menemään vapaaehtoisesti vieraaseenmaahan rauhaa puolustamaan. Itse en kyllä lähtisi. Aina kun joku suomalainen rauhanturvaaja kuolee, niin siitä nostetaan kauhea halo (ymmärrän sen kyllä, tapetuksi tuleminen ei ole kivaa henkilölle itselleen, eikä omaisille.) Mutta totea; mitäs meni sinne missä soditaan.
Pysykää te rauhanturvaaja sotaintoilijat täällä suomessa, jos sota syttyy niin paikkanne on täällä eikä missään Zinadizzaswqqassa...
Mikä saa suomalaisenmiehen
5
611
Vastaukset
- Rauhanturvaajaksiko?
Eipä noita ole kovin montaa tainnut kuolla.
- rauhanturvaajaksi
hmm no tota ehkä se joka menee tietää että se voi kuolla sinne? Mä olen ainaki suunnitellu mennä rauhanturvaajaks nii kyl oon valmis kaikkee ja seki on mahdollist et sinne myös jää. Sota on sota.
- väkivalta kuohitsee
halvin tapa päästä ulkomaille.kannattaa mennä nuorena."seki on mahollista et sinne jää"en suosittele kenellekkään.Paitsi sotilasuraa tekeville.
- rauhanturvaajaksi
väkivalta kuohitsee kirjoitti:
halvin tapa päästä ulkomaille.kannattaa mennä nuorena."seki on mahollista et sinne jää"en suosittele kenellekkään.Paitsi sotilasuraa tekeville.
sori, ilmaisin väärin ajatukseni, siis ku puhuttii kuolemasta nii tarkoitin et on mahdollist et sinne jää, eli kuolee
- Kiss My Assinger
rauhanturvaajaksi kirjoitti:
sori, ilmaisin väärin ajatukseni, siis ku puhuttii kuolemasta nii tarkoitin et on mahdollist et sinne jää, eli kuolee
verovapaata autoa, boonuksena ilmainen kuljetuspussi
http://www.finnrappel.fi/bodybag.htm
Tekniset tiedot:
-Erittäin vahva rakenne materiaali
-Koko:92 x 244cm
-Väri: musta
-6 kantokahvaa
-Erittäin vahva vetoketju (tupla)
-Nesteenpitävä
-Valmistettu USA:n Puolustusministeriön vaatimusten mukaan
mm. Irakiin tilattiin näitä pusseja n. 10.000 kpl
-Myös merkintäliput ja lipukkeet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1491495- 421017
Olisin halunnut...
Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele861008Kimmo Kivelä mikä pösilö.
Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla12980- 63829
No jos sulla on muitakin ottajia
niin siitäpä sitten vaan. Ehkä niitä on sitte helpompi lähestyä! Eikait tämmöistä vaikeaa ujoa tapausta hittovie kannata45778- 107776
Palasina edelleen ja paras pala hukassa loppuun asti
💞 Mä et ketään viereeni kaipaa Itselleni toistelen et kaikki hyvin on En tahdo et kukaan Perääni soittaa Helpompi on o113774Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi175731Nyt faktoja tiskiin mies
Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.68721