistään torppaa,joten en viitti yrityksestä pahemmin mitään maksella :D
      Jos nyt ensin kuitenkin koettais opetella edes linkityksen :P

• suorittanut tuollaia kursseja, ei niitä ole oikein tarjottu ja omasta aloitteesta en ole jaksanut tehdä mitään. :P Jokin testi meidän piti töissä suorittaa ja siitä sai oikein pinssin muistoksi. Mutta se oli varmaan se sama mikä Suomessa on nimellä e-kansalainen. Ne jotka sen "reputti" tai sai alle jonkin pistesumman, pääsivät sitten kurssille, en kyllä tiedä mitä siellä sitten suoritettiin. Mulle on jotkut Excelit ihan kauhistus ja niitä pitäisi tietysti harjoitella, ongelma on että EVVVK. :D

Mutta tsemppiä kovasti sulle ja muista nyt se sanonta että kolmas kerta toden sanoo! :)) Yritä ottaa rennosti ja huumorilla vaan. Sinä osaat paljon tärkeämpiä asioita kuin ratkoa jotain nörttien kehittämiä nörtti-kysymyksiä nörttien leluista. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      83
      1332
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      45
      950
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      367
      788
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      749
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      689
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      117
      667
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56