Kohta tulee taas Joulu, vuosi on siitä sitten kulunut, kun kerroit ensimmäistä kertaa haluavasi tavata minut. Ymmärsin silloin jotain, ja kiinnostuin sinusta, osoitinkin pienillä eleillä kiinnostumista. Vetovoimaa olen tuntenut sinua kohtaan jo kauemmin, jo vuosia sitten ensimmäisestä kättelystä lähtien...
Sitten kuluikin jo tovi Joulusta, ja kun tavattiin, seuraavaksi kerroit ikävöineesi minua.... jotain odottamatonta sattui... en tiedä miksi et sitten vastannut minulle enää....? Menetinkö sinut sitten, en ymmärrä, jos ikävöit niin kauan, niin miksi sitten emme tapaa? Toivoisin sinun kuuluvan tulevaisuuteeni. En tiedä mitä oikein ajattelet, enkä kyllä uskalla ottaa asiaa puheeksi kun tapaan sinut...
Olet ajatuksissani ja sydämessäni...
pks
n -> m
Ikävä sinua - Joulu
nkeudesta iloon....
2
189
Vastaukset
- Veee... tuttaaaaa
Taiat olla joku Nunna vai mikä liet saatana,,
Taitaa olla ukkoja rivissä sulla oven takana, siinäpä ikävöit.
Oot kumma tyyppi!!- ap
Taidat olla katkeroitunut elämääsi. Miksi edes olet täällä? Sen kummempaa tietämättä ajattelet noin. Löytyykö sinusta edes sisäistä kauneutta? Hyvää Joulua sinullekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574