The Sims 3 Iltahuvit

Help!!

Haluaisin, että simini muuttuisi vampyyriksi ja luin jostai, että vampyyrin voi pyytää puremaan itseään jos on tarpeeksi hyvät välit sen kanssa, mutta mulle ei tule tällaista vaihtoehtoa, vaikka simini on paras ystävä kahden vampyyrin kanssa. Osaako kukaan auttaa?

131

5826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Simsfani-

      Oletko huomannut, että vampyyria painaessa tulee vaihtoehto "pyydä muuttamaan" ? Itse en sitä ainakaan heti tajunnut. :)

      • Help!!

        Aaa :D Kiitos erittäin paljon! Enpä itsekkään tuota tajunnut :D


      • -Mooii
        Help!! kirjoitti:

        Aaa :D Kiitos erittäin paljon! Enpä itsekkään tuota tajunnut :D

        Mistä paikoista löytää niitä vampyyreja? Oon käyny kaikissa drinksubaareissa jne, mut en oo löytäny vampyyria! Missä paikoissa ne yleensä on?


      • KadmaNeeChan
        -Mooii kirjoitti:

        Mistä paikoista löytää niitä vampyyreja? Oon käyny kaikissa drinksubaareissa jne, mut en oo löytäny vampyyria! Missä paikoissa ne yleensä on?

        niitä ei lyödä aina tietyistä paikoista... niitä on vaan vaikea huomioida... vampyyrin tunnistaa kiiluvista silmistä, kalpeasta ihosta ja tatuoinnista kaulassa... mutta jos on jo tavannut vampyyrin, suhteissa simin kuvan ympärillä on sellainen punainen rajaus tai sellanen... Muutenkin mulla on niin että löydän melkein mistä vain vampyyrin... jopa työpaikalta... O.O''


      • Antifon
        KadmaNeeChan kirjoitti:

        niitä ei lyödä aina tietyistä paikoista... niitä on vaan vaikea huomioida... vampyyrin tunnistaa kiiluvista silmistä, kalpeasta ihosta ja tatuoinnista kaulassa... mutta jos on jo tavannut vampyyrin, suhteissa simin kuvan ympärillä on sellainen punainen rajaus tai sellanen... Muutenkin mulla on niin että löydän melkein mistä vain vampyyrin... jopa työpaikalta... O.O''

        Juu kiitti tuntomerkeist. No nyt oon ollu vampyyri jo jonkin aikaa, ja nyt on tullu sellane ongelma, et mun simi ei enää juokse. Jos laitan sen menemään jonnekki paikkaan ja laitan niistä vaihtoehdoista juokse, nii se vaa kävelee. Sitte ku meen jonnekki hölkkälenkil, nii simi vaa kävelee. Oisko tähä ongelmaa jotai vastaust?


      • Hehee..
        -Mooii kirjoitti:

        Mistä paikoista löytää niitä vampyyreja? Oon käyny kaikissa drinksubaareissa jne, mut en oo löytäny vampyyria! Missä paikoissa ne yleensä on?

        Hih, vampyyriklubi on Punasolu 5, siellä niitä aika usein hengailee, kun tarpeeks jaksaa käydä istuskelemassa.. joskus voi mennä kolmekin iltaa, että yksikään tulee :D


      • simslode :D
        -Mooii kirjoitti:

        Mistä paikoista löytää niitä vampyyreja? Oon käyny kaikissa drinksubaareissa jne, mut en oo löytäny vampyyria! Missä paikoissa ne yleensä on?

        Mulla on kaikki sims 3 lisäosat :)


      • Öögöhöhö
        KadmaNeeChan kirjoitti:

        niitä ei lyödä aina tietyistä paikoista... niitä on vaan vaikea huomioida... vampyyrin tunnistaa kiiluvista silmistä, kalpeasta ihosta ja tatuoinnista kaulassa... mutta jos on jo tavannut vampyyrin, suhteissa simin kuvan ympärillä on sellainen punainen rajaus tai sellanen... Muutenkin mulla on niin että löydän melkein mistä vain vampyyrin... jopa työpaikalta... O.O''

        Mulla oli kaverina tummaihoinen vampyyri o.o


      • ghjghjghjfghjghjs
        Öögöhöhö kirjoitti:

        Mulla oli kaverina tummaihoinen vampyyri o.o

        Mikäs ongelma siinä ihonvärissä on? Vampyyrit ei ole rasisteja :D Minusta se ihonväri blendaa nätisti tummillakin jos ne muuttuu.


      • perskule!!

        Voi perskule!! Olin jonkun vamppyyrin talossa ja luulin et pyydä muuttamaan tarkoittaa että se muuttaa taloon asumaan tai jotain. Painoin siit ja se onneks sano että ei voi muuttaa :D muuten olisin muuttunu vamppyyriks :D


      • moikka -.-
        Antifon kirjoitti:

        Juu kiitti tuntomerkeist. No nyt oon ollu vampyyri jo jonkin aikaa, ja nyt on tullu sellane ongelma, et mun simi ei enää juokse. Jos laitan sen menemään jonnekki paikkaan ja laitan niistä vaihtoehdoista juokse, nii se vaa kävelee. Sitte ku meen jonnekki hölkkälenkil, nii simi vaa kävelee. Oisko tähä ongelmaa jotai vastaust?

        sun vamppyyri ei juokse päivällä kun ne ei kestä auringon valoa niistä tulee savua jos on kauan auringossa yöllä kyl ne juoksee jos haluaa


      • tiitanlollipop
        -Mooii kirjoitti:

        Mistä paikoista löytää niitä vampyyreja? Oon käyny kaikissa drinksubaareissa jne, mut en oo löytäny vampyyria! Missä paikoissa ne yleensä on?

        itse asiassa niitä ei tarvii niinkään löytää.. pistää koodi testingcheatsenabled true ja paina postilaatikkoa siellä on että lisää ystäviä minulle,tai jotain semmosta,sun simille tulee sitte viisi ystävää ja sieltä sitte löytyy yleensä vamppyyri.


    • Britney Best

      öö.. Käyks kaikki sims3 koodit myös tohon lisäosaan?

      • kokenut expertti

        Käy, ittelläni on jo ollut jonkin aikaa noi pelit ja pelkän sims 3 koodit käy lisäosiin :)


    • ella-mato

      mikä on unelmaduunin koodi ku kadotin sen hitsin lapun ;( kukaan ei suostu kertomaan... jos ei kukaan kerro nii joudun ostamaan uuden... taas O.O

      • tiitanlollipop

        eihän toisten koodeja voi kertoa.. kato netistä tai osta uus.


    • Auttakaa!!!!!!!!!!!!

      Kuinka kauan kestää että sim muuttuu vampyyriksi puremasta?

    • AlSimhara

      Noin kolme päivää. :-)

    • kännijees

      voiko iltahuveis juoda ittensä kännii? (---:

    • AlSimhara

      Ei. Simin luonne voi hetkiseksi muuttua mehudriksujen vaikutuksesta ja voi esim. tanssia pöydällä tai baaritasolla mutta ei voi tulla humalaan.

    • Auttakaaas :<

      Onkos pakko olla sims 3 iltahuvit lisäosa vai mikä onkaan , et simin pystyy muuttaa sims 3 osassa vampyyriksi ? Jos ei oo ni onko mahdollista muuttaa simi koodilla vampyyriksi ? :)

    • AlSimhara

      Ei ole mahdollista. Iltahuvit on pakollinen jos haluat vampyyreitä.

      • Auttakaaas :<

        Selvää . Kiitus tiedosta (:


    • Ellu :)

      Tietääks kukaan niitä Iltahuvit koodeja, esim. sellasta et baarit ja kaikki paikat on auki vuorokauden ympäri???

    • AlSimhara

      Se ei ole koodi vaan modi joka löytyy MTS2 sivustolta.

      http://linna.modthesims.info/download.php?t=424916&c=1

      tai

      http://freya.modthesims2.com/download.php?t=424054&c=1&ht=0&page=5&pp=25#startcomments

    • -mmm

      Miten saa palkattua baariin portsarin ja mehumestarin ?

    • AlSimhara

      Ei mitenkään. Sims 3 Iltahuvit ei toimi samoin kuin Sims 2 Kauppa Auki. Jos olet itse luonut baarin/yökerhon, mehumestari ilmestyy kyllä ennen pitkää paikalla. Se voi viedä ensin jokusen simtunnin. Pidä vain huoli että tontin määrite on oikea, esim. vampyyribaari jne., eikä pelkästään "Vierailijat sallittu". Portsarikin kyllä ilmestyy ennen pitkää kunhan paikalla on vain se VIP naruaita asetettuna.

    • Vampyyri ♥

      Mun kaikki perheessäni olevat on vampyyrejä, 2 on punaiset silmät ja lopuilla eltaiset. Eli perheessä on tasan 8 vampyyriä :)1

    • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Me ostetaan tänäään netistä the sims iltahuvit, tai uelmaduuni, enkä oo varma, kumman haluaisin. Keillä on molemmat? kumipi on parempi?

      • wimppu11

        Hah :D
        Meki meinattiin ostaa noi samat iltahuvit tai unelmaduuni mut ostettiin molemmat


    • AlSimhara

      Iltahuvit, ehdottomasti. Tulee yökerhot, pilvenpiirtäjät joissa on upeaa asua ja muokata oman maun mukaiseksi, vampyyrit, julkkikset, pikaruoka-auto, drinkit, tanssilattiat, discovalot, uusia soittimia, bändit, hissit, metro, suht' kivoja vaatteita, jne. Plus hurmemarja, jota voi kasvattaa ja joilloin tontille voi ilmestyä vampyyrimenninkäisiä. :-)

    • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      ok, kiitti =)

    • tiiän kaikki koodit

      se koodi on boolprop testingcheats enabled true tolla koodilla voi muuttua vamppyyriksi

      • joku

        mulei toiminut toi sun koodi


      • AlSimhara
        joku kirjoitti:

        mulei toiminut toi sun koodi

        se on testingCheatsEnabled true. boolPropon vain sims2:ssa.


      • et tiiä koodeja

        Se on kuules testingcheatsenabled true, ei boolprop testingcheats enabled true, pönttö -.-


    • SimsIltaHuvitAsd

      Sain juuri tänään, puoli tuntia sitten postissa tämän iltahuvit -lisäosan. I'm so happy (:

    • sims<3

      Voisitteko kertoo miten voi perustaa oman baarin iltahuveissa vai voiko ees semmosta tehä?? Sain eilen iltahuvit ja kaipaisin neuvoo???? :)

    • AlSimhara

      Ei voi. Voit ostaa esim. tietokoneen kautta osakkuuden baarista tai jostakin muusta yrityksestä, jolloin voit parannella tuota yritystä ja saada osinkoja. Voit myös heittää kuutamokeikkaa baarimikkona mutta et voi perustaa omaa yritystä kuten Sims 2 Kauppa Auki -lisäosassa.

      • sims<3

        Aa joo kiitti tosi paljon!!!! ;D


      • sims<3
        sims<3 kirjoitti:

        Aa joo kiitti tosi paljon!!!! ;D

        Mistä voi muuten niitä hurmemarjoja löytää?? :)


    • AlSimhara

      Joko siemenenä esim. hautausmaan ympäristöstä tai sitten voit ostaa suoraan hedelmänä ruokakaupasta. :-)

    • tyhjää täynnä

      Oisko jotain koodii (joka viel toimiski) jol sais tarpeet täysiks? En oo löytäny yhtää toimivaa:( onkos jollain lemmikit lisäosa?

      • tiitanlollipop

        on myös testingcheatsenabled true ja tietty se entteriä pitää sen jälkeen painaa, sitte sen jälkeen paina postilatikosta ja siellä on että tarpeet muuttumattomaksi niin paina siitä nii ei tarvii vetää niitä palkkeja kokoajan. =)


    • AlSimhara

      testingCheatsEnabled true enter

      Vedä hiiren osoittimella palkit täyteen tai paina Shift painike pohjaan ja kilkkaa postilaatikkoa. Valitse "tee kaikki onnelliseksi".

      • tyhjää täynnä

        kiitti. autto. Viel siit lemmikeist. nii jos haluis yksisarvisen lemmikiks ja ystävystyy sen kaa ja sit kysyy et tuleeks se lemmikiks ni mulle se ain vastaa jotai tyylii "Et ole tarpaaksi hyvä minulle. Sinun pitää näyttää että olet kaikkien elolliste ystävä." ni mittä se tarkottaa? pitääks tutstuu kaikkii elukoihi jne enne ku voi saada yksisarvise????????


      • tiitanlollipop
        tyhjää täynnä kirjoitti:

        kiitti. autto. Viel siit lemmikeist. nii jos haluis yksisarvisen lemmikiks ja ystävystyy sen kaa ja sit kysyy et tuleeks se lemmikiks ni mulle se ain vastaa jotai tyylii "Et ole tarpaaksi hyvä minulle. Sinun pitää näyttää että olet kaikkien elolliste ystävä." ni mittä se tarkottaa? pitääks tutstuu kaikkii elukoihi jne enne ku voi saada yksisarvise????????

        kannattaa pistää testingcheatsenabled true ja paina sitä yksisarvista ja siellä pitäs olla vaihtoehtona että valitse perheen jäseneksi ota tai mitä lie ja painat siitä nii se tulee automaattisesti sulle, tai sillon ku luot perhettä valitse sieltä valikosta yksi sarvinen ja jos ei olee niin lataa semmonen http://www.thesimsresource.com/


    • AlSImhara
      • Njaa

        Kröhöm, siinä täytyy olla kolmen eläimen PARAS ystävä :)


    • sims<3

      Miten löytää yksi sarvisen tai no millo se niinku "ilmestyy". Onko mitää koodia et saa sen yksisarvisen itellee????

      • tyhjää täynnä

        Koodista en tiedä, mutta kartalle tulee sellaine pilvi ja sit siellä *pilven alapuolella* on ykssarvine mutta ne tietenkin vaihtaa paikkaa. ja itse olen nähnyt niitä vaan yöllä


    • .:kid:.95

      Voiko kyseisessä pelissä leikkiä ems DJ:tä ? minkälaisia ne pilven piirtäjät ovat ?ja kertokaa kivoja niksejä ja kikkoja :)

      • tyhjää täynnä

        ainut ärsyttävä puoli (minusta) on siis piirtäjissä että ainoastaan pohja- ja (omaan)asuinkerrokseen pääsee. mutta kätevää on mennä pohjakerrokseen ja soitella talossa asuville simeille *ovisummerilla*:P


    • AlSimhara

      Ei voi. Vasta tulevassa Superstara lisäosassa.


      Minusta pilvenpiirtäjät omat mahtavia. On hienoa asua kaupungin yllä ja seurata sen elämää parvekkeelta, jne. ;-)

    • Lemmikitlisäosamoi

      Onko jollakin onnistunut saamaan ihmissusi hahmostaan? Tiedän miten se tapahtuu jotenkuten, mutta lisätietoa olisi mukava saada. Kyse siis lemmikit -lisäosasta, vaikka aihe olikin iltahuvit ( omistan tämänkin ).

      • -.sims.-

        eiks ihmis-susii oo vaa sims2 lemmikit-lisäosassa


    • lovesims

      Mul ois semmone kysymys, et ku jos sä ostat simsiin lisäosii, nii käyks siin sit nii et jos sul on vaik lemmikkielämää, ja maailmanmatkaajat lisäosat, nii ku sä pelaat niil nii onks se nii et sä pystyt sillon matkustaa, ja ottaa lemmikkei, ja esim jos siihen ostaa iltahuvit pystyy matkustaa, ottaa lemmikkei, ja muuttuu vampyyriks ?

      Kiitos kaikille ketkä edes yrittää vastata ! :)

      • Se Jokin

        Kuten joku alempana onkin jo vastannut pelitoimii aina uusimmalla lisäosalla eli on mahdollista käyttäää kaikkia lisäosia samaan aikaan kunhan valitset niistä uusimman lisäosan ja syötät sen koneen cd/dvd asemaan


    • AlSimhara

      Kyllä. Jokainen lisäosa lisää jotakin uutta peliin. :-)

    • lovesims

      Kiitos! Tätä minä toivoinkin :)

    • lovesims

      Tämäkään ei ihan tähän aiheeseen liity, mutta onko semmoista kamasettiä missä tulisi jotain hiuksia tai jotain ?

      Kiitos jälleen kaikille vastanneille etukäteen !

    • AlSimhara

      Keskustan Kuhinaa -> yhteensä 3 kampausta

      Luksuslukaali -> yhteensä 5 kampausta

      Pihaparatiisi -> yhteensä 2 kampausta

      Makkari & Kylppäri (uusin) -> muistaakseni yhteensä 5 kampausta

    • lovesims

      OK! Kiitos paljon !

    • lovesims

      Ainiin! Sitte ois viel semmonen kysymys, että tossa sims 3 iltahuveissa, nii ikääntyyks vampyyrit jotenki muita simejä hitaammin ? Kiitos vastauksista jo etukäteen!

    • AlSimhara

      Kyllä.

      On olemassa myös modi, jonka avulla vampyyrista tulee lähes iätön. ;-)

    • gbjso

      Onks sellast koodii millä saa simin 5 tähden julkkikset suoraa??

      • suommimummo

        Mäki oon yrittäny ettii sellast cheattii mut ei niinsku löydy! Voiks joku auttaa??!!


      • Se Jokin
        suommimummo kirjoitti:

        Mäki oon yrittäny ettii sellast cheattii mut ei niinsku löydy! Voiks joku auttaa??!!

        "testingcheatsenabled true" koodiriville ja sitten paina shift näppäintä ja kyseistä simiä kelle sitten haluat tähtitasoa muuttaa ja sitten paina julkkis ja aseta tähtitaso
        Minimi 0
        Maximi 5

        Kyseisellä koodilla on mahdollista tuoda kanssa tontille kaikki mahdolliset palveluasia simit sitten murtovarkaan,kuoleman jne voitte itsetutkia sitten
        mutta tämän saadaksenne joudutte mennä "testingcheatsenabled true" jälkeen postilaatikon luo ja painaa shiftnäppäimen pohjaan jolloin voit tehdä kaikkea mahdollista muokata luonteenpiirteitä (hyödyllinen jos lapselle on tullut jotain mistä ette pidä) rakentaa hahmo kokonaanalusta taikka tuoda ystäviä kyseiselle simille


    • AlSimhara
    • Moi murfut_

      kröhöm!

      Siis LOL Mun kaikki simit on muuttunu vampyyreiks ne puree toisiaan ja ku oon raskaana ny siiis sims 3 niin mun sim synnytti 10 vauv-vaa help?Halusin pien perheen en suur perhettä ='{

    • Moi!
      Pelaan the sims 3 iltahuveja,ja halusin ukkelistani vampyyrin.Löysin vampyyrin,ja se puri mun ukkelii,mutta se ei muutu vampyyriks.Oon odottanu jtn 1-3 päivää ja mitään ei tapahdu.Kestääkö siinä vain niin kauan,vai meniköhän joku pieleen...?
      Help!! :)

    • AlSimhara

      Yleensä kestää noin 3 päivää.

    • En tiedä

      Kumpi olisi parempi ostaa Lemmikit tai Iltahuvit ?

      En oikein tiedä...

    • Pikku myy ! (:

      Tällä koodilla pystyy vetämään simin kaikki tarpeet täysiin & ystävyyssuhteet, joten vampyyrin kaverina on helppo olla. Ilman koodia ei pysty vetämään & koodi toimii koko sen pelin ajan kun pelaat.
      Koodi : testingcheatsenabled true

    • tyhjää täynnä

      hei kysymys kuuluu :
      kuinka monta simiä talouteen mahtuu???
      mitä vamppyyreilla oleva toiminto "saalista" todella tarkoittaa??
      tai olen kokeilllut mutta kaikki tontin muuut simit vain muuttuivat "Lämpökamera" tyylisiksi erivärisiksi läiskiksi mutta hyötyykö siitä jotenkin ?????
      help!

      • Se jokin

        Ilmeisesti voit purra saalistusvalinnan jälkeen suoraan kyseisiä kohteita (yksi kerrallaan ettei tule Vämppyyrille liian täysiolo) ja 11 minun mielestä tai riippuu Tontit koosta en ole aivan varma tästä


    • HELPPIII!!

      Saan ehk tänään sen sims iltahuvit niin onks siin peliiss muitaki koodei ?
      Jajajaja mihin voi laittaa se koodi ?

      • koodaa

        mul ei ittel oo sitä mut veikkaan että siin on muita koodei. ja paina ctrl sift c samaan aikaan niin voit kirjottaa sen koodin. jos haluut rahaa niin kirjota siihe motherlode tai kaching :D


    • Simsscazy

      Tiedättekö, onko sims 3 sensuroinninpoistokoodia? Haluisin simssistäni mahd. normaalin? Tietääkö kukaan?

      • Se jokin

        Pelistä on poistettu sensuurinpoistokoodi mutta jos pelaat PC/Mac:illä on mahdollista asennuttaa modeja joilla saa kaikkea mahdollista aikaan


    • Simsscrazy

      Ja vielä, voiko vampyyri ja norm. sim saada lapsia?

    • help me!!!!!

      öö mul on sellanen onbelma ku ostin sen sims3 iltahuvit pelin nii ku koitan pelata sitä siin vaan lukee jotain et aseta lemmikit lisäosa vähän niiku se ei huomais sitä mun iltahuvit peliä se on täysin käyttämätön just kaupasta ostettu ja tälleen ja iskän kanssa epäillään et se ei toimi windows 7:ssa joten jos jollain oli sama ongelma nii voiko joku neuvoo ja kertoo miten sai sen toimii... ja mul siis on myös se lemmikit lisäosa et ei sen puoleen

      • (:

        The Sims 3:ssa pelataan aina uusimmalla lisäosalla/kamasetillä, eli jos sulla on Lemmikit & Iltahuvit ni sun pelilevy on siis Lemmikit (: Ja Iltahuvit on silti asennettuna.


      • Se jokin

        Kyllä se toimii windows 7:ssa ja oletko kokeillut päivittää pelin viimeisimpään versioon? mukana tulee origin palvelu jne jne jne no yks on kanssa että siellä alhaalla on niitä palluroita jossa lukee että mikäkin lisäosa on asennettu niin koita katsoa jos sieltä löytyisi asennus


    • HELPS!!!!???!!!!!???

      aion ostaa sims 3 iltahuvit mut onks siin niinku pönttö? vai pitääks siin kusta partsilt jonkun ihmisen naamaan!?!?! pliis help!!!!!!!

      • Se Jokin

        Kyllä näistä rakkennuksista pönttö löytyy tai jos ei löydy on mahdollista ostaa sellainen


    • Sims is best

      Ite saan synttärilahjkas varmaankin sims 3 lemmikit:D

    • HELP =)

      Tiedättekö et miten sais sims 3 ne tarpeet täyteen vai onko sellasta koodii eDES? Ja miten saa sen julkkis tason täyteen miten vamppyyri lapsia voi saada.

      • Se jokin

        Toi "testingcheatsenabled true"


    • nuuuuuuuthorusö

      ööö normaalisti voi saada lapsia

    • ApuaTarvitseva

      Sori ei ihan liity aiheeseen mutta voiko ps3 sims peleille lisäosia?

      • ApuaTarvitseva

        Siis saako niihin?


      • Se jokin

        Verkkokauppa.com:issa on myytävänä lisäosia ainakin xbox360 konsolille eli jos asut Helsingin,Oulun tai Pirkkalan läheisyydessä voit käydä nappaamassa mukaasi kyseisiä lisäosia mutta netistä tilaaminen (Verkkokauppa.com edelleen) on mahdollista voitte myös käydä tutkimassa lähikauppojenne nettisivuilta (jos kyseisillä kaupoilla on nettisivuja) että onko niillä myynnissä näitä mutta omaveikkaus on että vain hyvinvarustetuissa elektroniikka tuote kaupoissa on näitä kyseisiä pelin lisäosia konsoliversiolle


    • auttakaas

      moi,mä ku koklasin sitä vamppyyri koodii nii se ei toimi ja toiseks en saa omaa hahmoo julkkiksesks vaik oon kaikkien julkkisten kaveri ja vedän keikkoi ja miten pystyy erota ! voisko joku auttaa?

      • Se Jokin

        Asetuksista on mahollista poistaa käytöstä julkkissysteemi sun omasta taloudesta eli siis ettei susta tule millään tapaa julkkis vaikka harrastaisit mitä leikkejä niiden kanssa sieltä on kans mahollista poistaa vämppyyrien/muiden rotujen "TARTTUVUUS" maasta/tallennuksesta joten suosittelisin tsekkaamaan mahdolliset asetusmuutokset takaisin päälle ja jos haluaa ne pois päältä niin sitten tietenkin pistää ne pois päältä


      • tiitanlollipop

        kirjoita koodi testingcheatsenabled true ja paina simiä sillä sitte pitäs olla vaihtoehtona että lisää julkkis pisteitä painaa siitä ja sinne sitte rämppäät niin paljon numeroita ku haluat nii siitä pitäs tulla julkkis ku oot näpytelly tarpeeksi numeroita, toivottavasti älysit koska oon aivan hitsin surkee selittämään yhtään mitään XD mut kokeile jos älyät, sano jos se ei sitte toimi.


    • apua!

      miten voi ostaa baarin m koska toi mun elämän haave on ostaa baari?

    • VASTATKAA

      Tietääkö KUKAAN että voiko poistaa bändiä? :o
      Ku mulla on 4 turhaa bändiä -.-

    • TheSims3Pelaaja

      Moi! Pelaan The Sims 3 eli Iltahuvit ja Miten saa vampyyri perheen tehtyä siis kun tekee perheen??

      • tiitanlollipop

        ei minun mielestä ainakaan mitenkään, ellet ole erikseen ladannu jotain modia tai ole tallentanu vamppyyria.


    • whatsu123

      moi haluaisin tietää mistä löytyy parhaiten vampyyreja oon yrittäny yhtee vampyyrii joka on menumestari mut ei onnistu :(( apua kiitos? (:

    • jokuk

      thesims3pelaaja jos sinulla ei ole supernatural lisäosaa niin et voi tehdä vampyyriä valmiiksi.

    • AlSimhara

      Ilman Supernatural lisäosaa voi tehdä vampyyrin "valmiiksi" siminluonnissakin mutta tämä vaatii sen, että ensin on pelissä vienyt jonkun valmiin vampyyrin siminluontiin ja tallentanut hänet sinne siminluontilaariin. Tämän jälkeen voi käyttää tuota tallennettua vampyyria uuden vampyyrin pohjana. ;)

    • tiitanlollipop

      voiko kaikkia the sims 3 lisäosia käyttää samaan aikaan? ku mie en ainakaan voinu pelata the sims 3 unelma duuni lisäosaa ja the sims 3 iltahuvit lisäosaa samaan aikaan.mun piti poistaa unelma duuni lisäosa...

    • AlSimhara

      Totta kai voi. Aina pitää vain pelata uusimman lisäosan levykkeellä. Ei ne muiden lisäosien tavarat, toiminnot ym. minnekään sieltä pelistä häviä. Eli jos sinulla on nuo kaksi lisäosaa, niin sinun pitää asentaa molemmat mutta käyttää Iltahuvien levykettä.

      • tiitanlollipop

        KIITTOOSS!! =DD


    • tiitanlollipop

      onko iltahuveihin mitään koodia jolla saa simin muutumaan vamppyyriksi just sillä hetkellä, ettei kestä minkäänlaista kolme päivää?

    • AlSimhara

      Kun simiäsi on purtu ja hänelle ilmestyy se purema mielialaiconi, niin kirjoita koodi testingCheatsEnabled true

      Kun tuo koodi on aktivoitu, niin paina pohjaan Ctrl painike ja klikkaa hiirellä tuota mielialaiconia. Simisi pitäisi muuttua vampyyriksi heti.

      • tiitanlollipop

        kiitti. ^^


    • tiitanlollipop

      miten saan teinin muuttumaan vamppyyriksi, onko mitään koodia tai mitään?

    • AlSimhara

      Yleensä vain syntymällä vampyyriksi ja silloinkin tuo vampyyri puoli aktivoituu täysin vasta kun sim muuttuu nuoreksi aikuiseksi. Modeilla kuten Twallanin MasterController tai parilla muulla onnistuu mutta edelleen tuo ikä rajoitus pitää.
      http://nraas.wikispaces.com/MasterController Phase Ten
      http://nraas.wikispaces.com/MasterController Cheats Phase Ten
      (-> molemmat yhdessä)


      Voit myös kokeilla niin että pistät jälleen tuon testingCheatsEnabled true koodin päälle. Sitten painat pohjaan Shift painikkeen ka klikkaat hiirellä tuota teini-ikäistä. Ilmstyvässä valikossa pitäisi olla vampyyriksi muuttumisen vaihtoehto. Mutta jälleen, ikärajoitus pitää.

      • tiitanlollipop

        ok, kiitti.


    • tiitanlollipop

      miten mä repasen teinin raskaaksi? oon kuullu että teinin saa modilla mutta en löydä mistään semmosta modia.. ja mistä löydän semmosen modin että baarit ois yötä päivää auki?

    • simsplayersince2006

      Kannattaisko ostaa tää lisäosa? Is it good or boring? People, answer me. En haluu käyttää massei turhaan.

    • Sanoisin että yksi parhaista. Itse pidän pilvenpiirtäjistä ja hienoa muokata niistä sellaisen kuin haluaa tai rakentaa kokonaan uuden asunnon tyhjään pilvenpiirtäjän kuoreen. Kun on baareja, klubeja, ym. niin on helppo muokata mistä tahansa muusta naapurustosta city tyylinen. Juuri nyt teen tuota Isla Paradisolle.

      Kaikkien maku ei kuitenkaan ole samanlainen, joten on vaikea sanoa tykkäisitkö tästä lisäosasta vai et. Loppujen lopuksi päätös on sinun. :)

      http://www.youtube.com/watch?v=YWjTWl0oNLk

    • Helpatkaa

      Onks vampyyrien pakko imee ihmisistä verta?

    • Ei tietenkään. Jääkaapista löytyy hurme/plasmamehua ja kaupasta voi ostaa hurmemarjoja ja syödä niitä tai sitten kasvattaa niitä itse. Myös sairaalasta voi käydä pöllimässä plasmapaketteja.

    • alsimahara

      jos sulla on vampyyri ystävä pyydä siltä:pyydä muttamaan. nii sen pitäis tai jos sul on supernatural lisä osa ni sit simin luonnissa.

    • sims fani

      eli siis voiko sims ja vampyyri tehdä lapsia?

    • sims fani

      ja mikä kannattais hankkii eka iltahuvit, unelmaduuni vai täytttä elämää?

    • Vampyyri voi tehdä lapsia. Ehdottomasti Iltahuvit, jos valinta rajoittuu noihin kolmeen. :)

    • sims fani

      Kiitti tiedosta ja muuten tietääks joku et voiks vampyyri vain juoda vai muuttaaks nee aina muut simit vampyyreiks? Ja jos voi vain juoda niin tappaako se sen toisen simin?

    • Ei tapa, ei ilman modia. Voi juoda ja voi muuttaa toisen simin vampyyriksi mutta vain kysymällä ensin haluaako tämä muuttua.

    • thesims3

      tämä on hiukan vanha viesti mutta jos et ole saanut vielä tietää, jos edelleen pelaat the sims 3 paina Ctrl:lää nuolta sen ylhäällä ja c kirjainta niin saat koodi laatikon pistä siihen: testingcheatsenabled true ja sen jälkeen paina Ctrl:län ylläolevaa nuolta ja vie hiiri talouden postiluukun kohdalle paina niitä yhtäaikaa ja siihen tulee esim: valitse ura, kaikki tyytyväisiksi, julkkistaso, ja tarpeet täysille kokooajaksi ssitten voit mennä tietyn kaverisi kohdalle siihen palkille missä on kaverisi ja voit vetää ystävystymisen täysille ja silloin voit pyytää muuttamaan vampyyriksi sinua, mutta itse en haluaisi olla vampyyri koska en tykkää ihon väristä siitä tulee valkovihreä

    • vam_pyre

      jos ei enää haluukkaan olla vamppyyri ni mitä pitää tehä et tulee täysin normaaliks simiks?

      • ¨~mä

        mä haluaisin myös tuohon yllä olevaan kysymykseen vastauksen. ja haluaisn myös tietää että miten niitä pilvenpiirtäjiä tehdään tai niinku miten voi asua kattohuoneistossa jonka katolla olisi poreallas?


    • hoploo

      Muistaakseni tutkimuskeskuksessa voi muuttaa simin takaisin normiksi

      • kitos!

        okei kiitos :)


    • antivampyyri

      Mitä tarkoittaa likviditeettiongelma? Simini on vampyyri ja haluaisin muuttaa hänet takaisin simiksi, mutta tutkimuskeskuksen kautta tulee vain että simillä on likviditeetti ongelma eikä siksi voi ostaa antivampyyriä

    • SiMSpeli

      Itse olen miettinyt jo pitkään, miksi kaikissa klubeissa, yö kerhoissa ja näissä, ole ikinä ihmisiä? Vain baarimikko, ja ehkä yks toinen. Ja siinä youtuben trailerissa niissä on aina tosi paljon väkeä, vaikka joo tiedän, että niistä tehdään sellasia että kaikki ostais. Mutta olisko siis mitään koodia tai mitään, millä niihin sais paljon ihmisiä?

    • SSims

      Saako lapsen/teinin muutettua vampyyriksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe