ero on se, että Suomessa usko on pahe ja Amerikassa se on hyve. Suomessa ei saa olla uskossa, jos ihmisten yleiset mielipiteet ratkaisisivat, vaikka laki antaa oikeuden uskoa. Amerikassa oikeastaan pitääkin uskoa, jos yleistä mielipidettä kuunnellaan. Revi siitä.
Suomen ja Amerikan
8
123
Vastaukset
- tööt!
hyvä Amerikka!
huono Suomi... taas kerran. Kyllä tätä Amerikan lahkojen jäsenistön filosofointia on pakko lukea suuren nöyryyden vallassa. Kiitos, että olet olemassa ja kiitos paimenillesi, sillä he ovat kuukausipalkkansa ansainneet, sillä niin yleviä ovat ajatuksesi, joihin tarvitsit kaksi viestiä.
Oikeassa olet siinä, että USA:ssa todellakin pitää uskoa ja siellä kaikki ovatkin "pitää uskoa" -uskovaisia. Se näkyy mm. siinä, että hyvin useat lahkojen johtohenkilöt istuvat vankilassa petoksista yms asioista, sillä USA:sta ei löydy kovin montaa rehellistä uskovaista.
Sieltä löytyy etupäässä mainitsemiasi henkilöitä, jotka näyttelevät uskovaista, koska se on USA:ssa maan tapa ja sillä tavalla saa viran ja kuukausipalkkaa jostakin onnettomasta lahkosta, jollei sitten pääse vankilaan suoraan.- tööt!
jotenkin härnätä.
- rillumareihoi
oikeasti, että joku ottaa vakavasti tuollaisia väitteitäsi?
tööt! kirjoitti:
jotenkin härnätä.
>>> no pitäähän sinua jotenkin härnätä. >>>>
Anteeksi kun unohdin amerikkalaisten uskonlahkojen maksavien jäsenien tärkeimmän tehtävän, eli lähimmäisten härnäämisen.
Se olikin muistaakseni se Jeesuksen vuorisaarnan pointti, jota sinun lahkosi kuukausipalkkaiset papit teille opettavat, eli se kultainen yleismaailmallinen ohje: härnää lähimmästäsi niin kuin vierasta sikaa.
Siitähän mm. lahkosi pastorit rahaa saavat ja niitä hedelmiä sinä täällä jaat.
Kiitos siitä ja etenkin siitä, että olet rehellinen niistä opetuksista, joita lahkostasi saat.- tööt!
bushmanni kirjoitti:
>>> no pitäähän sinua jotenkin härnätä. >>>>
Anteeksi kun unohdin amerikkalaisten uskonlahkojen maksavien jäsenien tärkeimmän tehtävän, eli lähimmäisten härnäämisen.
Se olikin muistaakseni se Jeesuksen vuorisaarnan pointti, jota sinun lahkosi kuukausipalkkaiset papit teille opettavat, eli se kultainen yleismaailmallinen ohje: härnää lähimmästäsi niin kuin vierasta sikaa.
Siitähän mm. lahkosi pastorit rahaa saavat ja niitä hedelmiä sinä täällä jaat.
Kiitos siitä ja etenkin siitä, että olet rehellinen niistä opetuksista, joita lahkostasi saat.sinusta hyvin esiin sen mitä ajattelet niistä ihmisistä, joilla on uskoa edes johonkin, toisin kuin sinulla. Maailmankuvasi on, tuota, varsin narsistinen, että revi siitä.
- piip!
bushmanni kirjoitti:
>>> no pitäähän sinua jotenkin härnätä. >>>>
Anteeksi kun unohdin amerikkalaisten uskonlahkojen maksavien jäsenien tärkeimmän tehtävän, eli lähimmäisten härnäämisen.
Se olikin muistaakseni se Jeesuksen vuorisaarnan pointti, jota sinun lahkosi kuukausipalkkaiset papit teille opettavat, eli se kultainen yleismaailmallinen ohje: härnää lähimmästäsi niin kuin vierasta sikaa.
Siitähän mm. lahkosi pastorit rahaa saavat ja niitä hedelmiä sinä täällä jaat.
Kiitos siitä ja etenkin siitä, että olet rehellinen niistä opetuksista, joita lahkostasi saat.sinua eikä muita.
- Yks´ hailee
Ronad Raegan, että on tärkeää, että ihmiset uskovat jualaan ja henelle on "yks` hailee" millainen tai mikä se jumala on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435