Aivan rautaa JA TIMANTTIA. Selviämistarinoita kirja, tää uus josta on nyt vauhkottu, jossa kerrotaan siitä mitä tapahtuu kun dokut on juoneet itsensä pohjalle ja sieltä lopuksi selväksi. Oon riemastunut tästä. Pari kertaa oon ihan todella meinannut paskoa alle kun luen tota. Joku näkee mun aivoihin, ja selittää sen mitä itekkin mietin: miten pystyn perustelemaan itselle sen, että tänään taas kannattaa ottaa, vaikka olen just päättänyt että en enää koskaan dokaa. Ihan mieletön kirja.
Mekanismi, jolla alkoholisti selittää itselleen sen, miksi juo ja miksi se nyt vaan kannattaa vaikka kaikki on päin seiniä juuri viinan takii, on nerokkuudessaan avaruusrakettitiedettä. Ja se että noi tyypit ovat osanneet avata sitä, on hyvin hieno. Muutenkin se, että taas uskon että juomisen voi lopettaa
Lasimurskaa ja arsenikkia päihtymisenhalulle: Selviämistarinoita
Ykäkakkonen
2
368
Vastaukset
- 112233
Hurja kirja.
- Vaimojokaeijaksaenää
...omaisillesi? Voinko hyötyä kirjasta kun vaimona kamppailen mieheni juomisen kanssa? Olen kuullut kovasti kirjasta hyvää ja lukenut todella mielenkiintoisia artikkeleita. Rohkeita kertojia ja nuoria naisiakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086